Samsung UE43MU6100WXXN - Reviews

4K Ultra HD
43,0 inch
Kleur(en)
zwart, zilver

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jesse 25-09-2017

Topapparaat!

De televisie heeft heel helder beeld die zichzelf aanpast naarmate er meer licht in de ruimte is, Goed geluid voor zo'n dun scherm en ziet er daarnaast heel strak uit. Zeker een aanrader.

• Scherp beeld

Minpunten

• Afstandsbediening niet koppelbaar T-mobile

RonaldS 21-11-2017

Super strakke tv

Een geweldige tv.
Strak uiterlijk door de slanke randen.
Het scherm is kraak helder.
Veel beter dan de vorige FullHD tv die we hadden staan
Top product

Pluspunten

• Helderheid
  • Slanke tv randen
  • Genoeg aansluitingen
  • Platte uitvoering

Edwin76 05-11-2017

Alles wat ik nodig hebt voor een mooie prijs

Ik heb deze tv gekocht nadat ik eerst voor mezelf had bedacht wat er allemaal op moest zitten. Geen hi-tec poespas maar gewoon een goed beeld en smart tv functionaliteiten en genoeg aansluitingen. Om op dat laatste terug te komen, dat vind ik het enige nadeel, alle aansluitingen zitten aan de rechterkant. Maargoed voor alles is een oplossing dus hdmi kabels met een flexibele aansluiting en probleem opgelost. Qua installeren hebben ze dat heel eenvoudig gedaan. je wordt overal doorheen geloodst en na 5 minuten heeft hij alle instellingen er in gezet en ook verbinding gemaakt met bijvoorbeeld je apple tv, settop box en WiiU. Het geluid valt me alles mee van deze tv maar heb m later toch aan m'n surround systeem gehangen. 4K heb ik nog niet heel veel in gezien maar op Videoland staan wat films en op Netflix kun je je abonnement verhogen naar eentje waarin 4K films te zien zijn. Het beeld is verder erg goed en scherp, mooie kleuren samenstelling. Tot nu dik tevreden en zeker voor de prijs.

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit
  • Regelt zelf instellingen
  • geluid
  • aansluitmogelijkheden

Minpunten

• alle aansluitingen aan de rechterkant

Niels Peters 27-10-2017

Goede tv voor weinig geld

Bij FOKA heb ik de Samsung UE43MU6100 4K smart tv gekocht.
Goede leverservice (1 dag) en een perfecte tv voor relatief weinig geld.

4K komt goed tot zijn recht en de tv koppelt ook zeer gemakkelijk met KPN, mijn laptop en telefoon. De afstandsbediening is even wennen; zitten geen cijfers op, maar de spraakherkenning maakt veel goed. Ook afstandsbedieningen op je mobiel zijn te gebruiken op de tv; handig!

Ook het geluid is goed.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goed geluid
  • Goed te koppelen

Minpunten

• Beperkte afstandsbediening

Emre 08-10-2017

Haarscherp beeld!

Beeld is enorm scherp maar of het verschil altijd even goed ziet? echter is er niet veel beeldmateriaal met UHD HDR, ultra hd 4k beeld is de feature maar zelfs op netflix zijn er maar aantal films die dit schikken verder is het allemaal 1080p let op want als je een tv zoekt voor ruimte die veel licht heeft is dit niet de beste tv die je kunt kiezen ivm licht reflectie op het beeld kan irritant zijn verder super top met instant on functie hoef je nooit meer lang te wachten tot je tv aan is super chill en hij reageert super snel em de volledige internetbrowser heb je geen labtop meer nodig

Pluspunten

• Software
  • volledige internet
  • super snel
  • nieuwe serie afstandsbiedining

Minpunten

• alleen een beetje reflectie

Geweldige samsung MU6100 voor weining geld 31-07-2017

Prachtige TV voor prachti redelijke prijs

Zeer tevreden over deze TV van Samsung. Maakt alle weg recensies waar. Geweldig beeld en geluid. Misschien alleen de lange rit door de instellingen maar dat is eenmalig :-)

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • mogelijkheden