Philips 7000 series 43PUS7202/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
8,26 cm dikte
43,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 36 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,4

m snijders 07-12-2017

waren toe aan een iets groter beeld Van 32 naar 43

Voor ons stond het al vast als we een andere tv zouden kopen dan weer een philips ,maar welke Door de revieuws te lezen kwamen we uit bij dit model En het is echt waar ,het is weer een top model alle eer Hopen vele jaren kijk genot mee te mogen beleven

henk 12-11-2017

Phillips 43pus7202

geweldig beeld ook het geluid is geweldig je kunt het zelf instellen eigenlijk kan je alles naar je eigen wens instellen

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • bijna alles zelf instellen

Traverso 23-06-2018

Voortreffelijke beeldkwaliteit

De meerwaarde van deze televisie is zijn uitstekende beeldkwaliteit en natuurlijke kleuren die niet zo zijn opgefokt zoals bij de producten van m.n. Samsung.
Dat deze televisie 100 HZ is is zonder meer een pluspunt evenals de meer dan billijke prijs.
Bij speelfilms en natuurdocumentaire is het Ambilight een geweldige aanvulling.

egbertsl 28-03-2018

Haarscherp beeld, complete TV

Ben zeer tevreden over deze aankoop: de kwaliteit van het beeld is prachtig: helder en gedetailleerd. De TV is voorzien van alle benodigde aansluitingen en standaard al voorzien van een Chromecast. Het aansluiten was in 5 minuten gedaan. De vormgeving is wat je van een TV kunt verwachten: een groot zwart ding aan de muur, maar deze TV is superplat en valt daardoor minder op.

AR45H 21-03-2018

Beeld is schitterend, geluid voor verbetering vatbaar

Prachtig beeld en een schitterend design, maar het qua geluid is er een achteruitgang geboekt ten opzichte van onze voorganger de 32PFL9604, en dat is jammer, want Philips kan het dus wel.

Willteun 11-03-2018

Prima HD M4 tv

Mooi en strak beeld en vanuit elke hoek goed te zien. Gewoon prima kwaliteit en dus zeker aan te bevelen.

schatlijster 11-03-2018

perfect beeld met hd bron

Het beeld is geweldig. Ik kijk op zeer korte afstand en geniet volop van hd kwaliteit op de bron. Hd tv. Verder gebruik ik dit scherm als mon1tor voor mijn Pc ter vervanging van 3 beeldschermen .Werkt perfect. Ik heb veel nog niet ontdekt vanwege interesse gebrek met name toegang tot internet e.d. Waarschijnlijk koop ik een tweede voor de woonkamer .

Pluspunten

• beeeld is prima
  • Veel aansluit mogelijkheden .
  • goede geluid voor platte tv

Flinkies 28-02-2018

Een prachtige TV met prima prestaties

Prima TV: kopen, aansluiten en hij werkt.
Fantastisch mooi beeld. Je kan er in kruipen en nog zie geen pixels.
Helder, vlijmscherp, mooie natuurlijke kleuren.
Wat wil je meer.
En de prijs: die viel ons enorm mee, we dachten voor deze kwaliteit dik boven de 1000 euro uit te komen, nou, het bleef er zeer dik onder.

philipsklant1945 23-02-2018

prachtig beeld en vele mogelijkheden

Veel vooronderzoek/vergelijking gedaan en goede voorlichting gekregen alvorens tot koop over te gaan.
Zonder voorbehoud een prima tv met mooi zeer scherp beeld.
Het geluid is goed maar met aanvulling van een soundbar (merk polk) helemaal weergaloos. Ook het streamen van tablet pc en i phone naar de soundbar en tv gaat gemakkelijk. Het spelen van games via een android gamecontroller is nog in de maak. Wordt nog weinig gebruikt en er is nog te weinig info van verkopers over de mogelijkheden hiervoor. Jammer dat philips de tv levert zonder geschreven 129 pagina's tellende handleiding .Deze wordt wel op de tv of via een app geleverd maar is minder handzaam door tegelijk lezen en handelen. Dus zelf geheel afdrukken nodig

Sander3333 29-01-2018

beeld goed, zappen en applicaties traag, snel stuk

zappen gaat traag, applicaties reageren traag. Irritant.

beeld en geluid zijn goed

na installatie van CI module vraagt hij om netwerk key terwijl deze al ingevoerd was. Iedere keer als je de tv aanzet krijg je deze melding terug en moet je eerst zappen om de melding weg te krijgen.

in 3 weken reageerde de tv niet meer op 80% van de knoppen van de afstandbediening. Aan- en uitzetten en de netflix knop werkt nog wel, maar alles in de tv modus niet meer (geluid harder zachter, zappen) Kom je bij de klantenservice.......12 minuten in de wacht.
Hoe lang duurt het voor je een nieuwe afstandbediening in huis hebt....kan men niet aangeven. Als het meezit 5 dagen.....Als het meezit? I dont care wat je probleem is, zorg er gewoon voor dat ik hem de volgende dag heb!

Ik was altijd een Philips fan, maar deze ervaringen geven me een ander gevoel.

Ted2 14-01-2018

Snelle beelden ghosting

Mooie tv bij snelle beelden van bv sporters of ondertiteling ontstaat er een waas om de personen zeer irritant

Bas 30-12-2017

Helder beeld, veel.zelf in te stellen

Makkelijke bediening en kleur en geluid is zelf in te stellen naar je eigen smaak. Ook het ambi-light is een verrijking in televisie kijken.

Pluspunten

• Ambi-light is een verrijking
  • Veel instel mogelijkheden
  • 100 hz (superscherp beeld)
  • Makkelijk en snel bedienbaar
  • Spotify op je tv

Minpunten

• Je blijft kleuren veranderen

Egmund 06-11-2017

Deze TV heeft een schitterend beeld.

Deze TV heeft een schitterend beeld met een goed geluid en bovendien heeft deze TV een fraai uiterlijk.

Ambilight geeft een heel andere ervaring van t.v. kijken

flowermountain 22-09-2017

dit productvoldoet aan alle verwachtingen

Deze TV geeft een schitterend beeld met een goed geluid en bovendien heeft deze TV een fraai uiterlijk.

Samenvattend een topproduct van Philips

Mate 15-09-2017

Gebruiksvriendelijk, snelle reactietijd.

De televisie is zeer gebruiksvriendelijk en heeft een erg mooi beeld. De apps zijn makkelijk te bedienen en de televisie reageert erg snel. Prachtig design en handige afstandsbediening.

Belloes 09-09-2017

Prachtig beeld

gebruiksvriendelijke installatie, gebruiksaanwijzing voor de afstandsbediening dus waar alle knopjes voor dienen is een gemis. Maar verder helemaal super

KeesvanV 08-09-2017

Mooi beeld

Mooi beeld, strak apparaat. Wel even wennen aan de Ambilight.
Geluid is matig. Je hebt hier losse boxen bij nodig.

Pluisje62 06-09-2017

Voldoet ruimschoots aan verwachtingen

Wij waren op zoek naar een televisie met een zo rustig mogelijk beeld. Daarom gekozen voor deze tv met 100 hertz. De tv heeft daarnaast een erg scherp beeld en is makkelijk te bedienen; alles spreekt voor zich. Houdt er wel rekening mee dat de pootjes van de tv aan de zijkant zitten en dus niet in het midden een standaard heeft.

Paul76 06-09-2017

Super televisie

Vorige week hebben wij de philips 43pus7202/12 aangeschaft. Wij zijn meer dan tevreden over de televisie. Beeld kwaliteit is scherp en de ambilight is volgens onze kinderen COOL!! Wij zijn ook blij met de android waardoor wij op internet muziek kunnen streamen Voldoet aan onze eisen.
Echt een aanrader!!

Bawe 04-09-2017

Prachtig scherp beeld

Heel mooi en helder beeld in combinatie met ambilight, wat zorgt voor bioscoop effect. Eenvoudige bediening. Erg blij mee!