Samsung UE43MU6100

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

R.Derksen 27-09-2017

Mooie Smart K4 TV voor een nette prijs

Geschreven voor: Samsung UE40MU6120

Zeer nette tv met de laatste nieuwste ontwikkelingen
TV is van modeljaar 2017 en heeft uiteraard de optie om aan te sluiten op je internet zowel draadloos via wifi als via een netwerkkabel
Verder heeft de TV een uitgang voor een CI Module zodat je je smartcard in de TV kunt steken en kijken maar, verder is de TV licht van gewicht en heeft ie een dunne rand rondom.
Ik heb alle site,s afgezocht en kwam na een dag zoeken op dit model uit ,
Geluid is zeer helder en voldoet aan de gestelde verwachtingen.

Pluspunten

• Mooi design mooie voet
  • Dunne rand rondom
  • Helder geluid
  • Licht in gewicht
  • Makkelijke gebruiksbediening

marco 07-01-2018

mooie tv maar flets beeld

Geschreven voor: Samsung UE40MU6120

Mijn oude nog steeds goed werkende tv is een 25 jaar oude dikke phillips tv maar dacht laat ik hem vervangen door een smart tv.

Naar aanleiding van de goede recensies hier heb ik besloten de Samsung tv te kopen,

Eenmaal thuis was ik teleurgesteld over de kleuren in het beeld, ook de scherpte van het beeld viel mij tegen.
Ik heb de tv in de middag aangesloten en hoopte dat het s avonds in het donker anders zou zijn, maar helaas,

Aangezien het mijn hoofdtelevisie is, heb ik de tv weer ingepakt en ik breng hem zo spoedig mogelijk weer terug naar de winkel, super jammer want de prijs was prima.

Ik ga nu kijken in een hoger segment rond de 800 euro

Overigens, de apps werken goed en snel, goede internet connectie, de tv zag er mooi uit, het geluid was mooi maar het beeld was voor mij persoonlijk ook te flets.

In mijn ogen een prima slaapkamer tv of voor de kids of in de keuken of als je gewoon veel tv wilt voor weinig geld.

Pluspunten

• oogt mooi
  • veel mogelijkheden
  • goede internet verbinding
  • geluid was goed
  • mooie voet

Minpunten

• flets beeld

Bardos 08-01-2018

Alle beeldmodi wel uitgetest?

C. Spruijt 14-10-2017

Prachtig toestel

Geschreven voor: Samsung UE49MU6120WXXN

Enkele dagen in huis en hij bevalt prima!
Door de uitgebreide mogelijkheden wel even bezig geweest met de vele beeldinstellingen, maar het loont de moeite. Het beeld is subliem: haarscherp en rustig voor de ogen, ook het contrast is perfect waarbij vooral de mooie zwarting opvalt.
Alleen de Clear Motion Rate, voor het vloeiender laten verlopen van snelle beelden, laat hier en daar wel eens een steekje vallen (blokjes in beeld of andere oneffenheden). Maar ook dat is in te stellen van laag naar hoog, naar automatisch of uit.
Het geluid is van bovengemiddeld niveau, er zit zelfs een equalizer op.
Deze televisie uit het middensegment heeft een uitstekende prijs/kwaliteits-verhouding, een prima aanschaf als je het geld ervoor over hebt.

Pluspunten

• Prachtig scherp en rustig beeld
  • Goed geluid
  • Veel instellingen voor optimaal kijkplezier
  • Uitstekend contrast en zwarting

Minpunten

• Clear Motion Rate niet optimaal

LITHLE 13-09-2017

Heel helder beeld, natuurlijke kleuren én heel goed geluid.

Geschreven voor: Samsung UE40MU6100

Een mooi design. Een hele dunne omlijsting. Fijn, meerder aansluitingen. Heel helder beeld, natuurlijke kleuren én heel goed geluid.

Pluspunten

• Dunne omlijsting
  • Goed geluid
  • Helder beeld
  • Natuurlijke kleuren
  • Vele aansluitingen

Minpunten

• Niet draaibaar op de voet

paulwijtsma 30-12-2017

prachtige kleuren, helder beeld, goed geluid

Geschreven voor: Samsung UE40MU6120

tv voldoed aan alle verwachtingen , stevige constructie van zelf te monteren voet.
installatie wijste de weg vanzelf met voldoende aansluitingen .
esa norm van de ophanging indien nodig M8 bouten, niet aanwezig bij de levering.
vormgeving strak, in kleur zwart,

Pluspunten

• helderheid beeld
  • kijkhoek
  • geluid

Minpunten

• geen over tv zelf
  • registeren bij samsung omslachtig

Hugo 21-10-2017

Perfect beeld en goed geluid

Geschreven voor: Samsung UE55MU6100K

Nadat onze vorige Samsung TV er na 17 jaar plots mee ophield hebben we weer voor een Samsung gekozen. De vorige keer vielen we voor het mooie beeld, de nieuwe 4K Ultra heeft nog een mooier beeld en de geluid is ook wederom perfect.
Na eerst op internet te hebben gekeken zijn we nog op diverse plaatsen gaan kijken voor deze TV. Uiteindelijk toch maar besteld bij Foka.nl, hier was de TV 39 euro goedkoper en kregen we 5 i.p.v. de standaard 2 jaar garantie en zondagavond besteld, dinsdagmorgen in huis dus echt een super service.

Pluspunten

• gemakkelijke installatie
  • Bediengemak
  • Super mooi en scherp beeld

ar2roow 13-09-2018

Hoi Hugo,

Fijn goede reviews te zien voor deze tv. Ik ben aan het overwegen om deze aan te schaffen bij de FOKA, alleen is de 5 jaars garantie waar je over rept niet van toepassing op Samsung apparaten:

Actievoorwaarden:
Deze actie is niet geldig op Samsung, Philips enTelefunken producten.

Ik bestel hem dus maar bij een andere winkel.

Groetjes Arthur

Sometimess 20-09-2017

Goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Samsung UE55MU6120WXXN

Na heel lang twijfelen een nieuwe, grotere tv gehaald. De oude was 42" en was ooit (2009) het topmodel van Philips. Nu op zoek naar een grotere (55") met een aantal eisen: UHD, Netflix app, voldoende aansluitingen en CI+ met Ziggo certificering.

Deze Samsung is het dus geworden. Installeren gaat erg makkelijk, je bent eigenlijk alleen bezig met op "volgende" klikken. Netflix werkt prima en de CI+ module ook. De smartcard vond het overzetten van de decoder naar de tv lastig, maar een reset via MijnZiggo deed wonderen.

TV is te bedienen via een app, dat vind ik erg prettig. De afstandbediening is ook prima.

Dit is vast niet de beste tv in dit formaat, maar voldoet precies aan wat ik zocht. En de prijs/kwaliteit verhouding is gewoonweg erg goed.

Helemaal geen kritiek dan? Nou ja, alleen het standaard argument van het matige geluid. De oude tv was relatief dik (zoals lcd's in die tijd nog waren) en het geluid was daarom ook redelijk.

Duurzaamheid geen score gegeven, daarvoor heb ik de tv nog te kort.

• Aansluitmogelijkheden

Minpunten

• Geluid is matig

Vechad 09-11-2017

Goed beeld voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung UE40MU6120

TV was weer aan vervanging toe. We wilden niet veel betalen maar wel goed beeld, dus hebben we gekozen voor een UHD tv. Mooi scherm. Handige smart omgeving, dit werkt snel en goed.
Geluid van de schermen valt altijd tegen, maar wij hebben deze aangesloten op een Home Cinemaset, dus dat is ook top. Prima tv voor een prima prijs.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Smart omgeving (snelheid)

Thea 18-10-2017

Samsung UE40 MU 6120 WXXN

Geschreven voor: Samsung UE40MU6120

Was moeilijke keuze door het grote aanbod. Geen spijt van deze keus, prachtig beeld, goed geluid voor een eensgezinswoning huiskamer. Makkelijk instelbaar, wel zelf HDMI kabel erbij aanschaffen. Dat kostte ons de meeste tijd...

Pluspunten

• Helder en scherp beeld

familielafaille 11-03-2018

beter beeld dan gedacht

Geschreven voor: Samsung UE40MU6120

prima scherp geprijsde TV. Het beeld is echt veel beter dan dat van mijn 5 jaar oude samsung. Installatie gaat supersnel.

Pluspunten

• beeld
  • geluid

Minpunten

• geen scartaansluiting

SRD 06-02-2018

Zacht prijsje voor een super TV.

Geschreven voor: Samsung UE40MU6100

Super scherpe en snelle tv, werkt goed samen met andere producten, veel apps waar je uit kan kiezen en vriendelijk menu, je kan makkelijk en snel je weg vinden.

Pluspunten

• Scherp
  • Goed geluid

Minpunten

• Korte voeding snoer

Golfer 25-01-2018

Grootbeeldscherm

Geschreven voor: Samsung UE58MU6120

Gewoon een geweldig scherm en voor een redelijke goede prijs, ik heb het scherm aan de muur gemonteerd en de benodigde kabels via een centrale aluminium kabelgoot centraal weggewerkt het is gewoon een plaatje. Dan bv een Golfzender erop en het is net als of je erbij bent. Wanneer je dan bij Netflix een openhaard er opzet is het net echt met het geknetter van het vuurtje.
Grt. Golfer uit Hoofddorp

jaap3353 19-03-2018

Beste Golfer,
Heb je kabel of glasvezel aansluiting?
Grt. Jaap

dimi043 13-01-2018

groot scherm mooie voet dunne rand super scherm en helder

Geschreven voor: Samsung UE65MU6120WXXN

super tv mooi helder beeld en veel functies kortom super jammer alleen van de 3 hdmi 4 is mooier op zo een mooi toestel perfecte prijs kwaliteit

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • prijs
  • externe hdd aansluiting
  • ideaal combi met hw-m550 soundbar

Minpunten

• hdmi maar 3

Marcel Krol 03-01-2018

Mooi dun scherm , makkelijk op te hangen gezien lichtgewicht

Geschreven voor: Samsung UE40MU6120

2 Samsung TVs gekocht SAMSUNG UE40MU6102/72 4K ULTRA HD TV en 1 SAMSUNG UE32M5620AWXXN FULL HD LED TV mooie dunne schermen van superkwaliteit , licht in gewicht en makkelijk op te hangen aan bijgeleverde Voogel beugels, aanrader!!!

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Strak beeld
  • Compacte vormgeving

Bert P 30-11-2017

Televisie met een prachtig beeld en geluid. Prima koop

Geschreven voor: Samsung UE43MU6120W

Deze middenklasser van Samsung voldoet volledig aan onze verwachtingen. Een perfect strak gedetailleerd beeld en een redelijk geluid voor een platte tv. Heel veel mogelijkheden om het beeld in te stellen naar eigen smaak. Het design is strak en simpel past in elk interieur! De 4K weergave is schitterend! Het nadeel is, dat alle aansluitingen links aan het toestel zitten, zodat plat tegen de muur plaatsen best moeilijk is. Bij ons staat hij op een standaard van Vogels en met een paar kabelbinders is de inkijk minimaal. Blij met het product van Samsung. Zeer lage prijs tijdens Black Friday.....

Pluspunten

• Pracht beeld
  • Goed geluid
  • Strak design
  • Goede prijs/kwaliteitverhouding
  • Mooie 4K weergave

Minpunten

• aansluitingen aan linkerkant van de tv
  • Zeer compacte gebruiksaanwijzing.

Sometimess 12-11-2017

Goed compromis

Geschreven voor: Samsung UE55MU6120WXXN

Ik zocht al vrij lang naar een nieuwe TV. De oude was uit 2009 toen plat nog best dik was, vergeleken met nu. Had wel wat eisen, beelddiagonaal van 50-65 inch, CI+ met Ziggo goedkeuring, SMART opties zoals Netflix, optische uitgang en enkele HDMI aansluitingen.

Dit alles ter vervanging van een 42" Philips met diverse losse apparaten (mediaplayer voor gedownloade films en series, Apple tv voor Netflix, decoder voor TV).
Toen kwam dit model voorbij, tegen een acceptabele prijs. Precies wat ik zocht. Vanuit Samsung is dit kwalitatief de middellijn of net iets eronder. Voor mij prima. Beeld is in orde en mogelijkheden zat. Afstandbediening werkt goed, maar ik heb soms wel wat moeite de juiste knoppen te vinden. Misschien went dat nog.

Geluid wat uit de TV komt is matig, maar dat is bekend. Het blijft lastig om uit zo'n dunne TV een vol geluid te halen. Een soundbar doet wonderen.

Waar ik nog niet helemaal aan kan wennen is dat deze TV niet echt uit kan. Standby is het maximale, of je moet de stekker er uit trekken.

Heel tevreden met deze TV.

Pluspunten

• Compleet
  • Nette prijs

Kees 08-11-2017

Samsung tv echt top

Geschreven voor: Samsung UE40MU6120

Prachtige TV, echt mooi beeld en geluid.
Scherp beeld, eenvoudig in de bediening.

Elton 02-10-2017

Mooie tijd voor een nette prijs

Geschreven voor: Samsung UE40MU6100

Na wat onderzoek te hebben gedaan naar redelijk geprijsde 4k tv ben ik uiteindelijk hierbij uit gekomen en ik heb tot dusver geen spijt. Prachtig beeld, de nodige aansluitingen (3 hdmi, 2 usb, Bluetooth, WiFi ) en een mooi design. Verder biedt dit toestel ook nog eens de mogelijkheid om de afstandbediening te besturen met de stem!!

Toppertje wat mij betreft.

Pluspunten

• Scherp 4k beeld
  • Bluetooth en wifi mogelijkheden
  • Spraakbesturing van de afstandbediening
  • Meerdere HDMI poorten
  • Smart tv

Mark 18-08-2017

Super beeld

Geschreven voor: Samsung UE55MU6120WXXN

Goed product voor een hele redelijke prijs. Door de UHD-dimming worden goede zwartwaarden gehaald. Backlight bleeding is minimaal aanwezig en valt bijna niet op, wat netjes is voor een scherm in dergelijke prijsklasse. De TV standaard is wel wat 'plastic' en kon niet echt 'vast' worden gezet. Gelukkig komt het scherm aan de muur.
Net als met bijna alke andere LED tv's is het geluid voldoende, maar niet van echte kwaliteit. Een losse versterker met speakers is aan te raden.

Kortom, een nette TV voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• Scherp
  • Goede zwartwaarden
  • Goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• Edge-lit
  • TV standaard van matige kwaliteit

leo 09-08-2018

mooi groot scherm betrouwbaar merk

Geschreven voor: Samsung UE55MU6100K

alles in huis bij mij is van samsung omdat het van goede kwaliteit is en betrouwbaar. ook wat garantie betreft kun je altijd terecht bij samsung.