Samsung UE55MU7070 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5,48 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 41 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

GRR 26-07-2017

SAMSUNG UE55MU7070L

Echt een top TV met een scherp en mooi beeld. Gekocht bij EP STEVENS in 'SGravezande met de juiste service! Tv's worden bezorgd, opgehangen en geïnstalleerd. Ik beveel aan om een SAMSUNG soundbar bij de 'hoofd' televisie aan te schaffen om een geweldige ervaring compleet te maken.

Arnout 17-11-2017

Mooie TV en value for money

Bij PlatteTV gekocht (met extra duurdere HDMI kabels wat achteraf niet nodig was).
Super mooi beeld en mooi design. Ook mooie design zilveren afstandbediening.

Wel jammer dat genoemd wordt dat afstandbediening universeel is op alle apparaten, maar de eigen Samsung soundbar is niet met de afstandbediening te bedienen, dus geluid toch altijd met 2e afstandbediening nodig.

Ook veel onbruikbare apps die al vast geïnstalleerd staan op de "home" pagina. Ook plaats kan je niet verwisselen van de apps, waardoor je wat moet browsen om tot je favoriete app te komen.

Sony heeft wel android, maar Samsung niet, dus je bent ook niet vrij om (via usb stick zoals bij Sony) apps zelf in vrije keus toe te voegen. Lijstje vanuit Samsung is zeer beperkt qua apps.

Pluspunten

• Beeld
  • Eenvoudig te installeren
  • Handige connectbox voor snoeren

Minpunten

• Afstandbediening werkt niet op Samsung soundbar
  • Apps kan je niet verwijderen/van plaats wisselen
  • Geen android, dus geen eigen apps te installeren

Ivan1982 04-08-2017

Superscherp scherm

Vandaag geleverd door PlatteTV.nl, dit ter vervanging van een 10 jaar oude TV. Wat een beeld ervaring heeft deze TV. Ook de smartTV bied uitkomst scheel weer een aantal apparaten aansluiten en scheelt zeker een boel extra afstandsbedieningen. Wat ook super is dat de KPN ontvangen te bedienen is met de afstandsbediening van de TV.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Smart TV
  • KPN ontvanger te bedienen met remote van de TV
  • Netflix en you tube laden snel

AtV 20-07-2017

Prachtig design!

We hebben deze tv nu een week en zijn erg blij met onze aankoop. Zowel het design als de afwerking is van hoge kwaliteit: alle snoeren zijn bijvoorbeeld onzichtbaar weggewerkt (lopen via een gootje in de achterkant door een van de pootjes buiten zicht) en ook een afstandsbediening heeft een mooi (en niet standaard) design. De interface is ook erg gebruiksvriendelijk. Tot slot is het 4K-scherm prachtig: het heeft mooie kleuren en een goed contrast.

• Afwerking
  • Gebruiksvriendelijk
  • Goede prijs-kwaliteit-verhouding

Minpunten

• Het snoer voor de stroom is wat kort

Jogum 11-07-2017

Briljant scherm en zeer solide!

Mooi groot beeld, uiteraard. Dat verwacht je vooraf en dat mag je ook verwachten! Maar de tv is vooral bizar snel, uitgebreid en kinderlijk eenvoudig te bedienen en in te stellen. Echt een genot dat dit zo simpel kan, terwijl er zoveel goede toepassingen op zitten.

Waar ik ook echt van geniet is de afstandsbediening! Bizar hoe eenvoudig en doeltreffend. Weg van de 3 tot 4 verschillende afstandsbedieningen. Nee, gewoon eentje. Die ook nog eens lekker klein en van aluminium is. Oerdegelijk!

Tot slot: het geluid. Normaal verwacht je hier niets van bij een LED-tv. Maar in dit geval zit er gewoon een goed geluid in. Echt een verrassing!

Pluspunten

• Snelheid
  • Beeld
  • Afstandsbediening

R. van Moorsel 09-06-2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Het is een mooie, minimalistisch vormgegeven toestel. De beeldkwaliteit is zichtbaar beter dan van mijn vorige 4K TV. Met name het contrast is opvallend goed en HDR voegt ook echt iets toe.
De afstandsbediening is net zo minimalistisch als de TV en werkt goed i.c.m. mijn KPN interactieve TV box, mijn DENON receiver en de PlayStation. Ik kan nu alle apparaten met 1 afstandsbediening bedienen. Deze bediening is heel even wennen, maar werkt soepel en snel.
De kabels kun je netjes wegwerken via de voet wanneer je deze niet aan de muur hangt, wat bij mij ook het geval is.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit!
  • Afstandsbediening
  • Vormgeving

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

Naatke 24-01-2018

Top TV!

De TV werkt perfect met apps, heeft een snelle processor en levert een haarscherp beeld. 55 inch was even wennen, maar ik zou niet anders meer willen qua grootte.
Minnetje vind ik dat er niet bij beiden pootjes een draaduitgang zit zodat je zelf kunt beslissen aan welke kant je de draden mooi wegwerkt en geen ethernetpoort op de one connect (wel op de tv).

Pluspunten

• Resolutie
  • Software
  • Gebruiksvriendelijk
  • Connectiviteit

Minpunten

• 1 kabelwegwerk pootje
  • Geen ethernetpoort op de one connect

Theo Grem 11-01-2018

Heb gekozen voor de 55" omdat ik niet meer ruimte heb.

Had een Sony-tv, maar het verschil is ENORM ! Wat een kwaliteit+mogelijkheden.
Kan zelfs zonder bril op 6 meter als perfect zien.

Ben K. 07-01-2018

Mooi design en prachtig beeld

Na pas 3 jaar een LG te hebben gehad en niet tevreden geweest met de beeldkwaliteit heb ik deze premium UHD tv gekocht. Ik kan deze tv iedereen aanraden want wat een haarscherp beeld en de tv zelf heeft een heel mooi design. Wat kan je van een tv plezier hebben zeg! Wij gaan genieten hiervan.

MV-B 17-11-2017

Overtreft mijn verwachtingen

Na 11 jaar mijn ouwe trouwe maar nog steeds goed werkende Samsing tv ingeruild voor een groter en scherper toestel, en uiteindelijk voor deze gekozen. Geen seconde spijt van gehad, de kleuren spatten van het beeldscherm en je kunt de haren en poriën tellen. Ook het design is supermooi, en geen snoeren te zien. En het streamen van muziek, foto en film vanaf de pc gaat heel eenvoudig en moeiteloos, er gaat echt een wereld voor ons open. Een echte aanrader!

Arnold 7Bergen 06-11-2017

Schitterende TV voor een goede prijs

De kleuren spetterenecht van het scherm af, echt supermooi beeld !
Ook het geluid is veel beter dan vergelijkbare andere TV's.
Aansluiten is een makkie, kabel van de One Connect box is alleen iets aan de korte kant (ongeveer 1,80 M).

Harry 23-10-2017

Prachtig apparaat.

Uiteindelijk toch overgestapt van een HD naar een UHD/4K tv. De laatste jaren altijd een Samsung gehad (niet alleen een tv, maar ook monitor). Het design en de kleuren gaven altijd de doorslag. Deze tv is qua afmeting groot genoeg voor mijn woonkamer. 4K komt uiteraard tot zijn recht als dat ook echt wordt weergegeven. Dan is het echt een groot verschil vergeleken met mijn oude tv. Voor het eerst ook een smart tv dus nu direct toegang tot allerlei apps en niet meer via een omweg (X-box). De afstandsbediening is ook superfraai. Qua design maar meer nog de functionaliteit. Daar is echt over nagedacht. Het geluid valt me mee, maar ik ga toch op zoek naar een soundbar o.i.d. Tot nu toe supertevreden.

Samsung ue55mu7070 11-10-2017

Mooi design

Na deskundig advies van Foka heb ik de Samsung ue55mu7070 aangeschaft en er nog geen moment spijt van gehad omdat het een prachtige tv is met een scherp beeld en eindeloze mogelijkheden.

Kevin 09-10-2017

Geweldig

Ik had een “32 inch LG televisie, echter heb ik spijt dat ik niet al jaren geleden ben overgestapt naar samsung. In design een prachtige televisie met handige clean cable solution. Het beeld werkelijk prachtig. HDR en 4K word ondersteund door de ps4 Pro waardoor ook voor gaming zeer gechikt. Zeker een aanrader !

M able 26-09-2017

Super tv

Mooi en goed product zeer mooi beeld super .zeer makkelijk te installeren .
Ik kan de tv iedereen aanbevelen .

Rene 19-09-2017

Top tv

Wat een geweldige tv.
Ik had hiervoor een 40 inch uit de 8000 serie, maar deze overtreft de vorige mijlen ver.
Installatie was binnen 1 minuut gebeurt, door one-Connect zijn de kabels mooi weg gewerkt. En dan de beeld kwaliteit: geweldig!
Zeker een aanrader!

Jan Leeflang 11-08-2017

Prachtig beeld!

Samsung legt de lat hoog voor de concurrentie! Scherp beeld met heldere kleuren. Super handig in bedienen via de smart hub van meerdere aangesloten apparaten via één afstandsbediening.

Pluspunten

• kleuren
  • beeld
  • gebruiksgemak
  • vormgeving
  • geluid

Minpunten

• nog geen gevonde

Ruud 23-07-2017

Mooie vormgeving, Super plat, zeer scherp beeld

Samsung is toch de standaard ophef gebied van UHD tv s
Super scherp beeld, mooie vormgeving en eenvoudige en logische bediening

Pluspunten

• Scherp
  • Helder

Xander 20-07-2017

Prachtig scherpe tv

TV met mooi design. Minimale omlijsting met een prachtig scherp beeld. Installatie was zeer eenvoudig. Kabels netjes weg te werken doordat alle randapparatuur aangesloten wordt op de connect-box, welke 2 meter van de tv gelegd kan worden. Helaas kan er geen oudere apparatuur op aangesloten worden, bv stereo met tulp-aansluiting.

• Scherp beeld
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Geen tulp-aansluiting

Falco 18-07-2017

top TV

ik was op zoek naar een TV met een goede prijs kwaliteit verhouding en dat heb ik in de TV gevonden:). de kwaliteit van het product is geweldig en het beeld is super scherp. ik ben zeer tevreden met mijn keuze voor deze TV.

Pluspunten

• scherp beeld
  • goede kwaliteit

Minpunten

• (nog) niet kunnen ontdekken