Panasonic TX-50EXW784 - Reviews

Diepte
4,00 cm dikte
50,0 inch

Jan 15-08-2017

Tv kijken door het oog van de cineast !

De Panasonic tx-50exw784 uit de exw784 model serie ? Kijken naar wat de cineast voor ogen had ?
Nou - dat is echt zo. Deze led-tv heeft superieure kwaliteit qua weergave, contrast , kleur en een fantastische beeld referenties waarde.

Een echt power house van een led-tv die zich kan meten met beste oled en qled modellen.
Meer dan voldoende aansluit mogelijkheden. 2D is zo scherp dat het al diepte lijkt te geven voor menselijk ook. En als je wilt is er ook 3D.

Geluid is goed, even de virtual surround en bas aanzetten en je hebt keurig geluid. Wil je beter dan kunnen ook nog extra boxen of soundbar aansluiten via hmdi ARC aansluiting.

Eigenlijk verbluffend. Ik had al een mooie 42 inch Philips ambilight led tv met heel mooi beeld , deze Panasonic verlegd de grens , en de lat !

Vlak of plat scherm , geen gekromd scherm wat ook een mooie trend is . Maar als je dat niet als hard criterium hebt dat je die trend moet hebben, is dat geen argument want deze model serie van Panasonic doet het allemaal en hoe.
3 tuners, een vierde ip-streaming of tuner in je eigen netwerk geeft je alle opties.

Ik ging voor een mode waarbij ik de ingebouwde ci+ module heb en eventueel kan kiezen zonder HUMAX decoder/recorder in de toekomst verder te gaan en dan niet direct om handen ben.

Bouw kwaliteit is mooi. De 50 inch komt ook nog met optie om hoger of lager te plaatsen met zelde voet. Haast klassiek maar door strakke lijnen en een goed eer stijlvol. Kan zo los in de ruimte staan en is dan technische kunst zou je zeggen.

Goede prijs en service maken deze aankoop en de levering inclusief attente nazorg (of alles toch in orde was goed werkte en geen problemen) echt een bestete ervaring!!

Pluspunten

• Kleuren en instelmogelijkheden
  • Contrast
  • Gebruiksgemak
  • Zeer intuïtief in te stellen
  • 2 ci+ cam slots en opnemen

Minpunten

ten Hoeve 21-03-2018

prachtige 4k uhd tv met super kleuren en 3d mogelijkheid

hele mooie tv met de verstelbare draaivoet die geweldige kleuren levert hiervoor ook een (toen) topklasse Panasonic tv gehad de TX-L42D25E die nog steeds prima werkt maar je wil wat beters en moderner met dunne rand en 4k uhd+ weergave
hdr10 weergave met diep zwart en de kleuren spatten van het beeld geluid tja valt me best mee al kan een soundbar een beter geluid leveren natuurlijk de grote afstands bediening was ik al gewent van de oude dus voelt weer vertrouwd aan en ligt goed in de hand jammer dat er geen 3d knop op de afstandsbediening zit nu moet je in het menu 3d instellingen maken bijleveren van (2) 3d schutter brillen zou een goede set zijn die kosten de winkel (inkoop uit china) haast niks

de ingebouwde media player werkt prima met met films vanaf een andere bron zoals een nas

de webbrowser is dan wel weer een lastig ding want intikken met de afstandsbediening is een crime waar je niet aan wilt beginnen

de apps zijn prima en de netflix knop is handig wel zitten de netflix , home, guide knoppen te dicht op de ronde pijltjes cirkel waardoor je snel mis drukt en je dingen opent waar je niet heen wilde

voor de rest dik tevreden met deze super scherpe t.v.
die panasonic kwaliteit kennende weer vele jaren zonder gedoe werkt en blijft werken

Pluspunten

• prachtig 4k uhd pro+ beeld
  • 3d weergave
  • draaibare en hoogte verstelbare voet
  • 4 hdmi aansluitingen
  • 2 ci+ sloten voor modules

Minpunten

• geluid kon beter.. soundbar/5.1 set aanbevolen
  • mva scherm heeft mindere kijkhoek dan een ips
  • Geen 3d schutterbrillen meegeleverd
  • geen 3d sneltoets op afstandsbediening

Mario 05-01-2018

Superscherp beeld, makkelijk in gebruik

Na goed Foka advies vol ongeduld uitgepakt en aangezet; helemaal plug and play. Overtreft mijn verwachtingen, helemaal blij mee!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • snel installeren