Philips 7000 series 49PUS7502/12

Philips 7800 series 49PUS7803/12

Philips 7800 series 49PUS7803/12
1 reviews
Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 7000 series 49PUS7502/12 op Kieskeurig.nl.

Jorgen 16-12-2017

mooie 4k ambilight tv

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Na 5 jaar met een Philips Designline LCD gedaan te hebben was ik op zoek naar een nieuwe TV. Omdat ik Ambilight als toegevoegde waarde zie, kwam ik weer uit op Philips. Nu de kwaliteit van Philips CQ TP Vision in het begin erg slecht waren, las ik dat de TV's van de laatste 2 jaar van veel betere kwaliteit zijn. Dit was voor mij een mooie reden om een nieuwe Philips tv te kopen. Deze TV biedt door de nieuwe P5 Engine prachtig scherp beeld en met 3 zijdige ambilight een genot om naar te kijken. Geluid is redelijk maar gebruik een soundbar voor optimaal geluid. Door het Android systeem is het een goede smart tv met veel mogelijkheden. Door de Quad Core processor is het systeem ook nog eens lekker snel. Veel aansluitmogelijkheden en alle HDMI aansluiting zijn ARC. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Android TV
  • Ambilight tv en Hue aansturing

Minpunten

• had nog een exrtra HDMI aansluiting mogen hebben
  • kan niet echt uitgezet worden alleen op standby

Aad 16-11-2017

Prima tv, ben erg tevreden

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Ik heb de tv bij Foka in Rotterdam gekocht. Goede service, goede uitleg over de tv en 5 jaar garantie. Erg scherp beeld en prachtige kleuren. Kortom: een aanrader

Pluspunten

• Mooi formaat, niet te groot
  • mooie standaard
  • goed geluid

Minpunten

• geen Oled

Mieske-turbo 31-03-2018

Geen oled? Dat kan ook niet voor dat geld. Dat wist je toch toen je hem kocht dan had je 3000 euro meer uit moeten geven.

Th.Bruijnen 10-08-2017

groot scherm rustig beeld

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Op aanraden van leverancier deze T.V. gekocht. Bevalt ons zeer goed en is prettig om naar te kijken. Goede prijs ,kwaliteit verhouding ,en een super mooi beeld. Wij zijn zeer tevreden .

Pluspunten

• mooi groot beeld

Minpunten

• standaard mag steviger

mogan50 08-04-2018

Hoop vooral dat ze lang onderdelen kunnen leveren

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Ik kan dit toestel krijgen met bijbetaling omdat van de 48'pfs8109/12 na 3 jaar geen onderdelen meer te leveren zijn vanaf het begin problemen mee gehad steeds werd er gezegd
softwear in dec net 3 jaar oud kwam er een monteur en verving een onderdeel nog de zelfde dag 7 x in de fout , gebeld en toen zei men dat er geen onderdelen meer voor handen waren
wel E123,00 betaald die ze niet terug willen geven ,want van die onderdelen wisten ze al van te voren , want het kwam al uit een ander defect toestel.

Harold 03-03-2018

Superstrak en mooi

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Fantastische mooie tv, goed geluid en een genot om naar te kijken, werkt super en ideaal met netflix knop

Pluspunten

• Uiterlijk
  • haarscherp beeld
  • mooi geluid
  • ambilight heeft zeker toegevoegde waarde

Jan Kuijpers 23-12-2017

ERG MOOI BEELD en PRIMA GELUID!

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Na 8 jaar oude TV ( 32PFL9604H/12 ) en te klein voor grote kamer heb ik deze dagen nieuwe TV gekocht bij EP Meijel. Het beeld is zo mooi en geluid wat iets minder maar gelukkig ik heb Home Cinema gebruiken en tocht mooi geluid.

fam 30-08-2017

zeer mooie philips gekocht !

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Perfect beeld en doordat er een soundbar in zit is het geluid ook goed ! alleen luidsprekers achter waardoor spraak beter verstaanbaar is.

de draaibare voet is ook heel erg handig als je de tv iets wilt draaien.

Kortom tot nu toe vol lof over dit apparaat !

Pluspunten

• 3 zijde ambilight
  • draaibare voet