Panasonic TX-40EXW604 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,50 cm dikte
40 inch

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

edwin1967 04-09-2017 Product paar dagen in bezit

mooie vormgeving

De Panasonic TV ziet er strak uit met aan weerzijde een chrome voet. Aangezien beide voeten aan het uiteinde zitten zal het meubelstuk breed genoeg moeten zijn om deze TV te kunnen plaatsen. De remote controle is duidelijk en heeft een aparte knop voor Netflix. Er zijn diverse aansluitingen mogelijk voor externe apparatuur.
Gebruik zelf een digitaal kaartje van Ziggo. De digitale zenders waren via het menu moeilijk te vinden, kreeg in eerste instantie alleen maar analoge zenders en in het instructieboekje stond het ook niet duidelijk hoe er te komen.
Het beeld wat vervolgens toen verscheen vond ik niet mooi. Diverse mogelijkheden geprobeerd maar nog steeds krijg ik het niet zoals ik zou willen. De ene keer te geel/oranje andere keer te flets, moet nog de goede balans vinden. Hier zijn wel veel mogelijkheden voor misschien wel teveel. Het geluid vind ik een stuk beter dan andere tv's, redelijke bass en kan vrij hard zonder te vervormen, wil je films kijken dan zal je dat toch met een surround set moeten doen.
Aantal dagen in bezit.

Pluspunten

• design
  • kijkhoek

Minpunten

• beeld
  • geen 3D