Samsung QE75Q7FAMLXXN - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5,32 cm dikte
75,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung QE75Q7FAMLXXN op Kieskeurig.nl.

twenteforce 02-02-2019

Mooie tv, kijkhoek valt zwaar tegen

Geschreven voor: Samsung QE75Q7FAMLXXN

Prima tv met veel mogelijkheden. De kijkhoek valt me enorm tegen. Ik kom van plasma en was gewend dat je ook vanuit een andere hoek prima beeld blijft houden. Bij deze tv moet je er eigenlijk recht voor gaan zitten, dus 90 graden. Doe je een paar passen naar links of rechts dan zie je vooral de kleuren in zeer rap tempo fletser worden. Verder ben ik zeer teleurgesteld dat de tv weigert om bepaalde .mkv bestanden af te spelen omdat AC3 en DTS niet worden ondersteund, waardoor de meeste gedoawnloade niet kunnen worden afgespeeld.

Reneenmarie 01-01-2019

Prima

Geschreven voor: Samsung QE75Q7FAMLXXN

Sinds afgelopen zaterdag in huis en we zijn hier super blij mee. De grootte van de t.v. Is geweldig.

Wout 29-12-2018

Wat een geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE75Q7FAMLXXN

Gisteren de QE75Q7F gekocht bij Expert ( in de aanbieding )
Super beeld , had niet verwacht dat het zo mooi zou zijn.
Zit aangesloten op de Ziggo media box.
Geluid is ook zeer goed.
Met een kabel aangesloten op mijn home set.
Met de originele beugel van Samsung zit de tv erg strak tegen de muur.
Al met al een geweldige tv.

Den Dries 17-12-2018

........”Er is geen betere”

Wat een (super) TV.
Samen gekocht met een SAMSUNG ophang systeem, voor het plaatsen van de TV strak tegen de muur. En de zeer geweldige soundsysteem van Samsung de HW-N950.
Ik hoef echt de deur niet meer uit om naar de bioscoop te gaan.
De avonden worden weer gezelliger om samen met vrienden en familie een filmpje bij mij te pakken.
SAMSUNG bedankt.

Maartenunlimited 04-12-2018

Alles wat ik wil in tv en meer

Geschreven voor: Samsung QE75Q7FAMLXXN

Erg tevreden...gemakkelijk via smartthings te instaleren. Beeld geweldig mooi voor zo'n grote tv. Meer dan tevreden

wbtje 01-12-2018

super mooi

Geschreven voor: Samsung QE75Q7FAMLXXN

Na lang twijfelen tussen de Q7F en de Q9F toch gekozen voor de Q7F. De goede verhalen die je leest over de Q7F liegen er niet op. De tv is snel met zijn smart platform en heeft mooi beeld. Ik zou deze tv aan iedereen aanraden.

Adam1 30-11-2018

Prachtige TV erg tevreden

Geschreven voor: Samsung QE75Q7FAMLXXN

Deze week de QLED 75" gekocht en in gebruik genomen. De installatie verliep eenvoudig. De TV heeft ondanks het enorm grote scherm een prachtige beeldkwaliteit. Ons gezin is super tevreden met deze huis-bioscoop. Zeker een aanrader!

Ercfng 08-11-2018

Prachtig beeld! Super design!

Geschreven voor: Samsung QE75Q7FAMLXXN

Ik heb mijn tv maar 1 dag en ik ben er helemaal blij mee. Ik zeg Samsung doet wonderen, dus mocht je dit lezen, dan raad ik allen zeker aan om ook 1 aan te schaffen

Vashisht 27-09-2018

Fantastische TV belevenis

Geschreven voor: Samsung QE75Q7FAMLXXN

Initieel getwijfeld tussen de 65 inch en 75 inch maar uiteindelijk de sprong gewaagd naar 75 inch. Geen seconde spijt gehad van mijn beslissing. Mijn TV staat op 5 meter afstand en geeft hierdoor een thuisbioscoop gevoel. Gamen op 4K op een grote scherm is ook fantastisch (geen last van lag). Noemenswaardig is ook de afstandsbediening. Ik kan alle apparaten (ook mijn 10 jaar oude versterker) bedienen met de afstandsbediening. Deze tv is zeker een aanrader.

Tip: koop de bijbehorende beugel van Samsung om een onzichtbare bevestiging tegen de muur te hebben.

Davidw 24-09-2018

Fantastisch beeld,

Geschreven voor: Samsung QE75Q7FAMLXXN

Ik heb na mijn aankoop van afgelopen zaterdag niet meer kunnen slapen. Ik heb tot zondagavond laat aan een stuk genoten van deze sublieme tv ervaring

Anoniem 06-09-2018

Beste TV EVER!!!!

Geschreven voor: Samsung QE75Q7FAMLXXN

Ik had hiervoor een curved tv 46 inch super goed ,maar dit slaat alles!
wat wel extra meewerkt is de soundbar erbij....gewoon wauw..
groot groter grootste

Klaas 21-08-2018

Fantastisch beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q7FAMLXXN

Vorige maand gekocht je hebt het gevoel dat je in een bioscoop zit.(thuis)
Mooie heldere kleuren en zwart is ook echt zwart.

Stephen K 14-08-2018

Geweldig mooie TV.

Geschreven voor: Samsung QE75Q7FAMLXXN

Deze TV hangt nu sinds zaterdag aan mijn muur. Bijna onzichtbaar met de Ambiant mode en bijna transparante one connect kabel. Het beeld is werkelijk subliem en 1 van de mooiste die ik bij zo'n formaat TV gezien heb. Mooie natuurlijke kleuren. De TV heeft ontzettend veel mogelijkheden, waarbij het menu erg snel reageert.

Yoda 03-07-2018

Mooi beeld maar nog niet Smart

Geschreven voor: Samsung QE75Q7FAMLXXN

Heel mooi beeld. Mooie minimalistische afstandsbediening. Jammer dat apps aangepast moeten worden aan het nieuwe Tizen dat deze TV heeft. Daardoor zijn er op het moment van schrijven nog weinig zinvolle apps.

Fernando 28-03-2018

Kijkgenot

Geschreven voor: Samsung QE75Q7FAMLXXN

Wooooow wat een geweldig beeld, echt een genot om naar te kijken. En dan alle andere mogelijkheden die er op zitten, het gemak van de smarthub, echt ontzettend gemakkelijk dat je niet mee achter de tv hoeft te zijn maar de smarthub hebt, hoop hier weer jaren mee vooruit te kunnen

ciska zwaagman 19-01-2018

75 inch mega groot super scherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q7FAMLXXN

Tijd om naar de bios te gaan had ik niet, maar is na de aankoop van deze geweldige qled tv van samsung ook niet meer nodig. Beeld is niet alleen groot maar de beeld kwaliteit is perfect tot in detail. De bediening is vrij simpel en overzichtelijk.
Kost een paar centen maar je krijgt er wel wat geweldigs voor terug.

A 17-01-2018

Groot helder beeld

Geschreven voor: Samsung QE75Q7FAMLXXN

Onlangs hebben we een QLED Samsung TV gekocht. In eerste instantie al fijn geholpen door zowel een medewerken van media markt als van Samsung. We hebben goed advies gehad over alle tv's die er zijn. We zijn uiteindelijk dus voor de Q-LED gegaan. Dit is zeker geen miskoop, we zijn er super blij mee en genieten elke dag weer opnieuw. Super mooi groot scherp en helder beeld. Wat wil je meer!

Manon 06-01-2018

Schitterende beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE75Q7FAMLXXN

Heb nu deze tv 2 weken in bezit en ben er super blij mee. Totaal geen spijt dat ik deze tv heb gekocht!

Petra 02-01-2018

Schitterende beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE75Q7FAMLXXN

De tv nu 5 dagen in ons bezit.
Wij zijn uitermate tevreden over de beeldkwaliteit.
Dat was ook de reden, dat wij voor dit model gekozen hebben.

ook de vele mogelijkheden spreken ons erg aan.

Kortom wij hopen veel Kijkplezier te hebben met onze Qled 55Q7

Jaap 02-01-2018

multifunctioneel kijkgenot

Geschreven voor: Samsung QE75Q7FAMLXXN

Wat wordt TV kijken een verademing met allerlei moderne toepassingen. Zo kun je gewoon tv kijken, muziek luisteren en zelfs computer kijken vanaf je luie stoel.
In plaats van de laptop op schoot een groot scherm op kijkafstand