Samsung UE40MU6400

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

Joris Bink 02-08-2017

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung UE40MU6400

Ik heb deze geweldige Samsung smart tv nu al voor een week en ik ben er heel tevreden mee. Het beeld is super scherp. Ik kijk wel eens natuurfilms en het lijkt dan gewoon alsof je erbij ben door de 4K.
De Samsung smart tv heeft heel veel functies. Ik heb hem nu een week en ik ben nog steeds functies aan het ontdekken. Je kan bijvoorbeeld met de afstandsbediening van de tv de zenders van bijv. de interactieve tv van KPN omhoog en omlaag doen. Ook heb ik een Samsung soundbar en die ik kan ik draadloos verbinden door een functie die op de soundbar zit. Zo komen je films nog meer tot leven. Het geluid van de tv zelf is ook goed. Het is natuurlijk geen bioscoop geluid maar je kan er gewoon tv-programma’s mee kijken. Ook kan je via de Samsung smartvieuw app films die je gedownload heb en foto’s die je gemaakt heb op je tv afspelen. Dit wilt niet altijd even soepel werken maar naar een paar keer proberen lukt het wel. Ook kan je de smartvieuw app als afstandsbeding gebruiken. Op de afstandsbeding die bij de tv zit heb je ook een microfoontje zitten. Als je deze indruk kan je bijv. zeggen “go to YouTube”, dan opent hij de YouTube app. Het nadeel ervan is wel dat dit in het Engels is. Ik denk dat het voor de Nederlandse taal pas later komt.
Het design van de tv is heel mooi. Overal netjes afgewerkt. Ik had het alleen wel leuker gevonden dat hij in het zwart kon in plaats van zilver rondom het scherm.
Ik zou de tv zeker aanraden omdat hij een super mooi design heeft en sper scherp beeld waardoor alles tot leven komt.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Strak design
  • Goede afstandsbediening

be 19-11-2017

Ik vind juist de afstandbediening een onding ,alles is zwart en moeilijk te besturen zoals teletekst is heel omslachtig en waarom niet gewoon een knop voor t.t
Kijkhoek vind ik minder dan bij mijn 7jaar oude philips 9000 serie en veel mooier beeld en makkelijker te bedienen dan de Samsung
Misschien word het allemaal nog beter want ik heb hem net een week

Hans 27-11-2017

Hoe zit het met snel bewegende beelden zoals een tennis- of voetbalwedstrijden daar het slechts een 50 Hz TV is ??

Erik de koe 31-07-2017

Mooie tv met super beeld

Geschreven voor: Samsung UE40MU6400

Ik heb dit tv nu een paar weken. En moet zeggen dat hij me super bevalt.
Vooral zen snelheid en gemak van bediening spreken mij erg aan, in vergelijking met men oude smart tv.
Ook het beeld kwaliteit is super en wat een verschil van hd naar 4k. Echt geweldig.
Door dit alles is mijn netflix ervaring echt next level geworden.

Pluspunten

• Bediening soepel en gemakkelijk
  • Super scherp beeld

Minpunten

• 1knop bediening op het tv

YUP020 07-02-2018

Prachtige televisie met een strak design

Geschreven voor: Samsung UE40MU6400

Ik heb deze televisie nu een aantal weken in huis en ik moet zeggen dat ik helemaal verkocht bent. Hij heeft alles wat je van een goede televisie kan verwachten. De televisie heeft een heel mooi modern design, maar is niet te overdreven. Hierdoor past de televisie in iedere woonkamer of slaapkamer. Je hoeft geen technisch genie te zijn om de televisie optimaal te kunnen gebruiken, de bediening is heel makkelijk en met de afstandsbediening die op spraak werkt wordt het zelfs nog makkelijker. Een van de belangrijkste punten van een televisie is voor veel mensen de beeldkwaliteit en hiermee stelt Samsung je niet teleur. Het beeld is haarscherp en dit zorgt voor extra kijkplezier. Het geluid van de televisie krijgt van mij ook een voldoende. Wil je een hele bioscoopervaring dan zal je wel een eigen geluidsinstallatie op de televisie moeten aansluiten want dat moet je niet verwachten van een televisie. Al met al is dit een uitstekende televisie die voldoet aan zijn prijs-kwaliteitsverhouding. Ik vind dit zeker een aanrader voor iedereen die niet te veel wilt besteden aan een televisie.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Handige afstandsbediening

WdK 03-11-2017

UE40UM6470SXXN

Geschreven voor: Samsung UE40MU6470

Deze televisie mede aangeschaft vanwege de ingebouwde satelliet tuner (DVB-S2).
Voor satelliet ontvangst met Canal Digitaal is een CI+ module nodig (b.v. M7 v3.5).
Ook belangrijk is dat je een Benelux model hebt (hiervoor staat SXXN in het type).
Satelliet ontvangst werkt prima met 4 LNB's en een DiSeq-switch, vrij in te delen.
De kanalen zijn eenvoudig te sorteren en bij elkaar te zetten in een favorieten map.
De installatie en de bediening van deze televisie is echt verbazingwekkend eenvoudig.
De standaard en de te installeren Apps zijn erg handig, zoals RTL XL, Spotify, TuneIn, Videoland.
Voor bediening van internet een (goedkoop) Bluetooth toetsenbord en een draadloze USB muis gekoppeld.
Ook timeshift, opnames, en TV gids werken prima. Voor opnemen en timeshift is een USB stick of USB HDD nodig. Bij mij werkt nu een USB stick 32GB prima.
Wat wel wat tijd vraagt is het optimaal afstellen van de beeldinstellingen.
Opvallend is dat de kleuren feller overkomen als je recht voor de TV zit, maar dit effect is kleiner als de kleurinstelling wat lager is. Verder prima beeldkwaliteit.
Spraakbediening is Engels talig en dit werkt. Kan misschien handig zijn voor sommige gebruikers.
De afstandsbediening van de TV krijg ik helaas niet gekoppeld met mijn Sonos Playbar.
Helemaal uitzetten van de TV gaat niet, blijft altijd in standby.
Geluidskwaliteit is voor mij vanwege gebruik Sonos niet belangrijk.
Prima TV gezien de mogelijkheden t.o.v. de prijs.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie en bediening
  • Werking en installatie satelliet ontvangst
  • Handige Apps

Minpunten

• Kijkhoek heeft invloed op kleur
  • Niet uit te zetten, alleen standby
  • Afst.bed. (nog) niet te koppelen met Sonos Playbar

W 03-11-2017

Even een aanpassing, de afstandsbediening is wel werkend te maken met de Sonos Playbar.
Via Bron-universele afst.bed-Nieuw apparaat-Thuisbioscoop-Sonos (intypen+OK)-Play (intypen+OK)-PBUSBLK (of zoiets aankiezen+OK)-Optische uitgang-Klaar!!!

Rickkrommenie 02-06-2018

mooi scherm

Geschreven voor: Samsung UE55MU6400

Erg goede televisie en makkelijk in de bediening, heel veel tv voor weinig geld. Mooi groot scherm en set up kan iedereen die goed kan lezen, afstandsbediening is werkelijk handig

Corine 27-01-2018

Prachtig beeld, goede kijkhoek

Geschreven voor: Samsung UE49MU6450S

Ik heb deze tv gekocht nadat ik eerder een andere Samsung uit dezelfde serie had gekocht die slecht beviel dit was de EU43MU6100 die een hele slechte kijkhoek had zodra je iets uit het midden voor de tv zat werd deze al vlets. Desondanks beviel Samsung als besturing prima en weer gekozen voor een Samsung maar dit keer met een hogere hertz waarde, na advies van de verkoper. Prachtig warm beeld deze tv vanuit welke hoek je hem ook bekijkt! Maatje groter en zilvere lijst is ook een leuke bijkomstigheid.

Pluspunten

• Kijkhoek perfect
  • Warm scherp beeld
  • Besturing werkt zeer fijn en simpel
  • Veel mogelijkheden in apps
  • Spraakbesturing

• Kan niet koppelen met iPhone,wel met Huawei

Ton v W 18-01-2018

Goed Beeld en prima bediening

Geschreven voor: Samsung UE49MU6400S

Heb gezocht naar een betaalbare TV met een goede bediening en 4K beeldscherm.
Daar ik reeds diverse Samsung producten heb welke probleemloos functioneren heb ik deze keuze gemaakt.
Met een afstand bediening zowel de decoder als tv bedienen super handig. Ook het beeld is perfect en de eerste installatie was zeer eenvoudig.

Pluspunten

• kleine en eenvoudige bediening
  • scherp beeld
  • goede aansluitmogelijkheden
  • diverse apps aanwezig

Matthijs 08-01-2018

Mooie uitstraling, apps werken goed en snel

Geschreven voor: Samsung UE40MU6400

Deze TV in eerste instantie gekozen vanwege het geborsteld aluminium randje, zodat er geen zwart ding in de kamer staat.

Het apparaat is lekker snel, er is veel keuze uit apps waardoor mijn chromecast naar de slaapkamer-TV kan verhuizen. Spotify werkt ook perfect, ziet er erg goed uit en kan via de telefoon bediend worden.
Natuurlijk is het even afwachten hoe lang deze TV nog ondersteund wordt maar dat is voor later zorg.

De connectiviteit is dik in orde; ARC wordt ondersteund waardoor het geluid zonder extra kabels via mijn receiver kan klinken. Geluid van de TV zelf heb ik niet getest, ik gebruik uitsluitend mijn receiver. Je kan de TV middels een netwerkkabel aan je netwerk hangen, fijn voor UHD content.

Wat UHD betreft: heb via de Amazon Live app The Grand Tour in UHD gekeken en beeld en geluid zijn echt subliem.

De kleine afstandsbediening is even wennen maar eigenlijk doet ie alles wat je nodig hebt, en inderdaad, zowel de receiver als de settop-box kan je er mee bedienen.

Kortom, ik ben erg tevreden over dit apparaat!

EL 02-01-2018

Prima televisie

Geschreven voor: Samsung UE49MU6400S

Wij zijn zeer tevreden over televisie. Ziet er mooi uit en geeft mooi beeld. Alle benodigde functies aanwezig. Alleen jammer dat tv geen draaipoot heeft.

Pluspunten

• Prima beeld
  • Goede prijs/kwaliteitverhouding

Minpunten

• Geen draaipoot

Marcel 02-01-2018

Prachtig design

Geschreven voor: Samsung UE49MU6400S

Vanwege de bekende goede kwaliteit TV schermen ben ik uitsluitend gericht op het merk Samsung. De zeer aantrekkelijke prijs / kwaliteit verhouding en de vijf jaar garantie van FOKA hielpen bij de keuze voor dit model.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk ontwerp
  • prachtige beeldkwaliteit
  • geweldig mulitfunctioneel

Minpunten

• geluid zou beter kunnen

Mark 31-12-2017

Had wat beter van Samsung verwacht

Geschreven voor: Samsung UE49MU6450S

Deze tv gekocht en echt een prachtig scherp beeld met mooi contrast, super afstandsbediening en alle functies op de tv lopen heel er soepel.
Allen veel last van backlicht bleeding, en das niet fijn kijken naar lichte plekken in het beeld,langs de randen van het scherm. de tv terug gebracht en een ander exemplaar meegenomen thuis weer geïnstalleerd en weer hetzelfde probleem, ik bij iemand anders dit toestel gezien (bij dezelfde winkel gekocht) en ook last van backlicht bleeding.
Snap niet dat Samsung dit zo op de markt durft te zetten. Dus nu 3 dezelfde Samsungs van dit type gezien met alle drie hetzelfde euvel.
Heb mijn Samsung ingeruild voor een lg, beeldkwaliteit is ietsjes minder maar gewoon goed beeld zonder witte vlekken en dat is me veel meer waard!

Pluspunten

• Super afstandsbediening
  • Alles loopt soepel

Minpunten

• Zeer slechte kwaliteit controle van samsung
  • Veel last van backlicht bleeding

Sietxe 23-12-2017

Schitterend beeld, prima geluid

Geschreven voor: Samsung UE49MU6400S

De tv heeft terecht een prima score bij een test van de Consumentenbond. Het beeld is schitterend en ook het geluid is prima. De afstandsbediening is klein en beschikt slechts over een paar knoppen, maar werkt probleemloos.

Pluspunten

• Beeld uitstekend
  • Geluid prima
  • De tv ziet er mooi uit

Cordial 11-12-2017

Uitstekend beeld en goed geluid

Geschreven voor: Samsung UE49MU6400S

Na 9 jaar Philips Ambilight overgestapt naar Samsung smart tv. Voor deze prijs koop je een tv met veel mogelijkheden, schitterend beeld en -voor een platte tv- goed geluid. De afstandsbediening is even wennen maar voor de basisfuncties werkt deze goed. Goede koop dus.

Pluspunten

• schitterend beeld
  • goed geluid
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• wandbevestiging is even puzzelen

bert 20-11-2017

De hele wereld aan de muur

Geschreven voor: Samsung UE55MU6440

het werd tijd voor een nieuwe tv als opvolger voor onze vorige Samsung tv die naar boven verhuisd is.
Onze eerste smart tv moest weer een Samsung worden en een groot en dynamisch beeld geven, na een grondige vergelijking viel de keuze op de UE55MU6440 en die biedt ons alles waar we op gehoopt hadden, perfect beeld, Netflix op bioscoop nivo, you tube, communicatie via telefoon en laptop. Dus een heel nieuwe wereld aan de muur!

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • bediening smart tv
  • vormgeving

Jacky07 18-11-2017

Groot Scherm, geweldige kleuren en gemakkele bediening

Geschreven voor: Samsung UE55MU6440

Precies zoals ik boven al beschreven heb. Groot beeld, zuiver beeld en gemakkele bediening. Gewoon perfect!!!

jeannette 08-11-2017

Super beeld

Geschreven voor: Samsung UE49MU6400S

Super mooi beeld en goed geluid. Makkelijk te installeren en goeie service ook van Samsung klantenservice. Afstandsbediening was niet gekoppeld, maar met hulp is dit weer gelukt

a van den heuvel 27-10-2017

Samsung van foka

Geschreven voor: Samsung UE49MU6400S

Geweldige tv met een leuke actiekorting bij Foka van 20 % , makkelijk in te stellen en werkt perfecdt icm ziggo , echt aan te bevelen

Pluspunten

• installatie
  • netwerk
  • scherp beeld

Radjin 03-10-2017

Waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung UE49MU6400S

Bij de eerste start van de TV ga je langs diverse schermen die je dient in te vullen. Zoals je Wifi code. Voor de rest gaat alles automatisch. Prettig en zonder te veel uitzoekwerk hoe functies werken. Bij Foka kreeg ik voor de zelfde prijs ook nog 5 jaar garantie bij. Dat is mooi meegenomen.

Pluspunten

• scherp en contrastrijk beeld
  • AB heeft een microfoon via Google te zoeken

Minpunten

• draadloos WIFI streamen is traag (netflix)

Ahmad Choudhary 21-09-2017

Satisfied with first TV buying

Geschreven voor: Samsung UE49MU6400S

I was looking for new 4k TV but they are expensive for me. Luckily found online on FOKA.nl at cheaper price. It was variant of UE49MU6400 and named as UE49MU6400/02. It is cheaper with same quality, only CI+ is not available (not needed in my case).

Pluspunten

• Picture quality
  • Easy handling
  • Cheaper

Minpunten

• no CI+
  • East European model

Longmen 31-10-2018

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung UE49MU6470S

Zeer mooi beeld met goed geluid.Zeer gebruiksvriendelijk.Aansluiten gemakkelijk.Geen geld voor zoveel kwaliteit.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Voor normaal tv kijken is het geluid prima

Minpunten

• Geen kunnen ontdekken