Samsung UE40MU6400 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5,42 cm dikte
40,0 inch

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Erik de koe 31-07-2017

Mooie tv met super beeld

Ik heb dit tv nu een paar weken. En moet zeggen dat hij me super bevalt.
Vooral zen snelheid en gemak van bediening spreken mij erg aan, in vergelijking met men oude smart tv.
Ook het beeld kwaliteit is super en wat een verschil van hd naar 4k. Echt geweldig.
Door dit alles is mijn netflix ervaring echt next level geworden.

Pluspunten

• Bediening soepel en gemakkelijk
  • Super scherp beeld

Minpunten

• 1knop bediening op het tv

Joris Bink 02-08-2017

Geweldige tv

Ik heb deze geweldige Samsung smart tv nu al voor een week en ik ben er heel tevreden mee. Het beeld is super scherp. Ik kijk wel eens natuurfilms en het lijkt dan gewoon alsof je erbij ben door de 4K.
De Samsung smart tv heeft heel veel functies. Ik heb hem nu een week en ik ben nog steeds functies aan het ontdekken. Je kan bijvoorbeeld met de afstandsbediening van de tv de zenders van bijv. de interactieve tv van KPN omhoog en omlaag doen. Ook heb ik een Samsung soundbar en die ik kan ik draadloos verbinden door een functie die op de soundbar zit. Zo komen je films nog meer tot leven. Het geluid van de tv zelf is ook goed. Het is natuurlijk geen bioscoop geluid maar je kan er gewoon tv-programma’s mee kijken. Ook kan je via de Samsung smartvieuw app films die je gedownload heb en foto’s die je gemaakt heb op je tv afspelen. Dit wilt niet altijd even soepel werken maar naar een paar keer proberen lukt het wel. Ook kan je de smartvieuw app als afstandsbeding gebruiken. Op de afstandsbeding die bij de tv zit heb je ook een microfoontje zitten. Als je deze indruk kan je bijv. zeggen “go to YouTube”, dan opent hij de YouTube app. Het nadeel ervan is wel dat dit in het Engels is. Ik denk dat het voor de Nederlandse taal pas later komt.
Het design van de tv is heel mooi. Overal netjes afgewerkt. Ik had het alleen wel leuker gevonden dat hij in het zwart kon in plaats van zilver rondom het scherm.
Ik zou de tv zeker aanraden omdat hij een super mooi design heeft en sper scherp beeld waardoor alles tot leven komt.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Strak design
  • Goede afstandsbediening

be 19-11-2017

Ik vind juist de afstandbediening een onding ,alles is zwart en moeilijk te besturen zoals teletekst is heel omslachtig en waarom niet gewoon een knop voor t.t
Kijkhoek vind ik minder dan bij mijn 7jaar oude philips 9000 serie en veel mooier beeld en makkelijker te bedienen dan de Samsung
Misschien word het allemaal nog beter want ik heb hem net een week