Philips 7000 series 49PUS7502/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,56 cm dikte
49,0 inch

Beoordeling op basis van 46 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jorgen 16-12-2017

mooie 4k ambilight tv

Na 5 jaar met een Philips Designline LCD gedaan te hebben was ik op zoek naar een nieuwe TV. Omdat ik Ambilight als toegevoegde waarde zie, kwam ik weer uit op Philips. Nu de kwaliteit van Philips CQ TP Vision in het begin erg slecht waren, las ik dat de TV's van de laatste 2 jaar van veel betere kwaliteit zijn. Dit was voor mij een mooie reden om een nieuwe Philips tv te kopen. Deze TV biedt door de nieuwe P5 Engine prachtig scherp beeld en met 3 zijdige ambilight een genot om naar te kijken. Geluid is redelijk maar gebruik een soundbar voor optimaal geluid. Door het Android systeem is het een goede smart tv met veel mogelijkheden. Door de Quad Core processor is het systeem ook nog eens lekker snel. Veel aansluitmogelijkheden en alle HDMI aansluiting zijn ARC. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Android TV
  • Ambilight tv en Hue aansturing

Minpunten

• had nog een exrtra HDMI aansluiting mogen hebben
  • kan niet echt uitgezet worden alleen op standby

Aad 16-11-2017

Prima tv, ben erg tevreden

Ik heb de tv bij Foka in Rotterdam gekocht. Goede service, goede uitleg over de tv en 5 jaar garantie. Erg scherp beeld en prachtige kleuren. Kortom: een aanrader

Pluspunten

• Mooi formaat, niet te groot
  • mooie standaard
  • goed geluid

Minpunten

• geen Oled

Th.Bruijnen 10-08-2017

groot scherm rustig beeld

Op aanraden van leverancier deze T.V. gekocht. Bevalt ons zeer goed en is prettig om naar te kijken. Goede prijs ,kwaliteit verhouding ,en een super mooi beeld. Wij zijn zeer tevreden .

Pluspunten

• mooi groot beeld

Minpunten

• standaard mag steviger

P1peter 27-12-2017

geweldige tv

Een voor ons kijkgenot een geweldige tv, mooi van formaat, geweldig beeld hele mooie kleuren perfect soundgeluid

Meijelsat54 26-12-2017

ERG MOOI BEELD en PRIMA GELUID!

Na 8 jaar oude TV ( 32PFL9604H/12 ) en te klein voor grote kamer heb ik deze dagen nieuwe TV gekocht bij EP Meijel. Het beeld is zo mooi en geluid wat iets minder maar gelukkig ik heb Home Cinema gebruiken en tocht mooi geluid.

Jan Kuijpers 23-12-2017

ERG MOOI BEELD en PRIMA GELUID!

Haas40 13-11-2017

Prima beeld, veel functies, geluid aan muur valt tegen

Prima beeld, veel functies, alleen geluid aan de muur valt tegen. Dit zal wel bij elke TV aan de muur zijn.

mvdvelden1 17-09-2017

Heel mooi scherp beeld

Wij hebben deze televisie gekocht omdat we een oude hadden die aardig klein was dus het was tijd voor een upgrade, ik ben heel erg tevreden dat wij dat hebben gedaan omdat ze nu een fantastische televisie hebben. De 4K is echt te zien in het beeld, er zit een Netflix knop op dus het is heel handig en makkelijk snel netflix te kijken, overal hele goede en fijne TV.

Gerrit47 14-09-2017

Design TV

Prachtig en kleurrijk en haarscherp beeld wat door Ambilight een ruimtelijk effect krijgt. Met goed, door de geïntegreerde soundbar verkregen geluid ontstaat een bioscoopgevoel. De Android software geft een snelle toegang tot Google play strore en Philips apps.

aunt 10-09-2017

fantastische televisie

Prachtig beeld, heerlijk geluid en heel ontspannen kijken met ambilight. Ik ben blij dat Philips weer goed op weg is met de televisie's

deveren 08-09-2017

schitterend beeld, mooi gevormde tv

Via ING rentepunten mooie televisie kunnen aanschaffen tegen concurrerende prijs. Schitterend beeld, geluidskwaliteit beter dan verwacht. Bediening moet je even voor gaan zitten, maar vele mogelijkheden.
Kortom: prachtig product van Philips. Super tevreden

Jack1960 06-09-2017

Dit product is prijs/kwaliteit uitstekend.

Wij zijn versteld van het mooie scherpe beeld met de de 3 zijden ambilight op de lichte muur. Je ziet de beelden perfect van kleur. De kleuren schijnen verder over de muur. Het is bijna een cinema. De sportprogramma's zijn ook voortreffelijk. Je zit altijd op de eerste rang.
Een goede keuze.

BramN 04-09-2017

Mooi realistisch beeld

Erg mooi helder beeld, ik heb al eerder een ambilight gehad (2 zijdig) maar driezijdig is nog iets mooier. Toestel is mooi afgewerkt en heeft eengoed geluid.

Bart007 02-09-2017

Pracht beeld en geluid

Deze Philips tv 55 4K smart 55 pus 7502/12 is prachtig van beeld en geluid.
Ook een zeer mooie strakke vormgeving! Wij hebben al jaren een ambilight en kunnen dat echt niet missen want dat bepaald een deel van levens echte tv kijken.
Goede en snelle service! Prijs kwaliteit verdiend deze tv een dikke 10. Voor jaren lang plezier.

appie54 02-09-2017

goede mooie tv

dit is de volgende philips tv die we gekocht hebben. wederom zeer tevreden over het product. mooi beeld goed geluid mooi desing. kortom een tevreden klant.

SylviaAmbilight 01-09-2017

Helder beeld

Fijne televisie met helder beeld! De verlichting achter is ook erg prettig. Mooi groot beeld, jammer dat het zo'n donker vlak is als hij uit staat, dan is ie wel erg aanwezig.

OVAV 31-08-2017

Mooi en goed, met kleine minpuntjes

Erg mooi beeld (belangrijkst), apps werken goed en mooie materialen gebruikt. Ambilight is een leuke aanvulling.

Enige minpuntjes; zapt vrij langzaam (met CI+ module van Ziggo) en de rand om het scherm is best fors (is maar 1 cm, maar kan smaller)

Bart007 30-08-2017

Pracht tv

Deze Philips tv 55 4K smart 55 pus 7502/12 is prachtig van beeld en geluid.

HG62 30-08-2017

Uitstekende TV met Groot gebruiksgemak

Uitstekend beeld en geluid , gemakkelijke bediening, makkelijk te installeren, kortom een geweldige TV
Deze TV beschikt over alle mogelijk heden. Deze TV ondersteunt HDR en Ambilights.

Marius08 30-08-2017

Moderne TV, verrassend scherp Beeld met perfect geluid

Deze televisie is perfect vormgegeven en heeft mooie strakke uitstraling. Gelukkig ook in 49inch verkrijgbaar waar hij naar verhouding goed tot zij recht komt. Verbluffend mooi beeld, super scherp een ware streling voor het oog. Dit alles ondersteund met een zeer goed geluid, fraai ingebouwde soundbar met een prima sub woofer. Geheel klaar voor internet. Kortom een echte aanrader.