Samsung QE55Q7FAMLXXN - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,49 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 104 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung QE55Q7FAMLXXN op Kieskeurig.nl.

9,1

Bente 29-07-2017

Prachtig beeld/ design maar waardeloze kwaliteit

Maand geleden aangeschaft.
Bij installatie maakte de tv geen connectie met de OneConnect box, glasvezeldraad bleek stuk te zijn.
Na vervanging van breekbare glasvezeldraad, prachtig beeld, goede connectie en geluid. In combinatie met het No Gap Wall mount systeem is het als een schilderij aan de muur. Jammer dat na 4 weken gebruik het beeld defect was. Inmiddels 2 weken en meerdere thuismonteurs verder en nog steeds geen werkende Samsung TV. Samsung weigert nieuw toestel te leveren tot op heden en blijft monteurs sturen die zelf geen idee hebben wat de oorzaak is van het probleem. Zwaar teleurgesteld in BCC en Samsung tot nu toe.

Patrick 13-10-2017

Opgelost?

karel 05-05-2017

Qled tv met supermooi beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q7FAMLXXN

Heel mooi strak design, met superbeeld en een hele mooie afstandbediening die echt bij de tv past. Er zit een los kastje bij met allerlei aansluitingen hierdoor is maar 1 superdun kabeltje nodig naar de tv dus geen gepruts met kabels achter de tv. De installatie met CI+ module van Ziggo was zo gepiept.

Pluspunten

• mooi plat design
  • snelle installatie
  • geen kabels achter de tv
  • Heel mooi beeld

J.K. 06-01-2018

Samsung QE55Q7F QLED TV, GEWELDIG DESIGN, GEWELDIGE KLEUREN

Geschreven voor: Samsung QE55Q7FAMLXXN

Nadat onze Samsung UE49JU7000L door een ongelukje met het tv scherm niet meer te repareren was, ben ik zeker een half jaar bezig geweest met het oriënteren naar een waardige opvolger van deze televisie.
Mijn voorkeur ging eigenlijk gelijk uit naar een 55 Inch.
Maandenlang ben ik aan het vergelijken geweest en met name met de merken Samsung, LG en Sony.
LG heeft met OLED een goede tv, maar veel en veel te duur naar mijn inziens.
Sony is prijstechnisch gunstiger met de SONY KD-55XE8577 en heeft mooi beeld, maar is dan ook een normale UHD tv en is te vergelijken met SAMSUNG UE55MU7000 en 8000. Alleen komt de Samsung volgens mij weer beter uit de bus met de prijs en vooral ook om de bijgeleverde CONNECT-BOX. De 9000 serie van Sony heeft, vind ik, minder mooi beeld en ligt prijstechnisch ook weer een stuk hoger. En de OLED van Sony is weer veel en veel duurder.
De QLED van Samsung steekt met kop en schouders boven de andere tv's uit. Het is geen OLED, wat de naam wel doet vermoeden. Maar kijk je naar de scherpte, de kijkhoek, alle mogelijkheden van de tv en de bijgeleverde CONNECT-BOX, dan ben ik erg blij met de keuze die ik nu gemaakt heb om de Samsung QE55Q7F aan te schaffen. Door de €200,- cashback actie ligt de prijs / kwaliteit verhouding van deze tv in het meest gunstige segment bij wat er van deze tv's verwacht mag worden.
Al met al ben ik zeer en zeer tevreden over deze tv van Samsung en is het geld meer dan waard.

Pluspunten

• Connect-box
  • Haarfijn beeld
  • Supermooi design
  • Zeer makkelijk in gebruik
  • Zeer goed te combineren met andere apparaten

Minpunten

• In het begin de prijs

Roland 02-08-2017

Fantastische QLED TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q7FAMLXXN

Na Sony Bravia en Philips tv's van 49 inch, nu toch besloten een 55 inch te nemen. Het design van deze Samsung Qled tv is prachtig. Hij heeft een zeer stevige poot die er mooi uitziet. Het kunnen wegwerken van alle kabels via de poot en alle andere aansluitingen via de connect box geven het geheel een strak en opgeruimd beeld. Geen kabels meer in het zicht. Echt perfect. De beeldkwaliteit is fantastisch. Zeer helder beeld en prachtige kleuren. Geluid is echt goed voor zo'n platte TV. Echt perfect. Het Tizen besturingsysteem is snel en heel makkelijk te bedienen. Internet bekabelt of onbekabelt werkt perfect. Instellen van apps gaat makkelijk. Ook de aansluitingen van externen via de connect box gaat makkelijk. En nogmaals geen kabel oerwoud meer. Materiaal van de tv is mooi afgewerkt. TV ziet er degelijk en strak uit. Mooi afgewerkt met dunne maar stevige randen. Het is een echte eyecatcher. Prachtige TV met vele opties en geweldige prestaties.

Pluspunten

• Design en uitstraling
  • Beeld helderheid en kleuren
  • Makkelijk besturings systeem
  • Makkelijk in te stellen externen
  • Geen kabels in het zicht

Minpunten

• Prijzig

Arnold Hertsenberg 03-08-2017

Groot en scherp scherm

Geschreven voor: Samsung QE55Q7FAMLXXN

Bewust voor deze smart televisie gekozen, vanwege het scherpe beeld en de eenvoudige bediening. Tevens kon ik mijn Bose audioset hier makkelijk op aansluiten.

Pluspunten

• scherp beeld
  • Groot scherm

Davy 12-01-2018

Heb jij enige last van lip sync problemen? Dus dat het geluid sneller of trager is dan het beeld? Vooral via je Bose systeem bedoel ik dan? Welke Bose heb jij? Ik wil deze tv kopen maar moet zeker zijn dat beeld en geluid perfect synchroon lopen. Alvast bedankt!

Harry Carli 24-05-2018

Qled , verassend goede prestaties.

Geschreven voor: Samsung QE55Q7FAMLXXN

Mijn vorige tv was een Pioneer(plasma) met een fantastisch beeldscherm. Nu ik Ik deze smart tv ruim 4 maanden in bezit heb en intensief heb kunnen gebruiken ben ik de Pioneer helemaal vergeten. Zo heeft deze Qled mij verrast. Juist Qled gekozen omdat onze huiskamer voorzien van hele grote ramen die overdag dan ook veel licht doorgeven. Met deze tv hoef je niet in donker te zitten om naar de Giro Italia tekijken. Het kost even tijd om het allemaal uit te zoeken , maar het is een genot om van alle mogelijkheden gebruik te maken. Switchen van de ene naar de andere app, bron, surfen op het internet , foto's bekijken of naar muziek luisteren van je NAS en daarbij het geluid beluisteren van de verbluffend goede tv speaker s of HEOS audio systeem. Het kan allemaal dankzij de "One Connect" en de prettig in de hand liggende afstand bediening.

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Mogelijkheden
  • Snelheid processor
  • Bedieningsgemak
  • Prijs kwaliteit

Minpunten

• nog geen

Abmans 17-02-2018

Geweldig product

Geschreven voor: Samsung QE55Q7FAMLXXN

Na eerst bij een concurrent een LG te hebben aangeschaft welke ik na 3 dagen heb terug gestuurd heb ik bij Foka deze tv gekocht. Ik gebruik alle standaard instellingen om de eenvoudige reden dat dit voor mijn persoonlijke smaak een geweldig beeld geeft. Zwart is echt zwart en geen "bleeding" zoals de LG wel liet zien.
kortom geweldige tv voor een betaalbare prijs.

Pluspunten

• Strak beeld in 4K en Full HD
  • All in one connect box

Minpunten

• Nog geen gevonden

Johan 24-01-2018

Super service met super oplossing

Geschreven voor: Samsung QE55Q7FAMLXXN

Nadat onze oude TV kapot ging , hebben we dit gemeld bij Samsung. Die boden het complete aankoopbedrag als credit aan op de aanschaf van een nieuwe TV. We hebben nu een QLED TV en dat geeft toch weer een nieuwe dimensie aan het TV kijken! Erg blij met de oplossing en de nieuwe TV!

RW Cats 09-01-2018

Mooi formaat en prachtig beeld kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE55Q7FAMLXXN

Samsung heeft gewoon prachtige beeld kwaliteit en producten zijn ook qua design goed op elkaar afgestemd.

Pluspunten

• design
  • kwaliteit

S. 16-08-2017

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q7FAMLXXN

Prachtige tv met talloze opties, en weinig snoeren! Enorm strak beeld.
Hebben de no gap wallmount erbij en t is een plaatje!

Pluspunten

• Weinig snoeren
  • Prachtig beeld

Minpunten

• Moet ik nog ontdekken

Andy41 18-05-2019

Wauw

Geschreven voor: Samsung QE55Q7FAMLXXN

Mijn eerste Samsung tv, is de QE55Q7F.
Wat een mooie tv.
Het leek wel kerstmis toen ik de tv thuis uitpakte.
Duidelijke handleiding en alles zat zo in elkaar.
De tv toen voor de 1e keer aanzetten, wauw dat was een beleving.
Super scherp beeld(had hiervoor een LG uhd 4k tv), beeld is vele malen mooier als mijn vorige.
Ik raad dit product echt aan

twenteforce 02-02-2019

Mooie tv, kijkhoek valt zwaar tegen

Geschreven voor: Samsung QE55Q7FAMLXXN

Prima tv met veel mogelijkheden. De kijkhoek valt me enorm tegen. Ik kom van plasma en was gewend dat je ook vanuit een andere hoek prima beeld blijft houden. Bij deze tv moet je er eigenlijk recht voor gaan zitten, dus 90 graden. Doe je een paar passen naar links of rechts dan zie je vooral de kleuren in zeer rap tempo fletser worden. Verder ben ik zeer teleurgesteld dat de tv weigert om bepaalde .mkv bestanden af te spelen omdat AC3 en DTS niet worden ondersteund, waardoor de meeste gedoawnloade niet kunnen worden afgespeeld.

Wout x 23-01-2019

Top TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q7FAMLXXN

Na eerst een mindere ervaring met een Samsung 55q6f toch gegaan voor deze TV. Dit is een topper van een TV. Vooralsnog geen enkel minpunt. Zelfs de bijgeleverde afstandsbediening is na enige gewenning top.

ConnyenJan 22-01-2019

Zeer mooie QLED tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q7FAMLXXN

Naar veel zoeken en onderzoeken zijn we er van overtuigd dat dit de beste vervanger is van onze oude Smart tv van Samsung waar we altijd met veel plezier naar hebben gekeken :)

Eric S 22-01-2019

Mooie en zeer gebruiksvriendelijke tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q7FAMLXXN

Deze tv voldoet aan alle wensen die wij hebben bij een tv. Hij is mooi strak, dun randje en heeft een mooie voet. Door de box die erbij zit waar alle aansluitingen op zitten, en het wegwerken van de enige dunne kabel in de voet zie je helemaal niks onder de tv uitkomen.

Pvdg 07-10-2018

Waar heb ik hem niet eerder gekocht!

Geschreven voor: Samsung QE55Q7FAMLXXN

Deze Qled tv van Samsung heb ik de afgelopen jaren gemist. Echt... Wat een beeld, wat een scherpte... wat een mooie kleuren. Via het uitgebreide menu de kleuren bijgesteld.. je blijft kijken....
Compliment voor de eenvoud van het menu zonder belangrijke instellingen te missen.
De one connect box is een bijzonder slimme box om al je draden weg uit het zicht te hebben. En de afstandsbediening is wel even wennen... Geef het wat aandacht... Alles zit er gewoon op, maar dan strakker vormgegeven. Wil je een tv met net dat beetje extra... ga ervoor....

Jasper 05-10-2018

Super mooi TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q7FAMLXXN

Wij hebben deze Qled gekocht en zijn er zeer tevreden over. het was eerst niet de bedoeling dat we een Qled zouden kopen(wij waren al wel verliefd op dit beeld.
Maar met de ruime Cashback actie van Samsung zijn we toch overstag gegaan.
het is een super mooi beeld en een top geluid. de afstand bediening was wel even wennen maar werkt perfect. Ook het menu is zeer gemakkelijk te volgen en is snel.

Al met al zijn wij zeer tevreden met onze aankoop en kunnen iedereen deze Qled aanraden prijs kwaliteit is zeker een 10

Anoniem 01-10-2018

Geweldig mooie TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q7FAMLXXN

Ik heb deze TV op 26 september gekocht.
Het beeld is zo helder als kristal, en het geluid met 40 watt is ook stukken verbetert.
Ook is het een nieuw sieraad in de huiskamer.

Anoniem 01-10-2018

Prachtig beeld en een plaatje aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE55Q7FAMLXXN

Geweldig beeld en door het centrale kastje een plaatje aan de muur. Er zijn geen kabels te zien. Simpele bediening van alle aangesloten apparaten.

Janneman 01-10-2018

indrukwekkende TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q7FAMLXXN

Twee weken terug deze TV gekocht. Het beeld en geluid zijn prachtig. De mogelijkheden zijn enorm. We hebben ze nog lang niet allemaal ontdekt. De ambient mode waarbij de TV wegvalt tegen de achtergrond is geweldig. Hij is heel groot maar door de ambient mode is hij er nauwelijks. Ophangen zonder originele ophangbeugel is lastig. De handige en simpele kleine afstandsbediening bedient alle apparaten en via je smartfone kun je hem ook prima bedienen.