Philips 7000 series 49PUS7272/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
7,86 cm dikte
49 inch

Beoordeling op basis van 20 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Peter3871 13-09-2017

Zeer tevreden, mooi beeld en geluid.

Zeer tevreden met onze nieuwe TV. De installatie ging kinderlijk eenvoudig. Kleuren en helderheid zijn weer een stuk beter dan onze oude led TV van 10 jaar oud. Ambilight geeft meer rust dan verwacht en valt eigenlijk al niet meer.

Renson 10-09-2017

mooie en strakke televisie

al jaren een Philipstelevisie met ambilight.
Deze gekozen voor het design en heldere beeld.
Installatie makkelijk en snel.
Beeldkwaliteit uitstekend ook met snel wisselend beelden.

Foetelaer 08-09-2017

Wij hebben al meer dan 20 jaar een Philips tv gehad.

Wij hebben al jaren Philips TV gehad, maar dit is echte kwaliteit. Je merkt dat Philips steeds aan de zijn merk verbeterd. Ik zou iedereen aanraden, Ik kan weer jaren vooruit!

Dex4 07-09-2017

Top aankoop!!

et is echt een aanrader voor mede Ambilight fans, mooie verlichting en strak synchroon met wat er op het scherm geprojecteerd wordt. Werkt ook prima met mijn philips hue lampen, echt een ervaring

Sevo 06-09-2017

"High-end ambilight tv voor een goede prijs"

Fantastische tv met geweldige beeldkwaliteit. Het 10 bit 4K paneel geeft geweldige kleuren weer en de 100hz zorgt voor vloeiende beelden. Dankzij ingebouwde android tv kan ik eenvouding Netflix kijken. Ook de netflix knop op de afstandsbediening is een mooie toevoeging. De 3 zijdige ambilight maakt tv kijken een fantastische ervaring. De afstandbediening is ook ontzettend handig.

Mari81 03-09-2017

Dit product heeft prima eigenschappen

TV is makkelijk in gebruik en eenvoudig te installeren. Door het ambilight kijk he ontspannen tv. Het beeld is scherp en duidelijk.

Paulus45 02-09-2017

Goede prijs kwaliteit verhouding

Prima scherm, scherp beeld en goede kleuren Goed werkende ambilight met voldoende instelmogelijkheden. Prima internetfuncties die ook goed via wifi werken. b.v. Netflix.
Minpunt is het geluid van de tv zelf en de sensor van de afstandbediening rechtsonder de televisie. Het lijkt of die er later is onder geschroefd, verstoord een beetje de lijn van het scherm. Was mooier geweest als dit in het Philipslogo was verwerkt.

peter02 31-08-2017

Al mij verwachtingen van deze tv zijn uitgekomen

Super beeld kwaltijd makkelijk te bedienen en we hadden ook een Philips ambiligh tv
Dus de keuzen was niet moeilijk zeker een aanrader .

Eddie140668 28-08-2017

Scherp en erg duidelijk beeld

TV is makkelijk in gebruik en is erg fraai om te zien. Beeld is scherp en duidelijk, ook bij snelle beelden. Ambilight is echt een mooie aanvulling en geeft rust, soms wel wat aan de felle kant. Prijs kwaliteit is goed.

carolien89 27-08-2017

Geweldige tv

Tv is eenvoudig te installeren en met de ami light kijkt het ontspannen tv. Het geluid vind ik iets minder maar met een sound bar is ook dit probleem opgelost.

Deze tv zou ik zeker bij mijn vrienden/kennissen aanbevelen.

Anoniem 25-08-2017

Prima tv, lelijke pootjes

Tv is OK, doet waar hij voor gekocht is. De pootjes zijn foeilelijk en passen niet bij de rest van de kast. Gelukkig kan het ambi-light ook uit.

Sanne86 23-08-2017

Goede aankoop

Mooie tv, helder beeld, mooie kleuren. Geluid is ook prima. Bij de standaardbeeld instellingen is het beeld soms overbelicht. Het personaliseren van de beeldinstellingen is noodzakelijk.

Gerard 21-08-2017 Product paar weken in bezit

Super TV

Deze tv gekocht omdat wij altijd al een Philips hadden met aan 2 zijde ambilight.
Aangezien deze nu aan 3 zijde ambilight heeft is het helemaal genieten, zekers met het grote beeld en super beeld kwaltijd. Zoals alles tegenwoordig kun je de handleiding gemakkelijk van de Philips website halen. De WIFI werkt tot nu toe zeer snel en was ook makkelijk in te stellen. ook het geluid is goed dus tot nu toe nog geen min punten kunnen ontdekken.

Pluspunten

• 3 zijde ambilight
  • zeer mooi beeld
  • vlotte wifi instalatie
  • goed geluid

Hansmaat 18-08-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi design, dunne randen,

Goed product, heb tot nu toe geen minpunten ontdekt.
De netflixknop is heel handig en verder werkt alles zoals het zou moeten.
Helaas is de TV een android en kan ik hem niet koppelen met IOS.

Pluspunten

• 3 zijden ambilight
  • mooie dunne randen

Minpunten

• Alleen capabel met Android

Arnold 18-08-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtig beeld met spectaculair Ambilight

Voor de prijsklasse (gekocht voor 999 euro) is het een uitstekende televisie! Mooi en helder beeld met scherpe kleuren en uitstekende resolutie door de 100 LED's. De ambilight op de muur waar de tv voor staat of aan hangt zorgt voor een prachtig effect. Geluidskwaliteit is oké, maar als je écht goed geluid wilt bij bijv. films, dan moet je een externe geluidsspeler aansluiten.

Pluspunten

• resolutie
  • ambilight

Gerard 18-08-2017 Product paar dagen in bezit

Elegante (slanke) vormgeving

Prachtige slanke televisie met 3-zijdig Ambilight. Onze vorige Philips tv had 2-zijdig Ambilight, maar dit is veel mooier en nog rustiger kijken. Heel mooie kleuren en zeer scherp beeld. Platte tv met mooi vormgegeven voet.

Pluspunten

• 3-zijdig Ambilight
  • Elegant design

Minpunten

• Energielabel B

Kees2000 05-08-2017

Zeer matig product

Prijs qualiteit slecht.
Schaduw op gezichten, slecht beeld qualiteit.
Ondanks dat dit een 100 Hz TV is toch een schokkerig beeld bij snelle beelden.
Stap TERUGWAARTS tov onze oude (FHD / 100 Hz)

FlorisHB 03-08-2017

Erg gemakkelijke SMART TV

Als je zelf al een beetje technisch aangelegd bent en bekend bent met de computer wereld, is het linken van je bestaande cloud-accounts een makkie, en je TV installeert zichzelf praktisch.

Het houd bij wat je kijkt en suggereert nieuwe dingen. Het geluid en beeld zijn haarscherp, het ambilight creëert een goede atmosfeer zodat je niet ander lichtbronnen nodig hebt in de huiskamer / niet in het donker hoeft te zitten om TV te kijken.

Joop 31-07-2017 Product paar dagen in bezit

Groot scherm, smalle rand. Mooi ambilight

In vergelijking met andere tv's lijkt het beeld groter door de ambilightverlichting. De bijgeleverde handleiding is erg beknopt

Pluspunten

• Groot scherm
  • Warme kleuren
  • Werkt prima met kpn wireless

Minpunten

• Handleiding

Gerrigje 25-07-2017

Mooi beeld 100 hz beeldverversing

Mijn man heeft vanwege zijn slechthorendheid een koptelefoon op en ik kan luisteren naar mijn geluidssterkte. Dus nu weer Philips tv. Dit kan alleen bij Philips. top!