Samsung QE65Q9FAML - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
2,49 cm dikte
65,0 inch

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Stephan 18-01-2018

Mooi beeld, geen last meer van reflectie van dag licht

Deze QLED is gekocht bij Radio von Burg te Rotterdam. Goeie service en weten waar ze het over hebben. Bij de Media markt willen ze alleen verkopen, zonder dat ze weten wat ze eigen lijk verkopen. De prijs was ook een stuk beter dan welke aanbieder ook, wel een voor de Nederlandse markt XXN. Het beeld is mooi, zwart is niet 100% zwart maar dat weetje al. Dat weegt niet af tegen de andere voordelen van het toestel. Afstandsbediening, werkt ook voor bijv de Ziggo box, automatisch zonder wat in te leren. echt gaaf.

Pluspunten

• Één afstandsbediening
  • Goed geluid, geen soundbar nodig
  • Mooi strak

Dennis 16-01-2018

Beeld waar je naar blijft kijken

Het beeld is waanzinnig, enorm scherp en kleurrijk. Ik heb lang getwijfeld tussen O-Led en QLed.
QLed heeft de strijd gewonnen door het achterwege blijven van inbrandklachten en de vormgeving. Maar dat laatste is smaak.
Kleuren zijn in mijn ogen gelijkwaardig aan OLed het zwart is t.o.v. OLed natuurlijk ietsje minder zwart. Maar met Local dimming kom je een heel eind en is het meer dan acceptabel.
Het geluid is voldoende om even een actualiteitenprogramma te kijken. Ga je, en dat wil je met 65 inch, een goeie serie of film kijken heb je uiteraard een Home Theatre set nodig of iets dergelijks.

Het menu werkt intuïtief, makkelijk en snel. Goed zelf in te delen naar eigen voorkeur.

De tv hangt hier met een Samsung No Gap Wallmount aan de muur. Ontzettend strak met een spleetje van 6 mm tussen muur en tv. Als je een tv van een dergelijk kaliber koopt, doe er dan die 180 euro ook bij voor een strakke afwerking. Een nadeel ervan is wel dat pijnlijk de imperfecties van de stukadoor te zien zijn als de muur niet over 65inch perfect vlak is... :o)

Kortom:
Ik ben er ontzettend blij mee!

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • menu
  • strakke ophangmogelijkheden

Minpunten

• prijs

jjhop71 03-06-2017

Kunst aan de muur

We hebben de TV nu 2 weken in bezit. Van een 32" LCD schermpje van 11 jaar oud naar deze hypermoderne 65" Samsung Qled. Wat een wereld van verschil!

Schitterend beeldkwaliteit, zwart=zwart, makkelijke Smart TV en ook niet onbelangrijk voor ons: gewoon een mooie TV om te zien. De TV hangt als een schilderij aan de muur. Let wel op: de "invisible cable" is wel misleidend, want naast die doorzichtige kabel, moet er ook gewoon nog een oude vertrouwde voedingskabel naar het scherm!! Wij zijn gelukkig net bezig met een verbouwing dus kunnen we beide kabels in de muur wegwerken.

Het is wel een enorme investering geweest, maar tot nu toe geen moment spijt van deze investering.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • uitstraling

Minpunten

• kostprijs
  • misleidend invisible cable verhaal

Filmliefhebber 01-06-2017

Groot scherm

Ik heb deze tv gekocht omdat de kleuren en beelden prachtig mooi zijn. Mijn eigen opnames van onderwater tijdens mijn duiken kan ik nu nog mooier uit laten komen.