Philips 6000 series 65PUS6412/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
7,14 cm dikte
65,0 inch

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

gert741 13-09-2017

Levensecht scherm

Prachtig scherm met zeer dunne rand en enorm scherp beeld. We hebben ze aan de muur gehangen en door de ambilight is het beeld nog echter! Voor dit geld hebben we een super tv en game scherm !

myview 13-09-2017

goed tv, minder geluid

TV gekocht na een kapotte Sharp 60 inch led tv. Kleiner wil je niet dus voor de redelijk geprijsde philips gekozen. Toch vond ik mijn oude tv iets mooier in kleuren en zeker beter betreffende geluid. Ambilight mag er wat mij betreft vanaf en internet faciliteiten vind ik ook niet interessant daar ik liever een computer er aan hang. Maar hij is niet slecht en groooot. (-:

Opzeker 03-09-2017

Geweldig beleving

Mooie TV niet alleen in design maar ook in beeldkwaliteit en prestatie. Dankzij Android TV genoeg apps om te installeren.

TH80 29-08-2017

De super geweldige Bioscoop in huis

Ik heb deze super televisie al bijna een week. Het bevalt echt prima. Vooral mijn kinderen vinden hem echt super geweldig. Super scherpe beeld. Je leeft helemaal mee in de tv wereld met de ambilight erbij.
Kortom je hoeft niet meer naar de bios, die heb je nu thuis.

mathijs 23-08-2017

Philips ambilight

Mooi design ,extra beleving van film door ambilight ,scherp beeld, goed geluid, toetsenbord onder de afstandsbediening erg praktisch voor internet.

Pluspunten

• afstandsbediening met toetsenbord

Yzord 23-08-2017

Mooie televisie

De software is werkelijk supersnel en zeer fijn in gebruikersgemak. Waar ik wel wat minder over tevreden ben is dat wanneer ik een volledig wit scherm heb ik er cloudvorming in zie en bij een volledig grijs scherm in het midden een lichtgrijs stuk zit. Beetje jammer, maar bij het kijken van tv zie je dit niet. Toch stoor ik me er een beetje aan bij een tv van deze prijs.