Samsung QE65Q7CAML - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
10,75 cm dikte
65 inch.

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Marcel 31-07-2017 Product paar weken in bezit

groot scherm, heel scherp mooie kleuren

Mooi groot scherm, hele warme kleuren en scherp beeldkwaliteit. daarnaast gebruiksvriendelijke tv. minpuntje is dat het een curved tv treft die met teveel zonlicht reflecteerd. Daarnaast raad ik een soundbar aan omdat het geluid flex is. Al met al een uitstekende TV.

Pluspunten

• Scherp beeldkwaliteit
  • Vormgeving

Minpunten

• curved tv's reflecteerd veel
  • geluid , soundbar aanraden

Kajman 28-07-2017 Product paar dagen in bezit

Wat een kleuren!

Zojuist is onze nieuwe TV afgeleverd. Installatie laten uitvoeren, hang ie ook meteen mooi op de muur;-)

We hebben de TV gekozen vanwege de curve het kleurenpallet. Nu hij in onze woonkamer hangt valt op hoe ongelooflijk mooi de kleuren zijn. Zelfs bij een TV uitzending uit het jaar 0 valt op hoe kleurrijk dit vertoond wordt. Rood is ook echt rood en groen is ook echt groen. En natuurlijk is de contrastratio in orde: zwart is ook echt zwart! De beeldkwaliteit is uiteraard dik in orde, maar ja wat verwacht je anders met 4k.

Gebruikersinterface:
De gebruikersinterface is lekker intuïtief. De TV herkent meteen de TV ontvanger van KPN, de Apple TV en de XBOX One. Je kan de afstandsbediening van de TV voor alle apparaten gebruiken, ook voor de XBOX, dus geen gerommel met allemaal afstandsbedieningen en controllers als je alleen maar een filmpje wilt kijken. Uiteraard ook diverse apps (netflix, YouTube, internetbrowser etc.) beschikbaar, maar dat kan een beetje smart TV tegenwoordig altijd wel.

Enige minpuntje wat ik kon ontdekken tot nu toe is de weerspiegeling van de lamp tijdens het kijken. Gewoon even lamp uitzetten dus...

Laat de 4k uitzendingen maar beginnen. Ik ga weer even een 4k Netflix
Nou maar een 4k versie van de XBOX aanschaffen aan het einde van het jaar!

Tip: Koop er meteen een toetsenbordje bij, dan kan je ook gewoon even gemakkelijk wat opzoeken op het internet.

Pluspunten

• Kleuren
  • Gebruikersinterface

Minpunten

• Weerspiegeling licht

mmaw 14-07-2017 Product paar weken in bezit

great TV, cinema has come home

Wonderful picture, good value for this new technology. compared with other Qled technology, but this came out top!

Linde 10-07-2017 Product paar dagen in bezit

Schitterend beeld van hoge kwaliteit

Na net een weekend te hebben gekeken goed van kleur, helderheid en contrast.
Ook bij zonlicht nog een helder beeld.

Maaike 22-06-2017 Product paar dagen in bezit

Super tv!

Ik heb al een curved tv van de eerste lijn, maar dit is een hele verbetering met de qled! De tv heeft een super mooi en groot scherm. De kleuren zijn hartstikke helder en zelfs donker beeld wordt een stuk helderder. Kortom een top tv!

Pluspunten

• beeldscherm
  • opties
  • geluid

Alexander 08-06-2017 Product paar dagen in bezit

Super Cool !!

Deze Televisie voldoet aan al mijn verwachting, het is een super coole televisie, haarscherp beeld, overzichtelijk menu en een briljante remote control.
Absolute aanrader dubbel en dwars het geld waard!

Pluspunten

• Scherpe beeldkwaliteit
  • Heerlijke afstandsbediening

Minpunten

• Instructie, installatie voet.

I. Kniknie 24-05-2017 Product paar weken in bezit

Super TV

Een echte alleskunner. Super beeld! De apps werken super. De afstandsbediening is een droom voor iedereen die schrik heeft van een berg knoppen. Al met all een geweldige tv.

Pluspunten

• Haarscherp beeld
  • Kijkhoek
  • Afstandbediening
  • Apps
  • Wifi

sas 20-05-2017 Product paar dagen in bezit

mooi groot scherm en scherp beeld

Qled 65 tv heeft een mooi groot scherm waarop kleuren haarscherp worden weer gegeven. Een mooie led tv met vele mogelijkheden. Tv kijken is bijna een belevenis te noemen met deze tv. We zijn blij met onze aanschaf.

Pluspunten

• helder beeld
  • mooi groot scherm
  • meer kijkplezier door cuved scherm

Minpunten

• geen aan en uitknop
  • geen draaipoot

H.S 07-05-2017 Product paar dagen in bezit

Bij BCC werken mensen met verstand van zaken

Perfecte beeld.
hij is super snel.
alle apps onder elkaar weergegeven
Deze TV herkend al je randapparatuur

Pluspunten

• Mooi beeld
  • prijs

Jelmer 06-05-2017 Product paar dagen in bezit

Beste TV die er op dit moment is

Toen ik deze TV eenmaal in de winkel zag, was er geen moment twijfel. Wat een geweldige TV ! Alles aan deze TV klopt... Tot aan het strakke moderne design, de heldere kleuren en de handige alles in 1 remote control. De prijs is inderdaad aan de hoge kant, maar daar dat verdiend zich helemaal terug in kwaliteit.
De HDR modes maakt je blu-ray nog mooier, jammer dat er nog weinig content voor is maar het is aan de groeiende kant. Ik was verbaasd dat deze TV nog redelijk tot goed geluid gaf, natuurlijk zou ik een soundbar aanraden aangezien het dan beter geluid geeft.

QLED is de toekomst en ik zal nooit meer voor iets minders gaan dan dit.

Pluspunten

• Heldere kleuren
  • Modern Design
  • Gebruiks vriendelijkheid
  • 4K + HDR

Minpunten

• Prijs aan de hoge kant

Yvonne 03-05-2017 Product paar dagen in bezit

65 inch Qled

Prachtige TV goed helder en zwart is ook zwart. Mooie kleine afstandsbediening en makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Mooie kleuren

Minpunten

• Kan geen koptelefoon aan sluitien

Myriam 28-04-2017 Product paar dagen in bezit

PRACHTIG BEELD EN GELUID HEEL MAKKELIJK TE INSTALLEREN

Het product is inderdaad van superieure kwaliteit. Het beeld en geluid zijn uitstekend. Bovendien is de verpakking erg goed bedacht wat het voor mij heel makkelijk heeft gemaakt om zo'n grote tv zonder te veel moeite uit te pakken. Goed bedacht en gericht op maximale bescherming van het product. Erg makkelijk te monteren en installeren. Televisie is in een mum van tijd in gebruik. Kortom product maakt waar wat verkoop aangeeft. grote aanrader voor wie graag film kijkt met optimaal kijkplezier. Mooie afstandsbediening die op al je apparatuur werkt. Slim design en erg mooi.

Pluspunten

• Beeld
  • Installatie

robin 25-04-2017 Product paar dagen in bezit

Groot scherm

Geweldig, door de curve is het net of je in de tv zit. We zijn super blij met deze geweldige aankoop en raden iedereen aan om deze Qled tv van samsung te kopen, zodat je echt een bioscoop gevoel ervaart in de huiskamer.

Pluspunten

• curve
  • grootte van 65 inch

Enzo 24-04-2017 Product paar weken in bezit

Curved Samsung TV

Inmiddels mijn derde SAMSUNG TV, nu de eerste keer curved.
Eerst noodgedwongen op de poot gezet, na aantal dagen opgehangen aan de muur, wat een plaatje van een TV, nog beter zijn de beelden, zelfs met zon in je woonkamer zijn de beelden goed te volgen (dit in tegenstelling tot de voorgangers). De afstandbediening is ook helemaal van deze tijd, zonder toeters en bellen én met spraakcontrole. De TV reageert heel snel evenals de ingebouwde WIFI. Uiteraard heb ik de TV gekoppeld op mijn versterker met toebehoren, waardoor het kijken van films/series etc. nog leuker is dan ooit tevoren.
Deze TV is het kopen en het geld dubbel en dwars waard, zeker nu met de promotie van SAMSUNG!!!

Pluspunten

• Waanzinnig mooie kleuren
  • Haarscherp beeld
  • Mooie omlijsting/materialen
  • Afstandbediening met voicecontrol
  • Hele snelle WIFI