Samsung 7 serie Curved QLED TV QE49Q7C - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
8,24 cm dikte
49,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

tevreden gebruiker 16-06-2017

Prachtige kleuren en scherpte

Het eerste wat opvalt als je hem aanzet zijn de prachtige kleuren en de scherpte van het beeld. Je wordt er als het ware in getrokken. Verder is de bediening kinderlijk eenvoudig.

Pluspunten

• scherpte
  • prachtige kleuren nuance

Minpunten

• tot nu toe niet gevonden

Sandor 13-12-2017

Prachtig beeld voor een iets wat dure prijs

Na een paar weken deze tv te hebben gebruikt kan ik hem niet meer wegdenken uit de kamer. Geen gerotzooi meer met kabels om Netflix via de laptop op de tv te kunnen kijken, super groot beeld en geweldige kwaliteit.

Er zijn twee dingen die gelijk opvallen als je deze tv installeert in je kamer. Om te beginnen is hij natuurlijk curved, wat er onwijs gaaf uitziet. De tv blijft ondanks de curve vanuit alle hoeken prima te bekijken, je ziet niet minder omdat je vanaf een hoek als het ware tegen een schuine kant van de tv aan zit te kijken. Echter heb ik verder dan het onwijs gave design voordeel geen ander voordeel kunnen ondervinden aan de curved TV.

Het tweede wat opvalt is dat er geen kabels meer uit je tv lopen. Alles gaat via de SmartHub die met een zeer dun kabeltje achterin de tv naar de Hub loopt. Vervolgens kan je alle aansluitingen van de tv zoals HDMI-kabels, CI+ modules en audiopoorten vinden achterop de hub. Op deze manier ziet alles er mooi afgewerkt uit. Enige minpunt aan de SmartHub dat ik kan bedenken is dat de CI+ module er aan de zijkant ingeschoven moet worden, wat dus weer resulteert in dat er iets "lelijks" uitsteekt aan de zijkant van de vanzichzelf mooie Hub.

Verder is de tv alles wat het belooft. Het beeld is geweldig en alle kleuren worden levensecht weergegeven. Ook het geluid heeft mij verbaasd, het vult gemakkelijk heel de kamer. En iets wat voor mij ook nieuw is, is dat de afstandsbediening altijd de tv vind als je hem gebruikt. Of er nou een muur, laken, kussen of iets ander tussen zit, of ik hem naar de tv richt of naar buiten. De afstandsbediening werkt altijd.

Pluspunten

• Beeld

sandro 16-06-2017

MOOI BEELD

mooi beeld, heel erg helder , even wennen aan de kleine afstandsbediening. Maar de kinderen zijn er al heel handig mee

Hans 16-06-2017

Super scherp, helder beeld

De beste 49 inch tv momenteel verkrijgbaar - Oled begint pas bij 55 inch. Mooie materialen gekozen, dunne rand. Handige en doordachte connect kast die al je kabels uit zicht uit.

Pluspunten

• Beeld
  • Connectkast
  • Luxe materialen

Minpunten

• Zijaanzicht beeld zou beter kunnen