LG 43UJ670V - Reviews

Diepte
7,90 cm dikte
43,0 inch

Eef Rimmelzwaan 15-08-2017

Scherm voldoende groot maar beeld valt een beetje tegen

In een winkel deze tv gezien met een prachtig beeld, haarscherp en mooie kleuren. Dat lukt hier nog niet. Een aantal mensen hebben het geprobeerd maar we zijn nog steeds niet geweldig blij. Het toestel ziet er wel mooi uit en het geluid valt ook zeker niet tegen.

Pluspunten

• mooi toestel
  • geluid valt zeker niet tegen

Minpunten

• beeld is wat flets
  • contrast en helderheid vallen tegen

Robert 27-08-2017

Ik kan me totaal niet vinden in deze slechte review, het beeld is erg goed. Het functie aanzetten en op gemiddelde zetten, achtergrond verlichting op 40 zetten, contrast op 100. Beeld verbeteraars allemaal op uit, dan heb je schitterend beeld. In het zonder is zwart niet echt zwart, als je dat wil moet je een oled tv kopen. Geluid is mega goed, en lekker snel. Web Os is ook super, veel mogelijk.

John 09-05-2018

Prima beeldkwaliteit

Dit is een 4K televisie, die zijn visitekaartje pas echt afgeeft bij 4K films, zoals op YouTube. Wat een geweldig beeld! Met HD kwaliteit is de beeldkwaliteit erg goed. Zorg wel, dat je de TV-instellingen en die van je TV-decoder van KPN of Ziggo correct (naar je smaak) hebt staan om optimaal te kunnen genieten van de prachtige beeldkwaliteit. Het geluid is OK, maar met een Soundbar echt top. De bediening van het WebOs is een fluitje van een cent. Kortom een TV met geweldig beeldkwaliteit, prima geluid en gemakkelijk te bedienen WebOs. Het geld meer dan waard en doet niet onder voor veel duurdere apparaten,

Pluspunten

• Uitstekende beeldkwaliteit (4K)
  • Gemakkelijk te bedienen WebOS
  • TV instellen is vrij eenvoudig

Minpunten

• Alleen optische kabelingang voor soundbar.

MENNO 16-02-2018

Mooi beeld en geluid was het wachten waard!

Bij Foka besteld ontvangen met same day delivery één dag later dan gepland.

Het geluid van tv is redelijk goed maar in combinatie optische kabel en surround set super geluid!
Mooi beeld!
Ben er zeer tevreden over.
Maatje groter was nog mooier maar ben tevreden.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Mooi beeld
  • Goed geluid
  • Veel opties

Minpunten

• Weet ik nog niet bevalt prima

Anoniem 16-12-2017

Prima TV

Scherp beeld, zoals verwacht. Goede kleurverhouding en mooi contrast. Ook de geluidskwaliteit van deze televisie is goed.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Kleurencontrast