Philips 7000 series 49PUS7502/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,56 cm dikte
49,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Edmond2 22-08-2017

Prachtig beeld en makkelijke instellingen

Mooi beeld. Goed geluid door de elegante en effektieve soundbar. Stevige voet die heel handig iets gedraaid kan worden. Oneindig veel instelmogelijkheden, maar gelukkig ook makkelijke keuzes zoals standaard.

Henk13 21-08-2017

prachtig afgewerkte televisie met haarscherp beeld

Deze televisie is een aanwinst in onze kamer, prachtig afgewerkt, mooi slank model met een haarscherp beeld.
De kleuren zijn natuurgetrouw en dankzij het driezijdig ambilight rustig beeld.
Het geluid is voor zo'n slank model goed te noemen. Er is geen soundbar nodig, tenzij hogere eisen worden gesteld aan het geluid. Maar dan moet er wel een dure soundbar worden aangeschaft.
De bediening is met de dubbelzijdige afstandbediening eenvoudig te doen.

Panpadl 10-08-2017

Beeldschoon beeld

Perfect beeld,verbetering geluid door de soundbar t.o.v alleen luidsprekers achter waardoor spraak beter verstaanbaar is.
De draaibare voet die voor mij zeker een optie was is stevig en gemakkelijk draaibaar.

TORIMAN 28-07-2017

Een prachtig beeld, ondersteund door ambilight.

Deze tv heeft een prachtig beeld: helder en scherp. Het gebruiksgemak is voldoende, maar niet goed, omdat de omschakeling van de dvd speler naar de tv niet soepel verloopt. Onjuiste keuze hdmi poort. Bij gebruik van een decoder geeft de tv na een aanpassing aan dat de zenders ontbreken en dat die geladen moeten worden. De tv gaat niet automatisch over naar de decoder, dus uitschakelen en opnieuw opstarten. Vervelend
Toch vind ik deze tv een aanrader gelet op het beeld en de 3 zijdige ambilight ondersteuning.
Ook het internetten verloopt probleemloos

Harm519 27-07-2017

Wij geven een hoog cijfer een 9.

Altijd Philips TV's gehad. Dachten nu aan een ander merk.
In de winkel zagen we en op advies verkoper, echter ook deze nieuwe Philips Android TV, met natuurlijker kleuren, Ultra HD, 3 zijdig Ambilight en geïntegreerde SoundBar.
Met smallere, draaibare standaard, past nu goed op de tv-kast en we kunnen de tv nu gemakkelijk in en uit de hoek draaien, past daardoor beter in de woonkamer.
Hopelijk komt de App-uitzending gemist van de NPO zenders nog.

Bert900 18-07-2017

Prachtig toestel

Helder en scherp beeld
Gebruik met horizonbox is goed
Netflix knop op afstandsbediening wat wij ook gebruiken
Werkt ook goed op de NAS via netwerk
Ambilight is nog wennen voor ons
Stevige standaard

Anoniem 16-07-2017

Tv ziet er mooi uit en het beeld is super scherp

Wij hebben al een Philips TV met Ambilight waar we erg tevreden over zijn. We wilde echter een grotere TV in de woonkamer met Ambilight omdat het zo lekker kijkt. Onze keuze is gevallen op de 49PUS7502/12 die net uit is. Wat een geweldig beeld, zo helder. Het geluid is niet slecht, maar we hebben gekozen om een soundbar aan te sluiten voor nog mooier/voller geluid. Met de afstandsbediening is alles makkelijk in te stellen. Al eens gekeken naar You Tube en dit werkt super. Zijn tot nu toe hele blij met onze keuze.

Anoniem 12-07-2017

Top toestel

Mooi design, valt weg in het geheel van onze kamer, past er precies bij, is niet te opvallend.
Installeren zeer eenvoudig, alles werkt gelijk. Wonderbaarlijk :). Zelfs netwerk stelt zich vanzelf in.
Helder en scherp beeld. Geluid is ook prima, het is helder en goed te verstaan. Uiteraard geen 5.1, maar voor ons prima.

elatron 06-07-2017

Philips Led tv

Zeer mooi ontwerp. Het beeld is nog mooier en zeer scherp.

Maar de bediening valt behoorlijk tegen te ingewikkeld.

Dan het geluid, is ronduit slecht. De opgegeven 30wx2
haalt hij bij lange na niet. Na een meting kwam ik niet verder dan 2x3 watt

Kees17 04-07-2017

geef deze TV een 8

Ik geef een dikke voldoende voor deze TV.
Met veel mogelijkheden
Mooi afgewerkt het is een aanwinst in huis.