Philips 6000 series 32PFS6402/12 - Reviews

Full HD
Diepte
7,68 cm dikte
32,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 85 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

P Feiken 20-12-2017

Kleine philips tv met ambi light

Onze vorige philips tv met ambi light heeft het naar 15 jaar begeven.
Omdat wij een relatieve kleine huiskamer hebben willen wij geen groot tv scherm in huis 32 inch is voor ons dan meer dan voldoende samen met de ambi light van philips geeft dit dan toch een extra dimensie.

Het smart tv gedeelde zullen wij is onze ervaring amper gebruiken hoogstens om een keer een film mee te kijken dus vinden wij minder belangrijk, wel even geprobeert maar blijft toch altijd omslachtig op een tv.

Het beeld is ongelofelijk scherp en helder, vonden het eigenlijk te helder en scherp hebben dan ook het beeld waar mogelijk is warmer gezet en minderscherp.

Het geluid is in vergelijking met onze vorige tv simpel weg belabberd,
Maar dat kan ook bijna niet anders met zn ultra dunne tv er zitten dan ook volgens mij niet meer dan veredelde tablet speakers in.
Eigenlijk kan je bijna niet meer zonder soundbar (die wij dan ook gaan afschaffen).

De aanschaf van de tv lijkt dan ook voordelig maar gebruikt je hem zoals wij als hoofd tv en je wil er toch een beetje geluid uit krijgen dan ontkom je dus bijna niet aan het aanschaffen van een soundbar wat je dan ook bij de aanschaf moet optellen.

Een groot gemis vinden wij dat je niet met behulp van tulpstekkertjes speakers op de tv kan aansluiten.
Dit kan dus alleen met een HDMI kabel of een optical kabel de HDMI is bij ons al bezet omdat wij een extern kastje van KPN gebruiken.
Blijft dus alleen een optical kabel over.
waardoor je dus gedwongen wordt een soundbar aan te schaffen met deze aansluitingen.

Kortom een tv met ongelofelijk veel mogelijkheden (wat je bijna nooit gebruikt) en kraakhelder beeld ( welke niet in 32 inch?)
Gekocht voor 399,00 bij foka incl 5 jaar garantie
Misschien iets duurder dan een ander tv maar met name het ambi light systeem gaf ons de doorslag.

Overigens ging de aanschaf bij foka super, tv besteld volgende dag in huis plus gratis extra 3 jaar garantie.

Nu maar hopen dat deze ook weer 15 jaar mee gaat.

Groet P

Pluspunten

• Ambi light
  • scherp beeld

Minpunten

• Geen mogelijkheid op annaloge aansluiting speakers
  • Slecht geluid

Hans 08-09-2017

Geweldig beeld samen met ambilight

Half jaar geleden een 5500 gekocht maar die is helaas door een blikseminslag kapot gegaan. Omdat ik de tv op de slaapkamer gebruik wilde ik slechts een 32inch versie die op Android draait. Je hebt dan de keuze tussen Sony en Philips. Ik heb voor de 6402 gekozen omdat die over ambilight beschikt wat een geweldig sfeer creëert in de slaapkamer. Ook het beeld en geluid zijn geweldig, net als de mogelijkheden die Android bied. Streamen, IPTV, Kodi, etc draaien als een zonnetje. Ik heb de TV gekocht bij FOKA Rotterdam omdat er geen enkele zaak is die zulk geweldig service verleend, 5 jr garantie ipv standaard 2 om maar iets te noemen. Wat mij betreft qua prijs/mogelijkheden een aanrader!

Pluspunten

• Android
  • Ambilight
  • mogelijkheden

Minpunten

• vrij kort aansluitsnoer 220v

Et2b 03-09-2017

leuke smart TV

de 6402 is van alle moderne gemakken voorzien. Vooral de integratie met youtube e.d. is erg handig met kleine kinderen voor alle leuke kindercartoons die daar op te vinden zijn.

De beeldkwaliteit is goed, maar je moet naar onze ervaring wel even aan de instellingen zitten om het helemaal optimaal te krijgen. Eenmaal ingesteld is het een prettig beeld. Wat fijn is dat er geen 'motionblur' optreed zoals bij veel kleine beeldschermen het geval is. Dat is een grote plus.

Het upscalen van niet HD naar HD lijkt niet altijd even consequent te werken: lagere resolutie content van b.v. de NPO app is niet echt scherp met de beeldverwerkings software aan. Soms dus even in de opties wat pielen, dat maakt wel degelijk verschil. Voordeel is dat je met de vele opties het beeld wel precies zoals je zelf fijn vind kan instellen.

Voor de rest start de TV snel op. Dat is ook fijn aangezien het min of meer een computer'tje is!
Bij de apps staat een aparte rij met door phillips geinstalleerde apps. Deze apps kan je deleten (fijn!). Zelf ben ik niet zo een fan als fabrikanten apps installeren, het is tenslotte android en dan is zelf installeren een peulenschil.

Marcelpeter1967 02-09-2017

Deze tv heeft een mooi design.

De Philips tv 32PFS6402/12 is een echte lichtgewicht tv.
Het design vind ik uit de kunst, ook zijn pootjes zijn mooi vormgegeven. Er zitten zelfs al viltjes onder tegen beschadiging van het tv meubel.
Het beeld is in een woord geweldig.
Wat het geluid aangaat vind ik de kwaliteit wat minder.
Al met al een zeer mooi toestel.

Nescio67 13-08-2017

Prima TV, internet zou beter kunnen.

Deze tv heeft een uitstekende beeld- en geluidskwaliteit. Het gebruiksgemak is goed. Het enige wat beter zou kunnen is de internetfunctie: te langzaam en niet erg handzaam.

E.Ghobrial 27-07-2017

helder beeld, ambi light is prettig voor de ogen ,

Hele prettige ambilight ervaring, dat is ook een reden waarom we weer voor Philps hebben gekozen
Altijd philips gehad heel prettig om mee te werken de service medewerker was heel coulant om mij met de regitrstaie helpen, een mooi vormgegeven TV. prima prijs / kwaliteitsverhouding .

Pluspunten

• helder beeld
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• geluid met blue tooth wat minder

DerRudy 11-04-2018

Goede TV. Veel mogelijkheden.

Het is even wennen, maar dan werkt alles prima, het geluid is echter niet geweldig.
Vreemd is dat er geen microfoon in zit, maar dat die altijd wel als eerste in beeld komt als je op het zoekvergrootglas klikt.

Vin0164 10-12-2017

Goede smart tv met high end eigenschappen

Heb deze tv nu een maand, beeldkwaliteit geweldig , bedieningsgemak heel goed , start snel op , de 2 zijdige ambilights zijn heel fijn , programmagids mag iets duideliker , letters zijn wat flets , design erg mooi , ruim voldoende aansluitmogelijkheden.Nadeeltje :android platform moet iedere keer gereset worden om een app te openen. Misschien even updaten....Toch al met al een tv die ik iedereen aan zou bevelen !

Jennifer 04-11-2017

Ambi light meest opvallende extra

Mooie compacte 32", met ambi light wat film kijken een extra dimensie geeft. We hebben voor dit model gekozen vanwege android.

Pluspunten

• Ambi light
  • android

Minpunten

• afstandbediening van provider niet kunnen koppelen

Tu Son 23-10-2017

Philips Android TV

Mooi afgewerkte TV met prima android smart TV omgeving. Erg prettig is dat de TV ook werkt zonder extra Ziggo decoder of extra CI-module kaart.

Pluspunten

• Werkt zonder decoder (Ziggo)
  • Mooi beeld
  • Android TV

Maria 12-10-2017

Mooie tv

Supermooie tv voor in de kinderkamer, prachtig beeld en de ambilight is geweldig. Heeft tal van mogelijkheden, dit is beslist een aanwinst voor de kids.

Pluspunten

• makkelijke bediening

Rudolph40 18-09-2017

De Televisie waar kijken erg Intresant wordt.

De Televisie waar full HD tot zijn recht komt want het kijken neer tv programa's erg irtresant wordt want zo is het tv kijken nog nooit geweest.

Afke123 18-09-2017

Goeie tv voor een niet al te hoge prijs

Zeer tevreden met dit product. De tv oogt mooi en is super makkelijk te gebruiken. Het geluid is ook prima! Ik ben er heel blij mee. Zeker een aanrader!

Britt27 17-09-2017

geweldig

de philips ambilight 32fps6402/12 is een geweldige smart tv met een mooi disign. de handige smart functie werkt goed en het beeld is mooi helder. ik raad dit product zeker aan

Given76 15-09-2017

Uitstekende keuze

Onze dochter heeft deze TV op haar kamer en kan zo TV kijken en via het SMART gedeelte ook Apps bekijken (YouTube/Netflix). De TV is gebruiksvriendelijk, binnen een paar minuten geconnect aan Wifi en ziet er bovendien mooi uit.

Penelope 11-09-2017

vormgeving oke en warme kleur pretig met ambilight

De televisie heeft een mooie vormgeving. Duidelijk beeld en kleuren. Het ambilight zorgt voor warme kleuren op de achtergrond. Het kijkgenot wordt hierdoor verhoogd.

Istra 10-09-2017

Complete TV

Deze TV heb ik gekocht voor de slaapkamer, beeld en geluid zijn prima en het is een toestel met veel instelmogelijkheden.
Het toestel ondersteunt wifi 5ghz voor het netwerk, prettig omdat ik veel kijk door streamen van content zoals HD beelden van b.v. Netflix. Ingebouwde Google cast is ook leuk,jammer dat NPO niet goed werkt bij mij en belangrijker de Ziggo app werkt helaas ook niet naar behoren, hopelijk wordt dit snel opgelost. Voor nu betekent dat ik een Google cast er aan moet hangen om Ziggo go te kijken, dit kan m.i. niet de bedoeling zijn.
Ambilight is mooi, heb al jaren een toestel uit de 9000 serie met ambilight. Leuk is de integratie van HUE met ambilight.
Begreep verder dat er een update komt van het android os naar 6.0 marshmallow of zelfs naar 7.0 nougat

Reint 08-09-2017

We zijn uiterst tevreden over de aankoop

De tv heeft heldere, warme en natuurlijke kleuren, scherp beeld(met Ambilight) en een aangenaam geluid.
Een plezier om naar te kijken, de beelden komen rustig over. Een slanke vormgeving met mooie smalle randen van zilver die een rustige overgang geven naar de woonomgeving(kamer).
De TV is voorzien van veel aansluitingen om je bestaande randapparatuur, zoals een videorecorder,(scart), dvd en blue ray op aan te sluiten.
Een TV met een beeldbeleving die je meeneemt en deel laat uitmaken van wat je ziet en hoort.

Menko 07-09-2017

Perfect beeld

Werkt perfect met Android en het beeld is ook erg mooi.
Ook is de ambilight een fijne toevoeging.
Het geluid is soms wat plat, maar goed genoeg voor gewoon tv of film.

jac777 07-09-2017

Wij zijn met de TV zeer tevreden

Deze tv is voor ons ideaal voor in de kamer Ook de aparte knop op de afstandbediening voor Netflix is handig Televisie heeft echt heel erg scherp beeld . Het scherm is helder en kent weinig 'bleeding' waardoor ook de zwarte achtergronden goed uitkomen. Dit hebben we wel eens anders gezien. De Android besturing van deze tv is een prima keuze van Philips. En door de android software zijn er tal van apps op de tv te installere. Het systeem werkt snel en betrouwbaar. Ambilight is ook helemaal naar wens in te stellen wat wel fijn is, anders is je hele woonkamer opgelicht. Maar het kan simpel ingesteld of zelfs uitgeschakeld worden als het hinderlijk is. Kan deze TV dan ook ten zeerste aanraden!! Wij zijn zeer tevreden met deze tv.