Samsung UE55MU7000 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5,48 cm dikte
55,0 inch

Beoordeling op basis van 33 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Joyce Kleine 26-05-2017

Groot scherm, super beeldkwaliteit

Sinds 2 dagen deze tv in huis.
Hij is erg gebruiksvriendelijk en super beeld kwaliteit.
Kortom een super aanschaf

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Groot scherm
  • Super beeld kwaliteit

Koos & Tilly 05-08-2017

Platte tv met prachtig mooi scherp beeld

Wij vinden het een mooie zeer platte televisie met een groot scherp beeldscherm. Wij gingen van een 40" scherm naar 55". Het was maar heel even wennen en wij willen nu niet meer anders.

Pluspunten

• Mooi groot en scherp beeld
  • Start snel op
  • Kastje voor aansluitingen en 1 snoer naar tv

Minpunten

• Onze oude externe schijf niet meer te koppelen

Koen Aafjes 02-08-2017

Groot, stijlvol, goede kwaliteit

Stijlvol, goede prijs en kwaliteitverhouding, makkelijk aan te sluiten, binnen vijf minuten was alles klaar,, super.

Jasper 01-08-2017

Super groot scherm, super strak beeld!

Nu 1 week in bezit. Wat een beleving. Ondanks dat ik nog geen officieel 4K beeld heb gezien is zelfs HD kwaliteit super scherp op deze TV. Ook snelle beelden worden goed verwerkt.
Enige minpuntje is de optische uitgang die aan de zijkant zit van de connectbox. Daardoor oogt deze veel minder strak.

Pluspunten

• Beeld
  • Snelheid bediening

Minpunten

• Optische uitgang aan de zijkant van de Connectbox

Manon 01-08-2017

Prachtige TV!

Prachtige tv, superscherp beeld, handige simpele afstandbediening, goed geluid!
Makkelijk hanteerbaar.
Goede aankoop!

Pluspunten

• Simpele handige afstandbediening
  • Duidelijk handleiding

JDijkstra 31-07-2017

Fantastische TV!

Echt een aanrader deze televisie. De kleuren zijn ontzettend mooi, zwart is zwart en het is net of je in het stadion zit. Bij het kijken naar sport, met name voetbal is het beeld echt super helder en het beeld beweegt goed mee met de wedstrijd, geen haperingen. Het heeft een heel mooi design waardoor het in iedere huiskamer past, weinig randen eromheen.

Pluspunten

• helder beeld
  • mooie kleuren
  • mooi design

Minpunten

• zilveren rand aan de onderkant

GW 30-07-2017

Prachtige TV

Gisteren gekocht, direct aangesloten, starten gaat vanzelf en snel doordat de tv je eenvoudig en intuïtief de stappen laat doorlopen. TV reageert super snel, geen wachttijd. Mooi minimalistisch design afstandsbediening. Prachtig ontwerp tv, zeer smalle alu randen. Werkt allemaal heel goed. Beeld is subliem met weinig reflectie van beeldscherm. Veel minder dan vorige model dat als een glasplaat/spiegel werkte.

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • design tv
  • afstandsbediening

Mollie 30-07-2017

Prachtige TV!

We hebben voor deze TV gekozen vanwege het grote formaat en de haarscherpe beeldkwaliteit. We zijn al maanden opzoek naar een TV die aan onze eisen voldoet. Maar deze was de enige met 100Hz en ook nog eens levendige kleuren. Ook is hij van alle moderne technieken voorzien zoals spraakherkenning en mooi weggewerkte kabel gootjes.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • 100Hz
  • Levendige kleuren

Minpunten

• Staat een beetje wiebelig op de pootjes.

AP 29-07-2017

Groot scherm, mooi beeld!

Wat een top tv! Installeren gaat super makkelijk, vervolgens verbaasd door de heldere kleuren, wat een fantastisch scherp beeld! Ideaal is ook dat alle apparaten direct herkend worden. Netflix opstarten is nog nooit zo makkelijk geweest.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Heldere kleuren
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• Niets

Splint 26-07-2017

Prachtige TV

Deze Samsung TV is precies wat ik in huis hoopte te halen. De beeldkwaliteit is superstrak dankzij 4K UltraHD en 100 hertz. Het is onze eerste ervaring met 4K en we kunnen ons niet meer voorstellen om TV te kijken in een mindere kwaliteit. Kwaliteit wenst snel ;)
Het geluid van de speakers is prima voor TV, maar het kan beter. Samsung zou zich hier echt mee kunnen onderscheiden, maar het blijft bij 'prima'. Een soundbard met subwoofer doet wonderen bij het kijken van een serie of een film. Als je deze TV combineert met een extra geluidssysteem, dan heb je een practhtige combinatie.
Het design is precies wat we verwacht hadden; superstrak en van een hoge kwaliteit.
al met al is dit een TV waar wij ernom blij mee zijn. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geluid is prima, maar zou beter kunnen

bahram 25-07-2017

Goede kwaliteit

Hele goede Kwaliteit voor een niet zo heel dure tv. Heel veelzijdig , je kan op internet , netflix en nog veel meer. plus het heeft een simpele afstandbediening met voice.

Pluspunten

• kwaliteit
  • smart tv
  • geluid
  • afstandsbediening

André 25-07-2017

Scherpe beeldkwaliteit

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het beeld is erg mooi; zeer mooie kleuren. Hiervoor hadden wij een plasma tv, maar die kon bij lange na niet tippen aan de beeldkwaliteit van deze tv.

Pluspunten

• goede beeldkwaliteit
  • veelzijdige mogelijkheden
  • mooi design

P. spaar 23-07-2017

mooie kleuren, groot scherm

Het is een mooi dun beeldscherm wat op stabiele pootjes staat. Het heeft een haarscherp beeld, met hele mooie kleuren. en... geen bril nodig!

Pluspunten

• scherp beeld
  • mooie kleuren
  • handige pootjes

N. van der Luit 09-07-2017

De perfecte televisie

Wij zagen deze televisie staan in de winkel en waren meteen verkocht. Het beeld is echt fantastisch. Haarscherp, snel, en goede kleurinstellingen. Daarbij is het design echt geweldig. Hij sprong er, vergeleken met de andere televisies in de winkel, echt uit. De televisie is een echte eye-catcher in onze woonkamer en wordt geleverd met pootjes die je op 2 verschillende manieren aan de televisie kunt bevestigen. Binnen 2 minuten stond hij op ons dressoir en was na het doorlopen van een klein menu ook meteen klaar voor gebruik. De prijs-kwaliteits verhouding is het zeker waard. Wij raden deze televisie aan een ieder aan.

• Beeld
  • Functies
  • Makkelijk in gebruik

Drost 09-07-2017

Heldere beelden, geluid via Bose soundbar soms lastig

Beeld is prachtig! Het 'spat' van het scherm. Wat een verschil met mijn ca. 5 jaar oude Panasonic plasma TV. Ook de 'draadloze' oplossing van Samsung met het separate kastje voor de diverse aansluitingen is perfect (one connect box).

Enige opmerking is dat de verbinding via HDMI(ARC) met mijn Bose soundbar niet altijd direct tot stand gebracht kan worden.

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Strak design
  • One connect box

Minpunten

• Lastig tot stand brengen verbinding met soundbar

Sander 09-07-2017

Prima TV!

Wij hadden eerst een Philips aangeschaft voor een goede prijs maar bij het zien van het beeld in het donker was dit een teleurstelling. Zwart is gewoon niet zwart, er zit als het ware een soort blauwe gloed over het beeld. Dit komt door het type paneel wat er geberuikt wordt (IPS). TV terug gestuurd en een Samsung 49KU7000 aangeschaft. Vergeleken met de Philips is dit qua beeld al velen stappen vooruit, en hier was zwart ook echt zwart (VA Paneel) Uiteindelijk hebben we ook deze terug gestuurd omdat we toch een iets groter beeld wilden hebben. Uiteindelijk hebben we gekozen voor de UE55MU7000. Het beeld ziet er goed uit. Geluid voor een TV met deze dikte is prima in orde, wij gebruiken er wel een soundbar op omdat we meer bass willen. De smarthub (Tizen OS) werkt snel en makkelijk, alleen krijg ik de spraakbesturing niet op nederlands. (Update?). Al met al een prima TV!

Pluspunten

• Super beeld.
  • Geluid (gezien de dikte).
  • Bediening
  • Smarthub

Minpunten

• Netsnoer mag wel wat langer
  • Spraakbesturing krijg ik niet op nederlands.
  • Beschikbare (gratis) games

Yasmin 26-06-2017

Haar scherp groot beeld

Ivm. onze verhuizing wilde we een grotere tv voor in de woonkamer.
Omdat onze voorkeur uitging naar Samsung viel ons oog op deze tv.
Ultra HD, groot, mooi geluid, onwijs helder beeld.
We zijn onwijs positief over deze televisie. Hij is haarscherp, groot beeld en goed geluid. het is net alsof we in ons Eigen thuis bioscoop hebben!

Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Haarscherp beeld
  • Goed en hard geluid

ronald 20-06-2017

perfecte mooie grote 55" tv

mooi scherp, mooie kleuren en perfect geluid en installatie is heel makkelijk met een extern connect box dus geen irritante draden die langs de achterkant lopen en door een staande poot.

Pluspunten

• prijs/ kwaliteit
  • makkelijke installatie
  • perfect geluid/beeld

1975Richard 19-06-2017

mooi design

Bij het uitpakken van de tv valt als eerste op dat het een uiterst platte tv is, de montage van de voetjes is heel makkelijk, en omdat je ze op 2 plekken kan monteren is het ook zo dat de tv op een wat minder lang kastje kan staan.
Het design van de tv is mooi, het beeld is haarscherp, het geluid is fantastisch.
De tv staat binnen 10 minuten en door het handige kastje kunnen de hdmikabels mooi bij elkaar gezet worden, zodat als er nog meer kabels later bij zouden komen, je niet de tv hoeft te verplaatsen.
De afstandsbediening is mooi,l igt goed in de hand, maar het aantal knopjes is erg beperkt.
Het systeem werkt simpel en is ook voor jongere kinderen makkelijk te bedienen.
Het scherm kun je op verschillende scherptes zetten, want teveel scherpte geeft naar mijn idee het filmgevoel een minder kijkgenot.
Het scherm is voor onze woonkamer net groot genoeg, dat het beeld niet helemaal tot aan de rand doorloopt maakt de tv net iets luxer voor mijn gevoel.
De tv is echt heel plat, wat ten goede komt om als je een wat minder diep kastje zou hebben.
Al met al een goede tv, een goede investering zeker als je van fims houdt.

Pluspunten

• design
  • plat
  • gebruiksgemak

super blije klant 18-06-2017

super mooi beeld!

geweldig mooi beeld, helder en duidelijk, het lijkt net if je er zelf bij bent!
lekker geluid en fijne compacte afstandbediening, ook is de all-in box een uitkomst!
en vooral erg fijn dat je de kabels mooi kan wegwerken in het voetje, super aankoop!