Philips 7000 series 65PUS7502/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,52 cm dikte
65 inch.

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Mariska1972 10-09-2017

Fraaie grote tv met zeer scherp beeld

Super scherp beeld, geweldige game-ervaring in combi met PS4. Het menu is makkelijker dan dat van zijn iets kleinere voorganger en het geluid is beter! Helaas geen 3D

Sabje1983 05-09-2017

Scherp en duidelijk beeld.

Een mooie grote tv. Makkelijk en snel in gebruik. Mooi helder beeld. Afstandsbediening met toetsenbord is ook perfect en handig. Erg tevreden.

Matthijs7 03-09-2017

Ambilight, Android en zeer goede beeldkwaliteit.

Vanwege Ambilight heb ik toch weer gekozen voor een Philips televisie. Mede dankzij Android is de gebruikersvriendelijkheid sterk toegenomen. De apps zijn ronduit goed en de gebruikersinterface zeer intuïtief (dit is wel eens anders geweest).
Mijn indruk van de eerste dagen gebruik: ik ben zeer tevreden.

Visspecialist 02-09-2017

Machtig mooie vormgeving,perfect superhelder beeld

Het is een sieraad aan de wand,mooi plat,en een onvergetelijke kijkervaring,en een hele gemakelijke afstandbediening,ook de Netflixknop is een uitvinding,je gaat rechtstreeks heel snel naar jou pagina,en kan zo verder kijken,zou er bijna nog eentje kopen!

Helli 31-08-2017

Eens 'n Philips tv is altijd 'n Philips tv

Na jarenlang kijkgenot op onze vorige Philips tv heeft deze tv weer een aantal zeer aangename verbeteringen.

Anoniem 31-08-2017

Wat een heerlijke tv is dit.

Perfect beeld en uiterst makkelijk te installeren. Natuurlijk gelijk mijn hue lampen gekoppeld aan de tv en gelijk Netflix kijken.

Impala 30-08-2017

Ambilight . FANTASTISCH

Alle tv's waren van Philips.
De laatsten met ambilight. Je willt niet meer zonder.
En dan die scherpe beeldkwaliteit

Jer23 29-08-2017

Philips Android TV

Geweldige tv. Heb het net in huis. Gaat een wereld voor je open. En zo makkelijk te bedienen. Kan deze tv aan iedereen aanbevelen.

jangaa59 27-08-2017

TOP TV

Wat een mooi beeld en een prima geluid, het installeren was ook niet zo moeilijk, ik ben er zeer tevreden mee

Richard 21-08-2017 Product paar dagen in bezit

Goede beeldverwerking.

Philips maakt zijn belofte waar wat betreft de P5 Engine.
Deze nieuwe beeldprocessor maakt de beelden echt vloeiender, dit is voornamelijk goed te zien bij films waar op de voorgrond actie is en de achtergrond snel in een bepaalde richting beweegt. Geen haperingen maar een vloeiende beweging (perfect).
Daarbij is zwart ook nagenoeg zwart (bijna vergelijkbaar met OLED). Een fantastisch toestel, hopelijk nog velen jaren kijkplezier.

Pluspunten

• Beeldverwerking
  • Zwart kleur

Minpunten

• Nog niet ondervonden

BART909 20-08-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige tv, Ambilight is subliem!

Na jaren wikken en wegen toch besloten om voor een mega tv te gaan. Ik had al een Philips Ambilight, maar deze overtreft mijn verwachtingen. Sneller, mooier, beter geluid. De grootte maakt het beeld niet korreliger. Verder blijft de ambilight functie geweldig, zeker als je het kan hebben in je woonkamer een echte aanrader.

Pluspunten

• Ambilight; Snelle verwerking beelden en menu's

Minpunten

• TV kan niet helemaal tegen muur aan op standaard

Sjoerd073 16-08-2017

Goed beeld en geluid en Android

Een prachtige tv met luidspreker balk aan de voorkant zorgt voor zuiver geluid, soundbar is niet nodig daardoor. Plus bass woofer achterop. Ambilight blijft mooie extra beleving. Android is super makkelijk met YouTube op je telefoon afspelen op tv