Samsung QE75Q8CAML

Samsung QE75Q7F Best Reviewed nov 2018
9,4 (33)
Best Reviewed nov 2018
Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung QE75Q8CAML op Kieskeurig.nl.

Rene54 19-10-2018

Prachtig design, maar tv uitzending matig.

Geschreven voor: Samsung QE75Q8CAML

Mijn vorige tv de Samsung ps 63 c7700 was buitengewoon super, de nieuwe is niet zo scherp en de bewegings onscherpte laten zeker te wensen over.
Ik denk dat de upscaling niet goed werkt. Daarom heb ik een nieuwe laten komen, daarover later meer, maar de afstandsbediening is buitengewoon top!!!
Het geluid met bepaalde muziek stukken is soms onvoorstelbaar goed.
Ik wil eigenlijk gen ander maar het moet wel superscherp zijn, anders moet ik toch naar Lg, maar daar zit geen echte universele afstandsbediening bij.

Judith 03-02-2018

Verbluffend !

Geschreven voor: Samsung QE75Q8CAML

Wat een heerlijke TV is dit Toen we de eerste beelden zagen waren we verbaasd over de mooie kleuren en enorme scherpte. Komt vooral tot zijn recht met de UHD beelden op YouTube en Netflix.
Zeer content met deze TV.

David 02-02-2018

Levensechte kleuren, perfecte zwart-wit tinten, geweldige televisie.

Geschreven voor: Samsung QE75Q8CAML

De prestaties van deze televisie zijn in een woord te omschrijven: Fantastisch. Foto's, films, documentaires... Alles ziet er levensecht uit. Die zonsondergang die je had meegemaakt ziet er ook echt uit als toen. Filmscenes zijn enorm spannend, zwart is echt zwart en wit is ook echt wit. Ook is deze televisie 'curved', want betekent dat je meer immersie hebt. Een letterlijke wereld die je trekt, meesleurt en niet meer loslaat. De verversingssnelheid is ook goed, want zorgt voor een vloeiend en constant beeld. Deze televisie is voorzien van meer dan genoeg functies. 4 HDMI aansluitingen, 3 USB poorten en ook nog eens Blutooth connectie is voldoende. De televisie heeft ook een onzichtbare kabel die inderdaad bijna niet te zien is. Goed voor iemand die niet handig is met kabels. Standaard krijg je ook een afstandsbediening waarmee je alle media kan bedienen. Dat betekent geen meerdere afstandsbedieningen meer. De televisie heeft een strak design met een mooie steun. De achterkant ziet er geordend uit. Ook kan je de steun eraf halen (al vind ik hem met steun mooier) en kan je hem op de muur hangen. Voor mensen die een ongekende kleurenervaring willen beleven raad ik deze televisie zeker aan als een interessante keuze.

David

Rianne 23-01-2018

High tech product, prachtig design!

Geschreven voor: Samsung QE75Q8CAML

Wij hebben na twijfelen tussen een O-LED televisie en Q-LED televisie voor de Q8 van Samsung gekozen. De Q8 heeft een haarscherp beeld, wat zeker zo goed is als O-LED. Daarnaast is het design van de Q8 echt fantastisch mooi en voor ons echt heel belangrijk. Het is ten slotte een groot apparaat in de woonkamer en dat mag er dus mooi uitzien. Een andere belangrijke reden om voor de Q8 te kiezen is de One Connect Box. Deze box zorgt voor een zeer gemakkelijke en gebruikersvriendelijke aansluiting. Kortom de Q8 is echt een televisie van deze tijd!

Renate 04-01-2018

55" Curved QLED TV van Samsung QE55Q8CAML

Geschreven voor: Samsung QE75Q8CAML

Wij hebben deze TV vorige week aangeschaft. Hij is echt prachtig. Zeer scherp beeld, goed geluid en mooie kleuren. Dat is het belangrijkste voor een tv.

Nog leuker is het gebruikers gemak. Het is mogelijk om met onze nieuwe supersonische en met onze oude Samsung afstandsbediening de tv te besturen.

De tv gids is heel duidelijk en eenvoudig te bedienen. Bij het overschakelen naar een andere zender zie je welke zender het om gaat en wat er op dat moment op is. Je raced binnen enkele seconden door 1000 zenders heen.

Smart tv werkt super eenvoudig. Browsen door Youtube en Netflix (die gebuiken wij het meest) gaat eenvoudig en ziet er geweldig uit.

Deze tv is curved. Het houd in dat ik nu niet alleen in de kamer, maar ook vanuit de keuken op het scherm kan kijken.... heel byzonder.

Ik hoop dat we heel veel plezier krijgen van deze tv in de toekomst, maar voor nu zijn we er enorm blij mee.

Succes bij het kiezen van een mooie tv.

Wendy 29-12-2017

Super toestel

Geschreven voor: Samsung QE75Q8CAML

Na een zeer eenvoudige installatie van de TV volop genieten van een geweldig beeld, mooi design en i.c.m. een Samsung Soundbar een optimale geluidsweergave.
De connect box is een grote meerwaarde; de TV nu zonder een overdaad aan kabels aan kunnen sluiten.
De apps werken snel en ook het koppelen met de andere apparatuur ging probleemloos.
Kortom: een fantastische aankoop!

Perry 28-11-2017

Twijfel

Geschreven voor: Samsung QE75Q8CAML

Na enige twijfel tussen een standaard led of de Q led ben ik blij voor de Q led te hebben gekozen .
Buiten het al super design van de cuved tv van Samsung is ook het kijken een genot en zeker zijn prijs waard.

Bob Meester 02-07-2017

Je kijkt je ogen uit.

Geschreven voor: Samsung QE75Q8CAML

Wij hebben hier voor gekozen omdat het liefde op het eerste gezicht was. Dat is dus de reden waarom wij voor dit product gekozen hebben, en we hebben gelijk een thuisbioscoop.

Pluspunten

• schermgrootte
  • beeldscherpte

Ruud Jansen 09-06-2017

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung QE75Q8CAML

Prachtig mooi scherm en dito beeldkwaliteit. Op dit moment zeker de prijs waard. Ik ben bijzonder onder de indruk van dit toestel.

Pluspunten

• Scherm
  • Helder beeld
  • Prijs/kwaliteit