Philips 6000 series 49PUS6482/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,82 cm dikte
49 inch.

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Maar 06-09-2017

Prima tv

Mooie tv, met scherp beeld en een eenvoudig te begrijpen afstandsbediening. De lichten aan de zijkant geven een heel mooi effect in de avond.

klavertjevier 04-09-2017

prachtig scherp beeld

we hebben nu sinds een week de tv in huis naar alle tevredenheid. Het beeld is messcherp. De ambi lightning is prachtig van kleur. Het design is zeer strak. Al met al heel blij met deze mooie tv.

EMCE 03-09-2017

TV met een mooie uitstraling en super beeldkwaliteit!

Het is niet eenvoudig een nieuwe TV uit te zoeken. Na een aantal jaren een ander merk aan de muur te hebben gehad is dit onze eerste Philips Ambilight.
Een pracht TV die er goed uit ziet en ook een mooi beeld geeft! Ook de geluidskwaliteit is goed te noemen! Ambilight voegt iets toe aan het TV kijken, meer sfeer!
Kortom een topper!

AH75 03-09-2017

Top TV

TV nu een paar dagen in huis, maar al zeer tevreden. Installatie ging zeer eenvoudig mede door de koppeling die gemaakt kan worden met Android-telefoons.

Beeld is super scherp en optische koppeling met cinemasysteem geeft echt een bioscoopbeleving.

Android heeft een rijke appstore en games kunnen gespeeld worden met een android telefoon als controller.

Boghos 30-08-2017

Prima beeld, lekker scherp, mooie kleuren

Voor ons tot nu toe een prima aankoop! We zijn erg blij met het toestel en de uitgebreide mogelijkheden.

Wilewo 30-08-2017

Een uitstekend product

Dinsdag is de 4K-TV bij ons afgeleverd en geinstalleerd door Expert Dordrecht.
Wat een prachtig beeld en geluid geeft deze TV.
Wat een plezier hebben wij er al van.
Wij waren een kleiner beeld gewend, maar als je naar deze TV kijkt is het een feestje.
Wij kunnen iedereen aanbevelen om deze 4K-TV aan te
schaffen.

Brenda1985 30-08-2017

Haarscherp beeld en zeer gebruiksvriendelijk

Schitterend beeld i.c.m. nog mooier. Zeer gebruiksvriendelijk, vooral het smart tv gedeelte is erg prettig, hierdoor geen apple tv meer nodig. En de netflix knop maakt het helemaal af.

Plankgas 28-08-2017

Uitstekend beeld en mooi vormgegeven toestel.

Installatie verliep logisch en snel. Prachtig strak beeld.
Goed geluid uit ingebouwde soundbar.
Wel even wennen aan menustructuur en de vele instellingsmogelijkheden voor beeld, geluid en Ambilight.

Pas een paar dagen in gebruik.

tofa 27-08-2017

Super design met mooi beeld en geluidskwaliteit

Wij zijn super tevreden over onze nieuwe aankoop. Na de vorige televisie van Philips kozen wij hier weer voor en dit keer met Ambilight. Het geluid is top door dat de speakers aan de voorzijde zitten en het beeld is perfect.

maahh 27-08-2017

prachtig beeld en biezonder met ambilight

Deze beeldgrootte is perfect groot genoeg,prachtig beeld met mooie kleuren en kontrast.
Geluid is goed,verder zal het gebruik van de apps enz. en de smarttv funkties door ons minder gebruikt worden.De afstandbediening mag de cijfers wel groter en de querty toetsenbord wordt niet gebruikt.

Johny55 23-08-2017

mooi design en Beeld

Na lange tijd opzoek naar een grotere Philips Televisie voor mijn huidige (ook van Philips van 37 inch). Ben ik heel tevreden met deze aankoop : Prachtig beeld met 4K, mooi design, extra pluspunt is het geluid met soundbar en ingebouwd sub woofer klinkt verrassen goed voor een TV, natuurlijk is het niet te vergelijken met een aparte Soundbar .
De afstandsbediening werkt eenvoudig en heel handig met de toetsenbord aan de achterkant maakt het zoeken naar een bijvoorbeeld YouTube vrij snel gevonden.

Nino 22-08-2017

Erg gebruiksvriendelijke SMART TV

Sinds kort zijn wij in het bezit van deze prachtige SMART LED tv met ambilight 3. Het design is prachtig. De TV heeft de uitstraling van geborsteld staal met een geïntegreerde soundbar aan de onderzijde. Alles, tot aan de sterkte van de ambilight is geheel naar eigen smaak en voorkeuren in te stellen. Dit gaat overigens zeer eenvoudig.

Het gebruikersgemak van deze tv is erg goed. Alles zit op de plek waar je het verwacht zonder teveel poespas.

De apps zoals Youtube, Videoland en Netflix zijn vooraf geïnstalleerd. De TV is na een korte installatie van ongeveer 10 minuten verbonden met het internet en klaar voor gebruik!

andre 22-08-2017 Product paar dagen in bezit

prettig scherm mooie uitstraling

ik wil de graag een groter scherm en deze voldoet aan mijn verwachtingen een mooi rustig beeld de sfeerverlichting is prettig om te zien het geluid is prettig om te horen een echte aanrader dus

M.v.H. 20-08-2017 Product paar weken in bezit

Mooie tv, groot scherm

Wederom een Phlips tv gekozen. De kleuren van het beeldscherm zijn toch echt het mooiste vergeleken met andere merken tv's. Fijn ook een geluidbox aan de voorkant.
Gebruiks vriendelijke tv. Een overzichtelijke afstandbediening. Kortom heel tevreden zo met onze nieuwe tv!