Samsung UE49MU8000 - Reviews

Diepte
4,77 cm dikte
49,0 inch

Nutan Kumar 07-02-2018

Good picture quality, value for money

Good TV for the price. It comes with an integrated remote with smart function, though the smart remote does not have a pointer to the screen. Sound quality is also good and its energy efficient. All in all I am happy with the purchase.

LFH 04-02-2018

Prachtige tv, mooi afgewerkt

Na een lange zoektocht toch uiteindelijk gekozen voor de Samsung UE49MU8000. De twijfel was tussen deze tv en de Qled, ook van Samsung.
Doorslag gaf de content die het meest perfecte beeld geeft; voor de Qled is nog niet veel beschikbaar, waardoor je niet alle mogelijkheden van de Qled benut. Dan maar voor een mindere kwaliteit dan Qled, maar wel veel betaalbaarder.

TV heeft een mooie afwerking; de randen zijn erg dun en niet heel erg zichtbaar tijdens het televisie kijken.
Enige nadeel is de (achterzijde van de) voet waarop hij staat; dat is wel erg goedkoop plastic.
Verder steekt de voet aan de achterzijde redelijk ver uit, waardoor de tv (te) ver van de muur afstaat. Dat 'probleem' wordt opgelost met een muurbeugel :-)

TV gaat snel aan en heeft een mooi en helder beeld. Aansluiten op netwerk of andere apparatuur ging er snel en makkelijk.

Als je dan toch van een nadeel moet spreken, gaat dat over de afstandsbediening. Er is maar 1 kleine afstandsbediening geleverd, welke niet heel veel knoppen heeft. Meerdere knoppen hebben meerdere functies. Even wennen.
Er zit ook een spraakfunctie in de afstandsbediening, maar die heb ik tot op heden nog niet gebruikt.

Pluspunten

• Mooie afwerking van de tv
  • Dunne randen rondom de tv
  • Verrassend goed geluid uit de tv!
  • Prachtig beeld

Minpunten

• Eén kleine afstandsbediening
  • Meerdere functies per knop (even wennen)
  • Lange voet: tv staat ver van de muur
  • Achterzijde voet is erg goedkoop plastic

JP 06-06-2017

Groot scherm

Mooie Tv, beeld is haarscherp, de tv is makkelijk te bedienen, de dikte van de tv is ook super mooi. kortom een product om aan te raden. heerlijk kijkplezier.

Charlie 27-05-2017

Mooi design en prachtig beeld.

De tv is eenvoudig te koppelen aan andere apparaten en makkelijk in gebruik. Minpunt is dat de bijgeleverde alles-in-1 afstandsbediening niet volledig samenwerkt met telfort. Kan niet zappen van de ene naar de andere zender.

Pluspunten

• fijn beeld
  • mooi design
  • 1 remote voor alle apparaten
  • bedieningsgemak

Minpunten

• zenderbediening hdontvanger werkt niet

Marloes 20-05-2017

Mooie tv

Erg goede tv, heeft alles wat je van een tv verwacht. Samsung heeft een fijn besturingssysteem wat makkelijk te gebruiken is.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik