Samsung QE55Q7F - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,49 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 132 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

Bente 29-07-2017

Prachtig beeld/ design maar waardeloze kwaliteit

Maand geleden aangeschaft.
Bij installatie maakte de tv geen connectie met de OneConnect box, glasvezeldraad bleek stuk te zijn.
Na vervanging van breekbare glasvezeldraad, prachtig beeld, goede connectie en geluid. In combinatie met het No Gap Wall mount systeem is het als een schilderij aan de muur. Jammer dat na 4 weken gebruik het beeld defect was. Inmiddels 2 weken en meerdere thuismonteurs verder en nog steeds geen werkende Samsung TV. Samsung weigert nieuw toestel te leveren tot op heden en blijft monteurs sturen die zelf geen idee hebben wat de oorzaak is van het probleem. Zwaar teleurgesteld in BCC en Samsung tot nu toe.

Patrick 13-10-2017

Opgelost?

karel 05-05-2017

Qled tv met supermooi beeld

Heel mooi strak design, met superbeeld en een hele mooie afstandbediening die echt bij de tv past. Er zit een los kastje bij met allerlei aansluitingen hierdoor is maar 1 superdun kabeltje nodig naar de tv dus geen gepruts met kabels achter de tv. De installatie met CI+ module van Ziggo was zo gepiept.

Pluspunten

• mooi plat design
  • snelle installatie
  • geen kabels achter de tv
  • Heel mooi beeld

J.K. 06-01-2018

Samsung QE55Q7F QLED TV, GEWELDIG DESIGN, GEWELDIGE KLEUREN

Nadat onze Samsung UE49JU7000L door een ongelukje met het tv scherm niet meer te repareren was, ben ik zeker een half jaar bezig geweest met het oriënteren naar een waardige opvolger van deze televisie.
Mijn voorkeur ging eigenlijk gelijk uit naar een 55 Inch.
Maandenlang ben ik aan het vergelijken geweest en met name met de merken Samsung, LG en Sony.
LG heeft met OLED een goede tv, maar veel en veel te duur naar mijn inziens.
Sony is prijstechnisch gunstiger met de SONY KD-55XE8577 en heeft mooi beeld, maar is dan ook een normale UHD tv en is te vergelijken met SAMSUNG UE55MU7000 en 8000. Alleen komt de Samsung volgens mij weer beter uit de bus met de prijs en vooral ook om de bijgeleverde CONNECT-BOX. De 9000 serie van Sony heeft, vind ik, minder mooi beeld en ligt prijstechnisch ook weer een stuk hoger. En de OLED van Sony is weer veel en veel duurder.
De QLED van Samsung steekt met kop en schouders boven de andere tv's uit. Het is geen OLED, wat de naam wel doet vermoeden. Maar kijk je naar de scherpte, de kijkhoek, alle mogelijkheden van de tv en de bijgeleverde CONNECT-BOX, dan ben ik erg blij met de keuze die ik nu gemaakt heb om de Samsung QE55Q7F aan te schaffen. Door de €200,- cashback actie ligt de prijs / kwaliteit verhouding van deze tv in het meest gunstige segment bij wat er van deze tv's verwacht mag worden.
Al met al ben ik zeer en zeer tevreden over deze tv van Samsung en is het geld meer dan waard.

Pluspunten

• Connect-box
  • Haarfijn beeld
  • Supermooi design
  • Zeer makkelijk in gebruik
  • Zeer goed te combineren met andere apparaten

Minpunten

• In het begin de prijs

Roland 02-08-2017

Fantastische QLED TV

Na Sony Bravia en Philips tv's van 49 inch, nu toch besloten een 55 inch te nemen. Het design van deze Samsung Qled tv is prachtig. Hij heeft een zeer stevige poot die er mooi uitziet. Het kunnen wegwerken van alle kabels via de poot en alle andere aansluitingen via de connect box geven het geheel een strak en opgeruimd beeld. Geen kabels meer in het zicht. Echt perfect. De beeldkwaliteit is fantastisch. Zeer helder beeld en prachtige kleuren. Geluid is echt goed voor zo'n platte TV. Echt perfect. Het Tizen besturingsysteem is snel en heel makkelijk te bedienen. Internet bekabelt of onbekabelt werkt perfect. Instellen van apps gaat makkelijk. Ook de aansluitingen van externen via de connect box gaat makkelijk. En nogmaals geen kabel oerwoud meer. Materiaal van de tv is mooi afgewerkt. TV ziet er degelijk en strak uit. Mooi afgewerkt met dunne maar stevige randen. Het is een echte eyecatcher. Prachtige TV met vele opties en geweldige prestaties.

Pluspunten

• Design en uitstraling
  • Beeld helderheid en kleuren
  • Makkelijk besturings systeem
  • Makkelijk in te stellen externen
  • Geen kabels in het zicht

Minpunten

• Prijzig

Arnold Hertsenberg 03-08-2017

Groot en scherp scherm

Bewust voor deze smart televisie gekozen, vanwege het scherpe beeld en de eenvoudige bediening. Tevens kon ik mijn Bose audioset hier makkelijk op aansluiten.

Pluspunten

• scherp beeld
  • Groot scherm

Davy 12-01-2018

Heb jij enige last van lip sync problemen? Dus dat het geluid sneller of trager is dan het beeld? Vooral via je Bose systeem bedoel ik dan? Welke Bose heb jij? Ik wil deze tv kopen maar moet zeker zijn dat beeld en geluid perfect synchroon lopen. Alvast bedankt!

Harry Carli 24-05-2018

Qled , verassend goede prestaties.

Mijn vorige tv was een Pioneer(plasma) met een fantastisch beeldscherm. Nu ik Ik deze smart tv ruim 4 maanden in bezit heb en intensief heb kunnen gebruiken ben ik de Pioneer helemaal vergeten. Zo heeft deze Qled mij verrast. Juist Qled gekozen omdat onze huiskamer voorzien van hele grote ramen die overdag dan ook veel licht doorgeven. Met deze tv hoef je niet in donker te zitten om naar de Giro Italia tekijken. Het kost even tijd om het allemaal uit te zoeken , maar het is een genot om van alle mogelijkheden gebruik te maken. Switchen van de ene naar de andere app, bron, surfen op het internet , foto's bekijken of naar muziek luisteren van je NAS en daarbij het geluid beluisteren van de verbluffend goede tv speaker s of HEOS audio systeem. Het kan allemaal dankzij de "One Connect" en de prettig in de hand liggende afstand bediening.

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Mogelijkheden
  • Snelheid processor
  • Bedieningsgemak
  • Prijs kwaliteit

Minpunten

• nog geen

Abmans 17-02-2018

Geweldig product

Na eerst bij een concurrent een LG te hebben aangeschaft welke ik na 3 dagen heb terug gestuurd heb ik bij Foka deze tv gekocht. Ik gebruik alle standaard instellingen om de eenvoudige reden dat dit voor mijn persoonlijke smaak een geweldig beeld geeft. Zwart is echt zwart en geen "bleeding" zoals de LG wel liet zien.
kortom geweldige tv voor een betaalbare prijs.

Pluspunten

• Strak beeld in 4K en Full HD
  • All in one connect box

Minpunten

• Nog geen gevonden

Johan 24-01-2018

Super service met super oplossing

Nadat onze oude TV kapot ging , hebben we dit gemeld bij Samsung. Die boden het complete aankoopbedrag als credit aan op de aanschaf van een nieuwe TV. We hebben nu een QLED TV en dat geeft toch weer een nieuwe dimensie aan het TV kijken! Erg blij met de oplossing en de nieuwe TV!

RW Cats 09-01-2018

Mooi formaat en prachtig beeld kwaliteit

Samsung heeft gewoon prachtige beeld kwaliteit en producten zijn ook qua design goed op elkaar afgestemd.

Pluspunten

• design
  • kwaliteit

S. 16-08-2017

Geweldige tv

Prachtige tv met talloze opties, en weinig snoeren! Enorm strak beeld.
Hebben de no gap wallmount erbij en t is een plaatje!

Pluspunten

• Weinig snoeren
  • Prachtig beeld

Minpunten

• Moet ik nog ontdekken

Harry Carli 29-01-2018

Scherp beeld, snelle processor

Tv pas 3 dagen in gebruik. Goede vervanging van mijn Pioneer Plasma.
Neem de tijd om het schermbeeld op je persoonlijke smaak aan te passen.
De kijkhoek niet optimaal maar wel acceptabel.
Motion kan beter. Zeker bij voetbal beelden.

Roy uit Heerlen 28-01-2018

LETTERLIJK EEN SCHITTERENDE BEELDKWALITEIT

Op de eerste plaats gaf de beeldkwaliteit de doorslag, en daarnaast het hele systeem om de tv heen, van wireless sound tot perfecte koppeling met de smartphone, ook een iPhone geeft geen problemen

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Integratie rondom wireless

Gerco 26-01-2018

Fijne gebruiksvriendelijk grote tv

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Zuiver en scherp beeld, makkelijk op te hangen fraaie afstandsbediening, intuitieve smart tv, makkelijk netflixen en goede kijkhoek van schuin opzij

Pluspunten

• zeer scherp beeld
  • makkelijk installeren
  • weinig snoeren naar de tv

Minpunten

• tot nog toe geen

Maja 26-01-2018

wauw factor

Ik heb me eerst verdiept in verschillende merken van televisies, kwam toen uit op 2 merken die ervoor mij meteen uitsprongen en dat was de Qled van Samsung en de Oled van LG , mijn keuze is op samsung gevallen omdat hij veel mooiere kleuren heeft ,een goed ophangsysteem van no gab en een invisible kabel . een echte aanrader met een wauw factor!

Pluspunten

• supermooie kleuren
  • haarscherp, vooral op ultra HD
  • goed geluid
  • bijna niks te zien aan bedrading
  • alle overige draden via de connectbox

Minpunten

• kijkhoek had beter gekund

Johnie 25-01-2018

Samsung QE55Q7F

perfect product eerste helaas wel een probleem maar direct opgelost en een nieuwe gekregen. Duurzaamheid kan ik niks over zeggen daarvoor hebben we hem te kort

Pluspunten

• mooie kleuren

Nico 24-01-2018

Fantastische kleuren en scherpte !

Vervanging van een Philips 46inch HD 1080p. Aan zelfde draaibare Vogel muurbeugel bevestigd. De schroeven voor de oude TV waren M6 en korter, daarom even naar de bouwmarkt voor M8 schroeven, want die horen bij de beugel en ik had ze niet (meer). Alles aangesloten, Logitech Harmony One configuratie aangepast, (nog) niet gelukt om te gebruiken i.c.m. remote en App op S7E, UHD instellingen aangepast volgens advies Coolblue. Netflix abonnement opgewaardeerd voor UHD/4K, alles netjes gefatsoeneerd. Vervolgens zowel genoten van prachtige films en demo's op Youtube en Netflix.

Pluspunten

• zeer scherp beeld
  • mooie kleuren

Minpunten

• geen schroeven meegeleverd voor muurbeugel
  • Remote i.c.m. Logitech Harmony One lukt (nog) niet

Max 24-01-2018

mooi beeld

prima beeld mooie kleuren, goed strak tegen de muur te hangen.
weinig kabels door apart kastje voor aansluitingen.
makkelijk te installeren.

Jr 23-01-2018

Groot scherm. Super beeld

Het is een mooie tv met scherp beeld en een groot scherm. Ook geen kluwe bedrading meer naar de tv. Makkelijk in gebruik en kan er verschillende apparaten op aan sluiten. Nog getwijfeld tussen 49inch en 55 maat toch de 55 genomen.

Robert 22-01-2018

Perfect beeld

Het beeld van deze televisie is precies wat ze beloven. zeer intense kleuren, mooie diepte. Het design is als altijd erg mooi en staat in ieder interieur. Het gemak om de tv te installeren is ook groot. De invisible kabel met de connect-box maakt het helemaal af. Nu is het nog makkelijker andere apparatuur aan te sluiten.

Pluspunten

• Kleuren
  • design

Rob Pasteuning 19-01-2018

Groot, Mooie kleuren en duidelijk beeld

Groot, Mooie kleuren en duidelijk beeld
Mooie aanbieding van Samsung en MediaMarkt
Goede en duidelijke informatie en service