Philips 6000 series 55PUS6412/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,82 cm dikte
55,0 inch

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Niamh33 05-09-2017

Fijne TV

Hele mooie TV. Met name het Ambilight-effect is een mooie aanvulling op het TV-kijken! Het beeld is scherp, de bediening van de TV is prima.
Nadelen zijn dat het geluid iets minder van kwaliteit is en dat de apps die op de TV zitten het niet altijd (in een keer) doen.

1klaas78 31-08-2017

mooi design en scherp beeld

zeer mooie TV en makkelijk te installeren.
strak design en ambilight ziet er super mooi uit.
de app zijn makkelijk op te zoeken.
goede prijs kwaliteit verhouding

LuckyGirl 29-08-2017

Zeer tevreden over mijn nieuwe tv

Het was moeilijk kiezen tussen de 55 en 65 inch, uiteindelijk toch maar voor de 55 inch gekozen. Beeld is scherp en geweldig. Geluid is prima. Installatie was ook heel snel en makkelijk letterlijk de stappen volgen. Apps werken prima, wel moest ik een paar eerst updaten voordat ik ze kon gebruiken. Tot nu toe ben ik zeer tevreden met mijn aankoop.

Yves70 28-08-2017

Toestel voldoet 100% aan de verwachting

Onze LG televiesie begaf het plots na 7 jaar, en we waren verplicht snel een andere te kopen. Na enkele revieuws gelezen te hebben leek deze 55PUS6412 de ideale vervanger, en inderdaad, na levering enkel lof over het toestel. Ziet er mooi uit, prima beeld, zeer makkelijk in te stellen, échte smart tv, ... zou 'm direct aanraden.

SmartS 25-08-2017

Zeer goede TV

Met deze 55 inch hebben we een krachtige TV met prachtig design. Heel fraai afgewerkt met alu uitstraling.
Ook de kinderen zijn er erg blij mee, je kan op internet met de TV.
De kleuren zijn erg helder en vol, met ambi light 2 komt het prima uit de verf.
Geluid is ook goed en er zijn voldoende aansluit mogelijkheden voor rand apparatuur.

D. Roso 17-08-2017

Prachtige TV met ambilight

Mooie TV met ambilight, zilveren omlijsting, mooie heldere kleuren, makkelijk geinstalleerd met Ziggo mediabox