Samsung QE75Q8CAML - Reviews

Diepte
13,07 cm dikte
75,0 inch

Rene54 19-10-2018

Prachtig design, maar tv uitzending matig.

Mijn vorige tv de Samsung ps 63 c7700 was buitengewoon super, de nieuwe is niet zo scherp en de bewegings onscherpte laten zeker te wensen over.
Ik denk dat de upscaling niet goed werkt. Daarom heb ik een nieuwe laten komen, daarover later meer, maar de afstandsbediening is buitengewoon top!!!
Het geluid met bepaalde muziek stukken is soms onvoorstelbaar goed.
Ik wil eigenlijk gen ander maar het moet wel superscherp zijn, anders moet ik toch naar Lg, maar daar zit geen echte universele afstandsbediening bij.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

David 02-02-2018

Levensechte kleuren, perfecte zwart-wit tinten, geweldige televisie.

De prestaties van deze televisie zijn in een woord te omschrijven: Fantastisch. Foto's, films, documentaires... Alles ziet er levensecht uit. Die zonsondergang die je had meegemaakt ziet er ook echt uit als toen. Filmscenes zijn enorm spannend, zwart is echt zwart en wit is ook echt wit. Ook is deze televisie 'curved', want betekent dat je meer immersie hebt. Een letterlijke wereld die je trekt, meesleurt en niet meer loslaat. De verversingssnelheid is ook goed, want zorgt voor een vloeiend en constant beeld. Deze televisie is voorzien van meer dan genoeg functies. 4 HDMI aansluitingen, 3 USB poorten en ook nog eens Blutooth connectie is voldoende. De televisie heeft ook een onzichtbare kabel die inderdaad bijna niet te zien is. Goed voor iemand die niet handig is met kabels. Standaard krijg je ook een afstandsbediening waarmee je alle media kan bedienen. Dat betekent geen meerdere afstandsbedieningen meer. De televisie heeft een strak design met een mooie steun. De achterkant ziet er geordend uit. Ook kan je de steun eraf halen (al vind ik hem met steun mooier) en kan je hem op de muur hangen. Voor mensen die een ongekende kleurenervaring willen beleven raad ik deze televisie zeker aan als een interessante keuze.

David
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Bob Meester 02-07-2017

Je kijkt je ogen uit.

Wij hebben hier voor gekozen omdat het liefde op het eerste gezicht was. Dat is dus de reden waarom wij voor dit product gekozen hebben, en we hebben gelijk een thuisbioscoop.

Pluspunten

• schermgrootte
  • beeldscherpte

Ruud Jansen 09-06-2017

Groot scherm

Prachtig mooi scherm en dito beeldkwaliteit. Op dit moment zeker de prijs waard. Ik ben bijzonder onder de indruk van dit toestel.

Pluspunten

• Scherm
  • Helder beeld
  • Prijs/kwaliteit