LG 55EG9A7V - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

marijn kools 10-10-2017

een heel groot scherm

nog nooit voor deze prijs zo mooi beeld gehad wou eerst voor sony gaan maar moesten lang wachten dat ze hem kwamen brengen en aan sluiten toen zelf maar op gehaald even zoeken hoe we het beste de voet konden vast maken maar het installeren was makkelijk het wijst zich makkelijk uit het beeld is prachtig en geluid is voldoende heb geen zin in een geluid box ben er heel blij mee een aanrader

Iris J 03-12-2017

Prachtig duidelijk beeld

Wij wilden graag een wat grotere tv hebben en zagen toen deze tv. Was een goede aanbieding nu.
Hebben er wel een soundbar bij gekocht die hebben ze aangesloten i.p.v. De voet van de tv. Moest nog wel een tussenstukken bij gekocht worden. Nu is het 1 geheel en ook een mooi geluid met de soundbar erbij!
Het is dan wel geen 4 K tv maar zo duidelijk ik denk dat ik het verschil met 4 K niet eens zou zien. Zitten ook wel 3 meter van de tv af dus dat scheelt ook.
Vond het verschil van prijs met de 4K tv erg groot.

Pluspunten

• Mooi duidelijk beeld
  • Gunstige prijs.

Minpunten

Serge bulthuis 10-12-2017

OLED super mooie kleuren en mooie zwart tint

Eerst een LG 65 inch super uhd 4K scherm gekocht maar hij was maar 50 Hz dus niet zo vloeiend beeld heb deze omgeruild voor het oled scherm wat maar full HD is maar dit is gewoon een super goed scherm mooi vloeiend beeld en veel mooiere kleuren en het zwart is ook echt zwart ik heb gewoon een televisie nu waar ik zeer tevreden over ben ik kijk veel voetbal en formule 1 en heb nog nooit zo mooi en helder beeld gezien

Pluspunten

• Mooie kleuren
  • Heel gedetailleerd beeld
  • Mooie zwart tint
  • Vloeiend beeld
  • Heel mooi design