Panasonic VIERA TX-58EXW784 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,10 cm dikte
58 inch.

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Shie-toeck Die Wolleet. 31-08-2017 Product paar weken in bezit

HUGE MF-IN MEGASCREEN :)

MAN MAN MAN. Waar laat ik deze kast nu weer. 58 inch. Even omrekenen. (why the f.uck) TV's in inches gaan en - om zo maar wat te noemen - piemels in centimeters - ik heb geen idee.

Schermgrootte. (men zegt dat tussenkopjes goed werken, dus daarom)

Mijn geval op z'b finest hour is 18 centimeter. Daar ben ik heel blij mee. En ik ben niet de enige. Hoeveel gevallen is mijn TV dan? Een rekensommetje. 18 / 2,54 cm per inch = 7.34 inch. En dan 58inch gedeeld door 7,34inch = 7,98 keer. Dus de tv is ongeveer 8 keer mijn schwanz.
Ik heb dus even uitgemeten langs de muur. Ik geef toe het is niet de beste manier - maar mijn meetlint had ik bij de buurvrouw laten liggen. Wel mooi meegenomen dat hans der schwanz ook een beetje schuin de lucht in staat - dan kun je mooi die diagonaal langs de muur meten. En ik moet toegeven - toch wel een goed stuk, 58 inch. Op deze manier schatten van de grootte blijft toch lastig. Ik heb me er toch wel een beetje op verkeken. Volgende keer toch maar met een lineaal of een meetlint even meten.

Verpakking

Goed - wat valt er verder nog te melden. Ohja. De verpakking. Top systeem - makkelijk uit de doos te krijgen. Je haalt de doos er om weg door 4 klemmetjes los te maken. Even een schroefjes aandraaien en het voetstuk bevestigen. Heel fijn.. Kind kan de was doen.

Installatie.
Ja ging snel - was fijn. De directe knop op de ab naar netflix is verleidelijk. De connectie met wifi maken gaat makkelijk - al is het wel zo dat de connectie soms later klaar is dan de tv is opgestart. dus dan moet je wachten. KAK Veel apps. Vimeo, netflix, youtube, ik mis alleen spotify. Maarja dat luister je toch niet op deze tv - want het geluid is ok, niet super. Goed genoeg voor een film hoor - maar ik zou je toch wel even een soundbar oid aanraden.

Beeld is dik in orde - goede kijkhoek, mooi design. Super skinny :) just like me like a them gals, aight.

Pluspunten

• mooi beeld
  • veel instellingen
  • 8 gevalltjes is een mooi formaat.

Minpunten

• soms trage connectie met wifi
  • max viel uit tijdens de gp van belgie.
  • dus toen moet ie uit
  • want saai zonder max
  • renault motor is kak.

Kcub 17-09-2017 Product paar weken in bezit

Goede beeldkwaliteit, mooi ontwerp

De Panasonic TX-58, een perfecte maat naar mijn mening, groot maar ook niet te lomp. De standaard is in hoogte te verstellen, deze moest ik wel nog monteren met een paar schroeven aan de tv maar dit was 10minuten werk. (Wel oppassen met het scherm! Je moet de tv neerleggen om de standaard te kunnen monteren.) De tv voelt instabiel aan op de standaard, het grote scherm zit maar op een paar cm vast aan de standaard waardoor de tv wiebelt als je de tv draait. Het chroom van de tv ziet er strak en modern uit, de rand om de tv is smal wat erg prettig tv kijken is. De beeldkwaliteit is erg goed, zodra je de beeldweergave optie Dynamisch inschakeld springen de kleuren uit de tv. De smarttv opties werken snel en zijn duidelijk. De tv moest wel nog updaten toen ik hem voor het eerst had geinstalleerd. Verder een top tv! Ik zou de tv zeker aanraden.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Menu
  • Kleurweergave

Minpunten

• Standaard voelt instabiel