Samsung UE40MU6400 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5,42 cm dikte
40,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Erik de koe 31-07-2017

Mooie tv met super beeld

Ik heb dit tv nu een paar weken. En moet zeggen dat hij me super bevalt.
Vooral zen snelheid en gemak van bediening spreken mij erg aan, in vergelijking met men oude smart tv.
Ook het beeld kwaliteit is super en wat een verschil van hd naar 4k. Echt geweldig.
Door dit alles is mijn netflix ervaring echt next level geworden.

Pluspunten

• Bediening soepel en gemakkelijk
  • Super scherp beeld

Minpunten

• 1knop bediening op het tv

Joris Bink 02-08-2017

Geweldige tv

Ik heb deze geweldige Samsung smart tv nu al voor een week en ik ben er heel tevreden mee. Het beeld is super scherp. Ik kijk wel eens natuurfilms en het lijkt dan gewoon alsof je erbij ben door de 4K.
De Samsung smart tv heeft heel veel functies. Ik heb hem nu een week en ik ben nog steeds functies aan het ontdekken. Je kan bijvoorbeeld met de afstandsbediening van de tv de zenders van bijv. de interactieve tv van KPN omhoog en omlaag doen. Ook heb ik een Samsung soundbar en die ik kan ik draadloos verbinden door een functie die op de soundbar zit. Zo komen je films nog meer tot leven. Het geluid van de tv zelf is ook goed. Het is natuurlijk geen bioscoop geluid maar je kan er gewoon tv-programma’s mee kijken. Ook kan je via de Samsung smartvieuw app films die je gedownload heb en foto’s die je gemaakt heb op je tv afspelen. Dit wilt niet altijd even soepel werken maar naar een paar keer proberen lukt het wel. Ook kan je de smartvieuw app als afstandsbeding gebruiken. Op de afstandsbeding die bij de tv zit heb je ook een microfoontje zitten. Als je deze indruk kan je bijv. zeggen “go to YouTube”, dan opent hij de YouTube app. Het nadeel ervan is wel dat dit in het Engels is. Ik denk dat het voor de Nederlandse taal pas later komt.
Het design van de tv is heel mooi. Overal netjes afgewerkt. Ik had het alleen wel leuker gevonden dat hij in het zwart kon in plaats van zilver rondom het scherm.
Ik zou de tv zeker aanraden omdat hij een super mooi design heeft en sper scherp beeld waardoor alles tot leven komt.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Strak design
  • Goede afstandsbediening

be 19-11-2017

Ik vind juist de afstandbediening een onding ,alles is zwart en moeilijk te besturen zoals teletekst is heel omslachtig en waarom niet gewoon een knop voor t.t
Kijkhoek vind ik minder dan bij mijn 7jaar oude philips 9000 serie en veel mooier beeld en makkelijker te bedienen dan de Samsung
Misschien word het allemaal nog beter want ik heb hem net een week

Hans 27-11-2017

Hoe zit het met snel bewegende beelden zoals een tennis- of voetbalwedstrijden daar het slechts een 50 Hz TV is ??

Matthijs 08-01-2018

Mooie uitstraling, apps werken goed en snel

Deze TV in eerste instantie gekozen vanwege het geborsteld aluminium randje, zodat er geen zwart ding in de kamer staat.

Het apparaat is lekker snel, er is veel keuze uit apps waardoor mijn chromecast naar de slaapkamer-TV kan verhuizen. Spotify werkt ook perfect, ziet er erg goed uit en kan via de telefoon bediend worden.
Natuurlijk is het even afwachten hoe lang deze TV nog ondersteund wordt maar dat is voor later zorg.

De connectiviteit is dik in orde; ARC wordt ondersteund waardoor het geluid zonder extra kabels via mijn receiver kan klinken. Geluid van de TV zelf heb ik niet getest, ik gebruik uitsluitend mijn receiver. Je kan de TV middels een netwerkkabel aan je netwerk hangen, fijn voor UHD content.

Wat UHD betreft: heb via de Amazon Live app The Grand Tour in UHD gekeken en beeld en geluid zijn echt subliem.

De kleine afstandsbediening is even wennen maar eigenlijk doet ie alles wat je nodig hebt, en inderdaad, zowel de receiver als de settop-box kan je er mee bedienen.

Kortom, ik ben erg tevreden over dit apparaat!

YUP020 07-02-2018

Prachtige televisie met een strak design

Ik heb deze televisie nu een aantal weken in huis en ik moet zeggen dat ik helemaal verkocht bent. Hij heeft alles wat je van een goede televisie kan verwachten. De televisie heeft een heel mooi modern design, maar is niet te overdreven. Hierdoor past de televisie in iedere woonkamer of slaapkamer. Je hoeft geen technisch genie te zijn om de televisie optimaal te kunnen gebruiken, de bediening is heel makkelijk en met de afstandsbediening die op spraak werkt wordt het zelfs nog makkelijker. Een van de belangrijkste punten van een televisie is voor veel mensen de beeldkwaliteit en hiermee stelt Samsung je niet teleur. Het beeld is haarscherp en dit zorgt voor extra kijkplezier. Het geluid van de televisie krijgt van mij ook een voldoende. Wil je een hele bioscoopervaring dan zal je wel een eigen geluidsinstallatie op de televisie moeten aansluiten want dat moet je niet verwachten van een televisie. Al met al is dit een uitstekende televisie die voldoet aan zijn prijs-kwaliteitsverhouding. Ik vind dit zeker een aanrader voor iedereen die niet te veel wilt besteden aan een televisie.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Handige afstandsbediening

E de Moor 09-01-2018

Scherp beeld

Beeldkwaliteit erg goed tov andere types en merken in zijn segment. Prijs/kwaliteitverhouding zeer acceptabel.

Pluspunten

• Helderheid 400cd/m2
  • Bedieningsgemak
  • Compatibiliteit met externe app.

Onno Teunissen 03-01-2018

Zeer mooi en scherp beeld voor een schappelijke prijs.

Wilde 4K smart TV van Samsung. Deze kwam heel goed uit de test.
Mooi design, zeer scherp beeld (4K) en makkelijk te installeren. Bluetooth functie erg handig vooral met een draadloze koptelefoon.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Bluetooth
  • Apps

Edward 03-01-2018

Top TV voor wat deze kost.

De keuze viel op Samsung omdat ook mijn vorige (10 jaar oud) een Samsung was. De prijs trok me om me verder te verdiepen in dit type. Na de installatie ben ik zeer te spreken over deze SmartTV en de mogelijkheden zijn ongekend. Top keuze en beveel deze iedereen aan. Voor dit geld zo'n kwaliteit is 'beyond the expectations'.

Pluspunten

• Eenvoudige installtie
  • Beeldkwaliteit
  • Bediening
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Geluidskwaliteit

be 02-01-2018

samsung eu40mu6400

Ik heb hem inmiddels een week of 5 en ik moet zeggen na alles goed te hebben ingesteld begin ik er aan te wennen
Beeld is prima ook met voetbal en tennis.
Geluid is wel een minpunt en teletext wat omslachtig,verder ben ik er heel tevreden mee .
Weet iemand hoe ik extra speakers aan kan sluiten voor beter geluid.?

Pluspunten

• mits goed afgesteld prachtig beeld
  • mooie tv.

Minpunten

• teletext omslachtig
  • geluid