Philips 7000 series 43PUS7202/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
8,26 cm dikte
43 inch.

Beoordeling op basis van 22 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Belloes 09-09-2017

Prachtig beeld

gebruiksvriendelijke installatie, gebruiksaanwijzing voor de afstandsbediening dus waar alle knopjes voor dienen is een gemis. Maar verder helemaal super

KeesvanV 08-09-2017

Mooi beeld

Mooi beeld, strak apparaat. Wel even wennen aan de Ambilight.
Geluid is matig. Je hebt hier losse boxen bij nodig.

Pluisje62 06-09-2017

Voldoet ruimschoots aan verwachtingen

Wij waren op zoek naar een televisie met een zo rustig mogelijk beeld. Daarom gekozen voor deze tv met 100 hertz. De tv heeft daarnaast een erg scherp beeld en is makkelijk te bedienen; alles spreekt voor zich. Houdt er wel rekening mee dat de pootjes van de tv aan de zijkant zitten en dus niet in het midden een standaard heeft.

Paul76 06-09-2017

Super televisie

Vorige week hebben wij de philips 43pus7202/12 aangeschaft. Wij zijn meer dan tevreden over de televisie. Beeld kwaliteit is scherp en de ambilight is volgens onze kinderen COOL!! Wij zijn ook blij met de android waardoor wij op internet muziek kunnen streamen Voldoet aan onze eisen.
Echt een aanrader!!

Bawe 04-09-2017

Prachtig scherp beeld

Heel mooi en helder beeld in combinatie met ambilight, wat zorgt voor bioscoop effect. Eenvoudige bediening. Erg blij mee!

Eline13 04-09-2017

Super aanschaf

De Philips 43PUS7202/12 werd bij aangeraden in de winkel.
En inderdaad ze hadden gelijk. Super blij met mijn nieuwe aanschaf. Prachtig scherp beeld, handige afstandsbediening met Netflix knop. En wat ook belangrijk is, is dat de geluidskwaliteit van deze televisie ongelofelijk goed is. Een aanrader!

vrouw74 31-08-2017

Mooie vormgeving in combinatie met ambilight.

Deze televisie gekozen vanwege zijn mooie vormgeving en de prachtige ambilight die naar eigen wens instelbaar is en de beleving nog mooier maakt. En daarnaast het rustige 43 inch beeldscherm met 100 Hz.

Leemaister 30-08-2017

Perfecte 43" LED TV

Ik was op zoek naar een nieuwe LED televisie en had twee hoofdeisen. Local Dimming en een refresh rate van 100 Hz. Tijdens mijn zoektocht was deze combinatie niet te vinden in het 43" segment totdat ik bij de Philips televisies ging kijken. Ik was eerst niet zo'n fan van dit merk maar ik heb mijn vooroordelen allemaal moeten inslikken. Wat een prachtige televisie met mooi beeld en ook een verbazingwekkend goed geluid. Dat laatste wordt altijd in reviews afgedaan als slecht maar deze TV heeft gewoon een prima geluidskwaliteit. Voor degene die niet aan ambilight kunnen wennen ... je kunt het gewoon uitzetten hoor !

Bonzo 30-08-2017

Prachtige televisie met perfect beeld.

Geweldig mooi toestel, perfect beeld, zeker met Ambi light. Het is geen hele grote televisie, maar wel superieure kwaliteit.
Het geluid kan beter, maar dit komt bij mij via de audioset.

MAX35 30-08-2017

Enorme aanbeveling!

Ik zocht naar een 4K Ultra HD TV. Hiervoor had ik ook een Philips TV met ambilight en dit beviel mij erg goed. Deze nieuwe TV met ultra scherp beeld heeft mij enorm verbaasd, het is een genot om TV te kijken, ook gelijk een HD abonnement genomen op Netflix, zo haal ik het beste uit de TV.

FritsenFlappie 29-08-2017

Mooi design en prettig beeld

Televisie met mooi design en prettig beeld. Installatie is is eenvoudig.
Ambilight geeft iets extra's, maar is ook met een druk op de afstandsbediening uit te zetten.

avdh3618 29-08-2017

Super beeld en geluid bij Surround modus

Heb deze TV 26-8 jl. gekocht als vervanger van een Panasonic Plasma uit 2006. Ik ben uitermate tevreden over de aansluitmogelijkheden, het beeld en het geluid. Jammer is echter dat er geen "hotel modus" is om de TV standaard altijd op HDMI1 te laten starten. Ondanks dat hij Ziggo certified is, werkt de Horizon afstandbediening niet volledig op de TV (source knop werkt niet met code 2195).
We hebben nog geen 4K content gekeken op de TV, maar wel hogeresolutie foto's. Gewoon prachtig. Een super "Philips" product.

Huren 28-08-2017

Geweldig beeld, mooi design

TV gekocht vanwege de specificaties en ambilight opties. Tot op heden (tv 1 week in bezit) alleen maar positief commentaar. Beeld erg mooi en helder, en ambilight is een leuke toevoeging, helemaal als je Hue lampen in huis heb waar je bijvoorbeeld een deel van deze lampen kan koppelen aan de ambilight zodat je nog meer wordt meegesleept in de film/serie/programma. Geluid valt voor zon dunne tv niet erg tegen.

Peter1978 27-08-2017

Wat een prachtige tv!

Wat een prachtige tv! Na jarenlang al te hebben vertrouwd op een Philips aan de wand was het hoog tijd voor een nieuwe. Eentje die ook overweg kan met de nieuwste videoformaten. Met de kinderen genieten we nu van prachtige beelden en series in 4k(!) die je gewoon direct via YouTube kan bekijken. Haarscherp!

Het installatiemenu loost je heel gemakkelijk door de installatie. Fluitje van een cent. Het is wel even zoeken in de grote hoeveelheid applicaties die beschikbaar zijn. Vooral uitzendinggemist is makkelijk ipv op de computer.

Het geluid is wat minder maar dat is vrij logisch. Er zit te weinig vermogen in de boxen. Met een optische kabel is de tv inmiddels aangesloten op de surround set. Nu ook een prachtig geluid. Dat maakt het helemaal af.

Janpiet2952 24-08-2017

priama tv. Goede prijs/kwaliteit verhouding

De tv is zeer makkelijk in te stellen bij Ziggo. Zelfs een koppeling met eigen e-mail adres.
Bediening met afstandsbediening wijst zich vanzelf. Handleiding is niet nodig.
Mooi helder beeld met goede overgangen door 100 Hertz techniek.
Voor het geluid is een soundbar aan te bevelen
Grote keuze aan apps.

Mart Kessels 21-08-2017 Product paar dagen in bezit

Perfect model

Geweldig mooi toestel, perfect beeld, zeker met Ambi light. Ik wilde geen hele grote televisie, maar wel kwaliteit. PHILIPS is de ENIGSTE met een 43 inch beeldscherm en toch 100 Mhz. Dus een perfekt beeld en ook een goed geluid.
Jammer dat de gebruiksaanwijzing voor de afstandsbediening er niet meer bijgeleverd wordt zo mis je waarschijnlijk toch nog een heleboel functies. ( Zeker als je al iets ouder bent).

Pluspunten

• Perfekt beeld
  • rustige achtergrond
  • goed geluid

Minpunten

• geen gebruiksaanwijzing afstandsbedining

Charlotte 20-08-2017 Product paar dagen in bezit

Scherp rustig beeld, makkelijke bediening

mooi toestel, scherp beeld, makkelijk te bedienen. Ambilight erachter maakt hem iets minder energiezuinig, maar geeft wel mooi kleur effect. Goede prijs voor deze kwaliteit

Ooijen 19-08-2017 Product paar dagen in bezit

Aanbevolen.

Oude Philips was nog uitstekend, maar de nieuwe biedt meer eigentijdse mogelijkheden.
Ambilight waren we gewend, vinden wij prettig en was een (bijkomende) voorwaarde voor een nieuw toestel. Dus een Philips.Ooijen

Pluspunten

• Mooi vormgeving.
  • Snelle installatie.
  • Veel eigentijdse mogelijkheden.

Minpunten

• Geluid.

Jeff 18-08-2017 Product paar dagen in bezit

Fantastisch beeld, makkelijk gebruiksgemak

Deze TV heeft mij aangenaam verrast! De kwaliteit van het beeld samen met de snelle beeldverversing geeft op deze TV mijn ultieme film ervaring. Ik kan niet wachten de TV te proberen met een 4k game. Zeker in combinatie met Ambilight en mijn PhilipsHue lampen.
De android TV is een extreem handig gemak voor mij sinds ik een google smartphone heb.

Pluspunten

• 4K beeld
  • Android TV
  • 100 HZ beeld
  • Besturen met je smartphone
  • Ambilight

JHWe 15-08-2017

Een schitterende tv

Een prachtige televisie die ook nog eens heel makkelijk is te installeren e.v.t. via je telefoon.
De afstandsbediening werkt heel makkelijk omdat hij aan twee zijden is te bedienen. Een zijde voor de tv, en een zijde voor internet. De ambilight is prachtig en aan je eigen wensen instelbaar.