Panasonic VIERA TX-58EXW784 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,10 cm dikte
58,0 inch

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Shie-toeck Die Wolleet. 31-08-2017

HUGE MF-IN MEGASCREEN :)

MAN MAN MAN. Waar laat ik deze kast nu weer. 58 inch. Even omrekenen. (why the f.uck) TV's in inches gaan en - om zo maar wat te noemen - piemels in centimeters - ik heb geen idee.

Schermgrootte. (men zegt dat tussenkopjes goed werken, dus daarom)

Mijn geval op z'b finest hour is 18 centimeter. Daar ben ik heel blij mee. En ik ben niet de enige. Hoeveel gevallen is mijn TV dan? Een rekensommetje. 18 / 2,54 cm per inch = 7.34 inch. En dan 58inch gedeeld door 7,34inch = 7,98 keer. Dus de tv is ongeveer 8 keer mijn schwanz.
Ik heb dus even uitgemeten langs de muur. Ik geef toe het is niet de beste manier - maar mijn meetlint had ik bij de buurvrouw laten liggen. Wel mooi meegenomen dat hans der schwanz ook een beetje schuin de lucht in staat - dan kun je mooi die diagonaal langs de muur meten. En ik moet toegeven - toch wel een goed stuk, 58 inch. Op deze manier schatten van de grootte blijft toch lastig. Ik heb me er toch wel een beetje op verkeken. Volgende keer toch maar met een lineaal of een meetlint even meten.

Verpakking

Goed - wat valt er verder nog te melden. Ohja. De verpakking. Top systeem - makkelijk uit de doos te krijgen. Je haalt de doos er om weg door 4 klemmetjes los te maken. Even een schroefjes aandraaien en het voetstuk bevestigen. Heel fijn.. Kind kan de was doen.

Installatie.
Ja ging snel - was fijn. De directe knop op de ab naar netflix is verleidelijk. De connectie met wifi maken gaat makkelijk - al is het wel zo dat de connectie soms later klaar is dan de tv is opgestart. dus dan moet je wachten. KAK Veel apps. Vimeo, netflix, youtube, ik mis alleen spotify. Maarja dat luister je toch niet op deze tv - want het geluid is ok, niet super. Goed genoeg voor een film hoor - maar ik zou je toch wel even een soundbar oid aanraden.

Beeld is dik in orde - goede kijkhoek, mooi design. Super skinny :) just like me like a them gals, aight.

Pluspunten

• mooi beeld
  • veel instellingen
  • 8 gevalltjes is een mooi formaat.

Minpunten

• soms trage connectie met wifi
  • max viel uit tijdens de gp van belgie.
  • dus toen moet ie uit
  • want saai zonder max
  • renault motor is kak.

John 11-10-2017

Fantastisch scherm die mooi blend in mijn interieur

Sinds een maand heb ik deze joekel van een televisie in huis staan. Met een redelijk grote woonkamer moest ik toch echt iets doen aan mijn oude 40” televisie, en dus heb ik voor deze Panasonic gekozen. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad, wat een beeldkwaliteit, gebruiksgemak, en strak design! Het uitpakken en installeren van de televisie ging best makkelijk, alleen is 'ie wel erg zwaar, dus ik raad je aan om even aan te kloppen bij de buurman. Gelijk op de handige Youtube app wat 4K filmpjes opgezocht om de kwaliteit eens aan de tand te voelen, en hij stelt zeker niet teleur. Ook een 4K Netflix abbo aangeschaft om alles uit deze tv te halen. Zo komen natuurdocumentaires of de nieuwste series echt tot zijn recht, wat een diepte en scherpte! Ik ben er spontaan opnieuw Better Call Saul door gaan kijken. Verder werkt de tv erg snel, en zijn de bijgeleverde apps handig. Ondanks het logge design doet ook de afstandsbediening wat 'ie moet doen. Verder laat het geluid uit de televisie te wensen over, maar dit is voor mij persoonlijk geen verrassing en ook geen probleem, ook omdat zo’n televisie gewoon een goed geluidssetje verdiend. Kort samengevat ben ik erg tevreden. Ik ga nog eens lekker onderuitgezakt van BBC Earth: Africa genieten!

• 4K kwaliteit is fantastisch
  • Apps zijn erg handig
  • TV werkt snel

Minpunten

• Lelijke afstandsbediening
  • Matig geluid

naomiiseenknappert 06-10-2017

Vet scherm, lekker snelle interface -

Echt een lekker schermpje. Heel erg veel tv voor je geld. Alles sluit makkelijk aan. Ik mis alleen de mogelijkheid om makkelijk te typen. Gaat allemaal toch een beetje lastig. T9 op z'n minst was handig geweest of misschien kunnen praten tegen je afstandsbediening? Ik zou dat heel fijn vinden, want youtube blijft toch een beetje behelpen. En ik vind het jammer dat er geen spotify app is. Dat moet dan weer via de apple tv. Maar wel een lekker scherm. Met netflix ultra 4k voor slechts 2,5 ekkermannen de maand erbij is het heeeeel lekker films en series kijken.

Maar als je alleen naar het beeld kijkt, dan is het echt een top ding! Koop er wel gelijk even een soundbar bij. Het geluid houdt echt niet over. Prima voor een serietje. maar als je de serie echt wilt beleven is een soundbar of andere oplossing wel echt een must.

Pluspunten

• mooie kleuren
  • luxe design
  • slick en dun
  • goede kijkhoek
  • draaibare standaard

Minpunten

• lastig typen bij youtube en andere apps
  • volume / geluid.

Kcub 17-09-2017

Goede beeldkwaliteit, mooi ontwerp

De Panasonic TX-58, een perfecte maat naar mijn mening, groot maar ook niet te lomp. De standaard is in hoogte te verstellen, deze moest ik wel nog monteren met een paar schroeven aan de tv maar dit was 10minuten werk. (Wel oppassen met het scherm! Je moet de tv neerleggen om de standaard te kunnen monteren.) De tv voelt instabiel aan op de standaard, het grote scherm zit maar op een paar cm vast aan de standaard waardoor de tv wiebelt als je de tv draait. Het chroom van de tv ziet er strak en modern uit, de rand om de tv is smal wat erg prettig tv kijken is. De beeldkwaliteit is erg goed, zodra je de beeldweergave optie Dynamisch inschakeld springen de kleuren uit de tv. De smarttv opties werken snel en zijn duidelijk. De tv moest wel nog updaten toen ik hem voor het eerst had geinstalleerd. Verder een top tv! Ik zou de tv zeker aanraden.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Menu
  • Kleurweergave

Minpunten

• Standaard voelt instabiel