Panasonic TX-50EXW784 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,00 cm dikte
50 inch.

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Jan 15-08-2017 Product paar weken in bezit

Tv kijken door het oog van de cineast !

De Panasonic tx-50exw784 uit de exw784 model serie ? Kijken naar wat de cineast voor ogen had ?
Nou - dat is echt zo. Deze led-tv heeft superieure kwaliteit qua weergave, contrast , kleur en een fantastische beeld referenties waarde.

Een echt power house van een led-tv die zich kan meten met beste oled en qled modellen.
Meer dan voldoende aansluit mogelijkheden. 2D is zo scherp dat het al diepte lijkt te geven voor menselijk ook. En als je wilt is er ook 3D.

Geluid is goed, even de virtual surround en bas aanzetten en je hebt keurig geluid. Wil je beter dan kunnen ook nog extra boxen of soundbar aansluiten via hmdi ARC aansluiting.

Eigenlijk verbluffend. Ik had al een mooie 42 inch Philips ambilight led tv met heel mooi beeld , deze Panasonic verlegd de grens , en de lat !

Vlak of plat scherm , geen gekromd scherm wat ook een mooie trend is . Maar als je dat niet als hard criterium hebt dat je die trend moet hebben, is dat geen argument want deze model serie van Panasonic doet het allemaal en hoe.
3 tuners, een vierde ip-streaming of tuner in je eigen netwerk geeft je alle opties.

Ik ging voor een mode waarbij ik de ingebouwde ci+ module heb en eventueel kan kiezen zonder HUMAX decoder/recorder in de toekomst verder te gaan en dan niet direct om handen ben.

Bouw kwaliteit is mooi. De 50 inch komt ook nog met optie om hoger of lager te plaatsen met zelde voet. Haast klassiek maar door strakke lijnen en een goed eer stijlvol. Kan zo los in de ruimte staan en is dan technische kunst zou je zeggen.

Goede prijs en service maken deze aankoop en de levering inclusief attente nazorg (of alles toch in orde was goed werkte en geen problemen) echt een bestete ervaring!!

Pluspunten

• Kleuren en instelmogelijkheden
  • Contrast
  • Gebruiksgemak
  • Zeer intuïtief in te stellen
  • 2 ci+ cam slots en opnemen

Minpunten