Samsung UE65MU7000

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Sharon 02-07-2017

Is dit het waard ?

Geschreven voor: Samsung UE55MU7050

Ik ben nu al 2 weken bezig met het bestellen van een Samsung TV. Voorafgaande heb ik tot 3 keer toe mijn nieuwe Samsung TV moeten laten omruilen omdat er iets mis mee was. De eerste 2 hadden een verschrikkelijke background bleeding (waarbij de led verlichting in de tv wit uitstraalt je beeld in, ziet eruit als grote witte vlekken ), Dit gebeurde bij de eerste 2 tv's van het type UE49MU6040s. Ik heb toen besloten 600 Euro meer uit te geven voor de duurdere UE55MU7050L vanwege the pinpoint black funtie op de tv, waarbij beloofd word dat zwart er ook zwart uit ziet.

De eerste tv van dit type moest ook terug gestuurd worden vanwege het rechter voetje van de tv die er niet in bleef vast klikken maar eruit bleef vallen. Bij beter kijken zagen wij dus ook dat het hele klik systeem ook niet aanwezig was aan de rechter kant van de tv.

De volgende dag werd de 2de tv van dit type gebracht en ditmaal klikte beide voetjes netjes vast in de tv. Wat ik tot zover vrij bizar vond ( niet gezien in de winkel) is dat de antenne, sateliet, hdmi, internet en USB aansluitingen niet maar aan de achterkant van de TV zitten, maar in een los segment die je met een snoer aan je tv koppelt. Het hangt er zeg maar los bij. Het ziet er vrij raar uit maar geeft je wel makkelijker toegang tot je kabels omdat je de tv niet meer naar voren hoeft te zetten om erbij te kunnen.

Na de kabels zette ik de tv aan voor het gebruikelijke installatie scherm van Samsung en zoekt automatisch je andere Samsung producten op ( in mijn geval mijn telefoon ) Heb alleen geen flauw idee wat het nut hiervan is. De standaard beeldinstellingen zien er redelijk uit al zeg ik het zelf dus heb nog niet veel tijd genomen om het meer aan te passen naar mijn smaak. De apps die de tv kan opstarten ging bij Netflix in eerste instantie schokkerig en een beetje sloom verder werkt de streaming service uitstekend op de 4k instellingen. (Het belangrijkste vind ik nog dat deze tv GEEN background bleeding heeft op het moment want daar stoor ik mij verschrikkelijk aan. Als iemand in een winkel ook zegt dat dat normaal is zou ik er dus ook geen genoegen mee nemen en gebruik aub je 14 dagen bedenk recht om je tv kosteloos om te ruilen totdat je wel tevreden bent) Ik heb geen soundbar of extra boxen in huis dus alleen de speakers die in de tv zitten en het geluid dat uit de tv komt is goed. Voor gamen (PS4) is de tv perfect want als fanatiek gamer was dat een van de belangrijkste dingen voor mij. Er is bijna geen input lag te merken en alles loopt smooth genoeg voor games zoals CoD of Overwatch het scherm is ook 55 inch dus de kans dat een reaper achter je vandaan komt en je verrast is erg klein.

Dus ja deze tv is tot dusver zeker het geld waard ik vond het alleen erg jammer dat de tv's die goedkoper waren ook gelijk kwalitatief erg slecht waren

Pluspunten

• 4k is ook echt 4k
  • Lage input lag voor gamen

Minpunten

• los voetje
  • kort stroom snoer

Leon 09-08-2017

Mooi design, schitterend beeld en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung UE49MU7070

Staat prachtig aan de wand. Ook van dichtbij, 2,5 meter prettig scherp beeld. Kost wat tijd, maar naar het instellen van expertinstellingen zeer goede weergave van kleur, contrast en scherpte. Smartfuncties zijn gewoonweg goed. Connectiebox is prettig in gebruik icm receiver.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Smartfuncties (oa netflix SUHD)

Minpunten

• Geen gevonden tot nu toe

thijs 17-09-2017

Beste Leon, kunt u mij misschien uw expertinstellingen vertellen? ik heb zelf nog niks veranderd en ben erg benieuwd of ik het verschil merk..
Alvast bedankt!

groet jelle

GRR 26-07-2017

SAMSUNG UE55MU7070L

Geschreven voor: Samsung UE55MU7070

Echt een top TV met een scherp en mooi beeld. Gekocht bij EP STEVENS in 'SGravezande met de juiste service! Tv's worden bezorgd, opgehangen en geïnstalleerd. Ik beveel aan om een SAMSUNG soundbar bij de 'hoofd' televisie aan te schaffen om een geweldige ervaring compleet te maken.

Maarten 06-06-2017

Geweldig beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung UE49MU7070

Fantastisch nieuw model van Samsung.
Fenomenaal beeld, strak ontwerp dat prima in je interieur past.
Bediening is zeer gemakkelijk en de bijgeleverde afstandsbediening is heel stijvol en verassend klein. Grootste verassing van deze prachtige televisie is de kwaliteit van het geluid. Klinkt vol en helder, aparte soundbar is mijn inziens niet nodig.
Kortom geweldige investering, absoluut een aanrader

Pluspunten

• Beeld
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• Geen enkele

JS 04-02-2018

Mooi vloeiend beeld, snelle processor en een prachtig design

Geschreven voor: Samsung UE55MU7050

Schitterende smart televisie met prachtig (Ultra HD/4K) beeld. Deze UE55MU7050 televisie gekocht ter vervanging van mijn ruim zeven jaar oude Samsung UE32D6500. Het formaat was heel even wennen, maar na een paar uurtjes televisie te hebben gekeken wil je niet meer anders! Wij zijn superbij met deze Samsung UE55MU7050 die wel beschikt over een 100 Hz hardware paneel. Vooral bij sport en actiefilms is 100 Hz (100 beelden per seconde) een must! Het 49 inch model heeft dit paneel niet. De tv heeft veel mogelijkheden zoals Youtube, Netflix etc. en reageert supersnel zowel bij het wisselen van zenders als bij het opstarten van apps.
Het design van de televisie is prachtig door minimale randen rondom het scherm. Alle kabels zijn eenvoudig en snel aan te sluiten doormiddel van de Samsung Smart Hub.

Pluspunten

• beeld
  • 100 Hz paneel
  • design
  • processor
  • Smart Hub

Mick 02-02-2018

Super mooie TV!

Geschreven voor: Samsung UE55MU7000

Zeer tevreden met de TV. Mooi beeld en er komt super geluid uit met een mooie bass. Heldere kleuren en goeie kwaliteit. Heel blij mee! De snoeren kunnen worden weggewerkt in de poot

Pluspunten

• Geen snoeren
  • Helder beeld

Ron 26-01-2018

super tv, super beeld, mooi geluid

Geschreven voor: Samsung UE55MU7050

TV is erg mooi, eenvoudig en strak design, dus geen onnodige knopjes, klepjes, schakelaars. Beeld is gewoon super strak. Geluid ruim voldoende, met een Bose Soundbar gewoon fantastisch. Alsof je in de bios zit. Bediening en installatie gaat nagenoeg vanzelf. Absoluut aanrader.

Pluspunten

• design
  • beeld

Renate 18-01-2018

Strak design met toch een retro feel

Geschreven voor: Samsung UE65MU7000

Omdat ik de info niet meer lezen kon op mijn geliefde plasma tv ging ik op zoek naar een grotere tv.
Maar led wilde ik niet want vrienden van mij die hadden een led tv en als ik daar naar keek dan vond ik dat beeld vond ik veels te fel.
Bij de mediamarkt want ik ben niet gek (toch??) had ik een aanbieding gezien van een samsung led tv 58inch want boehoe er zijn gewoon geen plasma tv's meer.
Eenmaal daar heb ik (van iemand van samsung) goede uitleg gehad en dan denk je alles te snappen maar eenmaal buiten wist ik al niet meer wat ik gekocht had.
Ik, net en voolopig wel singel wist wat ik wilde uitgeven en dat ik iets goeds belangrijker vond dan iets goedkoops ik wist dat ik de tv niet aan de muur wilde en dat er geen dikke lijst omheen moet zitten, herkenbaar dames??
Dan zie je al die tv's naast elkaar en echt wel het verschil in beeldkwaliteit, je haalt het beste er echt wel tussen uit maar helaas zie je daar ook wat je niet kunt betalen.
De samsung ue65mu7000 is volgens de verkoper de beste keus qua beeldkwaliteit (en nog een boel andere dingen die ik me niet meer herinner).
En volgens hem de beste en enigste keus in mijn prijs klasse want de eerst volgende keus zou meteen €3000,- kosten.
Had ik ook nog eens de 65inch gekocht die waar ik bij thuiskomst achter kwam niet eens bleek te passen.
(Zo onduidelijk die inch maten ik ben LxBxH gewend).
Maar dat loste de mediamarkt heel snel en netjes op.
Inmiddels staat de 55inch er (het liefst had ik 60inch gehad maar die keus was er niet.
Ik weet het niet hoor maar ik zie niks als spikkeltjes, ik lees niets anders dan lof over de scherpte maar ik vind het beeld bij lichte kleuren een beetje mistig, ja beter kan ik het niet omschrijven.
De instaleur (noem je dat zo) heeft de kleur op zijn warmst ingesteld en het kijkt mooi maar geef mij maar een plasma tv!!
De omlijsting van de tv is wel super dun maar het was naar mijn mening mooier geweest als die afgerond was geweest want dat zijn de (retro) pootjes ook.
Knap trouwens dat die zo n tv kunnen dagen.
De achterkant is pachtig, geen kabels zichtbaar waar mijn poezen mee kunnen spelen.
Tja en met de rest doe ik niet zoveel ik heb ziggo en gewoon die afstandbediening, netflix heb ik al en ook een tablet en smartfone en ik denk dat dat over het algemeen bij de meeste volwassenen wel zo zal zijn.
Ik heb de bijbehorende soundbar erbij (ja het was een goede verkoper) maar als je zoals ik in een apartement woond heb je voldoende aan het geluid van de tv zelf

Pluspunten

• De achterkant, geen kabels!! .
  • Het uiterlijk door de retro pootjes
  • Geen soundbar nodig bij alleen tv kijken.
  • Fijn, gewoon je ziggo afstandbediening gebruiken
  • volop keus uit passende samsung produkten

Minpunten

• Dat het eerste pluspunt de achterkant van de tv is
  • Zoals bij alle led tv's het te felle beeld
  • Je kunt de tv niet voledig uit schakelen
  • De tv blijft daardoor altijf op standby staan
  • Niet beschikbaar in 60inch

Jim 19-11-2017

Prachtig beeld en gebruikersvriendelijke bediening

Geschreven voor: Samsung UE55MU7000

Een geweldig toestel dat ik zeker kan aanraden. Prachtig beeld en zeer gebruikersvriendelijk. Er zit een apart kastje (hub) bij voor het aansluiten van apparatuur (via o.a. HDMI), erg gemakkelijk.

De afstandbediening vind ik voortreffelijk. Geen toeters en bellen, maar wel gelijk duidelijk hoe alles (gemakkelijk) bediend kan worden. Er zit zelfs een knop op om via spraak opdrachten te geven. Supergemakkelijk.

Het enig ongemak dat ik ondervond was de aansluiting van mijn surround set. Via HDMI (AVR) lukte dit niet. Toen ik de handleiding erbij pakte kwam ik erachter dat deze wel ontzettend lui geschreven was. De uitleg hierin is echt ongelooflijk summier. Uiteindelijk maar een optische kabel gekocht voor het geluid, maar deze was zeker niet goedkoop.

Pluspunten

• Kwaliteit beeld
  • Bedieningsgemak / Afstandsbediening
  • Spraakbediening
  • Hub voor aansluitingen

Minpunten

• Handleidingen veel en veel te summier
  • Optische kabel nodig voor geluidsaansluiting

supercop19731973 24-03-2018

wat is de afstand tussen de pootjes onder de TV indien deze in de buitenste gaten zitten?

Arnout 17-11-2017

Mooie TV en value for money

Geschreven voor: Samsung UE55MU7070

Bij PlatteTV gekocht (met extra duurdere HDMI kabels wat achteraf niet nodig was).
Super mooi beeld en mooi design. Ook mooie design zilveren afstandbediening.

Wel jammer dat genoemd wordt dat afstandbediening universeel is op alle apparaten, maar de eigen Samsung soundbar is niet met de afstandbediening te bedienen, dus geluid toch altijd met 2e afstandbediening nodig.

Ook veel onbruikbare apps die al vast geïnstalleerd staan op de "home" pagina. Ook plaats kan je niet verwisselen van de apps, waardoor je wat moet browsen om tot je favoriete app te komen.

Sony heeft wel android, maar Samsung niet, dus je bent ook niet vrij om (via usb stick zoals bij Sony) apps zelf in vrije keus toe te voegen. Lijstje vanuit Samsung is zeer beperkt qua apps.

Pluspunten

• Beeld
  • Eenvoudig te installeren
  • Handige connectbox voor snoeren

Minpunten

• Afstandbediening werkt niet op Samsung soundbar
  • Apps kan je niet verwijderen/van plaats wisselen
  • Geen android, dus geen eigen apps te installeren

Seumpie 16-11-2017

Super beeld

Geschreven voor: Samsung UE75MU7000T

Na enig onderzoek naar een grotere TV voor vervanvervanging van mijn 60inch ben ik uitgekomen op deze Samsung, ik heb ook andere (ook goedkopere) TV'S bekeken en mede door de cashback deze aangekocht. Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben door het mooie, scherpe en zeer heldere beeld. Heb niets bijgesteld aan de weergave en met de standaard instellingen mooi goed beeld, ook TV kijken op HD kwaliteit top en mooi scherp beeld. Kijken naar voetbalwedstrijden ook goed, beeldschermen hebben vaak "last" om de groene velden goed weer te geven en deze heeft hier geen last van. Ook gekeken naar HD films en ook mooi beeld, de toevoeging van 4K kan mij overigens nog niet echt overtuigen, ik heb promo video's bekeken en ook 4K content van Netflix ziet er mooi uit maar voor mij niet het "Wauw" effect. Wel denk ik dat dit UHD scherm zeker positief bij draagt om HD nog beter weer te geven. Zoek je een betaalbare UHD tv voor een schappelijke prijs zou ik voor deze gaan.

Pluspunten

• Beeld

Minpunten

• Niet overtuigende 4K

Ivan1982 04-08-2017

Superscherp scherm

Geschreven voor: Samsung UE55MU7070

Vandaag geleverd door PlatteTV.nl, dit ter vervanging van een 10 jaar oude TV. Wat een beeld ervaring heeft deze TV. Ook de smartTV bied uitkomst scheel weer een aantal apparaten aansluiten en scheelt zeker een boel extra afstandsbedieningen. Wat ook super is dat de KPN ontvangen te bedienen is met de afstandsbediening van de TV.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Smart TV
  • KPN ontvanger te bedienen met remote van de TV
  • Netflix en you tube laden snel

SG 03-08-2017

SAMSUNG UE65MU7070 (Samsung blijft nummer 1)

Geschreven voor: Samsung UE65MU7070

Tv die overeenkomt met de beschrijvingen. Met behulp en advies van Platte TV heb ik een Samsung 65 inch tv besteld. Samsung kiest voor een afwijkende schermverhouding, wat ons in de praktijk niet in de weg zit en prettig is vooral. De tv heeft een super beeldkwaliteit. Daarnaast is het installeren eenvoudig.
Kabels e.d. kunnen makkelijk weggewerkt worden. ZEKER een AANRADER.

De prijs is aan de hoge kant, maar voor dat geld heb je wel een luxueus en zeer compleet toestel. Als laatst mijn advies om niet bij leveranciers te bestellen waar het erg goedkoop is, daar worden import modellen verkocht. Je kunt dit meestal controleren door te kijken of er een cashback actie aanwezig is. Let op mensen, heb later geen spijt.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Vormgeving

Minpunten

• Bestaat niet

Eelco113 06-12-2017

Wat is het nadeel van een import model dan? Ik zie nu een aanbieding met een cashback optie. Als ik het zo bekijk lijkt dit een Belgisch model, maar dat is toch ook gewoon een 7070, of is deze wezenlijk anders?

Manon 01-08-2017

Prachtige TV!

Geschreven voor: Samsung UE55MU7000

Prachtige tv, superscherp beeld, handige simpele afstandbediening, goed geluid!
Makkelijk hanteerbaar.
Goede aankoop!

Pluspunten

• Simpele handige afstandbediening
  • Duidelijk handleiding

Miflo 29-07-2017

Super vormgeving, helder en mooi beeld

Geschreven voor: Samsung 7 serie Premium UHD TV UE49MU7000

Wat een mooie strakke tv met uiterst smalle rand. Mooie heldere beelden met veel mogelijkheden. Makkelijk te installeren en makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Helder beeld

AtV 20-07-2017

Prachtig design!

Geschreven voor: Samsung UE55MU7070

We hebben deze tv nu een week en zijn erg blij met onze aankoop. Zowel het design als de afwerking is van hoge kwaliteit: alle snoeren zijn bijvoorbeeld onzichtbaar weggewerkt (lopen via een gootje in de achterkant door een van de pootjes buiten zicht) en ook een afstandsbediening heeft een mooi (en niet standaard) design. De interface is ook erg gebruiksvriendelijk. Tot slot is het 4K-scherm prachtig: het heeft mooie kleuren en een goed contrast.

• Afwerking
  • Gebruiksvriendelijk
  • Goede prijs-kwaliteit-verhouding

Minpunten

• Het snoer voor de stroom is wat kort

Jogum 11-07-2017

Briljant scherm en zeer solide!

Geschreven voor: Samsung UE55MU7070

Mooi groot beeld, uiteraard. Dat verwacht je vooraf en dat mag je ook verwachten! Maar de tv is vooral bizar snel, uitgebreid en kinderlijk eenvoudig te bedienen en in te stellen. Echt een genot dat dit zo simpel kan, terwijl er zoveel goede toepassingen op zitten.

Waar ik ook echt van geniet is de afstandsbediening! Bizar hoe eenvoudig en doeltreffend. Weg van de 3 tot 4 verschillende afstandsbedieningen. Nee, gewoon eentje. Die ook nog eens lekker klein en van aluminium is. Oerdegelijk!

Tot slot: het geluid. Normaal verwacht je hier niets van bij een LED-tv. Maar in dit geval zit er gewoon een goed geluid in. Echt een verrassing!

Pluspunten

• Snelheid
  • Beeld
  • Afstandsbediening

Ron 13-06-2017

Super tv met een geweldig goed en scherp beeld

Geschreven voor: Samsung UE49MU7070

Tv thuis beter dan verwacht een geweldig goed beeld. absoluut geen spijt van aankoop. service ook super.

Pluspunten

• Geweldig goed beeld
  • goed standaard geluid

Wolf 11-06-2017

Superscherp en geweldig geluid!

Geschreven voor: Samsung UE49MU7070

Goede prijskwaliteitverhouding. Goed geluid. Scherm is de goede grootte voor een kleine tot middelgrote huiskamer.

• Beeldscherpte

Minpunten

• Afstandsbediening

R. van Moorsel 09-06-2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung UE55MU7070

Het is een mooie, minimalistisch vormgegeven toestel. De beeldkwaliteit is zichtbaar beter dan van mijn vorige 4K TV. Met name het contrast is opvallend goed en HDR voegt ook echt iets toe.
De afstandsbediening is net zo minimalistisch als de TV en werkt goed i.c.m. mijn KPN interactieve TV box, mijn DENON receiver en de PlayStation. Ik kan nu alle apparaten met 1 afstandsbediening bedienen. Deze bediening is heel even wennen, maar werkt soepel en snel.
De kabels kun je netjes wegwerken via de voet wanneer je deze niet aan de muur hangt, wat bij mij ook het geval is.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit!
  • Afstandsbediening
  • Vormgeving

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken