Philips 6000 series 43PUS6412/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,71 cm dikte
43,0 inch

Beoordeling op basis van 38 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,9

Jerôme Schepers 31-10-2017

mooie TV met android

Deze TV met een prima deal gekocht bij Foka. Echt een aanrader als je de TV breder wilt gebruiken dan televisie kijken alleen. Door android als besturingssysteem kun je alle apps installeren die je maar wilt.

• prima beeld
  • Android als besturingsysteem

Riccardo 24-10-2017

hele goede tv maar het geluid is buitengewoon slecht,

beeldkwaliteit en bediening zijn super
de ambilight geeft het tv kijken een mooie toevoeging
maar het geluid is ronduit smakeloos, en blikkerig,
mijn high end pioneer versterker begin jaren 80 heeft geen aansluit mogelijk heden om het geluid teverbeteren
dit is mijn tweede ambilight na 7 jaar jaar,. de eerste met veel plezier tehebben gebruikt. totdat het geluiid ook blikkerig werd, nu heb ik een nieuwe en het geluid is nog beroerder.

Mambo 25-09-2017

Philips 4K Ultra HD TV 43PUS6412/12

Wilde eerst de 43PUS6262/12 hebben vanwege de reviewscore, maar die was tijdelijk niet leverbaar bij Foka, de verkoper wees op dit type en liet zien dat het beeldscherm helderder was en goedkoper.
Geen spijt, in een mum opgehangen en geïnstalleerd. Prima wizard.
Perfect beeld, geluid is goed, maar voor mij niet belangrijk gaat toch via het surroundsysteem en sfeervol door Ambilight.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Snelle instalatie
  • mooie uitstraling

Minpunten

• geen schroeven voor beugelophanging.

johnbo 14-09-2017

Erg tevreden met deze televisie

onlangs deze mooie televisie aangeschaft. door zijn direct-LED is het beeld mooi en scherp. niet alleen film kijken geeft een fijne ervaring ook tijdens het gamen is het beeldkwaliteit super. had hiervoor nog geen ervaring met ambilight, het is mooi om te zien hoe de kleuren meegaan met het beeld. het is een toegevoegde waarde zeker bij het kijken van een film.
al met al erg positief over onze nieuwe televisie.

Enid 13-09-2017

Goede tv met een juiste prijs kwaliteit verhouding

Goede tv met een juiste prijs kwaliteit verhouding. Ik heb deze tv gekocht omdat ik graag een televisie wilde hebben die kwalitatief goed is. De ambilight verlichting en smart platvorm van Android hebben in combinatie met de juiste prijs kwaliteit verhouding mij over de streep getrokken de tv aan te schaffen.

De tv is makkelijk te installeren, het beeld is scherp en de weergave van kleuren is mooi. Apps via Smart tv werken goed.

Carpor 10-09-2017

Prachtige tv

Mooie uiterlijk van tv, erg handig in gebruik en met het ambilight geeft het een extra warm gevoel en maakt het helemaal af!

Marcella26 08-09-2017

Mooie TV, met mooie minimalistische voet. Uitstekend beeld, goed scherp. Ambilight verhoogt de sfeer echt, erg prettig.

GW66 08-09-2017

Mooie TV

2 weken terug deze 43 inch TV gekocht en gisteren geinstalleerd. Voetmontage en aansluiten/instellen gaat zeer eenvoudig. We hebben al een 40 inch TV van Philips en zijn daar zeer tevreden mee en daarom weer gekozen voor een Philips TV.

florace 08-09-2017

Uitstekende zeer moderne televisie

Als Android toestel een toestel van deze tijd met een schat aan functionaliteit. Uitstekende beeldkwaliteit.

Frits49 07-09-2017

Fijne Android Tv 2e gekocht.

De Philips Android TV is een prachtig toestel met een heel scherp beeld en prachtige kleuren.

De ambi functie geeft het effect van in een drie D beeld te zitten en het is ook soms fijn om die uit te kunnen zetten.

De mogelijkheden, naast het normale tv kijken zijn, met het Android systeem bijna onbeperkt.

Helaas geen apps voor NL Ziet en wat ik heel jammer vind, ook niet de fantastische app Ziggo Go (Ziggo heeft 3.2 miljoen abonnees !)

De begeleiding van de Klantenservice is uitstekend.

Mathijs17 07-09-2017

Uitstekend beeldscherm

Onlangs hebben wij deze 43PUS6412/12 Philips tv gekocht met ambilight en 4K beeldscherm.
We hebben hem nog maar kort maar we genieten er zeer van! Het aansluiten van de tv was kinderspel en het instellen van alles was ook zeer gemakkelijk.
Een groot pluspunt is het beeldscherm! De HD zenders zijn haarscherp en doordat het direct-LED heeft zijn er ook geen lichte vlekken in het beeld (wat je soms wel eens ziet bij andere tv's)
We hadden nog niet eerder ervaring met een tv met ambilight maar we zijn er erg positief over. In het begin is het een beetje raar maar het went snel. Bij een film kijken komt het het meeste tot zijn recht, het geeft het wat meer sfeer. Dan heeft het echt een toegevoegde waarde.
Zoals vaker gezegd kan het geluid wat beter. Maar voor kijken van het nieuws of een tv serie is het prima.
Al met al zijn we zeer positief over onze nieuwe tv!

Toontje29 06-09-2017

Prima product

Deze TV van Philips met Android is een genot om naar te kijken en een gebruiksgemakkelijke interface.
Ook is de koppeling met Android en de apps daarmee goed voor elkaar.

Aanrader!

Julie13 04-09-2017

TV heeft een mooi design en zeer goede beeldkwaliteit 4K

TV heb ik voor mijn jongste dochter gekocht. Beeldkwaliteit is zeer goed en er zijn veel bedieningsmogeljkheden om het beeld, ambilight en geluid een persoonlijke touch te geven. Het geluid is goed, maar mag van mij nog voller door middel van extra speakers.(20 watt is beperkt) Helaas kunnen deze met de bestaande Bluetooth verbindingen van de TV niet gekoppeld worden. Dit zou een extra plus geweest zijn om ook een soundbar of box aanvullend te laten meelopen draadloos.

Fred28 04-09-2017

product voldoet aan al onze wensen

Deze TV bevalt uitstekend. het beeld is prachtig. het ambilight geeft een extra beleving.
Het design is subtiel.Nog geen nadelen ontdekt.

Frits50 04-09-2017

Goede prijsprodukt verhoudingh

De begeleiding van de Klantenservice is uitstekend.

philipsen72 02-09-2017

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik heb wederom een philips tv aangeschaft vanwege ambilight. Ik heb de tv nu een paar dagen in huis. Installatie van de Philips televisie verliep zeer vlot. Dankzij de ingebouwde WiFi was direct een update beschikbaar. Het systeem wijst zich eigenlijk vanzelf.
Ambilight kleurt mooi op de wand en scherm is helder.

Anoniem 01-09-2017

Super mooi product, werkt naar toebehoren!!

De service en de verkopers waren vriendelijk en hebben me goed geadviseerd. De tv heeft mooi beeld en is scherp. ik ben erg tevreden

Johan 31-08-2017

Goed internetsignaal

Ambilight kleurt mooi op de wand en scherm is helder. Koppeling met de philips Hue-lampen geeft helemaal een mooi effect!

Pluspunten

• WiFi ingebouwd
  • Helder beeld

Minpunten

• Korte stroomkabel

MarcoGrietje 31-08-2017

Mooie smart TV met internet en ambi light

Prachtige TV!
AMBI light vind ik mooi, jammer dat het niet ook boven zit.
Scherp beeld, heel veel instelmogelijkheden maar allemaal makkelijk te vinden.

De afstandsbediening heeft toetsenbord, erg handig. Voor een oudere wellicht te veel. Er zou wel een simpele afstandsbediening bij besteld moeten kunnen worden waardoor je niet al die toetsjes in je hand hebt.

Schakelen van zender gaat wat traag.

Voor de rest super prestaties in beeld en geluid, design en mogelijkheden.

Blij mee!!

Rallywood 31-08-2017

Mooi design, kleurenpalet prachtig, geluid mag beter

Mooie TV met fraai design, moderne uitstraling zeker met de Ambi Light kleuren .
Fraaie kleuren . Ook de bediening van het apparaat is simpel en duidelijk.
Het geluid mag echter wat beter , beetje doffig .