Philips 6000 series 43PUS6412/12

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,3

Jerôme Schepers 31-10-2017

mooie TV met android

Deze TV met een prima deal gekocht bij Foka. Echt een aanrader als je de TV breder wilt gebruiken dan televisie kijken alleen. Door android als besturingssysteem kun je alle apps installeren die je maar wilt.

• prima beeld
  • Android als besturingsysteem

Johan 31-08-2017

Goed internetsignaal

Installatie van de Philips televisie verliep zeer vlot. Dankzij de ingebouwde WiFi was direct een update beschikbaar. Het systeem wijst zich eigenlijk vanzelf.
Ambilight kleurt mooi op de wand en scherm is helder. Koppeling met de philips Hue-lampen geeft helemaal een mooi effect!

Pluspunten

• WiFi ingebouwd
  • Helder beeld

Minpunten

• Korte stroomkabel

toko 28-08-2017

Na 6 dagen zwart scherm

Prachtig beeld maar na 6 dagen werd het beeld zwart. Nu in reparatie en waarschijnlijk zo'n 4 weken zonder televisie....

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Handige afstandsbediening

Minpunten

• Na 6 dagen defect

pee2be 21-08-2017

Groot helder scherm, mooie kleur weergave

Eerder het kleinere model gekocht voor de slaapkamer. Nu ook het groter model gehaald voor de woonkamer. Goede prijs/kwaliteit verhouding, mooie kleuren en een scherp beeld. Installatie van de CI+ module ging erg snel en makkelijk. Ook het geluid is erg goed en de ambilight is een extra dimensie tijdens films kijken.

Pluspunten

• Diepe kleuren
  • Helder geluid

Minpunten

• Zwart niet volledig zwart

andre 18-08-2017

mooi beeld . handige afstands bediening

Prijs kwaliteit , beeld viel mij meteen op in de winkel .
mooie vormgeving .
handig toetsen bord achter op de afstandsbediening voor internet

Pluspunten

• beeld
  • vormgeving

Raymond 18-08-2017

Philips 43 inche

Super mooi beeld zeer tevreden en het in gebruik nemen van het product is heel makkelijk.
Me zoon gebruik hem bijna alleen voor de PlayStation en YouTube op te kijken

Peter 04-02-2018

Best mooi, maar audio sync niet goed te krijgen

Ik heb deze tv nu 5 dagen. Mooi toestel en Mooi beeld. Ook ambilight, wat nieuw voor mij is, vindt ik prettig en mooi. Echter:  Ik heb er meteen een sony htct291 soundbar op aangesloten. Zowel optisch als hdmi. Helaas levert dit een geluidsvertraging op. Geluid is later als het beeld.  De tv heeft alleen geluid vertragende opties (waarschijnlijk is geluid meestal eerder ofzo) maar geen beeld vertragende opties. Dus dat bied geen oplossing. Vandaag de soundbar getest bij de leveracier. Zowel op een sony als een lg tv perfect geluid zonder vertraging. Op een andere philips tv (49pus6482) wel weer vertraging.. óók met andere soundbar. Probleem dus in de tv.
Dus ik philips bellen. 30min in wacht gestaan, 10min persoons- en product registratie, en 5min later kreeg ik te horen dat ik een mailtje met intstucties kreeg om mijn probleem mee op te lossen. Instructies die ik ook al op de philips website had gevonden en mij niet voldoende hielpen. Maar ik moest het blijkbaar met het mailtje doen, want meer tijd mocht de beste man aan de andere kant vanwege drukte niet aan mij besteden. Echt slecht van philips. Ik hoop dat philips op zeer korte termijn met een oplossing komt voor het probleem, anders komt de tv weer terug naar de winkel.

Pluspunten

• Mooi toestel
  • Mooi beeld
  • Ambilight

Minpunten

• Geluidsvertraging bij gebruik van soundbar
  • Slechte service philips

Mambo 25-09-2017

Philips 4K Ultra HD TV 43PUS6412/12

Wilde eerst de 43PUS6262/12 hebben vanwege de reviewscore, maar die was tijdelijk niet leverbaar bij Foka, de verkoper wees op dit type en liet zien dat het beeldscherm helderder was en goedkoper.
Geen spijt, in een mum opgehangen en geïnstalleerd. Prima wizard.
Perfect beeld, geluid is goed, maar voor mij niet belangrijk gaat toch via het surroundsysteem en sfeervol door Ambilight.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Snelle instalatie
  • mooie uitstraling

Minpunten

• geen schroeven voor beugelophanging.