Samsung UE55MU9000 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
9,91 cm dikte
55 inch.

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Top TV 03-08-2017 Product paar dagen in bezit

Top TV erg fijn en simpel in gebruik

Super fijne tv mooi beeld, simpel te installeren en ging allemaal super snel. Er zit ook een heel fijn geluid in. prijs /kwaliteit is helemaal in orde en een echte aanrader

Samsunguser 26-07-2017 Product paar dagen in bezit

Beste Beeld ooit

Een geweldig product. In de huidige woonkamer past een zeer modern en kleurrijk object. Zowel uitstraling als geluid. Ons vorige Samsung tv van 10 jaar geleden was ook een pracht, maar dit is wel echt tof.
Grote pluspunt geen bedrading meer!

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • geluidkwaliteit
  • grootte
  • geen bedrading
  • stijl, model

Minpunten

• kon ik er maar 1 verzinnen

Cees 24-07-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtige Curved TV

Televisie was makkelijk te installeren. Beeld kwaliteit is prachtig, eveneens het design van de nieuwe afstandsbediening. Tv beugel is wel iets slap en makkelijkbuigzaam (niet kind vriendelijk).

Pluspunten

• Nieuwe afstandsbediening
  • Beeld kwaliteit
  • Prachtig design
  • Snel menu

Minpunten

• Slappe beugel

Renko 10-07-2017 Product paar weken in bezit

Super kwaliteit

Voor mij was het een behoorlijke upgrade van 1e gen hd naar 4k maar wat een mooi beeld en de bediening is ook eenvoudig en simpel net als de bijgeleverde afstand bediening. Een echte aanrader.

Pluspunten

• kijkt fijn
  • snelle installatie
  • 1 kastje voor alle kabels
  • kleine afstand bediening die alles kan

arjanmeun 27-06-2017 Product paar weken in bezit

Prachtig design zonder compromis aan kijkervaring

Installatie: kinderlijk eenvoudig, met een paar sterke schroeven en een paar kapjes die ietwat lastig in elkaar klikken heb je de powerkabel en de One-Conect kabel zo weggewerkt in de disign-voet van de TV. Deze voet is overigens heel erg handig geplaats zodat de TV erg stabiel staat maar er nauwelijks meer ruimte uitsteekt, van bovenaf gezien zeg maar
Instellen: even netwerk opzoeken, handig on-screen toetsenbord, ik had al een Samsung account dus die connectie was ook zo gemaakt. Vervolgens Ziggo verbinden middels HDMI, Netflix, en andere streamingsdiensten ook fluitje van een cent
Beeld & Geluid: de superlatieven komen haast tekort om de beeld- en geluidskwaliteit te beschrijven, alhoewel het geluid nog wel wat voller kan denk ik toch dat de maximale geluidservaring zonder soundbar hier wel gevonden is. Maar over het beeld raak ik niet uitgepraat, strak, natuurlijk, scherp, noem maar op!! Dik tevreden.

Pluspunten

• design
  • One-connect, één kabel in principe
  • kijkervaring

Marlayne 11-06-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtige Gecurvde Tv, een aanwinst in iedere woonkamer.

Deze tv van 55 inch is nu 1 week in gebruik, en doordat hij Ultra HD is en een gecurfdnscherm heeft is het tv kijken een nieuwe geweldige beleving geworden. De kleine afstandsbediening vond ik eerst even vreemd maar hij is superhandig en alles wijst zich vanzelf, dus ook erg gebruiksvriendelijk. Het geluid is boven verwachting goed, en het prachtige design is gewoon een aanwinst in iedere woonkamer.
Een echte aanrader dus!

Pluspunten

• Uitzonderlijk Superhelder beeld
  • Zeer handig in gebruik
  • Kleine compacte afstandsbediening

Barten 26-04-2017 Product paar dagen in bezit

Groot scherm, mooi beeld

Het is een strak, gecurved model. Heel mooi, scherp beeld, mooie kleuren het is echt een aanrader!! Handige en compacte afstandbediening.

Pluspunten

• Makkelijke afstandbediening.