Panasonic TX-43EXW604 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
7,60 cm dikte
43 inch.

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jeffrey 11-09-2017 Product paar weken in bezit

Perfecte beeldkwaliteit

Na wat speurwerk hebben wij gekozen voor de Panasonic 4k versie. In de eerste plaats vanwege het design. Strak design met chroomkleurige voeten die naar wens op verschillende plekken te plaatsen zijn. Smalle lijst rondom het beeldscherm die mooi wegvalt in het geheel dus absoluut niet storend. Dan het beeld, wat een geweldige kleuren, helder, scherp beeld en zo natuurlijk dat het bijna lijkt alsof de beelden echt tot leven komen in de huiskamer. Sommige beelden lijken zelfs 3D. Na het testen op de kabel, glasvezel was het verschil al duidelijk. Met glasvezel is het beeld echt superstrak en gelikt. Het kijken naar 4k filmpjes via Youtube is helemaal een eye opener. Superscherp en prachtige weergave van de kleuren. Absoluut geen spijt van deze keuze, tenzij je het hebt over het aantal uren dat je naar de beeldbuis kijkt haha. Verder heeft hij voldoende aansluitmogelijkheden voor externe apparaten, is het gebruik van wifi makkelijk te doen zeker met de app die te downloaden is. Het kijken van foto's en filmpjes van je mobile device maakt het dan ook erg makkelijk. Met daarbij nog de andere smart tv mogelijkheden is het echt een apparaat wat zijn geld meer dan waard is.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • geluidloos
  • design

Ayla Toraman Kavak 06-09-2017 Product paar weken in bezit

Super handige tv zou hem me ouders ook aanbevelen

Ik wilde de tv graag proberen om te ervaren hoe het is om een smart tv te gebruiken.
Er zitten super veel opties op en veel apps.
De kwaliteit van de tv is super mooi beeld en super stevige poten.
Heb met de tv televisie gekeken hd kanalen zijn ook super scherp.
Ook heb ik veel netflix gekeken wat echt super makkelijk opstarten is via de netflix knop op de afstandsbediening.
Het menu is ook erg makkelijk in gebruik als je er even op blijft staan komt er verdere uitleg bij.
Een erg duidelijk menu en erg makkelijk te gebruiken wijst vooral zich zelf.
Super handig is dat je de poten op allerlei verschillende manieren kan verzetten.
Ik ben erg tevreden met de tv het enige minpuntje is dat je de tv niet kan draaien zonder de tv in zijn geheel te draaien de poten kunnen niet los van elkaar draaien.
Ik zou dit product zeker aanbevelen aan iedereen jong en oud kan er erg veel plezier van hebben omdat het instellen en gebruik erg gemakkelijk is.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Helder beeld
  • Helder geluid ook op hoge volume

Minpunten

• Poten draaien niet mee

Marco 04-09-2017 Product paar weken in bezit

Mooi strakke TV met diep zwart scherm

De Panasonic tx-40exw604 4K Ultra HD Smart TV hebben we nu drie weken in huis en zijn tevreden over deze mooie TV. Ondanks dat we de TV drie weken hebben is de Netflix app die standaard aanezig is en 4K weergave biedt dagelijks gebruikt. Tip hierbij is wel om gebruik te maken van een fiber-optic kabel (mits je versterkker dat ondersteund) om je TV hier op aan te sluiten om een optimale geluidsweergave te hebben. Een gemis is de aanwezigheid van een toestenbord in combinatie met de Smart TV functie, het zoeken op internet zoals bij Youtube gaat lastig met de afstandsbediening. Een klein nadeel is het standaard uitschakelen van de TV naar drie uur. De TV gaat dan standaard in standby, en wanneer een een aantal Youtube filmjes achter elkaar afspeeld zonder de afstandsbediening te gebruiken wil de de TV in standby gaan. Gelukkig komt hiervan wel een melding in het scherm en heb je drie minuten op OK van de afstandsbediening te klikken. Tot nu toe lijkt het onderhoud van Panasonic prima in de drie weken al twee software updates ontvangen. Hopelijk wil dit iet zeggen dat de kwaliteit niet goed is maar dat het alléén maar verbetering zijn. Ondanks zijn relatieve lage prijs een prima toestel met veel aansluitmogelijkheden en een goed beeld.

Pluspunten

• Veel aansluitingen
  • Snel opstarten
  • eenvoudig menu
  • Digitale audio-uitgang (optisch)

Minpunten

• Breede poten
  • Automatisch standby
  • Gemis van toetsenbord