Samsung UE55MU8000 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,63 cm dikte
55 inch.

Beoordeling op basis van 34 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Abboy Verkuilen 21-09-2017 Product paar dagen in bezit

Een compleet andere ervaring dan een "normale" TV

Gisteren de tv geïnstalleerd. We hebben voor dit model gekozen op basis van verschillende reviews en meerdere bezoeken aan winkels. Dus we hadden een bepaald kwaliteitsniveau in gedachten, vooral omtrent beeld en design, maar we moeten nog eraan wennen hoe scherp 4K beelden eruit zien. De installatie ging redelijk vlot, en nu dit flinterdunne scherm op de muur hangt voelt de hele woonkamer anders.

Pluspunten

• Fraai design
  • Scherp beeld met diepe kleuren
  • One Connect: goed kabelmanagement
  • Eenvoudige installatie
  • Veelzijdige afstandbediening

Minpunten

• twee zichtbare kabels langs de muur

Supergrover 22-08-2017 Product paar dagen in bezit

Goede kwaliteit TV

Super kwaliteit 55"TV met prima beeld en mogelijkheden.Heel mooi design en vormgeving.Het formaat past prima in het interieur.

Pluspunten

• Fraai desing
  • Veel instel mogelijkheden
  • fijne afstandsbediening

Minpunten

• Geluid iets minder dan mijn vorige TV
  • Beeld is goed maar had er iets meer van verwacht

HvK 04-08-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi Design met super Beeld

Makkelijk te bedienen TV met een goed en mooi vormgegeven ontwerp.
Beeld is super scherp, waardoor erg duidelijk. Zelf heb ik de tv aangesloten op een sonos set, maar vind de ingebouwde speakers van de tv ook mooi geluid geven.

Minpuntje vind ik dat je de afstandsbediening niet kan gebruiken net als bij andere modellen/merken, daarbij kan je met 1 druk op de knop een aanwijscursor gebruiken wat zeer efficiënt werkt.

Pluspunten

• Serp beeld

Minpunten

• Aanwijscursor niet aanwezig

harm 02-08-2017 Product paar dagen in bezit

mooie 55 inch tv van samsung

Zojuist geïnstalleerd. Nu al blij met de nieuwe tv. Mooi beeld en goed geluid. Smarthub werkt makkelijk werkt al een stuk beter en soepeler als op de vorige tv. Echt een aanrader.

Rik 02-08-2017 Product paar dagen in bezit

Beste. Aankoop. Ooit.

Mijn wensenlijstje voor een televisie was in eerste instantie niet zo hoog; het reguliere: 4K, mooi design, tv kunnen kijken. That's it.
In eerste instantie op zoek naar een UE49MU7000, maar eenmaal de 8000-series gezien hebbende moest ik 'm hebben. Eenmaal thuis overtrof de televisie zichtzelf qua beeldkwaliteit en gebruiksgemak. Top!

Pluspunten

• Helderheid
  • Gebruiksgemak
  • Scherpte

Minpunten

• Overijverige afstandsbediening synchronisatie
  • Prijs wellicht struikelblok, maar wel waard!

Ad Smits 31-07-2017 Product paar weken in bezit

Super helder en scherp beeld deze Samsung UE55MU8000

Onlangs viel mijn UE55F9000 per ongeluk om, helaas scherm kapot. Vreselijk want was bang geen betere meer te kunnen krijgen. Dat laatste had ik mis, heb nu dus een UE55MU8000 van Samsung. Heb deze nu een week of drie in bezit en het beeld is zo zuiver, helder en vol van kleur, als of je er bij staat in de film, concert of wat ik ook bekijk. Alles media apparaten zijn met één afstandbediening te bedienen, hoewel het even duurde voor ik door had hoe en wat. Maar nu drie weken verder staat het beeld naar mijn zin, zijn UHD content superieur die ik aanstuur via mijn S7 via You Tube en mijn netwerk. Maar ook alle andere video bronnen zijn nog nooit zo mooi geweest! De Samsung UE55MU8000....een aanrader voor iedereen!

Pluspunten

• Alle media bronnen via één AB
  • Super helder beeld
  • Zeer scherp beeld, vol van kleuren
  • Veel instel mogelijkheden voor beel en geluid

Minpunten

• Beeld in andere mode, 4:3 moet je diep menu in

Kevin88 30-07-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtige Televisie, Goede Service

Het design en de kabelmanagement zijn prachtige oplossingen! Het beeld is spatzuiver en de General User Interface is gebruiksvriendelijk voor iedereen.
Bovendien installeert de TV zelf alle applicaties/apparaten die je erop aansluit.

De voet maakt het een eyecatcher voor in de woonkamer. Ook vrouwen kunnen niet ontkennen dat het geen prachtig apparaat is.

Pluspunten

• kabel management
  • Beeldkwaliteit
  • design

emilio 29-07-2017 Product paar weken in bezit

Mooi design, top tv, beperkt in mogelijkheden door tv dienst

Het is een uiterst mooie tv en hij kan de top aan. Alleen de tv aanbieder, ziggo in mijn geval, maakt hem toch net wat minder. De Horizon box maakt het schakelen van zender naar zender traag en veel van de algemene uitzendingen zijn niet van de maximale kwaliteit die de tv aan kan. Mijn punt is, je kunt volgens mij prima een klasse lager gaan (bijvoorbeeld model vorig jaar) en eenzelfde kwaliteit halen voor minder geld.

Pluspunten

• design
  • software

Minpunten

• koppeling met tv aanbieder, traag

ronald soepboer 09-09-2017

Beste emillio kyk zelf via de schotel cd .Ben jy van mening dat de schotel mooier beeld geeft?? dan ziggo.Heb je wel eens het beeld kunnen bekyken van de schotel gr Ronald

Pieter 28-07-2017 Product paar dagen in bezit

Groot effectief scherm. Heldere kleuren. Makkelijke AB.

Deze tv heeft eigenlijk geen rand. Stabiele voet. Met losse connectbox voor aansluiten randapparatuur.
LET OP, vereist is een recente CI+ module!

Pluspunten

• compacte afstandsbediening
  • geen randen om het scherm
  • connectbox

Minpunten

• voet komt ver naar achteren
  • niet draaibaar

Bram 23-07-2017 Product paar dagen in bezit

super mooie uhd tv ,zeer gaaf beeld wauw

We zijn nogal enthousiast over Samsung, mooi kleurrijk en strak beeld oppassen hoor ze komen bijna de huiskamer binnenwandelen!
Wat we ook mooi vinden zijn de smalle bezels, je hebt zo nog meer beeld om te kijken .

Pluspunten

• snoer mooi weggewerkt in voet
  • een afstandbediening voor alles
  • aparte stekkerdoos om snoeren weg te werken

Victor 15-07-2017 Product paar weken in bezit

Mooi groot scherm!

Mooi groot scherm. Mooi scherp beeld, de menu structuur met de super simpele afstandsbediening is een genot. Er zijn maar 10 knoppen waarmee je alles kunt.
TV start erg snel op en de Smart functies zijn direct beschikbaar. Ook vind ik het aansluiten van de kabels aan het losse kastje een goede vinding. Het is erg makkelijk om even een USB stick o.i.d. aan te sluiten zonder achter de tv te hoeven zoeken.
Tot zover een super TV

Pluspunten

• simpele afstandsbediening
  • Clean Cable Solution
  • makkelijke smartfuncties
  • goed geluid voor een platte tv

Minpunten

• prijs

Dirk 13-07-2017 Product paar dagen in bezit

Samsung 55 Inch 8000serie

Mooie slanke TV die in no-time geïnstalleerd is en mooi helder beeld ( wel op dynamisch zetten) en goed geluid. Losse aansluitblok dus alle kabels gaan door chromen voet ( alleen LAN moet toch weer los worden aangesloten-jammer).
Heel tevreden met deze aankoop.

Rene 08-07-2017 Product paar dagen in bezit

Super mooi beeld

Wat een verbetering ten opzichte van mijn oude tv. Super mooi beeld, en vakkundig gemonteerd op een verstelbare arm, zodat altijd de juiste kijkhoek heb. Erg tevreden met deze aankoop! Erg tevreden over alle SMART APPS, zoals Plex, Pathé, etc.

Pluspunten

• scherp beeld
  • mooie vormgeving

Robintm 22-06-2017 Product paar weken in bezit

Prachtig beeld!

Dit is een televisie vaag wereld klasse. Naast het strakke design heb je fantastisch scherp beeld. Het installeren na bezorging was zo gebeurd. Sterker erin, aanzetten, even vijf minuutjes door het installatieprogramma heen en klaar. Kijken maar!Het bedieningsgemak is zeer eenvoudig te noemen. Zo heeft de afstandsbediening maar en paar knoppen waarmee je alles kan instellen en regelen. Mijn dochter van zeven is dol op de televisie en kijkt geregeld naar YouTube of Netflix.

ron 20-06-2017 Product paar dagen in bezit

mooie en makelijke tv

televisie is makkelijk te installeren. Binnen een half uur had ik al beeld. Wat een gemak.
heb tot nu toe geen spijt van de aankoop

RusscherM 19-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooie televisie

Deze Samsung televisie hebben wij nu twee weken in ons bezit. Hij is netjes bezorgd en neergezet.
De installatie heb ik zelf gedaan. Dat gaat heel eenvoudig. Ik heb de aanwijzingen op de televisie opgevolgd en met een kwartier was de tv klaar voor gebruik. De snoeren van de tv-kastjes kan je mooi wegwerken aan de achterkant van de tv. Ik schrok in eerste instantie wel van de grootte van de tv en of dat in onze huiskamer wel goed is. De afstand vanaf het zitgedeelte is ongeveer 4 meter. Wij hadden een veel kleinere tv dus dan is dit beeld wel ff wat anders. Er worden bij ons veel tekenfilms, sport en documentaires gekeken. De kleuren zijn echt heel mooi. Ik was daar heel verrast over. Het geluid is ook heel goed. Je kan kiezen uit verschillende vormen. De vormgeving is strak en de tv is superdun. De afstandsbediening is eenvoudig in gebruik en klein. Hij ligt goed in de hand. Mijn kinderen vinden de microfoon op de afstandsbediening geweldig!
Zo kunnen ze snel filmpjes zoeken op internet. Wij gebruiken wel de afstandsbediening van onze provider om de tv-gids te kunnen zien en opnames in te plannen. Ik ben er nog niet achter of dit ook mogelijk is met de afstandsbediening van de tv zelf.

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Kabels mooi weggewerkt
  • Eenvoudige installatie

B. Onal 18-06-2017 Product paar dagen in bezit

Helder scherm en geweldig one connect optie

Product heeft een zeer helder scherm. One connect kastje is geweldig. Vanwege dit kastje is er nog maar 1 kabel die vanuit je tv loopt. Eén kabel die verbinding maakt met de TV en one connect. Alle kabels sluit je aan op het one connect kastje. Dit was voor mij de reden van aanschaf. Ik werd gek van alle hdmi kabels van en naar de TV toe. Heb de 55 inch gekocht omdat mijn afstand naar de tv circa 3,5m bedraagt. Ik ben van mening dat dit een ideale afstand is voor deze zeer heldere TV. De hoge resolutie komt heel goed tot zijn recht. TV recent aangeschaft dus ik hoop er nog lang plezier van te hebben. Overigens twijfelde ik tussen de 65 inch en deze. Maar afstand naar de TV is erg belangrijk en daardoor besloot ik de 55 inch te nemen die heel goed tot zijn recht komt. Strak design, fijne afstandsbediening (klein, praktisch en ligt heerlijk in de hand), TV is makkelijk te bedienen en aan te sluiten. Was met 5 minuten klaar om TV te kijken.

Pluspunten

• One connect
  • Afstandsbediening
  • Prachtig scherm

Ed van de Ree 12-06-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer makkelijk te programeren

Na een paar omzwervingen toch gekozen voor de 8000 serie superhelder beeld en zeer makkelijke installatie

Pluspunten

• installatie
  • Wandbeugel

Koerd 11-06-2017 Product paar weken in bezit

Complete Samsung!

Wij zijn lang opzoek geweest naar een mooie televisie, liefst een 4K. Uiteindelijk hebben wij voor deze Samsung gekozen. Hij is qua beeld haarscherp. De kleuren worden zo levendig weergegeven dat het alleen al daardoor een hele beleving is om er naar te kijken. Ook het geluid van de televisie is vergeleken met andere en voorgaande modellen zeker te omschrijven als goed! Wij kijken voornamelijk films en tekenfilms voor de kleintjes en ook de kleintjes onder ons zijn er onder de indruk van. Het design is erg strak vormgegeven, hij is ultra dun en er zit een heel dus grijs kleurige omlijsting waardoor het op een mooi strak foto lijst lijkt! Wij overwegen het hierdoor ook om deze televisie aan de muur op te hangen.
De menu van deze samsung televisie is erg eenvoudig raad te plegen en er door heen te scrollen. De instellingen zijn eenvoudig weergegeven waardoor je binnen enkele seconden het juiste heb gevonden.
Wij hebben al meerdere erg positieve reacties gehad over deze televisie. Samsung heeft weer een zeer mooi product neergezet!

• Haarscherp beeld
  • Goed geluid

Olaf 07-06-2017 Product paar dagen in bezit

Groot scherm, (te) veel instellingen

Prima scherm om mijn 12 jaar oude LCD televisie te vervangen. Wel veel opties moeten aanpassen om goede kleuren uit mijn Xbox One te krijgen. Maar daarna wel de moeite waard.

Ook wel mooi dat de TV mijn apparaten vanzelf herkende (Xbox en KPN ontvanger). De menu's reageren vlot en er zijn aardig wat apps beschikbaar.

Samsung heeft het netjes gedaan met het ontwerp. Door One Connect heb ik geen kabelbende en de twee kabels die er dan toch in moeten, zitten in de voet verwerkt. Zelfs de achterkant van de TV is "schoon" omdat er een paar kapjes over de ingangen zitten.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goede kleuren
  • Mooi design, zelfs de achterkant

Minpunten

• Ingewikkeld om kleuren in te stellen
  • Voet voelt wat instabiel