LG 49UJ635V - Reviews

Diepte
8,10 cm dikte
49,0 inch

Raymond 28-11-2017

Uitstekende tv voor weinig geld

Geschreven voor: LG 55UJ635V

Omdat de vorige tv stuk ging en ik voor weinig geld een andere moest kopen kwam ik op deze uit en geen moment spijt van gehad.mooi beeld makkelijke bediening. Veel aansluit mogelijkheden.

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • Grote beeld scherm

Minpunten

• Geluid maar met een surround set zit je goed

Cees 25-10-2017

Mooi design.

Geschreven voor: LG 55UJ635V

Een goede TV met alles erop en eraan en een loep zuiver beeld. Hebben altijd een LG gehad dus
weer een LG want onze ervaringen met LG zijn goed. Werk goed makkelijk en gebruikers vriendelijk. Ook het geluid is van een goede kwaliteit.

• Beeld

Minpunten

• Hebben wij nog niet kunnen ontdekken.

Ed 01-10-2017

De krent uit de pap!

Geschreven voor: LG 49UJ635V

De LG TV 49UJ635V is een geweldige TV, misschien wel in van de beste in zijn prijsklasse. Het toestel is bestemd voor mijn ouders die al jaren lang een plasma TV hebben, maar helaas aan vervanging toe is. Mijn taak om een TV te vinden die zoveel mogelijk het rustige plasma beeld benaderd. Nou ik moet zeggen dat viel niet mee, tenzij je het budget hebt om een Oled TV te kopen.
Na een lange zoektocht en bezoeken aan diverse winkels werd al snel duidelijk dat het beeld van LG mij het meest aansprak en dan wel de uitvoeringen met Local dimming. Wat mij vooral stoorde bij de overige merken waren de over-dynamische kleuren, lichtopbrengst en backlicht schimmen en bij een normale instelling bleef er weinig van de beeld kwaliteit over. Het is een kwestie van smaak om een kleurenkanon in je huis te halen, maar niet voor mij of voor mijn ouders. In de LG lijn heb je onderling ook nog verschillen dus kijk goed naar het exacte typenummer en niet naar iets wat er op lijkt. Maar goed, uiteindelijk hebben we het toestel gevonden die aan de volgende eisen voldoet; Mooie strakke afwerking van lijst en voet, goed geluid uit de speakers, geen glimmend beeldscherm, geweldig beeld met natuurlijke kleuren en contrasten, aangename lichtafgifte door local dimming en diep zwart, brede kijkhoek, voldoende aansluitingen, goed werkend smart OS en fijn menu. Ik heb het toestel bij mijn ouders geïnstalleerd en de eerste 80 uur laten inspelen met alle waarden zoals achtergrond verlichting, contrast en kleuren op 50 procent. Daarna gekalibreerd met bijna alle hulpmiddelen uit, zoals ruisonderdrukking, dynamisch contrast etc. Nu bellen ze iedere dag, dat het beeld steeds mooier wordt en volop genieten en hun oude plasma niet meer missen. Ook het geluid is goed, zeker een belangrijk punt om niet te vergeten!
Missie geslaagd!

Zoek je een TV die je bankrekening heel laat en die je zonder zonnebril en hoofdpijn pilletjes kan bekijken! Dan is de LG 49UJ635V een uitstekende keuze.

Een nadeel; er zat geen smart afstandsbediening bij, die in het boekje wel wordt omschreven, maar als het goed is krijgen wij die nog geleverd door de winkel.

Veel succes met uw zoektocht.

Pluspunten: Beste toestel in zijn prijsklasse.; Nauurlijk beeld, waardige vervanger voor Plasma; Goed geluid, Local dimming, 4K
Minpunten: Smart remote ontbreekt?

Pluspunten

• Beste toestel in zijn prijsklasse.
  • Goed geluid, Local dimming, 4K
  • Natuurgetrouwe weergave

Corina 03-12-2017

Mooie tv in zijn gehele totaliteit

Geschreven voor: LG 49UJ635V

Super mooie tv, makkelijk te installeren heb ik ook nog eens zelf gedaan.
Mooi formaat groot maar niet te groot

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Mooie uitstraling
  • Mooi formaat

Minpunten

• Niets

Carin 07-11-2017

Aan te raden

Geschreven voor: LG 43UJ635V

Door mijn zoon uitgezocht omdat het heeft wat een goede tv moet hebben. Helder beeld, goed geluid en klaar voor de toekomst. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, gebruiksvriendelijk en hij ziet er mooi uit. De installatie heeft mijn zoon gedaan, nadat het mij niet lukte.

Pluspunten

• helder beeld
  • goed geluid
  • klaar voor de toekomst

Minpunten

• vaste voet
  • installatie beetje moeilijk

Marc 31-01-2018

Snelle tv met mooi beeld!

Geschreven voor: LG 55UJ635V

De LG 55UJ635V is een erg mooie tv voor een redelijk zacht prijsje! Het beeld is erg mooi en aan te passen naar wens (3 standen voor HDR, game modus (weinig input lag!!), eco, etc.). Wat vooral ook opviel is dat de tv erg snel is, zo is netflix middels de knop op de afstandsbediening binnen een paar seconden opgestart vanaf standby. Erg blij met mijn aankoop!

Pluspunten

• Snelle tv
  • Beeld naar wens aan te passen
  • Erg mooi beeld
  • Goed voor gamen (weinig input lag)

Minpunten

• De tv is wat dikker dan de duurdere modellen

Daan 23-08-2017

Mooi beeld

Geschreven voor: LG 43UJ635V

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Mooi helder beeld. Super makkelijke installatie, handig te bedienen met smartphone app. Vooral goed icm Netflix.

Pluspunten

• Goed beeld
  • stevige voetsteun
  • Dynamic HDR
  • Lage prijs

Minpunten

• niet draaibaar op voet
  • 3 HDMI aansluitingen

Wim 26-07-2017

LG 4k

Geschreven voor: LG 43UJ635V

Dit scherm heeft voor de prijs een heel mooie 4k weergave. Leuk als je Netflix, Youtube of Amazon wilt kijken. Het geluid van de TV is in vergelijking met andere redelijk goed. De afwerking van de tv kast is netjes en hij staat op een stevige voet die niet te roteren is. Ik ben er tevreden mee.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Redelijk goed geluid
  • Makkelijk in de bediening
  • Heeft aan de onderzijde nog fysieke knoppen

Minpunten

• Geen scart
  • Geen hoofdtelefoonaansluiting

Ton 07-03-2019

Voor de prijs ok

Geschreven voor: LG 55UJ635V

Mooi groot scherm uiteraard maar een gammele voet waardoor hij wat voor over hangt.
Veel bleeding zichtbaar bij zwart beeld en zwart is niet zwart bij deze tv. Een paar maal de settings weer aan moeten passen daar het beeld bij tijd en wijlen een soort van olievlekken vertoond en vooral op hdr met normale uitzendingen. 4 k is uiteraard prachtig maar de gewone SD beelden vind ik niet om aan te zien.
Vaker geen beeld als ik bijvoorbeeld eerst de receiver aan zet en dan de tv , moet dan de tv weer uit en aanzetten en dan vind hij wel een signaal.kortom voor de prijs is het ok maar verwacht geen highlights.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Snelle reactie
  • Veel aansluitingen

Minpunten

• Bleeding
  • SD is minder mooi
  • Gammele voet van plastic
  • Dikker scherm

Lars van Berkel 19-11-2018

Een hele goede televisie

1.Inleiding.
Ik wilde graag een tv kopen met een groot beeld en waar ik ook op kan gamen.
De TV moet een scherp beeld hebben en niet te duur zijn. De scherpte (pixels) moeten geschikt zijn voor het spelen van spelletjes en het kijken van sportwedstrijden. Er moet buiten tv kijken ook een functie opzitten voor smart tv en Netflix.

2.1. Prijs.
Er zijn heel veel verschillende TV merken en verschillende prijzen.
Voor het spellen van spelletjes is niet ieder tv merk geschikt,
maar een aantal merken zijn dit juist wel, bijvoorbeeld: Samsung, Sony en LG.
Ik wilde een TV die niet te duur was, maar wel voordoet aan mijn eisen.
LG is een goed merk voor een goede prijs met hoge korting.

2.2 .Kwaliteit.
Voor mij was belangrijk beeldformaat, scherpte (pixels) en het geluid.
Door de verkoper werd deze TV aanbevolen voor het spelen van games.
Met het aansluiten van de HDMI kabel werd het beeld nog beter.
In de winkel was het verschil met andere tv’s duidelijk te zien.
Ook het geluid vond ik mooier als de andere tv’s van Sony en Samsung.

2.3. Functie.
Buiten TV kijken was het voor mij ook belangrijk dat er nog meer functies op TV zitten. Ik bedoel hier mee, smart TV, Netflix en aansluitingen voor andere apparaten. Voor het spelen van de games is een aansluiting met de Playstation mogelijk. Via de smart TV kan ik naar Youtube en Netflix.

3. Slot.
Zoals je hierboven kunt lezen kan ik deze TV wel aanraden.
Bij het uitkiezen kreeg ik voor deze TV de hoogste korting en was voor mij de kwaliteit het beste vergeleken met de andere tv’s in de winkel.
De verkoper vertelde mij ook dat deze TV het beste uit de test is gekomen voor het spelen van games. Ik blij dat ik deze TV heb gekozen en geef het daarom het cijfer 8,5.

Pluspunten

• goed beeld
  • goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• geen minpunten

philip 18-07-2018

GROOT HELDER SCHERM MET MOOIE KLEUREN .

Geschreven voor: LG 49UJ635V

televisie met groot beeld, prachtige kleuren , h.r., redelijk geluid , simpele installatie , goede service van FOKA , zeer redelijke prijs en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Paul les 08-04-2018

voordelige goede keus

Geschreven voor: LG 49UJ635V

goed tv prima 4k. hdr top. werkt top met ps4pro. ik zeg voordelige keus. veel opties. Bluetooth evt ect

Pluspunten

• scherp natuurlijk beeld
  • goed geluid
  • aansluitmogelijkheden

Minpunten

• geen Android
  • geen ambilight