Samsung UE55MU6500S - Reviews

9,74 cm dikte
55,0 inch

Rene 18-12-2017

Mooi rustig groot scherm

Echt fantastische televisie. Het begint al bij het installeren. Het leert je en vraagt je dingen te doen. Het leert je de afstandsbediening te gebruiken, deze heeft echt bijzonder weinig knoppen. Dan komt de vraag of je alle apparaten hebt aangesloten welke je aangesloten wilt hebben. Wij hebben KPN glasvezel, moeiteloos pakt de televisie alles over en laat ook het kleine kastje zich bedienen met de afstandsbediening. YouTube, Netflix, Spotify alles werkte gewoon direct. De apps onderin de taakbalk laten zich makkelijk verplaatsen/ verwijderen en nieuwe laten zich makkelijk installeren. Kortom, super. In combinatie met een wat modernere Samsung Smartphone is deze televisie helemaal een feest. Met Smart View laat deze zich zeer gemakkelijk bedienen en of de foto's filmpjes van je mobiel in het groot weergeven. Echt super easy. Verder heeft deze tv een smarthub met 2 USB aansluitingen, handig voor een harde schijf waarop films staan of muziek, Wifi om eventueel films op je netwerk weer te geven en uiteraard HDMI etc..een optische audio-uitgang zorg ervoor dat hij makkelijk op een extra versterker aan te sluiten is. Wij hebben gekozen voor een curved model omdat we het zeker in deze grote een mooi object vinden ook als deze uitstaat.

Pluspunten

• Zeer makkelijke installatie
  • Zeer mooi rustig beeld
  • Goed geluid, goed instelbaar ook
  • USB aansluitingen en WIFI
  • Erg mooi om te zien bij uit
Geschreven voor: Samsung UE55MU6500S