Philips 7000 series 49PUS7502/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,56 cm dikte
49,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Jorgen 16-12-2017

mooie 4k ambilight tv

Na 5 jaar met een Philips Designline LCD gedaan te hebben was ik op zoek naar een nieuwe TV. Omdat ik Ambilight als toegevoegde waarde zie, kwam ik weer uit op Philips. Nu de kwaliteit van Philips CQ TP Vision in het begin erg slecht waren, las ik dat de TV's van de laatste 2 jaar van veel betere kwaliteit zijn. Dit was voor mij een mooie reden om een nieuwe Philips tv te kopen. Deze TV biedt door de nieuwe P5 Engine prachtig scherp beeld en met 3 zijdige ambilight een genot om naar te kijken. Geluid is redelijk maar gebruik een soundbar voor optimaal geluid. Door het Android systeem is het een goede smart tv met veel mogelijkheden. Door de Quad Core processor is het systeem ook nog eens lekker snel. Veel aansluitmogelijkheden en alle HDMI aansluiting zijn ARC. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Android TV
  • Ambilight tv en Hue aansturing

Minpunten

• had nog een exrtra HDMI aansluiting mogen hebben
  • kan niet echt uitgezet worden alleen op standby

Aad 16-11-2017

Prima tv, ben erg tevreden

Ik heb de tv bij Foka in Rotterdam gekocht. Goede service, goede uitleg over de tv en 5 jaar garantie. Erg scherp beeld en prachtige kleuren. Kortom: een aanrader

Pluspunten

• Mooi formaat, niet te groot
  • mooie standaard
  • goed geluid

Minpunten

• geen Oled

Mieske-turbo 31-03-2018

Geen oled? Dat kan ook niet voor dat geld. Dat wist je toch toen je hem kocht dan had je 3000 euro meer uit moeten geven.

Dokkumer 17-03-2018

Geweldige tv ervaring

Geweldig toestel en tot op de dag van vandaag geen spijt van de aankoop. Het beeld is scherp en de ambilight maakt het af. Televisie is slank en staat mooi op de muur. Installeren van alles is erg makkelijk en duidelijk.

Het is een 100hz tv dus geen schokbeelden bij sport kijken. Nadeel is ondanks de soundbar dat het geluid niet heel mooi is.

Th.Bruijnen 10-08-2017

groot scherm rustig beeld

Op aanraden van leverancier deze T.V. gekocht. Bevalt ons zeer goed en is prettig om naar te kijken. Goede prijs ,kwaliteit verhouding ,en een super mooi beeld. Wij zijn zeer tevreden .

Pluspunten

• mooi groot beeld

Minpunten

• standaard mag steviger

mogan50 08-04-2018

Hoop vooral dat ze lang onderdelen kunnen leveren

Ik kan dit toestel krijgen met bijbetaling omdat van de 48'pfs8109/12 na 3 jaar geen onderdelen meer te leveren zijn vanaf het begin problemen mee gehad steeds werd er gezegd
softwear in dec net 3 jaar oud kwam er een monteur en verving een onderdeel nog de zelfde dag 7 x in de fout , gebeld en toen zei men dat er geen onderdelen meer voor handen waren
wel E123,00 betaald die ze niet terug willen geven ,want van die onderdelen wisten ze al van te voren , want het kwam al uit een ander defect toestel.

Kees1a2b 03-04-2018

Geluid niet acceptabel bij muur montage

Deze 49PUS7502/12 heeft een speaker aan de achterzijde, welke binnen het patroon van de beugel motage gaten valt. Bij muur montage vervormt het geluid zeer sterk. TV niet geschikt geacht voor directe muurmontage.

Harold 03-03-2018

Superstrak en mooi

Fantastische mooie tv, goed geluid en een genot om naar te kijken, werkt super en ideaal met netflix knop

Pluspunten

• Uiterlijk
  • haarscherp beeld
  • mooi geluid
  • ambilight heeft zeker toegevoegde waarde

Omatheelepel 08-02-2018

belangrijke geluids vraag

Eij kunnen alleen het geluid goed horen als de instelling staat op: TV op Standaard, maar tekens als de tv uit gezet wordt gaat hij daar weer vanaf. Hoe krijg ik het voor elkaar dat hij op (TV -standaard) definitief blijft staan? ik druk altijd op OKE....kan iemand mij aub helpen, of Philips zelf?

Plaatsing van de TV
 (TV-menu) > 
Instellingen > Geluid > Plaatsing van de TV.
Selecteer Op een TV-standaard of Aan de
muur voor een optimale geluidsreproductie bij de
gegeven plaatsing.

Jaap6666 22-01-2018

Alsof de binnenkant van het beeld vies is.

Er lopen vooral verticaal wat donkere balken in het beeld, niet ieder lichtpuntje is even sterk.
Gewoon een miskoop dus.

P1peter 27-12-2017

geweldige tv

Een voor ons kijkgenot een geweldige tv, mooi van formaat, geweldig beeld hele mooie kleuren perfect soundgeluid

Jan Kuijpers 23-12-2017

ERG MOOI BEELD en PRIMA GELUID!

Na 8 jaar oude TV ( 32PFL9604H/12 ) en te klein voor grote kamer heb ik deze dagen nieuwe TV gekocht bij EP Meijel. Het beeld is zo mooi en geluid wat iets minder maar gelukkig ik heb Home Cinema gebruiken en tocht mooi geluid.

Haas40 13-11-2017

Prima beeld, veel functies, geluid aan muur valt tegen

Prima beeld, veel functies, alleen geluid aan de muur valt tegen. Dit zal wel bij elke TV aan de muur zijn.

mvdvelden1 17-09-2017

Heel mooi scherp beeld

Wij hebben deze televisie gekocht omdat we een oude hadden die aardig klein was dus het was tijd voor een upgrade, ik ben heel erg tevreden dat wij dat hebben gedaan omdat ze nu een fantastische televisie hebben. De 4K is echt te zien in het beeld, er zit een Netflix knop op dus het is heel handig en makkelijk snel netflix te kijken, overal hele goede en fijne TV.

Gerrit47 14-09-2017

Design TV

Prachtig en kleurrijk en haarscherp beeld wat door Ambilight een ruimtelijk effect krijgt. Met goed, door de geïntegreerde soundbar verkregen geluid ontstaat een bioscoopgevoel. De Android software geft een snelle toegang tot Google play strore en Philips apps.

aunt 10-09-2017

fantastische televisie

Prachtig beeld, heerlijk geluid en heel ontspannen kijken met ambilight. Ik ben blij dat Philips weer goed op weg is met de televisie's

deveren 08-09-2017

schitterend beeld, mooi gevormde tv

Via ING rentepunten mooie televisie kunnen aanschaffen tegen concurrerende prijs. Schitterend beeld, geluidskwaliteit beter dan verwacht. Bediening moet je even voor gaan zitten, maar vele mogelijkheden.
Kortom: prachtig product van Philips. Super tevreden

Jack1960 06-09-2017

Dit product is prijs/kwaliteit uitstekend.

Wij zijn versteld van het mooie scherpe beeld met de de 3 zijden ambilight op de lichte muur. Je ziet de beelden perfect van kleur. De kleuren schijnen verder over de muur. Het is bijna een cinema. De sportprogramma's zijn ook voortreffelijk. Je zit altijd op de eerste rang.
Een goede keuze.

BramN 04-09-2017

Mooi realistisch beeld

Erg mooi helder beeld, ik heb al eerder een ambilight gehad (2 zijdig) maar driezijdig is nog iets mooier. Toestel is mooi afgewerkt en heeft eengoed geluid.

Bart007 02-09-2017

Pracht beeld en geluid

Deze Philips tv 55 4K smart 55 pus 7502/12 is prachtig van beeld en geluid.
Ook een zeer mooie strakke vormgeving! Wij hebben al jaren een ambilight en kunnen dat echt niet missen want dat bepaald een deel van levens echte tv kijken.
Goede en snelle service! Prijs kwaliteit verdiend deze tv een dikke 10. Voor jaren lang plezier.

appie54 02-09-2017

goede mooie tv

dit is de volgende philips tv die we gekocht hebben. wederom zeer tevreden over het product. mooi beeld goed geluid mooi desing. kortom een tevreden klant.