Philips 6000 series 32PFS6402/12 - Reviews

Full HD
Diepte
7,68 cm dikte
32,0 inch

Beoordeling op basis van 82 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,4

Jennifer 04-11-2017

Ambi light meest opvallende extra

Mooie compacte 32", met ambi light wat film kijken een extra dimensie geeft. We hebben voor dit model gekozen vanwege android.

Pluspunten

• Ambi light
  • android

Minpunten

• afstandbediening van provider niet kunnen koppelen

Tu Son 23-10-2017

Philips Android TV

Mooi afgewerkte TV met prima android smart TV omgeving. Erg prettig is dat de TV ook werkt zonder extra Ziggo decoder of extra CI-module kaart.

Pluspunten

• Werkt zonder decoder (Ziggo)
  • Mooi beeld
  • Android TV

Maria 12-10-2017

Mooie tv

Supermooie tv voor in de kinderkamer, prachtig beeld en de ambilight is geweldig. Heeft tal van mogelijkheden, dit is beslist een aanwinst voor de kids.

Pluspunten

• makkelijke bediening

Rudolph40 18-09-2017

De Televisie waar kijken erg Intresant wordt.

De Televisie waar full HD tot zijn recht komt want het kijken neer tv programa's erg irtresant wordt want zo is het tv kijken nog nooit geweest.

Afke123 18-09-2017

Goeie tv voor een niet al te hoge prijs

Zeer tevreden met dit product. De tv oogt mooi en is super makkelijk te gebruiken. Het geluid is ook prima! Ik ben er heel blij mee. Zeker een aanrader!

Britt27 17-09-2017

geweldig

de philips ambilight 32fps6402/12 is een geweldige smart tv met een mooi disign. de handige smart functie werkt goed en het beeld is mooi helder. ik raad dit product zeker aan

Given76 15-09-2017

Uitstekende keuze

Onze dochter heeft deze TV op haar kamer en kan zo TV kijken en via het SMART gedeelte ook Apps bekijken (YouTube/Netflix). De TV is gebruiksvriendelijk, binnen een paar minuten geconnect aan Wifi en ziet er bovendien mooi uit.

Penelope 11-09-2017

vormgeving oke en warme kleur pretig met ambilight

De televisie heeft een mooie vormgeving. Duidelijk beeld en kleuren. Het ambilight zorgt voor warme kleuren op de achtergrond. Het kijkgenot wordt hierdoor verhoogd.

Istra 10-09-2017

Complete TV

Deze TV heb ik gekocht voor de slaapkamer, beeld en geluid zijn prima en het is een toestel met veel instelmogelijkheden.
Het toestel ondersteunt wifi 5ghz voor het netwerk, prettig omdat ik veel kijk door streamen van content zoals HD beelden van b.v. Netflix. Ingebouwde Google cast is ook leuk,jammer dat NPO niet goed werkt bij mij en belangrijker de Ziggo app werkt helaas ook niet naar behoren, hopelijk wordt dit snel opgelost. Voor nu betekent dat ik een Google cast er aan moet hangen om Ziggo go te kijken, dit kan m.i. niet de bedoeling zijn.
Ambilight is mooi, heb al jaren een toestel uit de 9000 serie met ambilight. Leuk is de integratie van HUE met ambilight.
Begreep verder dat er een update komt van het android os naar 6.0 marshmallow of zelfs naar 7.0 nougat

Hans 08-09-2017

Geweldig beeld samen met ambilight

Half jaar geleden een 5500 gekocht maar die is helaas door een blikseminslag kapot gegaan. Omdat ik de tv op de slaapkamer gebruik wilde ik slechts een 32inch versie die op Android draait. Je hebt dan de keuze tussen Sony en Philips. Ik heb voor de 6402 gekozen omdat die over ambilight beschikt wat een geweldig sfeer creëert in de slaapkamer. Ook het beeld en geluid zijn geweldig, net als de mogelijkheden die Android bied. Streamen, IPTV, Kodi, etc draaien als een zonnetje. Ik heb de TV gekocht bij FOKA Rotterdam omdat er geen enkele zaak is die zulk geweldig service verleend, 5 jr garantie ipv standaard 2 om maar iets te noemen. Wat mij betreft qua prijs/mogelijkheden een aanrader!

Pluspunten

• Android
  • Ambilight
  • mogelijkheden

Minpunten

• vrij kort aansluitsnoer 220v

Reint 08-09-2017

We zijn uiterst tevreden over de aankoop

De tv heeft heldere, warme en natuurlijke kleuren, scherp beeld(met Ambilight) en een aangenaam geluid.
Een plezier om naar te kijken, de beelden komen rustig over. Een slanke vormgeving met mooie smalle randen van zilver die een rustige overgang geven naar de woonomgeving(kamer).
De TV is voorzien van veel aansluitingen om je bestaande randapparatuur, zoals een videorecorder,(scart), dvd en blue ray op aan te sluiten.
Een TV met een beeldbeleving die je meeneemt en deel laat uitmaken van wat je ziet en hoort.

Menko 07-09-2017

Perfect beeld

Werkt perfect met Android en het beeld is ook erg mooi.
Ook is de ambilight een fijne toevoeging.
Het geluid is soms wat plat, maar goed genoeg voor gewoon tv of film.

jac777 07-09-2017

Wij zijn met de TV zeer tevreden

Deze tv is voor ons ideaal voor in de kamer Ook de aparte knop op de afstandbediening voor Netflix is handig Televisie heeft echt heel erg scherp beeld . Het scherm is helder en kent weinig 'bleeding' waardoor ook de zwarte achtergronden goed uitkomen. Dit hebben we wel eens anders gezien. De Android besturing van deze tv is een prima keuze van Philips. En door de android software zijn er tal van apps op de tv te installere. Het systeem werkt snel en betrouwbaar. Ambilight is ook helemaal naar wens in te stellen wat wel fijn is, anders is je hele woonkamer opgelicht. Maar het kan simpel ingesteld of zelfs uitgeschakeld worden als het hinderlijk is. Kan deze TV dan ook ten zeerste aanraden!! Wij zijn zeer tevreden met deze tv.

cas12 07-09-2017

Een android TV van verschil

Televisie heeft echt heel erg scherp beeld! Ik kom van een LCD TV en dan is dit een wereld van verschil. TV reageert goed en de afstandsbediening is handig in gebruik. Ook instellingen zijn gemakkelijk te bereiken en simpel in te stellen. De smart tv functies bevallen ook goed. En door de android software zijn er tal van apps op de tv te installeren. De Ambilight was in het begin wel heel erg wennen, omdat er heel veel licht vanaf komt . Maar het kan simpel ingesteld of zelfs uitgeschakeld worden als het hinderlijk is.

Antoon74 05-09-2017

Lijkt een prima apparaat.

Afwachten; ziet er in de winkel goed uit. Hebben tot grote tevredenheid meerdere Philips toestellen gehad. Dit is echter onze eerste Ambilight. Afwachten dus.

Frank11 05-09-2017

Android en Ambilight maken het verschil

Na verschillende 32 inch Tv's met elkaar vergeleken te hebben toch voor deze van Philips gekozen. Android en Ambilight maken echt het verschil, ook al kost dat wat extra.

jamast 04-09-2017

Mooi design tv.

Het is een prima tv. Wij hadden nog een hele oude en het is nu een wereld van verschil om te kijken. Helder beeld.Goed formaat van de letters,die goed te lezen zijn.

GenG 03-09-2017

positief

Nadat onze oude tv, ook van Philips, het na 15 jaar aan het begeven was, besloten we een nieuwe TV te kopen. We kwamen uit bij de Ambilight Led TV van Philips. De oude TV was er nog eentje met een flinke achterkant, maar deze is mooi smal en past precies in onze kast. Het beeld is prachtig. We kijken weer met veel plezier tv.

Jokkolien 03-09-2017

Top TV

Deze TV heeft verrassend goed geluid en een scherp beeld. We hebben hem niet uitgezocht op het feit dat hij ambilight heeft en we dachten dat dat een beetje overbodig zou zijn, maar de kijkbeleving wordt zeker wel verbeterd door dit licht.
De TV werkt erg vanzelfsprekend en de afstandsbediening is ook erg fijn.
Zelf waren we niet echt fan van de pootjes, maar dit hebben we opgelost met een muurbeugel. Het scherm zelf is erg mooi met een mooie rand.

Tony03 03-09-2017

Mooie TV

Ik was toe aan een nieuwe tv en ben zeer blij dat ik deze gekocht heb! Internet werkt perfect. Zeker een aanrader. Voor mij is deze zeer goed omdat ik niet groot woon.