Philips 7000 series 43PUS7202/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
8,26 cm dikte
43,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

m snijders 07-12-2017

waren toe aan een iets groter beeld Van 32 naar 43

Voor ons stond het al vast als we een andere tv zouden kopen dan weer een philips ,maar welke Door de revieuws te lezen kwamen we uit bij dit model En het is echt waar ,het is weer een top model alle eer Hopen vele jaren kijk genot mee te mogen beleven

vrouw74 31-08-2017

Mooie vormgeving in combinatie met ambilight.

Deze televisie gekozen vanwege zijn mooie vormgeving en de prachtige ambilight die naar eigen wens instelbaar is en de beleving nog mooier maakt. En daarnaast het rustige 43 inch beeldscherm met 100 Hz.

Sander3333 29-01-2018

beeld goed, zappen en applicaties traag, snel stuk

zappen gaat traag, applicaties reageren traag. Irritant.

beeld en geluid zijn goed

na installatie van CI module vraagt hij om netwerk key terwijl deze al ingevoerd was. Iedere keer als je de tv aanzet krijg je deze melding terug en moet je eerst zappen om de melding weg te krijgen.

in 3 weken reageerde de tv niet meer op 80% van de knoppen van de afstandbediening. Aan- en uitzetten en de netflix knop werkt nog wel, maar alles in de tv modus niet meer (geluid harder zachter, zappen) Kom je bij de klantenservice.......12 minuten in de wacht.
Hoe lang duurt het voor je een nieuwe afstandbediening in huis hebt....kan men niet aangeven. Als het meezit 5 dagen.....Als het meezit? I dont care wat je probleem is, zorg er gewoon voor dat ik hem de volgende dag heb!

Ik was altijd een Philips fan, maar deze ervaringen geven me een ander gevoel.

Ted2 14-01-2018

Snelle beelden ghosting

Mooie tv bij snelle beelden van bv sporters of ondertiteling ontstaat er een waas om de personen zeer irritant

Bas 30-12-2017

Helder beeld, veel.zelf in te stellen

Makkelijke bediening en kleur en geluid is zelf in te stellen naar je eigen smaak. Ook het ambi-light is een verrijking in televisie kijken.

Pluspunten

• Ambi-light is een verrijking
  • Veel instel mogelijkheden
  • 100 hz (superscherp beeld)
  • Makkelijk en snel bedienbaar
  • Spotify op je tv

Minpunten

• Je blijft kleuren veranderen

henk 12-11-2017

Phillips 43pus7202

geweldig beeld ook het geluid is geweldig je kunt het zelf instellen eigenlijk kan je alles naar je eigen wens instellen

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • bijna alles zelf instellen

Minpunten

Egmund 06-11-2017

Deze TV heeft een schitterend beeld.

Deze TV heeft een schitterend beeld met een goed geluid en bovendien heeft deze TV een fraai uiterlijk.

Ambilight geeft een heel andere ervaring van t.v. kijken

flowermountain 22-09-2017

dit productvoldoet aan alle verwachtingen

Deze TV geeft een schitterend beeld met een goed geluid en bovendien heeft deze TV een fraai uiterlijk.

Samenvattend een topproduct van Philips

Mate 15-09-2017

Gebruiksvriendelijk, snelle reactietijd.

De televisie is zeer gebruiksvriendelijk en heeft een erg mooi beeld. De apps zijn makkelijk te bedienen en de televisie reageert erg snel. Prachtig design en handige afstandsbediening.

Belloes 09-09-2017

Prachtig beeld

gebruiksvriendelijke installatie, gebruiksaanwijzing voor de afstandsbediening dus waar alle knopjes voor dienen is een gemis. Maar verder helemaal super

KeesvanV 08-09-2017

Mooi beeld

Mooi beeld, strak apparaat. Wel even wennen aan de Ambilight.
Geluid is matig. Je hebt hier losse boxen bij nodig.

Pluisje62 06-09-2017

Voldoet ruimschoots aan verwachtingen

Wij waren op zoek naar een televisie met een zo rustig mogelijk beeld. Daarom gekozen voor deze tv met 100 hertz. De tv heeft daarnaast een erg scherp beeld en is makkelijk te bedienen; alles spreekt voor zich. Houdt er wel rekening mee dat de pootjes van de tv aan de zijkant zitten en dus niet in het midden een standaard heeft.

Paul76 06-09-2017

Super televisie

Vorige week hebben wij de philips 43pus7202/12 aangeschaft. Wij zijn meer dan tevreden over de televisie. Beeld kwaliteit is scherp en de ambilight is volgens onze kinderen COOL!! Wij zijn ook blij met de android waardoor wij op internet muziek kunnen streamen Voldoet aan onze eisen.
Echt een aanrader!!

Bawe 04-09-2017

Prachtig scherp beeld

Heel mooi en helder beeld in combinatie met ambilight, wat zorgt voor bioscoop effect. Eenvoudige bediening. Erg blij mee!

Eline13 04-09-2017

Super aanschaf

De Philips 43PUS7202/12 werd bij aangeraden in de winkel.
En inderdaad ze hadden gelijk. Super blij met mijn nieuwe aanschaf. Prachtig scherp beeld, handige afstandsbediening met Netflix knop. En wat ook belangrijk is, is dat de geluidskwaliteit van deze televisie ongelofelijk goed is. Een aanrader!

Leemaister 30-08-2017

Perfecte 43" LED TV

Ik was op zoek naar een nieuwe LED televisie en had twee hoofdeisen. Local Dimming en een refresh rate van 100 Hz. Tijdens mijn zoektocht was deze combinatie niet te vinden in het 43" segment totdat ik bij de Philips televisies ging kijken. Ik was eerst niet zo'n fan van dit merk maar ik heb mijn vooroordelen allemaal moeten inslikken. Wat een prachtige televisie met mooi beeld en ook een verbazingwekkend goed geluid. Dat laatste wordt altijd in reviews afgedaan als slecht maar deze TV heeft gewoon een prima geluidskwaliteit. Voor degene die niet aan ambilight kunnen wennen ... je kunt het gewoon uitzetten hoor !

MAX35 30-08-2017

Enorme aanbeveling!

Ik zocht naar een 4K Ultra HD TV. Hiervoor had ik ook een Philips TV met ambilight en dit beviel mij erg goed. Deze nieuwe TV met ultra scherp beeld heeft mij enorm verbaasd, het is een genot om TV te kijken, ook gelijk een HD abonnement genomen op Netflix, zo haal ik het beste uit de TV.

FritsenFlappie 29-08-2017

Mooi design en prettig beeld

Televisie met mooi design en prettig beeld. Installatie is is eenvoudig.
Ambilight geeft iets extra's, maar is ook met een druk op de afstandsbediening uit te zetten.

avdh3618 29-08-2017

Super beeld en geluid bij Surround modus

Heb deze TV 26-8 jl. gekocht als vervanger van een Panasonic Plasma uit 2006. Ik ben uitermate tevreden over de aansluitmogelijkheden, het beeld en het geluid. Jammer is echter dat er geen "hotel modus" is om de TV standaard altijd op HDMI1 te laten starten. Ondanks dat hij Ziggo certified is, werkt de Horizon afstandbediening niet volledig op de TV (source knop werkt niet met code 2195).
We hebben nog geen 4K content gekeken op de TV, maar wel hogeresolutie foto's. Gewoon prachtig. Een super "Philips" product.

Huren 28-08-2017

Geweldig beeld, mooi design

TV gekocht vanwege de specificaties en ambilight opties. Tot op heden (tv 1 week in bezit) alleen maar positief commentaar. Beeld erg mooi en helder, en ambilight is een leuke toevoeging, helemaal als je Hue lampen in huis heb waar je bijvoorbeeld een deel van deze lampen kan koppelen aan de ambilight zodat je nog meer wordt meegesleept in de film/serie/programma. Geluid valt voor zon dunne tv niet erg tegen.