Samsung QE75Q7FAML - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5,32 cm dikte
75,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

ciska zwaagman 19-01-2018

75 inch mega groot super scherp beeld

Tijd om naar de bios te gaan had ik niet, maar is na de aankoop van deze geweldige qled tv van samsung ook niet meer nodig. Beeld is niet alleen groot maar de beeld kwaliteit is perfect tot in detail. De bediening is vrij simpel en overzichtelijk.
Kost een paar centen maar je krijgt er wel wat geweldigs voor terug.

A 17-01-2018

Groot helder beeld

Onlangs hebben we een QLED Samsung TV gekocht. In eerste instantie al fijn geholpen door zowel een medewerken van media markt als van Samsung. We hebben goed advies gehad over alle tv's die er zijn. We zijn uiteindelijk dus voor de Q-LED gegaan. Dit is zeker geen miskoop, we zijn er super blij mee en genieten elke dag weer opnieuw. Super mooi groot scherp en helder beeld. Wat wil je meer!

K. El 06-11-2017

Slecht scherm

4 augustus zijn ze de tv komen leveren en monteren. Na 14 dagen heftige verticale strepen in beeld. 23 oktober een nieuwe gekregen en sinds vandaag weer hetzelfde probleem. Heel frustrerend vooral omdat je zo'n bedrag neerlegt en denkt dat je iets koopt van goede kwaliteit. Verder zijn de functies goed en doen de apps het perfect. Heb helaas wel spijt dat we voor dit product zijn gegaan.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

jvin 16-09-2017

geweldige kijkervaring

De QE75Q7F tv zorgt voor een geweldige kijkervaring. Mijn vorige 65 inch Samsung tv was 3 1/2 jaar oud en een van de eerste 4K tvs, maar de nieuwe QLED tv is een duidelijk verschil. Fantastisch beeld en een geweldige grootte met 75 inch. door de Samsung wallmount hangt de tv strak tegen de muur. Prachtig, een echte aanrader!!
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

H. Uijen 14-09-2017

Groot scherm

Prachtig en zeer scherp beeld. Eigen camcorder opname in 4K worden prachtig weergegeven.
Door de grootte van het beeld is het of je er midden in zit.

Gera 12-07-2017

Perfecte beeldkwaliteit

Gekozen voor een QLED TV 75 inch. wat een schitterend design aan de muur, de QLED TV hangt door zijn slimme ophangsysteem vlak tegen de muur. Perfecte beeldkwaliteit mede door de diepe levensechte kleurtinten, eenvoudig met een druk op de slimme afstandsbediening bij te regelen. Herkent meteen je toestel zodra je deze verbindt. Drie dagen in huis we willen niets anders meer!

edjedepetje 01-07-2017

Prachtige televisie

De tv hangt nu een aantal weken aan de muur gemonteerd met de Samsung no gap wall mount. De TV hangt hierdoor volledig vlak tegen de muur en dit ziet er prachtig uit. De one connect box zorgt er voor dat er op de tv alleen een netsnoer en een optische kabel aangesloten hoeven te worden. Bij de no gap wall mount zit tevens een kabelgeleider voor deze twee kabels. Wij zijn tot nu toe zeer tevreden over de beeld kwaliteit. Het geluid kan ik geen mening over geven aangezien wij tv kijken middels Sonos.

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • No gap wall mount
  • one connect box, dus geen boom met kabels meer

Minpunten

• Afstandsbediening gebruikt geen infrarood

Edwin T. 15-06-2017

Top TV

Ik heb een tijd nagedacht of ik zo veel geld aan te TV wil uitgeven, wat een plaatje aan de muur. Het beeld is erg goed en met de no gap wall mount hangt de TV volledig vlak tegen de muur.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Vlakke bevestiging tegen de muur

Minpunten

• nog niet gevonden

Rob 31-05-2017

Supet groot, Super Beeld, Super kijken

Ik vind de Samsung Q7 Flat die nu een uurtje aan de muur hangt, met de super beugel van Samsung de Cap Wall Mount, het einde. Wat een beeldkwaliteit en wat een simpele bediening.

Pluspunten

• Dikte van de TV
  • Beeldkwaliteit
  • Simple instructie
  • Vet Mooi

Minpunten

• Wil deze eigenlijk nog groter dan 75 Inch

Patrick 31-05-2017

Echt bioscoopgevoel

De TV aangeschaft bij een mooie inruilactie. Met de 75" komt de bioscoopervaring echt naar je thuis. De beeldkwaliteit is uitstekend en boven verwachting. Het Tizen systeem werkt ook prima. Met bijvoorbeeld Deezer en aansluiting op mijn geluidsinstallatie heb ik geen andere bron meer nodig. Extern geluidssysteem (evt. soundbar) is wel aan te raden aangezien de geluidskwaliteit een beetje afbreuk doet aan de kwaliteit van het scherm.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Mooie prijs kwaliteit (hoewel nog steeds duur)

Minpunten

• Geluidskwaliteit

Rob 01-06-2017

Hoi Patrick,
Heb jij de beeldinstellingen nog veranderd?
Zo ja, hoe staan ze ingesteld?
BVD
gr