Philips 7000 series 55PUS7502/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,24 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 60 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

H. Gaken 11-08-2017

Philips 55 inch Ambilight Televisie

wij hebben gekozen voor deze TV voor de prachtige kleuren en het effect van ambilight
het maakt je kamer ruimer. De makkelijke afstand bediening met toetsenbord.
En het Mooie rustige scherm

Pluspunten

• Ambilight is prachtig
  • Mooi haarscherp beeld
  • Prima afstand bediening
  • Goede uitleg montage

WN67 21-02-2018

Prima tv

Prima tv met ambilight
Aandachtspuntjes:
- vastzetten voet bij montage
- na het aansluiten op mediabox moet je wel zelf de juiste aansluiting (in ons geval HDMI port 1) selecteren anders vind de tv geen signalen. Hij kijkt in eerste instantie op de antenne ingang. Misschien spreekt het voor zich, maar ik had verwacht dat dit automatisch zou gebeuren. Er staat in ieder geval niets in de gebruiksaanwijzing over.
- Tijdens de eerste installatie is bij ons de voorleesfunctie geactiveerd. Dit betekent dat op een keihard volume elke instelling in spraak wordt opgedreund. Was op geen enkele manier uit te schakelen. Zeer frustrerend.
Uiteindelijk met een volledige reset/herinstallatie de dame haar nek weten om te draaien.

Maar nu de TV werkt is het een plaatje. Wederom zeer blij met de ambilight.

richie1971 20-02-2018

super genieten

na lang overleggen toch naar groter en 3 X ambilight
wat een super ervaring alsof je in bioscoop zit
gebruik super alles makkelijk aan te sluiten en dan nog alles draadloos via Wi-Fi makkelijker kan het niet

Harry39 27-01-2018

Prachtige ambilight tv

Na een tijdje vele modellen bekeken te hebben zijn we uitgekomen op dit model met ambilight.
Heerlijk groot scherm.
Prachtig design.
Instaleren en instellen van de opties voor beeld en geluid is een fluitje van een cent.
Eenmaal ingesteld zijn we betoverend door het prachtige heldere beeld ,Prachtige details en kleuren met mooi zwart niveau.
Het geluid is ook prachtig voor led tv standaards,mooi volle tonen en heldere klanken.
Wij zijn erg tevreden en hopen nog lang te genieten van deze prachtige tv.

Germer 27-01-2018

Ambilight brengt je TV tot leven

Deze TV heeft een prachtig beeld en voor het eerst werkt bij een Philips TV ook de smart tv functie van de tv goed. Dit zorgt voor extra veel plezier. De tv nu 3 maanden in bezit en nog geen problemen gehad.

Jurs 24-09-2017

Geweldig beeld, maar waardeloze communicatie afstandsbvedien

Het beeld is fenomenaal en daar zijn we meer dan tevreden over. Alleen de afstandsbediening communiceert zeer, zeer slecht met de TV. Dit is echt heel frustrerend.

Rob1968 21-09-2017

WOUW !!!

Hiervoor al een LED tv van Philips gehad met Ambilight.
Deze is de overtreffende trap.
Perfect beeld.
Bij 4K via streaming is het het ultieme beeld. Ongelofelijke details en helderheid. Je blijft kijken en minuscule zaken ontdekken.
Gewone uitzendingen via de kabel of DVD of geïntegreerde Youtube 1080P zijn ook bijzonder scherp en vloeiend.
Het geluid is niet slecht, maar kan beter. Aangesloten via soundbar.

Leadr54 07-09-2017

Onvoorstelbaar!

Onvoorstelbaar hoe scherp dit beeld is! We hebben nooit eerder zo'n tv gehad en ik had niet verwacht dat ambilight zoveel effect zou hebben. Ik geloof niet dat we nog weer naar de bioscoop hoeven. Echt een aanrader!

Gurbe1234 07-09-2017

Prachtig beeld ook bij normale tv uitzendingen

Ik sta versteld van het scherpe beeld.
Ook het ambilight is erg prettig in het dagelijks tv kijken.
Het beeld is bij mij thuis mooier als dat ik het in de winkel
heb bekeken. Geluid is ook top dormiddel van een soundbar

Daniel27 06-09-2017

Wat een prachtige TV

De kwaliteit van de TV heeft me verbaasd. Een aantal films bekeken op 4K kwaliteit met HDR en dat is echt prachtig. Het Ambilight was even wennen, maar maakt het een stuk ontspannender TV kijken. Zeer tevreden met mijn aankoop.

mies7 06-09-2017

mooie slanke ambilight tv met super beeld

Een mooie slanke ambilight tv met een zeer scherp beeld. Mijn vorige tv was ook met ambilight, dus deze moest er ook een met ambilight worden!! nu driezijdig! Een hele verbetering op mijn witte muur.

Misja 06-09-2017

Prachtig beeld

Het design van de TV is erg mooi en geeft prachtig beeld en mooi ambilight. Zijn genoeg mogelijkheden wat betreft instellingen van ambilight ook. De tv hapert alleen af en toe bij 4K ultra HD series op Netflix en ik weet niet zeker of dat bij iedereen is of alleen bij ons

Micha 05-09-2017

Wederom een Philips Ambilight!

Na 10 jaar trouwe dienst van mijn laatste Ambilight ( hij doet het nog steeds fantastisch) deze iets grotere versie aangeschaft.
Beeld is makkelijk na eigen wens in te stellen, Geluid had ik iets meer van verwacht, maar voor mijn doeleinden ruim voldoende.
Gebruiksgemak kan ik nog geen oordeel over geven, vond tot nu het omschakelen van de App's en de HDIM wat omslachtig, maar misschien moet het ook nog wennen.
Al met al helemaal blij met deze mooie Philips tv.
De voet vind ik wat wankel, de tv helt naar een kant, maar dat kan ook door een foutieve installatie komen ( het opbouwen van de tv verliep nogal knullig, ik loop de schroeven zelf nog eens na) maar verder een mooi slank design en de Ambilight is gewoon heerlijk.
Blij met mijn tweede Philips !

Pluspunten

• mooie beeld
  • redelijk goed geluid zonder soundbar

Minpunten

• voet
  • prijzig

DiRkTeUr 04-09-2017

Top!!

Fantastische tv.
Prachtig beeld.
Zelf een fan van Ambilight, dus ben jij dit ook is dit een aanrader.

Gebruikersgemak van de televisie is erg fijn.
Ik vind het zelf erg prettig om de instellingen tijdens het kijken van films iets lager te zetten ivm dat het anders zo realistisch is dat het overkomt als een soap serie, waardoor ik persoonlijk niet in de film raak.

(Net wat jezelf prettig vind)

Al met al is dit een dikke aanrader

Mikkie62 02-09-2017

geweldig design en beeldkwaliteit

Lang rondgeneusd en gewacht met de aanschaf van een nieuwe televisie.
Niet alleen was de beeldkwaliteit belangrijk maar ook het design.
Met de 55PUS7502/12 televisie een toestel gevonden wat meer dan volledig voldoet aan beide criteria.Bovendien ook nog voor een zeer redelijke prijs.

sippie 02-09-2017

Tv heeft een mooi beeld en een redelijk geluid.

We wilden een grotere tv, gekozen voor de 7502 serie. Deze heeft ambilight en een kleine soundbar.
Tv heeft een mooi beeld en de ambilght is helderder dan de vorige tv van Philips.

CKK7 02-09-2017

Mooi TV met 4k UHD, Ambilight 3 en Android

Mooi tv met een soundbar en dunne randen. Tv is ook niet al te dik zodat het mooi strakke tegen de muur kan.

Start snel op, menu is weer anders dan een paar jaar terug dus is het wennen.

Beeld is mooi en ambilight 3 is zeker een goed toevoeging.

Hdmi Arc werkt met een philips home cinema maar niet altijd, misschien verkeerd setup of bug.

Netflix is makkelijk in te stellen en te gebruiken.

Casten van tablet kon alleen via Google Home app.

Patrick199 01-09-2017

zeer makkelijk te bedienen

ben een tijd opzoek geweest naar een 4K tv. uiteindelijk voor de Philips gekozen vanwege de Ambilight en het geluid van de standaar speakers van de tv.

zeer tevreden met het product. makkelijke installatie.

mau29 31-08-2017

mooi design, goede prestaties

Een mooi object in de woonkamer, prachtig warm beeld en geluid, makkelijk te installeren en heeft de mogelijkheden die horen bij de dag vandaag. Het is mijn eerste ambi light tv, heel speciaal.

Gebruiker83 31-08-2017

Schitterende beeldkwaliteit

Wederom een Philips TV met schitterende beeldkwaliteit. Natuurlijke kleuren en prima geluid. Oude TV was nog niet versleten maar deze aankoop is weer een stap verder naar perfectionisme!