Samsung UE75MU7000T - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5,96 cm dikte
75,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Seumpie 16-11-2017

Super beeld

Na enig onderzoek naar een grotere TV voor vervanvervanging van mijn 60inch ben ik uitgekomen op deze Samsung, ik heb ook andere (ook goedkopere) TV'S bekeken en mede door de cashback deze aangekocht. Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben door het mooie, scherpe en zeer heldere beeld. Heb niets bijgesteld aan de weergave en met de standaard instellingen mooi goed beeld, ook TV kijken op HD kwaliteit top en mooi scherp beeld. Kijken naar voetbalwedstrijden ook goed, beeldschermen hebben vaak "last" om de groene velden goed weer te geven en deze heeft hier geen last van. Ook gekeken naar HD films en ook mooi beeld, de toevoeging van 4K kan mij overigens nog niet echt overtuigen, ik heb promo video's bekeken en ook 4K content van Netflix ziet er mooi uit maar voor mij niet het "Wauw" effect. Wel denk ik dat dit UHD scherm zeker positief bij draagt om HD nog beter weer te geven. Zoek je een betaalbare UHD tv voor een schappelijke prijs zou ik voor deze gaan.

Pluspunten

• Beeld

Minpunten

• Niet overtuigende 4K