Samsung QE65Q7CAML - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
10,75 cm dikte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung QE65Q7CAML op Kieskeurig.nl.

Kajman 28-07-2017

Wat een kleuren!

Geschreven voor: Samsung QE65Q7CAML

Zojuist is onze nieuwe TV afgeleverd. Installatie laten uitvoeren, hang ie ook meteen mooi op de muur;-)

We hebben de TV gekozen vanwege de curve het kleurenpallet. Nu hij in onze woonkamer hangt valt op hoe ongelooflijk mooi de kleuren zijn. Zelfs bij een TV uitzending uit het jaar 0 valt op hoe kleurrijk dit vertoond wordt. Rood is ook echt rood en groen is ook echt groen. En natuurlijk is de contrastratio in orde: zwart is ook echt zwart! De beeldkwaliteit is uiteraard dik in orde, maar ja wat verwacht je anders met 4k.

Gebruikersinterface:
De gebruikersinterface is lekker intuïtief. De TV herkent meteen de TV ontvanger van KPN, de Apple TV en de XBOX One. Je kan de afstandsbediening van de TV voor alle apparaten gebruiken, ook voor de XBOX, dus geen gerommel met allemaal afstandsbedieningen en controllers als je alleen maar een filmpje wilt kijken. Uiteraard ook diverse apps (netflix, YouTube, internetbrowser etc.) beschikbaar, maar dat kan een beetje smart TV tegenwoordig altijd wel.

Enige minpuntje wat ik kon ontdekken tot nu toe is de weerspiegeling van de lamp tijdens het kijken. Gewoon even lamp uitzetten dus...

Laat de 4k uitzendingen maar beginnen. Ik ga weer even een 4k Netflix
Nou maar een 4k versie van de XBOX aanschaffen aan het einde van het jaar!

Tip: Koop er meteen een toetsenbordje bij, dan kan je ook gewoon even gemakkelijk wat opzoeken op het internet.

Pluspunten

• Kleuren
  • Gebruikersinterface

Minpunten

• Weerspiegeling licht

turtlego90 11-01-2018

Mooi groot scherm met sherpe kleuren en snelle verbinding

Geschreven voor: Samsung QE65Q7CAML

De gebogen scherm ziet toch iets groter uit dan het platte scherm van dezelfde maat. Kleur en geluid zijn perfect. Een goede keus gemaakt!

Pluspunten

• Scherpe kleur
  • Strak ontwerp
  • Goede geluid

Samsung Qled 65 09-01-2018

Kraakhelder beeld, geluid en bedieningsgemak.

Geschreven voor: Samsung QE65Q7CAML

Wij hebben bewust gekozen voor een Qled, voor altijd een glashelder beeld zonder reflectie en glaszuiver geluid. Daarnaast het prachtige design en dito afstandsbediening met alum look.

• Beeld
  • Bediening

Rien 09-10-2017

Gewoon ongelooflijk te wau

Geschreven voor: Samsung QE65Q7CAML

Deze tv is gewoon niet te bevatten wat een toestel en wat er allemaal mee mogelijk is het is gewoon waar wat Samsung zegt is gewoon waar. Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen ik wil gewoon niets anders meer dan producten van Samsung.

Caroline 02-10-2017

Qled overtreft alles

Geschreven voor: Samsung QE65Q7CAML

Boven verwachting en een groot voordeel opzichte van Oled is toch dat de tv veel minder spiegeld. De afstandbediening is een cadeautje op zich ik heb alles erop aan kunnen sluiten. De connectbox maakt dat ik geen zichtbare draden meer heb. De curved maakt net dat extra doordat je het gevoel hebt midden in een uitzending te zitten. Een echte aanrader!

Joostj 01-10-2017

Prachtige tv, prachtige kleuren zeker de moeite waard!

Geschreven voor: Samsung QE65Q7CAML

Sinds een week de trotse eigenaar van de 65inch curved. De installatie ging bijzonder goed en makkelijk. De standaard welke bij het 65inch model geleverd wordt is erg groot, hier dien je wel rekening mee te houden als je hem bijvoorbeeld op een dressoir wil zetten. De tv komt dan erg ver naar voren te staan.

Wij hebben gekozen om de no gap wall mount erbij te kopen en dit raadt in een ieder aan. Tv hangt super strak aan de muur.

Dan de tv zelf. Het installatie proces is zeer gemakkelijk te noemen. Na een kort menu en de basis instellingen te hebben geïnstalleerd, kan je direct genieten van een prachtig beeld. Door de one connect box lopen er van de tv maar 2 draden naar de kast. 1 is bijna onzichtbaar en de ander is grijs/wit van kleur en dient als stroom kabel.

De beeldinstellingen zijn wel wat ingewikkeld als je het perfecte beeld wilt instellen. Op internet zijn diverse testen geweest maar het blijft onduidelijk wat je nu precies moet instellen.

Waar wel rekening mee moet worden gehouden, is dat dit nog steeds gewoon EDGE LED tv is. Samsung heeft de meest mooie termen qua micro dimming etc maar het blijft een edge led en geen full array led. Hierdoor heb je dus niet te beloofde diepe zwart waardes als wat Samsung doet geloven. Het is prachtig daar niet van, maar het blijft edge led en dus niet te vergelijken eigenlijk met een volledige backlicht..

Al met al is deze "instap" qled zeker de moeite waard. De prijs is iets aan de hoge kant als je het mij vraagt omdat het eigenlijk een SUHD is met wat nieuwe software. En die SUHD modellen zijn toch honderden euro's goedkoper.

Andre 30-09-2017

Toptoestel Maar cash back zeer gebruiksonvriendelijk

Geschreven voor: Samsung QE65Q7CAML

Geen info op Samsun.g. nl . link ontvangen van dealer na navragen. Eerst aanmelden ivm met moeten scrollen ook een Zoektocht. Geen buttons voor nieuwe en bestaande accounts/bestaande klanten.
Bij invullen formulier Geen printicoon gevonden. .zelf Maar opgelost door terug te gaan naar pat. 3. Printer bleef Maar gaan. Gestopt bij pag.3.
Kostte me Een uur

Bilal 20-09-2017

Fantastische ervaring

Geschreven voor: Samsung QE65Q7CAML

Ik heb nog nooit zo een haarfijn scherm gezien. Qua prijs/kwaliteit verhouding is het perfect. Je krijgt waarvoor je betaald.

Leechfreak 23-08-2017

Zeer mooie LED Q televisie

Geschreven voor: Samsung QE65Q7CAML

Deze zeer mooie televisie welke ik met de no gap muursteun heb opgehangen.
Zeer mooie heldere kleuren en zeer snelle bediening.

Ook de afstandsbediening werkt geweldig, stukken beter dan de conventionele soorten.

Ook al is de tv curved, je kunt alles zonder vertekening zien vanuit diverse hoeken.

Eenvoudig te bedienen en UHD 4k is natuurlijk geweldig.

Al met al, een zeer tevreden klant.

Marcel 31-07-2017

groot scherm, heel scherp mooie kleuren

Geschreven voor: Samsung QE65Q7CAML

Mooi groot scherm, hele warme kleuren en scherp beeldkwaliteit. daarnaast gebruiksvriendelijke tv. minpuntje is dat het een curved tv treft die met teveel zonlicht reflecteerd. Daarnaast raad ik een soundbar aan omdat het geluid flex is. Al met al een uitstekende TV.

Pluspunten

• Scherp beeldkwaliteit
  • Vormgeving

Minpunten

• curved tv's reflecteerd veel
  • geluid , soundbar aanraden

mmaw 14-07-2017

great TV, cinema has come home

Geschreven voor: Samsung QE65Q7CAML

Wonderful picture, good value for this new technology. compared with other Qled technology, but this came out top!

Linde 10-07-2017

Schitterend beeld van hoge kwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE65Q7CAML

Na net een weekend te hebben gekeken goed van kleur, helderheid en contrast.
Ook bij zonlicht nog een helder beeld.

Maaike 22-06-2017

Super tv!

Geschreven voor: Samsung QE65Q7CAML

Ik heb al een curved tv van de eerste lijn, maar dit is een hele verbetering met de qled! De tv heeft een super mooi en groot scherm. De kleuren zijn hartstikke helder en zelfs donker beeld wordt een stuk helderder. Kortom een top tv!

Pluspunten

• beeldscherm
  • opties
  • geluid

Alexander 08-06-2017

Super Cool !!

Geschreven voor: Samsung QE65Q7CAML

Deze Televisie voldoet aan al mijn verwachting, het is een super coole televisie, haarscherp beeld, overzichtelijk menu en een briljante remote control.
Absolute aanrader dubbel en dwars het geld waard!

Pluspunten

• Scherpe beeldkwaliteit
  • Heerlijke afstandsbediening

Minpunten

• Instructie, installatie voet.

I. Kniknie 24-05-2017

Super TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q7CAML

Een echte alleskunner. Super beeld! De apps werken super. De afstandsbediening is een droom voor iedereen die schrik heeft van een berg knoppen. Al met all een geweldige tv.

Pluspunten

• Haarscherp beeld
  • Kijkhoek
  • Afstandbediening
  • Apps
  • Wifi

sas 20-05-2017

mooi groot scherm en scherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q7CAML

Qled 65 tv heeft een mooi groot scherm waarop kleuren haarscherp worden weer gegeven. Een mooie led tv met vele mogelijkheden. Tv kijken is bijna een belevenis te noemen met deze tv. We zijn blij met onze aanschaf.

Pluspunten

• helder beeld
  • mooi groot scherm
  • meer kijkplezier door cuved scherm

Minpunten

• geen aan en uitknop
  • geen draaipoot

H.S 07-05-2017

Bij BCC werken mensen met verstand van zaken

Perfecte beeld.
hij is super snel.
alle apps onder elkaar weergegeven
Deze TV herkend al je randapparatuur

Pluspunten

• Mooi beeld
  • prijs

Jelmer 06-05-2017

Beste TV die er op dit moment is

Geschreven voor: Samsung QE65Q7CAML

Toen ik deze TV eenmaal in de winkel zag, was er geen moment twijfel. Wat een geweldige TV ! Alles aan deze TV klopt... Tot aan het strakke moderne design, de heldere kleuren en de handige alles in 1 remote control. De prijs is inderdaad aan de hoge kant, maar daar dat verdiend zich helemaal terug in kwaliteit.
De HDR modes maakt je blu-ray nog mooier, jammer dat er nog weinig content voor is maar het is aan de groeiende kant. Ik was verbaasd dat deze TV nog redelijk tot goed geluid gaf, natuurlijk zou ik een soundbar aanraden aangezien het dan beter geluid geeft.

QLED is de toekomst en ik zal nooit meer voor iets minders gaan dan dit.

Pluspunten

• Heldere kleuren
  • Modern Design
  • Gebruiks vriendelijkheid
  • 4K + HDR

Minpunten

• Prijs aan de hoge kant

Yvonne 03-05-2017

65 inch Qled

Geschreven voor: Samsung QE65Q7CAML

Prachtige TV goed helder en zwart is ook zwart. Mooie kleine afstandsbediening en makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Mooie kleuren

Minpunten

• Kan geen koptelefoon aan sluitien

Myriam 28-04-2017

PRACHTIG BEELD EN GELUID HEEL MAKKELIJK TE INSTALLEREN

Geschreven voor: Samsung QE65Q7CAML

Het product is inderdaad van superieure kwaliteit. Het beeld en geluid zijn uitstekend. Bovendien is de verpakking erg goed bedacht wat het voor mij heel makkelijk heeft gemaakt om zo'n grote tv zonder te veel moeite uit te pakken. Goed bedacht en gericht op maximale bescherming van het product. Erg makkelijk te monteren en installeren. Televisie is in een mum van tijd in gebruik. Kortom product maakt waar wat verkoop aangeeft. grote aanrader voor wie graag film kijkt met optimaal kijkplezier. Mooie afstandsbediening die op al je apparatuur werkt. Slim design en erg mooi.

Pluspunten

• Beeld
  • Installatie