Philips 7000 series 55PUS7272/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
8,48 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Vinnie77 11-02-2018

Beeld kwaliteit boven verwachting, wat een genot!

Vóór aanschaf mij in reviews verdiept en was daardoor (ten onrechte blijkt) enigszins sceptisch. Maar ik wilde zo graag een 3 sides Ambi light tv van 55inch.

Na wat instellingen langs te zijn gelopen heb ik het nu perfect ingesteld:
- Automatische software update uitzetten (op handmatig na eerste update).
- Ambi light op Relax modus voor soepele overloop.
- Kodi en Netflix erop voor optimaal HDR+4K ervaring.
- Philips logo lampje uitzetten ivm afleiding.
Ook gewone TV uitzendingen van Ziggo zijn super scherp, ondanks hun maximale 1080i doorvoer.

Michel1980 15-01-2018

Mooi design, slechte techniek

Zeer teleurgesteld in Philips, had beter beeld verwacht. Snelle bewegingen houdt de tv niet bij, had ik met mijn oude sony geen last van! Geen philips meer voor mij.

Mupske 19-12-2017

Een heel mooie TV met uitstekend beeld

Prima toestel met zeer gemakkelijke bediening en ergonomisch ingedeeld. Past ook mooi bij het interieur

Justin22 16-09-2017

Prachtig beeld en mooi design

Ik heb deze televisie reeds 3 weken in mijn bezit. Het design is erg mooi. Ook de beeldkwaliteit is erg goed. Veel anderen zeggen dat ze het beeld van mijn televisie erg mooi vinden.

Ik wilde graag wederom een televisie met Ambilight, vandaar dat mijn keuze op deze tv is gevallen. De snelheid van deze tv is een enorme vooruitgang t.o.v. oudere smart-tv's. Zeker een aanrader!!

Om de tv neer te zetten moet deze op een breed meubel geplaatst worden vanwege de positionering van de pootjes. Een draaivoet was n.m.m. beter geweest.

Sevim 06-09-2017

Goede kwaliteit tv met een mooie sfeer.

Fantastische tv met geweldige beeldkwaliteit. Het 10 bit 4K paneel geeft geweldige kleuren weer en de 100hz zorgt voor vloeiende beelden. Dankzij ingebouwde android tv kunnen we gemakkelijk Netflix kijken Ook de netflix knop op de afstandsbediening is een mooie toevoeging. Daarnaast heeft de afstandsbediening ook een afstandsbediening. De 3 zijdige ambilight maakt tv kijken een fantastische ervaring.

rwijnbergen 06-09-2017

Fijne tv

Heerlijke televisie met een een mooi beeld. Dankzij de 100hz technologie i.c.m. het 10bit paneel geeft deze televiesie een heerlijk vloeiend en scherp beeld. Toevoeging van de 3 zijdige ambilight maakt het geheel compleet. De geluidskwaliteit is niet super, maar daar heb ik een surroundset voor.

Roru 04-09-2017

Mooi beeld

Deze tv gekozen omdat wij graag een televisie met ambilight wilden en dat valt echt niet tegen! Na onderzoek en reviews kwamen wij uit op de 55pus7272/12.Mooi scherp beeld en ook de ambilight bevalt goed, ook de licht effecten met muziek is een leuke bijkomstigheid!Zeker geen spijt van deze aankoop.

Jim01 29-08-2017

Goede TV welke makkelijk in gebruik is

Mooie TV welke makkelijk te installeren is en stabiel in gebruik met apps lijkt te zijn. Goede beeld kwaliteit. Ambilight is fraai maar soms nogal heftig aanwezig, je zou t willen dimmen

Erkens 29-08-2017

Snelle, mooie en vooral gebruiksvriendelijke tv

Deze tv heeft een mooi design en werkt ontzettend snel. Deze android smart tv is daarnaast erg gebruiksvriendelijk en de ambilight zorgt voor een unieke kijkervaring.

Al met al zijn wij er ontzettend tevreden mee.

Ekker 29-08-2017

Geweldige TV met alles er op en er aan

De Ambilight geeft echt een positieve extra dementie aan de kijk ervaring. zeker als je het in combinatie gebruikt met je philips Hue lampen. Dit is overigens super makkelijk te koppelen en in te stellen. je kan het zelfs laten reageren op het geluid ipv het beeld. leuk voor als je een keer een feestje hebt. daarnaast ben ik er blij met het android gedeelte in de TV. hierdoor ben je vrij om elke app uit de google playstore te installeren waaronder bijvoorbeeld Kodi. een systeem waar ik al jaren mee werk en altijd aparte hardware voor nodig had. verder werkt de TV goed samen met Ziggo (mijn TV provider) Ik heb voor de 7000 serie gekozen voor het design van de rand en de poten.

Earlyman73 28-08-2017

Mooie televisie met natuurlijke kleuren

Ben zeer tevreden met deze aankoop. Toestel geeft de kleuren natuurlijk weer. Door de 3-zijdige Ambilight verlichting wordt de kijkervaring nog beter. Fantastische aankoop! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Frank441 27-08-2017

Toevoeging in de huiskamer

Deze TV heb ik na niet al te veel zoeken gekozen. De nieuwe techniek verpakt in een prachtige strakke vormgeving heeft voor mij de doorslag gegeven. Het installeren is inderdaad eenvoudig. De TV loodst je door het menu en de installatie volgt. Ambi light 3 is een verleng stuk van je beeld. Dit extraatje maakt een TV van Philips uniek.

Stefan2017 27-08-2017

Zeer complete tv voor een goede prijs

Ter vervanging van mijn 'domme' 50" plasma TV heb ik na lang zoeken voor deze TV gekozen. De belangrijkste punten voor mij waren de 100Hz beeldfrequentie, het HDR en 4K beeld en de driezijdige ambilight.

Ik heb de TV nu een kleine week staan en ben ontzettend onder de indruk. Android TV werkt vele malen beter dan ik had mogen hopen en de verschillende apps zorgen ervoor dat ik 4 verschillende randapparaten de deur uit heb kunnen doen (denk aan een losse mediaspeler, Raspberry Pi, TV Decoder). Scheelt ruimte en uiteindelijk ook centjes.

Het beeld is haarscherp, het geluid is prima voor wat je mag verwachten van een TV die zo dun is. Een extra geluidssetje is wel aan te raden. De TV reageert snel op je aanvragen en ook bij meerdere apps voel je nauwelijks vertraging.

Nini92 27-08-2017

Dit product voldoet zeker aan onze verwachtingen!

We zijn erg blij dat we dit product hebben aangeschaft. Goede kwaliteit van het beeld en de televisie is makkelijk qua instellingen etc.
Een genot om nu heerlijk voor de buis te zitten!

maximus288 26-08-2017

mooie tv met erg mooi beeld

beeld is erg mooi wel jammer dat de kast een beetje plastic achtig oogt, de chromen metalen voeten maakt dat een beetje goed. de tv heeft naar mijn mening wel een soundbar o.i.d. nodig want bij films is het geluid een beetje flets.
al met al een goede aankoop zeker voor de prijs

Wienand 24-08-2017

Erg goede tv

Dit is een erg goede tv, met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het ambilight kijkt ook erg fijn en geeft meer rust.

Kattie 23-08-2017

Super

Super mooie tv die gemakkelijk is in gebruik. Deze tv is zeer gemakkelijk in gebruik zowel voor jong als oud. Ook de ambilight is echt mooi en kijkt heel rustig tv. Echt een aanrader voor ieder een. Zo geen spijt van hij staat geweldig in onze kamer. Deze tv is zeker zijn prijs waard

HJvD 21-08-2017

Prima TV

Mooi design, prachtig beeld, sfeervol 3-way ambilight.
Makkelijk te bedienen via smartphone in combinatie met google-voice (o.a. voor zoekopdrachten).

Netflix button op de afstandsbediening, keyboard op de achterkant van de afstandsbediening zijn erg handig.

konijnenberg 21-08-2017

PHILIPS 55pus7272/12

de tv wilde wij al heel lang , nu waren we bij de media markt en zagen deze tv met een mooie actie en hebben toch de knoop doorgehakt en de tv gekocht! hij heeft een mooi formaat en de lichtjes aan de zijkant (ambi light) geven een mooie gloed op de muur wat ik tot nu toe ervaren heb is dat hij zeer makkelijk in installeren is en de tv weegt niet zo heel zwaar ik denk dat we er heel veel plezier van zullen hebben .

Luckyjoy 18-08-2017

Nooit meer anders

Lang getwijfeld tussen verschillende merken, maar toch gekozen voor het bekende "Ambilight" waar anderen zo lyrisch over zijn. Meteen na aankoop langdurig uitgetest met films en muziek (wel in combinatie met een HK soundbar die onmisbaar is bij elke tv). Het beeld is fantastisch en snel genoeg voor gamen in de game stand. Maar het is een waanzinnig item in je woonkamer door het ambilight. Onze eerste Philips tv na jaaaaaren Panasonic. Maar dit is zeker niet de laatste !!

Pluspunten

• Android
  • Ambilight
  • Game/Film modus

Minpunten

• Hapert in sommige modi