Philips 7000 series 49PUS7502/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,56 cm dikte
49,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Jorgen 16-12-2017

mooie 4k ambilight tv

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Na 5 jaar met een Philips Designline LCD gedaan te hebben was ik op zoek naar een nieuwe TV. Omdat ik Ambilight als toegevoegde waarde zie, kwam ik weer uit op Philips. Nu de kwaliteit van Philips CQ TP Vision in het begin erg slecht waren, las ik dat de TV's van de laatste 2 jaar van veel betere kwaliteit zijn. Dit was voor mij een mooie reden om een nieuwe Philips tv te kopen. Deze TV biedt door de nieuwe P5 Engine prachtig scherp beeld en met 3 zijdige ambilight een genot om naar te kijken. Geluid is redelijk maar gebruik een soundbar voor optimaal geluid. Door het Android systeem is het een goede smart tv met veel mogelijkheden. Door de Quad Core processor is het systeem ook nog eens lekker snel. Veel aansluitmogelijkheden en alle HDMI aansluiting zijn ARC. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Android TV
  • Ambilight tv en Hue aansturing

Minpunten

• had nog een exrtra HDMI aansluiting mogen hebben
  • kan niet echt uitgezet worden alleen op standby

Aad 16-11-2017

Prima tv, ben erg tevreden

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Ik heb de tv bij Foka in Rotterdam gekocht. Goede service, goede uitleg over de tv en 5 jaar garantie. Erg scherp beeld en prachtige kleuren. Kortom: een aanrader

Pluspunten

• Mooi formaat, niet te groot
  • mooie standaard
  • goed geluid

Minpunten

• geen Oled

Mieske-turbo 31-03-2018

Geen oled? Dat kan ook niet voor dat geld. Dat wist je toch toen je hem kocht dan had je 3000 euro meer uit moeten geven.

H. Gaken 11-08-2017

Philips 55 inch Ambilight Televisie

Geschreven voor: Philips 7000 series 55PUS7502/12

wij hebben gekozen voor deze TV voor de prachtige kleuren en het effect van ambilight
het maakt je kamer ruimer. De makkelijke afstand bediening met toetsenbord.
En het Mooie rustige scherm

Pluspunten

• Ambilight is prachtig
  • Mooi haarscherp beeld
  • Prima afstand bediening
  • Goede uitleg montage

Th.Bruijnen 10-08-2017

groot scherm rustig beeld

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Op aanraden van leverancier deze T.V. gekocht. Bevalt ons zeer goed en is prettig om naar te kijken. Goede prijs ,kwaliteit verhouding ,en een super mooi beeld. Wij zijn zeer tevreden .

Pluspunten

• mooi groot beeld

Minpunten

• standaard mag steviger

Anoniem 21-09-2019

Werkt goed

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Mooie tv met goed geluid en schitterend ambilight en een Netflix knop waarmee je meteen Netflix opstart

mogan50 03-09-2019

VRESELIJKE AFSTANDSBEDIENING

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

DE VORIGE PHILIPS TV KON NA 2.5 JAAR NIET MEER GERAPAREERD WORDEN NA VEEL ONDERHANDELEN EN EEN CONSUMENTEN PROGRAMMA INGESCHAKELD.KREEG IK UITEINDELIJK DIT APPARAAT HET OVERSCHAKELEN NAAR EEN ANDERE ZENDER IS EEN DRAMA DE AFSTANDS BEDIENING MOET PRECIES OP DE TV GERICHT WORDEN
ANDERS REAGEERD HET NIET.OOK DE PHILIPS 24INCH SMART TV GAAT OP MARKTPLAATS , IK HEB ZELF BIJ PHILIPS GEWERKT MAAR WIL NOOIT GEEN PHILIPS MEER

Vivenda8 09-08-2018

Zeker niet ontevreden maar geluid blijft een issue.

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Zoals bij alle platte tv,s blijft geluid een probleem. Eigenlijk zouden ze collectief een echte soundbar moeten installeren. Wij hebben ons op basis van de melding laten verleiden en ja het is niet echt slecht maar is geen echte soundbar. Verder tot nu toe zeer tevreden.

StPeter 17-06-2018

49PUS7502/12 weigert SOMS functies

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Ik heb de TV ongeveer een half jaar in gebruik. Als op een ingestelde zender programma info wordt gevraagd (links op vierkant rond OK knop) blijft het info veld soms leeg of verschijnt in het geheel niet.
Het beeld hapert of valt soms kort weg (zowel op stand satelliet en Kabel)
Omslachtig om van favoriet satelliet naar favoriet kabel te gaan.
Soms blijft bij aanzetten het beeld weg maar is er wel geluid. Opnieuw aanzetten helpt meestal wel.
Opstarten en omschakelen naar andere zender duurt erg lang.

mogan50 08-04-2018

Hoop vooral dat ze lang onderdelen kunnen leveren

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Ik kan dit toestel krijgen met bijbetaling omdat van de 48'pfs8109/12 na 3 jaar geen onderdelen meer te leveren zijn vanaf het begin problemen mee gehad steeds werd er gezegd
softwear in dec net 3 jaar oud kwam er een monteur en verving een onderdeel nog de zelfde dag 7 x in de fout , gebeld en toen zei men dat er geen onderdelen meer voor handen waren
wel E123,00 betaald die ze niet terug willen geven ,want van die onderdelen wisten ze al van te voren , want het kwam al uit een ander defect toestel.

Kees1a2b 03-04-2018

Geluid niet acceptabel bij muur montage

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Deze 49PUS7502/12 heeft een speaker aan de achterzijde, welke binnen het patroon van de beugel motage gaten valt. Bij muur montage vervormt het geluid zeer sterk. TV niet geschikt geacht voor directe muurmontage.

DaSa1628 18-03-2018

Een fantastisch tv-toestel, voor een betere tv-ervaring, beleving

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

een zeer gebruiksvriendelijk tv-toestel met zeer goede beeldkwaliteit.
Enkel het geluid kan beter(in vergelijking met oudere tv-toestellen). Wat normaal is bij de nieuwste dunne tv-toestellen

Dokkumer 17-03-2018

Geweldige tv ervaring

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Geweldig toestel en tot op de dag van vandaag geen spijt van de aankoop. Het beeld is scherp en de ambilight maakt het af. Televisie is slank en staat mooi op de muur. Installeren van alles is erg makkelijk en duidelijk.

Het is een 100hz tv dus geen schokbeelden bij sport kijken. Nadeel is ondanks de soundbar dat het geluid niet heel mooi is.

Harold 03-03-2018

Superstrak en mooi

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Fantastische mooie tv, goed geluid en een genot om naar te kijken, werkt super en ideaal met netflix knop

Pluspunten

• Uiterlijk
  • haarscherp beeld
  • mooi geluid
  • ambilight heeft zeker toegevoegde waarde

Omatheelepel 08-02-2018

belangrijke geluids vraag

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Eij kunnen alleen het geluid goed horen als de instelling staat op: TV op Standaard, maar tekens als de tv uit gezet wordt gaat hij daar weer vanaf. Hoe krijg ik het voor elkaar dat hij op (TV -standaard) definitief blijft staan? ik druk altijd op OKE....kan iemand mij aub helpen, of Philips zelf?

Plaatsing van de TV
 (TV-menu) > 
Instellingen > Geluid > Plaatsing van de TV.
Selecteer Op een TV-standaard of Aan de
muur voor een optimale geluidsreproductie bij de
gegeven plaatsing.

LucL64 25-01-2018

Mijn nieuw Philips

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Prachtige kleuren de ambilight maakt het kijken veel aangenamer.
Het uiterlijk van de televisie is echt schoon om naar te kijken.
Het geluid is ook heel goed.
Ervoor had ik ook een philips toestel maar deze steek veel verder vooruit..
Mijn games op de xbox zien er nu helemaal anders uit. Vele beter..
Het kijken naar mijn nieuwe philips is ook veel meer rustgevend.
Ik heb een kleine soundbar en deze loopt nu ook synchroon met het geluid van mijn nieuw toestel..

I

Jaap6666 22-01-2018

Alsof de binnenkant van het beeld vies is.

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Er lopen vooral verticaal wat donkere balken in het beeld, niet ieder lichtpuntje is even sterk.
Gewoon een miskoop dus.

Ger 03-01-2018

3 zijdig Ambilight verrijkt het TV kijken

Geschreven voor: Philips 7000 series 65PUS7502/12

Het beeld is haarscherp, geluid is ook goed. De reeds in mijn bezit zijnde Soundbar lijkt nu overbodig. Drie kanten Ambilight verhoogd het kijkplezier. Makkelijke bediening (heb gedownloade handleiding nog niet in gekeken). Tot nu toe (na vier dagen) enige minpuntje dat de handleiding van internet (Philips) gehaald moet worden, maar dat is tegenwoordig bij ieder apparaat met een stekker het geval, geloof ik.

Pluspunten

• Haarscherp beeld
  • 3 zijdig Ambilight
  • Bedienings gemak
  • Vormgeving

Minpunten

• Handleiding downloaden

P1peter 27-12-2017

geweldige tv

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Een voor ons kijkgenot een geweldige tv, mooi van formaat, geweldig beeld hele mooie kleuren perfect soundgeluid

Jan Kuijpers 23-12-2017

ERG MOOI BEELD en PRIMA GELUID!

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Na 8 jaar oude TV ( 32PFL9604H/12 ) en te klein voor grote kamer heb ik deze dagen nieuwe TV gekocht bij EP Meijel. Het beeld is zo mooi en geluid wat iets minder maar gelukkig ik heb Home Cinema gebruiken en tocht mooi geluid.

Stenentijdperk 14-12-2017

Waardeloos

Triestig toestel je waant je terug in de tijd van de 486 pc's
De communicatie met de afstandsbediening is totaal waardeloos. Tergend trage reactie na het indrukken van een toets, of doet helemaal niets.Je moet te lang wachten om te weten of de tv gaat reageren op het commando of niet. Men moet te vaak de afstandsbediening een klap geven voordat je het lampje op de tv ziet flikkeren bij het ontvangen van een commando. De beeldkwaliteit is bij andere merken en veel goedkopere toestellen even goed.
Neen dit toestel had nooit verkocht mogen worden.
Dit toestel moet zonder meer retour genomen worden met alle (on)kosten terugbetaald.