Samsung UE49MU6450S - Reviews

5,48 cm dikte
49,0 inch

Corine 27-01-2018

Prachtig beeld, goede kijkhoek

Ik heb deze tv gekocht nadat ik eerder een andere Samsung uit dezelfde serie had gekocht die slecht beviel dit was de EU43MU6100 die een hele slechte kijkhoek had zodra je iets uit het midden voor de tv zat werd deze al vlets. Desondanks beviel Samsung als besturing prima en weer gekozen voor een Samsung maar dit keer met een hogere hertz waarde, na advies van de verkoper. Prachtig warm beeld deze tv vanuit welke hoek je hem ook bekijkt! Maatje groter en zilvere lijst is ook een leuke bijkomstigheid.

Pluspunten

• Kijkhoek perfect
  • Warm scherp beeld
  • Besturing werkt zeer fijn en simpel
  • Veel mogelijkheden in apps
  • Spraakbesturing

Minpunten

• Kan niet koppelen met iPhone,wel met Huawei

Mark 31-12-2017

Had wat beter van Samsung verwacht

Deze tv gekocht en echt een prachtig scherp beeld met mooi contrast, super afstandsbediening en alle functies op de tv lopen heel er soepel.
Allen veel last van backlicht bleeding, en das niet fijn kijken naar lichte plekken in het beeld,langs de randen van het scherm. de tv terug gebracht en een ander exemplaar meegenomen thuis weer geïnstalleerd en weer hetzelfde probleem, ik bij iemand anders dit toestel gezien (bij dezelfde winkel gekocht) en ook last van backlicht bleeding.
Snap niet dat Samsung dit zo op de markt durft te zetten. Dus nu 3 dezelfde Samsungs van dit type gezien met alle drie hetzelfde euvel.
Heb mijn Samsung ingeruild voor een lg, beeldkwaliteit is ietsjes minder maar gewoon goed beeld zonder witte vlekken en dat is me veel meer waard!

Pluspunten

• Super afstandsbediening
  • Alles loopt soepel

Minpunten

• Zeer slechte kwaliteit controle van samsung
  • Veel last van backlicht bleeding

Henk 12-01-2018

mooi

Ik vind het een mooi product en was een prima prijs . prachtig beeld eenvoudige bediening. heldere kleuren en mooi geluid . eenvoudige montage aansluiting we genieten ervan

Pluspunten

• mooi helder beeld
  • eenvoudige bedining

Joop 01-01-2018

Super aankoop.

Samsung ue49mu6450s is een super mooie tv en geeft erg scherpe beeld en een mooie sound . Super te vreden over.

Pluspunten

• Scherpe beeld
  • Super geluid .
  • Via Bluetooth alles verbinden en gsm bedienen.