LG 49SJ810V - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,20 cm dikte
49,0 inch

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rick D 02-10-2017

Beste LCD Super UHD 4K TV

De LG 49SJ810V is een Ultra HD lcd-led televisie met een beeldschermdiagonaal van 124 cm (49 inch) en dit is omlijst met een mooie zilveren rand. Nano Cell Display.HDR( Dolby Vision, HDR 10. Je verbindt de tv met internet via wi-fi of een kabel. Er zitten 4 HDMI-aansluitingen en 3 usb-poorten op. Black levels zijn voor een LCD tv heel erg goed.(black levels matters).

Pluspunten

• een groot kleurenbereik
  • een brede kijkhoek
  • webOS 3.5
  • zeer zuinig A+

Minpunten

• local dimming kan beter
  • onderkant 7c/m diep.

Tompoesje 21-08-2017

Hinderlijke weerspiegeling

Geluid is goed, ondanks weinig klankkast. Beeld is mooi. Alleen de weerspiegeling is hinderlijk; met onze oude Sharp van 10 jaar oud hadden we daar geen last van.

Minpunten

• weerspiegeling

Trevor001 13-07-2017

Zeer goede premium Ultra 4K TV

Ik vind de beeld weergave, scherpte, kleuren/ zwart en snelle bewegingen grandioos.
Waarschijnlijk toch door de nieuwe nanocell techniek is contrast met de heldere diepe kleuren opvallend prachtig.
De kijkhoek is echt erg breed, zodat je voor mooi beeld niet recht voor de tv hoeft te zitten.
Dit is in de praktijk makkelijker dan je in de eerste instantie zou denken.

tv ondersteund alle laatste standaarden (HDR10, Dolby Vision, HLG, Technicolor) en schakelt automatisch om als hij een bepaalde standaard detecteer.
Kan de tv de komende jaren weer mee.

Ook gewone Full HD tv uitzendingen schaalt hij prachtig op zodat het net 4K lijkt.

Het geluid is, voor een platte tv, ook uitzonderlijk goed vanwege de Harman Kardon speakers.
Ook het menu, inclusief de afstandbediening met aanwijs punt, werkt erg gemakkelijk en razend snel. (ook het opstarten)

De tv ziet er, met de dunne zilveren metalen rand, mooi uit en is degelijk van kwaliteit.
Wel vind ik de tv iets minder dun dan bv. zijn duurdere broer SJ850V, maar dit valt door de dunne zilveren rand niet heel erg op.

En..... natuurlijk zal een dure Oled tv er nog mooier uit zien, maar ik ben met deze allround tv zeer tevreden.

Pluspunten

• Prachtige kleuren
  • Mooi scherp beeld
  • Prima geluid
  • Ondersteund alle HDR standaarden
  • Echt een grote kijkhoek

Minpunten

• Iets minder dun