Samsung UE55MU7000 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5,48 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 43 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Mick 02-02-2018

Super mooie TV!

Zeer tevreden met de TV. Mooi beeld en er komt super geluid uit met een mooie bass. Heldere kleuren en goeie kwaliteit. Heel blij mee! De snoeren kunnen worden weggewerkt in de poot

Pluspunten

• Geen snoeren
  • Helder beeld

Jim 19-11-2017

Prachtig beeld en gebruikersvriendelijke bediening

Een geweldig toestel dat ik zeker kan aanraden. Prachtig beeld en zeer gebruikersvriendelijk. Er zit een apart kastje (hub) bij voor het aansluiten van apparatuur (via o.a. HDMI), erg gemakkelijk.

De afstandbediening vind ik voortreffelijk. Geen toeters en bellen, maar wel gelijk duidelijk hoe alles (gemakkelijk) bediend kan worden. Er zit zelfs een knop op om via spraak opdrachten te geven. Supergemakkelijk.

Het enig ongemak dat ik ondervond was de aansluiting van mijn surround set. Via HDMI (AVR) lukte dit niet. Toen ik de handleiding erbij pakte kwam ik erachter dat deze wel ontzettend lui geschreven was. De uitleg hierin is echt ongelooflijk summier. Uiteindelijk maar een optische kabel gekocht voor het geluid, maar deze was zeker niet goedkoop.

Pluspunten

• Kwaliteit beeld
  • Bedieningsgemak / Afstandsbediening
  • Spraakbediening
  • Hub voor aansluitingen

Minpunten

• Handleidingen veel en veel te summier
  • Optische kabel nodig voor geluidsaansluiting

supercop19731973 24-03-2018

wat is de afstand tussen de pootjes onder de TV indien deze in de buitenste gaten zitten?

Manon 01-08-2017

Prachtige TV!

Prachtige tv, superscherp beeld, handige simpele afstandbediening, goed geluid!
Makkelijk hanteerbaar.
Goede aankoop!

Pluspunten

• Simpele handige afstandbediening
  • Duidelijk handleiding

Joyce Kleine 26-05-2017

Groot scherm, super beeldkwaliteit

Sinds 2 dagen deze tv in huis.
Hij is erg gebruiksvriendelijk en super beeld kwaliteit.
Kortom een super aanschaf

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Groot scherm
  • Super beeld kwaliteit

Curasan 02-07-2018

Prachtig beeld, super TV

Mooie strakke vormgeving met dunne rand. Super platte TV, geweldig mooi en haarscherp beeld met levensechte kleuren. Super simpel op te zetten, binnen 15 minuten gedaan icm Ziggo tv box. Afstandsbediening van Samsung laat je ook de Ziggo box bedienen als je wilt. Prima geluid. En zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Installatiegemak
  • Beeldkwaliteit
  • Geluidskwaliteit
  • Ergonomische afstandsbediening

Minpunten

• Nog geen ontdekt

Clay 25-06-2018

Geweldige televisie dat goed werkt met externe apparaten

De afstandsbediening werkt perfect en het werkt (na installatie) ook op mijn KPN-digitale-televisie-kast. Helaas moet ik nog wel twee afstandsbedieningen gebruiken om bijvoorbeeld de KPN-kastje aan te zetten.

Ik vind de volume- en kanaalknop van de afstandsbediening een beetje kwetsbaar aanvoelen. Ik ben benieuwd hoe lang deze het vol gaan houden.

Het geluid is echt geweldig. Het geluid klink zuiver en er is een goede bass aanwezig. Helaas is er geen Jack aansluiting om externe speakers aan te sluiten. Dat is wel op te lossen met apparaten die je dan weer extra moet aanschaffen.

Super handig dat ik met de smartview app de tv uit kan zetten! Aanzetten met de app kan dan weer niet.

De tv is voor mij wel iets te groot. Ik zit 3 meter van de tv af. Ik moet helaas op zoek gaan naar een andere. Laat je niet misleiden door verkopers die zeggen dat de tv groot genoeg is. Test de tv qua grootte eerste uit!

4K filmpjes zijn geweldig! Helaas is tv nog niet 4K.

Pluspunten

• Afstandedining werk op KPN kast en anders om
  • Scherp en helder beeld op 4K
  • Heldere geluid met bass
  • One connection
  • Mooie metalen randen

Minpunten

• Geen Jack aansluiting
  • Niet snel kunnen switchen tussen HDMI ingangen

RIA 04-02-2018

gemakkelijke installatie

goede reviews, daarom ook in de winkel gaan kijken. diverse winkels aangegeven dat samsung het gebruiksvriendelijkst is. naast beeld, dat goed is, is dat ook een belangrijk onderdeel. installatie ging idd erg gemakkelijk en vanzelf. gebruik afstandsbediening op verschillende apparaten mogelijk, maar daar is het nog wel wat zoeken.

marcel2112 24-02-2018

Zit er ook een normale afstandsbediening bij of alleen die sobere met een paar toetsen?

Wouter 31-01-2018

Top scherm

Super TV, goed scherm, mooie kleuren. Het geluid is ook verrassend goed. Ook het smart gedeelte is erg makkelijk te bedienen met de mooie afstandsbediening.

Pluspunten

• Beeld
  • Dunne rand

Mick 21-01-2018

Prima televisie met goed geluid

Erg tevreden over de televisie. Goed geluid, mooi diep zwart, prima 100 hertz i.c.m. (snelle) bewegingen, strak vormgegeven (ook de achterkant) en handige aansluiting met de One Connect Box en leuke simpele afstandsbediening - maar voor mij iets te minimalistisch en daarom niet in gebruik. Gebruik wel niet de standaard instellingen maar speel er even mee. KPN afstandsbediening werkt voor zowel tv als decoder. Bijna alle bekende apps zijn beschikbaar: Spotify, Netflix, YouTube en NPO/Uitzending Gemist.

• Vormgeving
  • Installatie
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Afstandsbediening Samsung

Dion 16-01-2018

Geweldige televisie!

Geweldige televisie, kwaliteit is echt premium, super strak design en eenvoudige en snelle bediening. Ook het geluid wat uit de televisie is top en veel meer dan je zoou verwachten. Kortom deze televisie is zijn geld dubbel en dwars waard!

• Kleur weergave
  • eenvoudige less is more afstandsbediening

Minpunten

• geen kunnen ontdekken

Rob B. 14-01-2018

Perfecte 4k tv

Deze tv sloot het beste aan bij al mijn wensen.
Geweldig beeldscherm, en zeker niet te groot, ook het geluid valt me zeker niet tegen.
Of wel, een super televisie, voor een super prijs.
Zeker een aanrader.

Pluspunten

• beeld resolutie
  • makkelijk menu
  • goed geluid
  • mooie vormgeving
  • scherpe prijs

Marcel 25-12-2017

Samsung Premium UHD LED-TV UE55MU7000

Nu een paar weken in bezit, het beeld is echt prachtig en geniet er elke dag van. Installatie was zeer eenvoudig. Ook de bevestiging van de poten is geweldig, gewoon er in schuiven en klaar, geen schroeven nodig.

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Installatie

Koos & Tilly 05-08-2017

Platte tv met prachtig mooi scherp beeld

Wij vinden het een mooie zeer platte televisie met een groot scherp beeldscherm. Wij gingen van een 40" scherm naar 55". Het was maar heel even wennen en wij willen nu niet meer anders.

Pluspunten

• Mooi groot en scherp beeld
  • Start snel op
  • Kastje voor aansluitingen en 1 snoer naar tv

Minpunten

• Onze oude externe schijf niet meer te koppelen

Koen Aafjes 02-08-2017

Groot, stijlvol, goede kwaliteit

Stijlvol, goede prijs en kwaliteitverhouding, makkelijk aan te sluiten, binnen vijf minuten was alles klaar,, super.

Jasper 01-08-2017

Super groot scherm, super strak beeld!

Nu 1 week in bezit. Wat een beleving. Ondanks dat ik nog geen officieel 4K beeld heb gezien is zelfs HD kwaliteit super scherp op deze TV. Ook snelle beelden worden goed verwerkt.
Enige minpuntje is de optische uitgang die aan de zijkant zit van de connectbox. Daardoor oogt deze veel minder strak.

Pluspunten

• Beeld
  • Snelheid bediening

Minpunten

• Optische uitgang aan de zijkant van de Connectbox

JDijkstra 31-07-2017

Fantastische TV!

Echt een aanrader deze televisie. De kleuren zijn ontzettend mooi, zwart is zwart en het is net of je in het stadion zit. Bij het kijken naar sport, met name voetbal is het beeld echt super helder en het beeld beweegt goed mee met de wedstrijd, geen haperingen. Het heeft een heel mooi design waardoor het in iedere huiskamer past, weinig randen eromheen.

Pluspunten

• helder beeld
  • mooie kleuren
  • mooi design

Minpunten

• zilveren rand aan de onderkant

GW 30-07-2017

Prachtige TV

Gisteren gekocht, direct aangesloten, starten gaat vanzelf en snel doordat de tv je eenvoudig en intuïtief de stappen laat doorlopen. TV reageert super snel, geen wachttijd. Mooi minimalistisch design afstandsbediening. Prachtig ontwerp tv, zeer smalle alu randen. Werkt allemaal heel goed. Beeld is subliem met weinig reflectie van beeldscherm. Veel minder dan vorige model dat als een glasplaat/spiegel werkte.

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • design tv
  • afstandsbediening

Mollie 30-07-2017

Prachtige TV!

We hebben voor deze TV gekozen vanwege het grote formaat en de haarscherpe beeldkwaliteit. We zijn al maanden opzoek naar een TV die aan onze eisen voldoet. Maar deze was de enige met 100Hz en ook nog eens levendige kleuren. Ook is hij van alle moderne technieken voorzien zoals spraakherkenning en mooi weggewerkte kabel gootjes.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • 100Hz
  • Levendige kleuren

Minpunten

• Staat een beetje wiebelig op de pootjes.

AP 29-07-2017

Groot scherm, mooi beeld!

Wat een top tv! Installeren gaat super makkelijk, vervolgens verbaasd door de heldere kleuren, wat een fantastisch scherp beeld! Ideaal is ook dat alle apparaten direct herkend worden. Netflix opstarten is nog nooit zo makkelijk geweest.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Heldere kleuren
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• Niets

Splint 26-07-2017

Prachtige TV

Deze Samsung TV is precies wat ik in huis hoopte te halen. De beeldkwaliteit is superstrak dankzij 4K UltraHD en 100 hertz. Het is onze eerste ervaring met 4K en we kunnen ons niet meer voorstellen om TV te kijken in een mindere kwaliteit. Kwaliteit wenst snel ;)
Het geluid van de speakers is prima voor TV, maar het kan beter. Samsung zou zich hier echt mee kunnen onderscheiden, maar het blijft bij 'prima'. Een soundbard met subwoofer doet wonderen bij het kijken van een serie of een film. Als je deze TV combineert met een extra geluidssysteem, dan heb je een practhtige combinatie.
Het design is precies wat we verwacht hadden; superstrak en van een hoge kwaliteit.
al met al is dit een TV waar wij ernom blij mee zijn. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geluid is prima, maar zou beter kunnen