Philips 6000 series 43PUS6412/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,71 cm dikte
43,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,3

Jerôme Schepers 31-10-2017

mooie TV met android

Deze TV met een prima deal gekocht bij Foka. Echt een aanrader als je de TV breder wilt gebruiken dan televisie kijken alleen. Door android als besturingssysteem kun je alle apps installeren die je maar wilt.

• prima beeld
  • Android als besturingsysteem

philipsen72 02-09-2017

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik heb wederom een philips tv aangeschaft vanwege ambilight. Ik heb de tv nu een paar dagen in huis. Installatie van de Philips televisie verliep zeer vlot. Dankzij de ingebouwde WiFi was direct een update beschikbaar. Het systeem wijst zich eigenlijk vanzelf.
Ambilight kleurt mooi op de wand en scherm is helder.

Anoniem 01-09-2017

Super mooi product, werkt naar toebehoren!!

De service en de verkopers waren vriendelijk en hebben me goed geadviseerd. De tv heeft mooi beeld en is scherp. ik ben erg tevreden

Johan 31-08-2017

Goed internetsignaal

Ambilight kleurt mooi op de wand en scherm is helder. Koppeling met de philips Hue-lampen geeft helemaal een mooi effect!

Pluspunten

• WiFi ingebouwd
  • Helder beeld

Minpunten

• Korte stroomkabel

MarcoGrietje 31-08-2017

Mooie smart TV met internet en ambi light

Prachtige TV!
AMBI light vind ik mooi, jammer dat het niet ook boven zit.
Scherp beeld, heel veel instelmogelijkheden maar allemaal makkelijk te vinden.

De afstandsbediening heeft toetsenbord, erg handig. Voor een oudere wellicht te veel. Er zou wel een simpele afstandsbediening bij besteld moeten kunnen worden waardoor je niet al die toetsjes in je hand hebt.

Schakelen van zender gaat wat traag.

Voor de rest super prestaties in beeld en geluid, design en mogelijkheden.

Blij mee!!

Rallywood 31-08-2017

Mooi design, kleurenpalet prachtig, geluid mag beter

Mooie TV met fraai design, moderne uitstraling zeker met de Ambi Light kleuren .
Fraaie kleuren . Ook de bediening van het apparaat is simpel en duidelijk.
Het geluid mag echter wat beter , beetje doffig .

1953 30-08-2017

2 tv's voor kleinkinderen gekocht

2 tv's voor de kleinkinderen gekocht ze hangen nu aan de wand ze zijn er heel blij mee mooie kleuren en beeld

1953 30-08-2017

Tv,s voor de kleinkinderen gekocht

Deze 2 tv,s voor de kleinkinderen gekocht ze hangen aan de wand mooi beeld en geluid de kinderen zijn er erg tevreden mee

M1991 29-08-2017

Superscherp beeld

Mooie tv met mooi scherp beeld. Het was wel even zoeken om te kijken hoe de apps werken. Jammer dat bijv Youtube niet standaard tussen de apps staat, maar je kan erg makkelijk dingen die je op je telefoon bekijkt op de tv zien.
ik gebruik hem vooral voor Netflix, dus de Netflixknop komt goed van pas. Geluid is ook goed.

TVGer 28-08-2017

Een aanwinst voor elke huiskamer

Een prachtige TV met een schitterend design. Het beeld is superscherp en met de tweezijdige ambilight waan je jezelf midden in de actie.

toko 28-08-2017

Na 6 dagen zwart scherm

Prachtig beeld maar na 6 dagen werd het beeld zwart. Nu in reparatie en waarschijnlijk zo'n 4 weken zonder televisie....

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Handige afstandsbediening

Minpunten

• Na 6 dagen defect

smitan 27-08-2017

Geweldig beeldkwaliteit, mooi design en veel mogelijkheden

Deze tv heeft een prachtig slank design. Ambilight werkt mooi en dynamisch met de verschillende kleuren. Veel aansluitmogelijkheden. Blue tooth werkt echter zeer beperkt.
Veel handige apps door Android. En een geweldig mooie beeldkwaliteit!

Anoniem 27-08-2017

Eenvoudig te installeren en prima beeldkwaliteit

Aansluiten, stekker er in en direct kunnen installeren.
Alles gaat erg gemakkelijk en is overzichtelijk.
De ambilight vond ik standaard te fel staan, maar in het menu snel te corrigeren.
Beeldkwaliteit is helder en scherp. Kleuren zijn natuurgetrouw.
Eninge nadeel is dat mijn CI-module niet goed ondersteund wordt. Bij het aanzetten steeds een melding hierover.

Lauren01 27-08-2017

Geweldige tv en heel helder en scherp beeld

Mooi design en scherp en helder beeld, gemakkelijk te bedienen met een handige afstandsbediening , Netflix knop en toetsenbord op de achterkant. De kleur 'wit' zou een optie zijn, echter wordt hier grijs mee bedoeld. Maar de grijze is evengoed prachtig!

Ashely 25-08-2017

Mooie heldere kleuren, zeer tevreden

Zeer tevreden over onze aankoop. Erg mooi helder beeld. Veel instel mogelijkheden voor ambilight. Dit kun je compleet naar eigen wens maken erg fijn!! Mooi groot scherm en dun. Geluid is ook prima, hier ook veel instel mogelijkheden.

Berend2017 24-08-2017

prettig

Lang zitten twijfelen maar uiteindelijk de keuze voor deze televisie gemaakt. heb er geen spijt van, gewoon een goede keuze. mooie kleuren, helder beeld.

4jan8 24-08-2017

Uitstekende tv

Beeldkwaliteit prima! Geluid niet minder bij ander ander e vergelijkbare televisies. Design met het ambilight geeft een sfeervol plaatje.

Rcire 24-08-2017

Goede TV met veel features en mooi beeld

Deze TV als tweede TV gekocht. Een van de pluspunten voor mij was Android TV.

Het ophangen en aansluiten van de TV is heel eenvoudig. Alles werkte gelijk. Ik gebruik geen tuner maar IPTV via provider. Ik heb dus geen idee hoe goed de tuners zijn.
Verder heb ik de TV via bedraad netwerk aangesloten. Het lijkt mij geen super goed idee om 4k HDR via Wifi te streamen. Ook de afstandsbediening is goed te gebruiken met het keyboard op de achterzijde
De netflix app werkt goed en geeft heel erg mooi beeld in 4k en HDR.
Ook gewoon 1080p via IPTV ziet er goed uit.

Groot aantal apps zijn beschikbaar, maar helaas geen Amazon Prime video app. Deze mis ik toch wel.

Als je op de remote op de zoek knop drukt gaat android wachten op een voice commando. Maar de remote heeft geen microfoon. Beetje jammer. Nu moet je dat koppelen met je android telefoon.

Ik heb ook nog even getest met een Nvidia shield TV 2017 om wat 4k HDR beeld te bekijken en dat werkt ook goed en het beeld is ook super. Helaas had ik wat minder success met de PS4 Pro waar ik geen 4k of HDR uit kreeg, maar dat lees ik vaker en is niet aan de TV gerelateerd maar aan de PS4. Wellicht niet de juiste kabel gebruikt (maar die werkte wel bij de Nvidia shield TV).

Verder kan je zelf apps toevoegen en weghalen. Op een paar philips apps zoals gids en top-selectie. Hier heb je niet zoveel aan als je de tuners niet gebruikt. Ook de philips eigen app-store geeft toegang tot nuttige apps maar heeft een eigen vak op het scherm met aanbevolen apps, dat is eigenlijk reclame en zou ik liever ook weg laten.

In het geheel ben ik echt heel blij met deze TV met Android. Mooi beeld en als je gewend bent aan Android TV is de bediening ook goed en vlot.

DagonNi 22-08-2017

in 1 woord " geweldig!!!"

Na mijn te vroeg overleden SONY HD(2,5 jaar) toch vanwege budget gegaan voor de PHILIPS UHD 43", deze was betaalbaar, maar man wat een genot!! gelijk twee kleur HUE lampen erbij gekocht (gift vriendin) maar dan komt Ambilight helemaal tot z'n recht en wat een beelddetails.
Meteen NETFLIX (aparte knop op de afstand bediening) geupgrade naar 4K zodat we porieren van elke acteur kunnen uitknijpen. Geen spijt, zeker niet als dit toestel zn verwachte levenduur behaald.

Jan63 22-08-2017

Prima TV met goed beeld

Vandaag in de Philipspersooneelswinkel in Eindhoven de televisie gekocht.
Het in elkaar zetten (voet) was eenvoudig met de bijgeleverde aanwijzingen.
Ook het aansluiten en instellen ging zonder gebruiksaanwijzing goed inclusief het verbinden met het wifi netwerk.
Het instellen van persoonlijke voorkeuren was via het menu snel gefixt.
Kwaliteit beeld is erg goed