Samsung QE65Q9FAML - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
2,49 cm dikte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Shaidoe 04-02-2018

Een product om in huis te hebben!

Na het oriënteren welke het beste aansluit naar ons wensen zijn we uitgekomen op deze Qled tv. De doorslag was de beeldkwaliteit en het geluid. Dit tv sluit ook aan met onze telefoons, waardoor we eenvoudig fotos of videos kunnen streamen naar ons tv toe. Ik zou zegge ervaar het zelf of vraag naar uitleg in één van de winkels die deze tv verkoopt.

fernando 29-01-2018

geluk met 500 cashback

Naar een tijdje lang me te hebben georienteerd op het nieuwe aanbod van -nieuwe- technieken qua tv kijken besloten het neusje van de zalm te kopen en heel gelukkig met mijn nieuwe aankoop qua beeld en geluid....jammer dat nog niet veel zenders k4 techniek gebruiken. Maar we zijn klaar voor de toekomst...en kijken dan voorlopig maar video s en YouTube die deze techniek wel al ondersteunen. Een aanrader!!

Jeremy 20-01-2018

Geweldige kwaliteit

De beeld kwaliteit is perfect om films op te kijken en games op mijn ps4 pro. echt tot in de detail perfect zo mooi.

Pluspunten

• beelkwaliteit
  • opties

Minpunten

• prijs

Daniëla 19-01-2018

Groot scherm, prachtige tv

Geweldig mooie tv. Prachtig beeld en geluid. Heel erg duidelijk. Zeer chique uitstraling, wij zijn er erg blij mee.

Stephan 18-01-2018

Mooi beeld, geen last meer van reflectie van dag licht

Deze QLED is gekocht bij Radio von Burg te Rotterdam. Goeie service en weten waar ze het over hebben. Bij de Media markt willen ze alleen verkopen, zonder dat ze weten wat ze eigen lijk verkopen. De prijs was ook een stuk beter dan welke aanbieder ook, wel een voor de Nederlandse markt XXN. Het beeld is mooi, zwart is niet 100% zwart maar dat weetje al. Dat weegt niet af tegen de andere voordelen van het toestel. Afstandsbediening, werkt ook voor bijv de Ziggo box, automatisch zonder wat in te leren. echt gaaf.

Pluspunten

• Één afstandsbediening
  • Goed geluid, geen soundbar nodig
  • Mooi strak

Dennis 16-01-2018

Beeld waar je naar blijft kijken

Het beeld is waanzinnig, enorm scherp en kleurrijk. Ik heb lang getwijfeld tussen O-Led en QLed.
QLed heeft de strijd gewonnen door het achterwege blijven van inbrandklachten en de vormgeving. Maar dat laatste is smaak.
Kleuren zijn in mijn ogen gelijkwaardig aan OLed het zwart is t.o.v. OLed natuurlijk ietsje minder zwart. Maar met Local dimming kom je een heel eind en is het meer dan acceptabel.
Het geluid is voldoende om even een actualiteitenprogramma te kijken. Ga je, en dat wil je met 65 inch, een goeie serie of film kijken heb je uiteraard een Home Theatre set nodig of iets dergelijks.

Het menu werkt intuïtief, makkelijk en snel. Goed zelf in te delen naar eigen voorkeur.

De tv hangt hier met een Samsung No Gap Wallmount aan de muur. Ontzettend strak met een spleetje van 6 mm tussen muur en tv. Als je een tv van een dergelijk kaliber koopt, doe er dan die 180 euro ook bij voor een strakke afwerking. Een nadeel ervan is wel dat pijnlijk de imperfecties van de stukadoor te zien zijn als de muur niet over 65inch perfect vlak is... :o)

Kortom:
Ik ben er ontzettend blij mee!

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • menu
  • strakke ophangmogelijkheden

Minpunten

• prijs

Diana 06-10-2017

Super mooi beeld, perfecte grootte

Na lang zoeken hebben we gekozen voor deze TV.

Op de eerste plaats omdat hij de award van de Eisa gekregen heeft.
Op de tweede plaats omdat het beeld het mooiste is.

We hebben de TV's in de winkel naast elkaar laten zetten en de Oled tv kon niet tegen deze Qled tv op.
Beeld is perfect, geluid is goed, design is mooi. Bediening is simpel.

Hans 22-08-2017

Erg goed, uitstekend.

Na veel rond kijken en het lezen van reviews op het internet besloten om tot aankoop over te gaan. Kwaliteit en beleving staat bij ons voorop met name voor het kijken van film.Films die wij graag samen kijken ter ontspanning na een dag hard werken.
TV samen uitgepakt, is erg simpel te installeren, over alles is goed over nagedacht.
Als je de TV aanzet ziet je het meteen, super strak en fraai beeld. Standaard instellingen zijn al er goed, na veel spelen met de verschillende beeldinstellingen kwamen wij uiteindelijk weer uit op de standaard geleverde instelling. Naast een zeer goede beeldkwaliteit is er ook een heel fraai bedieningsgemak. Tv was snel geïntegreerd met de Ziggo STB and blue ray speler. Snelle ovegang van STB naar bv Netfilx, kortom een topper !

jjhop71 03-06-2017

Kunst aan de muur

We hebben de TV nu 2 weken in bezit. Van een 32" LCD schermpje van 11 jaar oud naar deze hypermoderne 65" Samsung Qled. Wat een wereld van verschil!

Schitterend beeldkwaliteit, zwart=zwart, makkelijke Smart TV en ook niet onbelangrijk voor ons: gewoon een mooie TV om te zien. De TV hangt als een schilderij aan de muur. Let wel op: de "invisible cable" is wel misleidend, want naast die doorzichtige kabel, moet er ook gewoon nog een oude vertrouwde voedingskabel naar het scherm!! Wij zijn gelukkig net bezig met een verbouwing dus kunnen we beide kabels in de muur wegwerken.

Het is wel een enorme investering geweest, maar tot nu toe geen moment spijt van deze investering.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • uitstraling

Minpunten

• kostprijs
  • misleidend invisible cable verhaal

paul 04-09-2018

volgende keer beter lezen de 2018 modellen van de q led serie daarin heeft alleen de 9 de one connect met stroomkabel naar de tv toe. De 2017 modellen hebben stroom en invisble cable.Dus er kunnen 2 dingen zijn gebeurd 1 u bent opgelicht of 2 u heeft de specs van de 2018 zitten lezen om vervolgens een 2017 te kopen.Een zekerheid is de 2018 Q9F heeft maar 1 kabel naar de tv toe.

Filmliefhebber 01-06-2017

Groot scherm

Ik heb deze tv gekocht omdat de kleuren en beelden prachtig mooi zijn. Mijn eigen opnames van onderwater tijdens mijn duiken kan ik nu nog mooier uit laten komen.

Zlobinski 05-04-2017

Wattage verbuik te hoog

Als men 6uur per dag TV kijkt.
335Watt x 6uur x 365dagen x € 0,20 = een 150 Euro stroom verbruik per jaar alleen voor TV.

in mijn vorige recentie zat een grote rekenfout gemaakt maar deze klopt.

Echter wij kijken 2,5 X zoveel wat neer komt op minimaal 400 Euro in ons geval per jaar aan stroom verbruik alleen voir TV.

Wij kijken de hele dag TV daar ik ziekelijk ben en dit mijn grote hobby is.
Dus Samsung, snel zuiniger maken.