Philips 6000 series 43PUS6412/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,71 cm dikte
43 inch.

Beoordeling op basis van 32 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Marcella26 08-09-2017

Mooie TV, met mooie minimalistische voet. Uitstekend beeld, goed scherp. Ambilight verhoogt de sfeer echt, erg prettig.

GW66 08-09-2017

Mooie TV

2 weken terug deze 43 inch TV gekocht en gisteren geinstalleerd. Voetmontage en aansluiten/instellen gaat zeer eenvoudig. We hebben al een 40 inch TV van Philips en zijn daar zeer tevreden mee en daarom weer gekozen voor een Philips TV.

florace 08-09-2017

Uitstekende zeer moderne televisie

Als Android toestel een toestel van deze tijd met een schat aan functionaliteit. Uitstekende beeldkwaliteit.

Frits49 07-09-2017

Fijne Android Tv 2e gekocht.

De Philips Android TV is een prachtig toestel met een heel scherp beeld en prachtige kleuren.

De ambi functie geeft het effect van in een drie D beeld te zitten en het is ook soms fijn om die uit te kunnen zetten.

De mogelijkheden, naast het normale tv kijken zijn, met het Android systeem bijna onbeperkt.

Helaas geen apps voor NL Ziet en wat ik heel jammer vind, ook niet de fantastische app Ziggo Go (Ziggo heeft 3.2 miljoen abonnees !)

De begeleiding van de Klantenservice is uitstekend.

Mathijs17 07-09-2017

Uitstekend beeldscherm

Onlangs hebben wij deze 43PUS6412/12 Philips tv gekocht met ambilight en 4K beeldscherm.
We hebben hem nog maar kort maar we genieten er zeer van! Het aansluiten van de tv was kinderspel en het instellen van alles was ook zeer gemakkelijk.
Een groot pluspunt is het beeldscherm! De HD zenders zijn haarscherp en doordat het direct-LED heeft zijn er ook geen lichte vlekken in het beeld (wat je soms wel eens ziet bij andere tv's)
We hadden nog niet eerder ervaring met een tv met ambilight maar we zijn er erg positief over. In het begin is het een beetje raar maar het went snel. Bij een film kijken komt het het meeste tot zijn recht, het geeft het wat meer sfeer. Dan heeft het echt een toegevoegde waarde.
Zoals vaker gezegd kan het geluid wat beter. Maar voor kijken van het nieuws of een tv serie is het prima.
Al met al zijn we zeer positief over onze nieuwe tv!

Toontje29 06-09-2017

Prima product

Deze TV van Philips met Android is een genot om naar te kijken en een gebruiksgemakkelijke interface.
Ook is de koppeling met Android en de apps daarmee goed voor elkaar.

Aanrader!

Julie13 04-09-2017

TV heeft een mooi design en zeer goede beeldkwaliteit 4K

TV heb ik voor mijn jongste dochter gekocht. Beeldkwaliteit is zeer goed en er zijn veel bedieningsmogeljkheden om het beeld, ambilight en geluid een persoonlijke touch te geven. Het geluid is goed, maar mag van mij nog voller door middel van extra speakers.(20 watt is beperkt) Helaas kunnen deze met de bestaande Bluetooth verbindingen van de TV niet gekoppeld worden. Dit zou een extra plus geweest zijn om ook een soundbar of box aanvullend te laten meelopen draadloos.

Fred28 04-09-2017

product voldoet aan al onze wensen

Deze TV bevalt uitstekend. het beeld is prachtig. het ambilight geeft een extra beleving.
Het design is subtiel.Nog geen nadelen ontdekt.

Frits50 04-09-2017

Goede prijsprodukt verhoudingh

De begeleiding van de Klantenservice is uitstekend.

philipsen72 02-09-2017

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik heb wederom een philips tv aangeschaft vanwege ambilight. Ik heb de tv nu een paar dagen in huis. Installatie van de Philips televisie verliep zeer vlot. Dankzij de ingebouwde WiFi was direct een update beschikbaar. Het systeem wijst zich eigenlijk vanzelf.
Ambilight kleurt mooi op de wand en scherm is helder.

Anoniem 01-09-2017

Super mooi product, werkt naar toebehoren!!

De service en de verkopers waren vriendelijk en hebben me goed geadviseerd. De tv heeft mooi beeld en is scherp. ik ben erg tevreden

Johan 31-08-2017 Product paar weken in bezit

Goed internetsignaal

Ambilight kleurt mooi op de wand en scherm is helder. Koppeling met de philips Hue-lampen geeft helemaal een mooi effect!

Pluspunten

• WiFi ingebouwd
  • Helder beeld

Minpunten

• Korte stroomkabel

MarcoGrietje 31-08-2017

Mooie smart TV met internet en ambi light

Prachtige TV!
AMBI light vind ik mooi, jammer dat het niet ook boven zit.
Scherp beeld, heel veel instelmogelijkheden maar allemaal makkelijk te vinden.

De afstandsbediening heeft toetsenbord, erg handig. Voor een oudere wellicht te veel. Er zou wel een simpele afstandsbediening bij besteld moeten kunnen worden waardoor je niet al die toetsjes in je hand hebt.

Schakelen van zender gaat wat traag.

Voor de rest super prestaties in beeld en geluid, design en mogelijkheden.

Blij mee!!

Rallywood 31-08-2017

Mooi design, kleurenpalet prachtig, geluid mag beter

Mooie TV met fraai design, moderne uitstraling zeker met de Ambi Light kleuren .
Fraaie kleuren . Ook de bediening van het apparaat is simpel en duidelijk.
Het geluid mag echter wat beter , beetje doffig .

1953 30-08-2017

2 tv's voor kleinkinderen gekocht

2 tv's voor de kleinkinderen gekocht ze hangen nu aan de wand ze zijn er heel blij mee mooie kleuren en beeld

1953 30-08-2017

Tv,s voor de kleinkinderen gekocht

Deze 2 tv,s voor de kleinkinderen gekocht ze hangen aan de wand mooi beeld en geluid de kinderen zijn er erg tevreden mee

M1991 29-08-2017

Superscherp beeld

Mooie tv met mooi scherp beeld. Het was wel even zoeken om te kijken hoe de apps werken. Jammer dat bijv Youtube niet standaard tussen de apps staat, maar je kan erg makkelijk dingen die je op je telefoon bekijkt op de tv zien.
ik gebruik hem vooral voor Netflix, dus de Netflixknop komt goed van pas. Geluid is ook goed.

Tr55 29-08-2017

uitstekend product

Aangezien wij toe waren aan een nieuwe televisie,hebben
gelukkig gekozen voor het type Philips Ambilight
televisie. Met dit toestel heb je veel mogelijkheden en dat
is precies wat wij bedoelden. Ook het scherm is mooi
groot en dun. Het geluid is ook prima, dus al met al zijn wij zeer tevreden met onze nieuwe aankoop.

TVGer 28-08-2017

Een aanwinst voor elke huiskamer

Een prachtige TV met een schitterend design. Het beeld is superscherp en met de tweezijdige ambilight waan je jezelf midden in de actie.

toko 28-08-2017 Product paar dagen in bezit

Na 6 dagen zwart scherm

Prachtig beeld maar na 6 dagen werd het beeld zwart. Nu in reparatie en waarschijnlijk zo'n 4 weken zonder televisie....

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Handige afstandsbediening

Minpunten

• Na 6 dagen defect