Philips 6000 series 32PFS6402/12 - Reviews

Full HD
Diepte
7,68 cm dikte
32 inch.

Beoordeling op basis van 73 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,4

Hans 08-09-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldig beeld samen met ambilight

Half jaar geleden een 5500 gekocht maar die is helaas door een blikseminslag kapot gegaan. Omdat ik de tv op de slaapkamer gebruik wilde ik slechts een 32inch versie die op Android draait. Je hebt dan de keuze tussen Sony en Philips. Ik heb voor de 6402 gekozen omdat die over ambilight beschikt wat een geweldig sfeer creëert in de slaapkamer. Ook het beeld en geluid zijn geweldig, net als de mogelijkheden die Android bied. Streamen, IPTV, Kodi, etc draaien als een zonnetje. Ik heb de TV gekocht bij FOKA Rotterdam omdat er geen enkele zaak is die zulk geweldig service verleend, 5 jr garantie ipv standaard 2 om maar iets te noemen. Wat mij betreft qua prijs/mogelijkheden een aanrader!

Pluspunten

• Android
  • Ambilight
  • mogelijkheden

Minpunten

• vrij kort aansluitsnoer 220v

Reint 08-09-2017

We zijn uiterst tevreden over de aankoop

De tv heeft heldere, warme en natuurlijke kleuren, scherp beeld(met Ambilight) en een aangenaam geluid.
Een plezier om naar te kijken, de beelden komen rustig over. Een slanke vormgeving met mooie smalle randen van zilver die een rustige overgang geven naar de woonomgeving(kamer).
De TV is voorzien van veel aansluitingen om je bestaande randapparatuur, zoals een videorecorder,(scart), dvd en blue ray op aan te sluiten.
Een TV met een beeldbeleving die je meeneemt en deel laat uitmaken van wat je ziet en hoort.

Menko 07-09-2017

Perfect beeld

Werkt perfect met Android en het beeld is ook erg mooi.
Ook is de ambilight een fijne toevoeging.
Het geluid is soms wat plat, maar goed genoeg voor gewoon tv of film.

jac777 07-09-2017

Wij zijn met de TV zeer tevreden

Deze tv is voor ons ideaal voor in de kamer Ook de aparte knop op de afstandbediening voor Netflix is handig Televisie heeft echt heel erg scherp beeld . Het scherm is helder en kent weinig 'bleeding' waardoor ook de zwarte achtergronden goed uitkomen. Dit hebben we wel eens anders gezien. De Android besturing van deze tv is een prima keuze van Philips. En door de android software zijn er tal van apps op de tv te installere. Het systeem werkt snel en betrouwbaar. Ambilight is ook helemaal naar wens in te stellen wat wel fijn is, anders is je hele woonkamer opgelicht. Maar het kan simpel ingesteld of zelfs uitgeschakeld worden als het hinderlijk is. Kan deze TV dan ook ten zeerste aanraden!! Wij zijn zeer tevreden met deze tv.

cas12 07-09-2017

Een android TV van verschil

Televisie heeft echt heel erg scherp beeld! Ik kom van een LCD TV en dan is dit een wereld van verschil. TV reageert goed en de afstandsbediening is handig in gebruik. Ook instellingen zijn gemakkelijk te bereiken en simpel in te stellen. De smart tv functies bevallen ook goed. En door de android software zijn er tal van apps op de tv te installeren. De Ambilight was in het begin wel heel erg wennen, omdat er heel veel licht vanaf komt . Maar het kan simpel ingesteld of zelfs uitgeschakeld worden als het hinderlijk is.

Antoon74 05-09-2017

Lijkt een prima apparaat.

Afwachten; ziet er in de winkel goed uit. Hebben tot grote tevredenheid meerdere Philips toestellen gehad. Dit is echter onze eerste Ambilight. Afwachten dus.

Frank11 05-09-2017

Android en Ambilight maken het verschil

Na verschillende 32 inch Tv's met elkaar vergeleken te hebben toch voor deze van Philips gekozen. Android en Ambilight maken echt het verschil, ook al kost dat wat extra.

jamast 04-09-2017

Mooi design tv.

Het is een prima tv. Wij hadden nog een hele oude en het is nu een wereld van verschil om te kijken. Helder beeld.Goed formaat van de letters,die goed te lezen zijn.

GenG 03-09-2017

positief

Nadat onze oude tv, ook van Philips, het na 15 jaar aan het begeven was, besloten we een nieuwe TV te kopen. We kwamen uit bij de Ambilight Led TV van Philips. De oude TV was er nog eentje met een flinke achterkant, maar deze is mooi smal en past precies in onze kast. Het beeld is prachtig. We kijken weer met veel plezier tv.

Jokkolien 03-09-2017

Top TV

Deze TV heeft verrassend goed geluid en een scherp beeld. We hebben hem niet uitgezocht op het feit dat hij ambilight heeft en we dachten dat dat een beetje overbodig zou zijn, maar de kijkbeleving wordt zeker wel verbeterd door dit licht.
De TV werkt erg vanzelfsprekend en de afstandsbediening is ook erg fijn.
Zelf waren we niet echt fan van de pootjes, maar dit hebben we opgelost met een muurbeugel. Het scherm zelf is erg mooi met een mooie rand.

Tony03 03-09-2017

Mooie TV

Ik was toe aan een nieuwe tv en ben zeer blij dat ik deze gekocht heb! Internet werkt perfect. Zeker een aanrader. Voor mij is deze zeer goed omdat ik niet groot woon.

EBiner 03-09-2017

Fijn, mooie tv!

Het is een fijne tv, mooi formaat, verlichting aan de zijkanten en beschikt over vele apps en een afstandsbediening met een Netflix knop, erg handig!

Prullenbak73 03-09-2017

Veel features in een compacte televisie

Ik was op zoek naar een niet te grote televisie voor op de slaapkamer. Deze TV heeft het moderne AndroidTV besturingssysteem aan boord en een formaat dat nog op een slaapkamer past.

Et2b 03-09-2017

leuke smart TV

de 6402 is van alle moderne gemakken voorzien. Vooral de integratie met youtube e.d. is erg handig met kleine kinderen voor alle leuke kindercartoons die daar op te vinden zijn.

De beeldkwaliteit is goed, maar je moet naar onze ervaring wel even aan de instellingen zitten om het helemaal optimaal te krijgen. Eenmaal ingesteld is het een prettig beeld. Wat fijn is dat er geen 'motionblur' optreed zoals bij veel kleine beeldschermen het geval is. Dat is een grote plus.

Het upscalen van niet HD naar HD lijkt niet altijd even consequent te werken: lagere resolutie content van b.v. de NPO app is niet echt scherp met de beeldverwerkings software aan. Soms dus even in de opties wat pielen, dat maakt wel degelijk verschil. Voordeel is dat je met de vele opties het beeld wel precies zoals je zelf fijn vind kan instellen.

Voor de rest start de TV snel op. Dat is ook fijn aangezien het min of meer een computer'tje is!
Bij de apps staat een aparte rij met door phillips geinstalleerde apps. Deze apps kan je deleten (fijn!). Zelf ben ik niet zo een fan als fabrikanten apps installeren, het is tenslotte android en dan is zelf installeren een peulenschil.

Bert0538 02-09-2017

mooi produkt mooie styling prima beeld

lang gezocht naar deze tv maar nu toch gevonden voor mooie prijs
mooie vormgeving mooie kleuren en haarscherp beeld
kortom mooie tv voor mooie prijs

User10 02-09-2017

Goede tv.

Tot nu toe een prima tv. Het beeld is goed, en het licht achter de tv voegt iets extra's toe aan het kijken. Werkt goed in combinatie met netflix. Het enige nadeel is dat hij soms wat langzaam opstart. Maar ondanks dat zeker een aanrader.

TVkeeper 02-09-2017

Helder beeld, makkelijk menu en intern chromecast is super

I.c.m. vogels ophangsysteem super strak op de muur te bevestigen. Het instellingsmenu wijst zich als vanzelf in een net tempo door alle instellingen heen. Waarmee je met wat geduld e.e.a. goed ingesteld krijgt en onze ervaring met het eerste gebruik erg positief is. Jammer dat dit formaat ambilight TV alleen in de zilver grijze kleur te krijgen is, wij hadden liever een zwarte gehad, uiteindelijk heeft ambilight de doorslag gegeven bij de definitieve keuze. We hebben eerdere Philips producten gehad, waarbij de afstandsbedieningsknoppen oplichten, waarmee ze beter te zien en de bedienen zijn. Dat is bij deze afstand niet het geval, wat zeker op de slaapkamer waar het licht vaak al uit is lastiger is om het goed.

Meerkoet1 02-09-2017

Makkelijk te bedienen en van alle gemakken voorzien.

Al 42 jaar lang fan van de Philips T V. Dus toen er na 13 jaar weer een nieuwe moest komen was de keus niet moeilijk. In het woud van zoveel merken gekozen voor een Philips omdat het een gebruiksvriendelijk, zeer scherp beeld, warme mooie kleuren geeft. Zijn zeer tevreden!!

Marcelpeter1967 02-09-2017

Deze tv heeft een mooi design.

De Philips tv 32PFS6402/12 is een echte lichtgewicht tv.
Het design vind ik uit de kunst, ook zijn pootjes zijn mooi vormgegeven. Er zitten zelfs al viltjes onder tegen beschadiging van het tv meubel.
Het beeld is in een woord geweldig.
Wat het geluid aangaat vind ik de kwaliteit wat minder.
Al met al een zeer mooi toestel.

toryja 01-09-2017

Mooie eigenschappen, goede prijs

Leuke tv. Mooie kleuren. 4 HDMI is leuk. Slim ontwerp. Optische output is geweldig. Ik vind het een mooie tv.