Philips 7000 series 55PUS7502/12

Philips 8600 series 55PUS8602/12

Philips 8600 series 55PUS8602/12
13 reviews
Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Jorgen 16-12-2017

mooie 4k ambilight tv

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Na 5 jaar met een Philips Designline LCD gedaan te hebben was ik op zoek naar een nieuwe TV. Omdat ik Ambilight als toegevoegde waarde zie, kwam ik weer uit op Philips. Nu de kwaliteit van Philips CQ TP Vision in het begin erg slecht waren, las ik dat de TV's van de laatste 2 jaar van veel betere kwaliteit zijn. Dit was voor mij een mooie reden om een nieuwe Philips tv te kopen. Deze TV biedt door de nieuwe P5 Engine prachtig scherp beeld en met 3 zijdige ambilight een genot om naar te kijken. Geluid is redelijk maar gebruik een soundbar voor optimaal geluid. Door het Android systeem is het een goede smart tv met veel mogelijkheden. Door de Quad Core processor is het systeem ook nog eens lekker snel. Veel aansluitmogelijkheden en alle HDMI aansluiting zijn ARC. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Android TV
  • Ambilight tv en Hue aansturing

Minpunten

• had nog een exrtra HDMI aansluiting mogen hebben
  • kan niet echt uitgezet worden alleen op standby

Aad 16-11-2017

Prima tv, ben erg tevreden

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Ik heb de tv bij Foka in Rotterdam gekocht. Goede service, goede uitleg over de tv en 5 jaar garantie. Erg scherp beeld en prachtige kleuren. Kortom: een aanrader

Pluspunten

• Mooi formaat, niet te groot
  • mooie standaard
  • goed geluid

Minpunten

• geen Oled

Mieske-turbo 31-03-2018

Geen oled? Dat kan ook niet voor dat geld. Dat wist je toch toen je hem kocht dan had je 3000 euro meer uit moeten geven.

H. Gaken 11-08-2017

Philips 55 inch Ambilight Televisie

Geschreven voor: Philips 7000 series 55PUS7502/12

wij hebben gekozen voor deze TV voor de prachtige kleuren en het effect van ambilight
het maakt je kamer ruimer. De makkelijke afstand bediening met toetsenbord.
En het Mooie rustige scherm

Pluspunten

• Ambilight is prachtig
  • Mooi haarscherp beeld
  • Prima afstand bediening
  • Goede uitleg montage

Th.Bruijnen 10-08-2017

groot scherm rustig beeld

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Op aanraden van leverancier deze T.V. gekocht. Bevalt ons zeer goed en is prettig om naar te kijken. Goede prijs ,kwaliteit verhouding ,en een super mooi beeld. Wij zijn zeer tevreden .

Pluspunten

• mooi groot beeld

Minpunten

• standaard mag steviger

mogan50 08-04-2018

Hoop vooral dat ze lang onderdelen kunnen leveren

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Ik kan dit toestel krijgen met bijbetaling omdat van de 48'pfs8109/12 na 3 jaar geen onderdelen meer te leveren zijn vanaf het begin problemen mee gehad steeds werd er gezegd
softwear in dec net 3 jaar oud kwam er een monteur en verving een onderdeel nog de zelfde dag 7 x in de fout , gebeld en toen zei men dat er geen onderdelen meer voor handen waren
wel E123,00 betaald die ze niet terug willen geven ,want van die onderdelen wisten ze al van te voren , want het kwam al uit een ander defect toestel.

Harold 03-03-2018

Superstrak en mooi

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Fantastische mooie tv, goed geluid en een genot om naar te kijken, werkt super en ideaal met netflix knop

Pluspunten

• Uiterlijk
  • haarscherp beeld
  • mooi geluid
  • ambilight heeft zeker toegevoegde waarde

Ger 03-01-2018

3 zijdig Ambilight verrijkt het TV kijken

Geschreven voor: Philips 7000 series 65PUS7502/12

Het beeld is haarscherp, geluid is ook goed. De reeds in mijn bezit zijnde Soundbar lijkt nu overbodig. Drie kanten Ambilight verhoogd het kijkplezier. Makkelijke bediening (heb gedownloade handleiding nog niet in gekeken). Tot nu toe (na vier dagen) enige minpuntje dat de handleiding van internet (Philips) gehaald moet worden, maar dat is tegenwoordig bij ieder apparaat met een stekker het geval, geloof ik.

Pluspunten

• Haarscherp beeld
  • 3 zijdig Ambilight
  • Bedienings gemak
  • Vormgeving

Minpunten

• Handleiding downloaden

Jan Kuijpers 23-12-2017

ERG MOOI BEELD en PRIMA GELUID!

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Na 8 jaar oude TV ( 32PFL9604H/12 ) en te klein voor grote kamer heb ik deze dagen nieuwe TV gekocht bij EP Meijel. Het beeld is zo mooi en geluid wat iets minder maar gelukkig ik heb Home Cinema gebruiken en tocht mooi geluid.

Micha 05-09-2017

Wederom een Philips Ambilight!

Geschreven voor: Philips 7000 series 55PUS7502/12

Na 10 jaar trouwe dienst van mijn laatste Ambilight ( hij doet het nog steeds fantastisch) deze iets grotere versie aangeschaft.
Beeld is makkelijk na eigen wens in te stellen, Geluid had ik iets meer van verwacht, maar voor mijn doeleinden ruim voldoende.
Gebruiksgemak kan ik nog geen oordeel over geven, vond tot nu het omschakelen van de App's en de HDIM wat omslachtig, maar misschien moet het ook nog wennen.
Al met al helemaal blij met deze mooie Philips tv.
De voet vind ik wat wankel, de tv helt naar een kant, maar dat kan ook door een foutieve installatie komen ( het opbouwen van de tv verliep nogal knullig, ik loop de schroeven zelf nog eens na) maar verder een mooi slank design en de Ambilight is gewoon heerlijk.
Blij met mijn tweede Philips !

Pluspunten

• mooie beeld
  • redelijk goed geluid zonder soundbar

Minpunten

• voet
  • prijzig

fam 30-08-2017

zeer mooie philips gekocht !

Geschreven voor: Philips 7000 series 49PUS7502/12

Perfect beeld en doordat er een soundbar in zit is het geluid ook goed ! alleen luidsprekers achter waardoor spraak beter verstaanbaar is.

de draaibare voet is ook heel erg handig als je de tv iets wilt draaien.

Kortom tot nu toe vol lof over dit apparaat !

Pluspunten

• 3 zijde ambilight
  • draaibare voet

Familie Winkelman 21-08-2017

Prachtige TV, mooi beeld!

Geschreven voor: Philips 7000 series 55PUS7502/12

We hebben voor deze tv gekozen vanwege de ambilight functie en het scherpe beeld. Het televisie kijken met ambilight is echt prachtig en voegt echt iets toe. Erg tevreden met deze nieuwe tv.

Pluspunten

• Haarscherp beeld
  • Ambilight functie
  • Mooi geluid

Richard 21-08-2017

Goede beeldverwerking.

Geschreven voor: Philips 7000 series 65PUS7502/12

Philips maakt zijn belofte waar wat betreft de P5 Engine.
Deze nieuwe beeldprocessor maakt de beelden echt vloeiender, dit is voornamelijk goed te zien bij films waar op de voorgrond actie is en de achtergrond snel in een bepaalde richting beweegt. Geen haperingen maar een vloeiende beweging (perfect).
Daarbij is zwart ook nagenoeg zwart (bijna vergelijkbaar met OLED). Een fantastisch toestel, hopelijk nog velen jaren kijkplezier.

Pluspunten

• Beeldverwerking
  • Zwart kleur

Minpunten

• Nog niet ondervonden

Anoniem 20-08-2017

Philips 55PUS7502/12

Geschreven voor: Philips 7000 series 55PUS7502/12

Ik heb deze tv gekocht en netjes optijd bezorgd gekregen. Makelijk zelf te installeren mooie beeld mooie geluid en veel mogelijkheden. ik ben er helemaal tevreden mee.

BART909 20-08-2017

Geweldige tv, Ambilight is subliem!

Geschreven voor: Philips 7000 series 65PUS7502/12

Na jaren wikken en wegen toch besloten om voor een mega tv te gaan. Ik had al een Philips Ambilight, maar deze overtreft mijn verwachtingen. Sneller, mooier, beter geluid. De grootte maakt het beeld niet korreliger. Verder blijft de ambilight functie geweldig, zeker als je het kan hebben in je woonkamer een echte aanrader.

Pluspunten

• Ambilight; Snelle verwerking beelden en menu's

Minpunten

• TV kan niet helemaal tegen muur aan op standaard

Stefan 20-08-2017

Mooi ontwerp en ambilight blijft een geweldige uitvinding

Geschreven voor: Philips 7000 series 55PUS7502/12

Omdat ik een liefhebber ben van ambilight, kwam ik al gauw bij een Philips uit. Daarbij was ik al zeer tevreden over mijn oude Philips TV. Na wat vergelijken kwam ik uit bij dit model. Qua design uitstraling en formaat perfect voor in mijn nieuwe woonkamer. Daarbij kan het scherm iets gedraaid worden op de meegeleverde voet. Beeldkwaliteit en ambilight effect is weer goed en alle mogelijkheden die een smart TV tegenwoordig biedt is onverstelbaar.

Pluspunten

• Ambilight
  • Mooi strak design
  • Draaibare voet
  • Beeldkwaliteit
  • Slimme afstandsbediening

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

Mark Miltenburg 20-08-2017

Top beeld

Geschreven voor: Philips 7000 series 55PUS7502/12

10 jaar met een oude Philips ambilight gedaan nu deze nieuwe gekocht op naar weer 10 jaar heelfilm en kijk plezier

Willem Dekker 18-08-2017

Design Tv geintegreerd met bijbehorende Design Meubelen.

Geschreven voor: Philips 7000 series 55PUS7502/12

Mooi ontworpen Tv toestel met bijbehorend mooi beed en geluid en past fantastisch bij
een moderne inrichting.

Frans van Zundert 17-08-2017

Mooi design

Mooie televisie.
Haarscherp beeld en een goede geluidskwaliteit.
Driezijdig Ambilight voor een intense kijkervaring.
Een genot om naar te kijken !

van de Wiel 17-08-2017

prachtige beeldweergave dankzij ambilight

Geschreven voor: Philips 7000 series 55PUS7502/12

Voor ons de eerste keer een televisie met ambilight. Wat een geweldige kijkervaring is dit. Subtiel verandert de kleur steeds mee met het beeld, waardoor je bijna niet door hebt dat dit gebeurd. Je wordt nog meer betrokken bij het beeld. Zeker 's avonds tijdens een goede film is dit echt een grote meerwaarde.
Het aansluiten van de tv was een makkelijk. Gewoon alle HDMI kabels erin en zo goed als klaar. Via de telefoon verder en nog geen tien minuten later kun je al kijken.
Het wisselen tussen de verschillende mogelijkheden is even wennen, maar ook dit is duidelijk en zal snel makkelijk worden. De verschillende menu's leiden je hier goed bij.
De uitstraling van de tv als jij uitstaat is rustig met een licht spiegelend beeld. De zwarte lijst is subtiel en maakt het geheel goed af. Ik krijg niet het gevoel dat er een enorm toestel in huis staat, terwijl deze toch groter is dan de vorige.
De beeldkwaliteit is goed, je kijkt er rustig naar. Zelfs bij snel bewegende beelden kun je rustig blijven kijken. Bij sportwedstrijden is het zo duidelijk net of je er bij bent.
Je hebt veel mogelijkheden om het beeld voor jou prettig te maken, dit kun je makkelijk in het menu veranderen waardoor je de juiste instelling kiest voor het programma dat jij kijkt.
Ben benieuwd hoe we de 4k beelden gaan vinden, dit hebben we nog niet gedaan.
Het geluid is natuurlijk weer even wennen maar is prettig om te horen. Het klinkt natuurlijk en is niet overheersend of blikkerig.
Alle overige apparaten waren zo aangesloten. We misten alleen de scart aansluiting voor de Wii.
Kort samengevat een geweldige tv en precies wat we er van verwachtten.

Pluspunten

• ambilight
  • makkelijk aan te sluiten
  • mooie beeldkwaliteit
  • duidelijk te bedienen
  • afstandsbediening ligt lekker in de hand

Minpunten

• aanschafprijs

Farid 17-08-2017

55PUS7502/12

Geschreven voor: Philips 7000 series 55PUS7502/12

Sinds enkele dagen in ons bezit, vorige was ook een Philips met ambilight en wilde dit graag weer.Mooi groot scherm op draaibaar standaard. Installatie vrij simpel met smartphone alleen jammer dat het via je email account moet. Mooi beeld, goed geluid en bediening vrij simpel. Tot nu toe geen minpuntjes en zijn we zeer tevreden.

Pluspunten

• Standaard draaibaar
  • Beeld

Minpunten

• Nog geeen