Philips 7000 series 65PUS7502/12

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 7000 series 65PUS7502/12 op Kieskeurig.nl.

Ger 03-01-2018

3 zijdig Ambilight verrijkt het TV kijken

Geschreven voor: Philips 7000 series 65PUS7502/12

Het beeld is haarscherp, geluid is ook goed. De reeds in mijn bezit zijnde Soundbar lijkt nu overbodig. Drie kanten Ambilight verhoogd het kijkplezier. Makkelijke bediening (heb gedownloade handleiding nog niet in gekeken). Tot nu toe (na vier dagen) enige minpuntje dat de handleiding van internet (Philips) gehaald moet worden, maar dat is tegenwoordig bij ieder apparaat met een stekker het geval, geloof ik.

Pluspunten

• Haarscherp beeld
  • 3 zijdig Ambilight
  • Bedienings gemak
  • Vormgeving

Minpunten

• Handleiding downloaden

Richard 21-08-2017

Goede beeldverwerking.

Geschreven voor: Philips 7000 series 65PUS7502/12

Philips maakt zijn belofte waar wat betreft de P5 Engine.
Deze nieuwe beeldprocessor maakt de beelden echt vloeiender, dit is voornamelijk goed te zien bij films waar op de voorgrond actie is en de achtergrond snel in een bepaalde richting beweegt. Geen haperingen maar een vloeiende beweging (perfect).
Daarbij is zwart ook nagenoeg zwart (bijna vergelijkbaar met OLED). Een fantastisch toestel, hopelijk nog velen jaren kijkplezier.

Pluspunten

• Beeldverwerking
  • Zwart kleur

Minpunten

• Nog niet ondervonden

BART909 20-08-2017

Geweldige tv, Ambilight is subliem!

Geschreven voor: Philips 7000 series 65PUS7502/12

Na jaren wikken en wegen toch besloten om voor een mega tv te gaan. Ik had al een Philips Ambilight, maar deze overtreft mijn verwachtingen. Sneller, mooier, beter geluid. De grootte maakt het beeld niet korreliger. Verder blijft de ambilight functie geweldig, zeker als je het kan hebben in je woonkamer een echte aanrader.

Pluspunten

• Ambilight; Snelle verwerking beelden en menu's

Minpunten

• TV kan niet helemaal tegen muur aan op standaard