Sony KD65A1 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
8,60 cm dikte
65,0 inch

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

JP 03-10-2017 Product paar dagen in bezit

PERFECT BEELD

Ik wilde na een 65 inch graag een 75 inch scherm en kwam uit bij de Sony 9005 , wat een mooie TV, echter stond naast de 9005 ook een kd-65A1 in de demo stand, na 2 nachten slecht geslapen te hebben over mijn nieuwe aankoop toch weer terug gegaan naar de winkel, en iedere keer wanneer ik naar de A1 OLED stond te kijken en de scherpte van het beeld in combinatie met de kleuren wist ik het zeker, van groter zou ik niet blijer worden, wel van perfectie.
Ja het is de meerprijs meer dan waard, en zelfs mijn vrouw was onder de indruk van de beeldkwaliteit van wat deze TV laat zien.
De X1 Extreme prosessor maakt het kijken naar de TV in het zien wat je normaal zou zien, zo scherp, zo natuurgetrouw, en geen kleuren boost, maar geeft kleur weer zoals het er gewoon uitziet.
Ja het is best veel geld, maar wie een perfect beeld wil, en daar iedere dag van kan genieten die heeft hier de TV waar je blij van wordt.
Ook in de diverse test op youtube van zakelijke verkopers en consumenten vergelijkingen komt de Sony bravia A1 als winnaar uit de vergelijking, heb uren vergelijkingen bekeken, en kan alleen maar onderschrijven dat deze TV alles biedt wat een ware liefhebber tevreden zal stellen.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Scherpte van beeld
  • Kleur en het diepe zwart
  • TV geluid vele malen beter als welke TV dan ook.
  • Vormgeving

Minpunten

• Prijs, gezien dat wat de TV biedt ook weer niet.

leo 21-10-2017 Product paar dagen in bezit

Groot scherm, super scherp

kd55 gekocht en binnen paar dagen omgeruild...de 65 is nog grotere sensatie van design, kleur en geluid. Als je kamer het toelaat is de 65 een echte aanvulling in je kamer aan de muur door design, beeldscherpte, kleur en geluid vanuit de TV

Pluspunten

• design
  • kleuren /scherpte
  • geluidskwaliteit vanuit het scherm

Minpunten

• duurzaamheid, lagere score geen A++

Harry 20-10-2017 Product paar weken in bezit

Wat een beeld, wat een geluid!

Fantastisch in alle opzichten. Prachtige kleuren, schitterend geluid! Prijzig, maar daar krijg je ook wat voor.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • kwaliteit geluid

Veenweg 20-10-2017 Product paar dagen in bezit

Groot scherm, reageert wat traag

We kwam en voor een LG OLED 55 inch maar de Sony verkoper liet ons ook even de Sony A1 zien met hetzelfde scherm van LG maar betere elektronica. Uiteindelijk een demo gehoord waarbij het geluid echt leek te komen van het vogeltje die op het scherm vloog. Nu zeer fraai een TV aan de muur met nergens zichtbare luidsprekers.

Pluspunten

• zie er strak uit
  • groot beeld die er goed uit ziet
  • geen zichtbare luidstprekers

Minpunten

• Kabel wisselen bij wandmontage niet mogelijk.
  • Met knop aan-uit zetten bij wandmontage onmogelijk
  • Afstandbediening niet erg gevoelig
  • TV reageert traag

D23790 15-10-2017 Product paar dagen in bezit

Fantastische TV

Na lang twijfelen tussen de Panasonic TX-65EZW954 en dit schitterende toestel heb ik voor mijn gevoel de juiste keuze gemaakt. Het design is oogstrelend mooi en de kwaliteit van het beeld magnifiek. Zoveel detail echt ongekend! Televisie kijken is puur genot geworden. Het geluid van het toestel ben ik zeer te spreken over, dat hebben ze bij Sony creatief opgelost. Deze TV scoort zonder enkele twijfel in mijn ogen op alle fronten een absolute 10!

• Detail
  • Contrast
  • Helderheid

S Wagenaar 13-10-2017 Product paar dagen in bezit

Superieure beeldkwaliteit

De beeldkwaliteit van deze tv is werkelijk super, daarom een 10. Geluid komt uit het scherm dit noemt Sony surface. Geluid is goed en hier geef ik een 8 voor. De beeldkwaliteit van 4K films is natuurlijk geweldig, maar ook de tv zenders en oudere films zien er erg mooi uit. Dit komt voornalijk doordat zwart echt zwart is en je veel meer contrast hebt. Ik wou eigenlijk een 75 inch lcd te kopen tot ik deze tv zag in de winkel. Nu extra voordelig met een Sony actie. Deze tv is prijzig, maar mocht je het geld ervoor over hebben dan is het zeker waard om deze tv te kopen.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Interne mediaspeler
  • Reflectie beperkt

Minpunten

• Alleen android
  • Afstandsbediening ziet er goedkoop uit

Ollie 12-10-2017 Product paar dagen in bezit

Top beeld

De Sony bravia is qua design heel erg mooi. Het scherm en de box die als standaard fungeert is een supergedelegeerden idee.

Het beeld en geluid samen maakt de Sony bravia A1 een echte eye catcher

De Android tv geeft vele mogelijkheden

Conclusie voor mij de beste OLED tv tot nu toe

Pluspunten

• Vormgeving
  • Afstandsbediening neemt andere apparaten over
  • Duidelijke instellingen

Minpunten

• Je zal hem niet zo snel ophangen

Van Eenbergen 11-10-2017 Product paar weken in bezit

Prachtig beeld en mooi geluid!

Heel blij met deze tv, de tv is het geld waard. Geluid is mooi en helder. Beeld heeft prachtige kleuren.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Mooi geluid
  • Makkelijk in gebruik

Arie 06-10-2017 Product paar dagen in bezit

Wat een fantastisch beeld

Waanzinnig scherp beeld. Zonder extra voorzieningen een prima geluid. Televisie gekocht en direct opgehangen. Even wat zaken goed doornemen, maar prima zelf te doen.

JurgenVE 06-10-2017 Product paar dagen in bezit

Ongelooflijk mooi design, fantastisch beeld

Hoewel smaken verschillen vind ik dit zonder twijfel het mooiste tv-ontwerp ooit gemaakt. Moet wel in kickstand gebruikt worden (en niet aan de muur gemonteerd) om volledig tot zijn recht te komen. Het OLED scherm is absoluut fantastisch. Hoewel er goedkopere OLED schermen te verkrijgen zijn is de meerprijs van de Sony mijns inziens volledig gerechtvaardigd door het adembenemende ontwerp maar ook de top notch beeldverwerking dankzij de X1 Extreme processor in de TV. Ondersteunt niet enkel HDR10, maar ook Dolby Vision.

• Ondersteuning voor Dolby Vision
  • Prima geluid

Minpunten

• Hogere prijsklasse

Guille Michel 04-10-2017 Product paar dagen in bezit

Sony oled tv type KD65A1

De unieke constructie, strak design en de beeldkwaliteit is niet te evenaren met andere merken. De audio is gewoonweg prachtig en mooi afgewerkt.
Gewoonweg kopen zou ik zeggen.
Een toestel dat niets ontbreekt.

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Super audio geluid

Leon 03-10-2017 Product paar weken in bezit

Super design en goed geluid

Super mooie oled tv met fantastisch beeld.
Design is prachtig en de smart tv is makkelijk te bedienen. 1 Remote in combinatie met de Ziggo module. Dat is erg prettig.
Door de Android toevoeging en chromecast is deze tv echt helemaal compleet. Klein minpuntje is de reactie van de remote op de tv. Deze is traag met zappen. ophangen is mogelijk maar dan hangt de tv wel redelijk ver van de muur.

Pluspunten

• Beeld

Minpunten

• Traag reageren op remote

Henny Bond 28-09-2017 Product paar dagen in bezit

Super TV

Mooi door zijn eenvoud, fantastisch beeld en zeer mooi geluid!!
Thuis komt hij nog beter tot zijn recht dan in de winkel, echt heel mooi!
Aanrader!!