Samsung QE55Q8CAML - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
9,08 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung QE55Q8CAML op Kieskeurig.nl.

Alex 19-07-2017

Dure tv met beperkingen

Geschreven voor: Samsung QE55Q8CAML

De televisie heeft een strak en stijlvol curved design, dat in iedere kamer goed zal staan. Doordat de aansluitingen van de televisie in een losse box zitten, die je met een dunne draad aan de tv verbind, kan je alles heel netjes en strak wegwerken.

De beeldkwaliteit is bij goed bronmateriaal een genot om naar te kijken. UHD 4K blu-ray's, zelf Netflix 4K, geeft een hele goede beeldkwaliteit. Als het bronmateriaal niet goed is, bijvoorbeeld televisiebeelden die niet in HD opgenomen zijn, wordt dit door de grootte van het scherm extra verduidelijkt.

Helaas heeft de televisie veel last van backlight bleeding, waardoor echt donkere scene;s soms witte vlekken vertonen. Ook het contrast bij donkere scenes laat soms te wensen over; zwart is soms grijs.

Een ander nadeel is dat de TV niet over een USB 3.0 poort beschikt, waardoor UDH films die je vanaf een USB stick af wilt spelen kunnen haperen. Dit heb ik al een aantal keren mee gemaakt.

• Aansluitingen

Minpunten

• Geen USB 3.0 aansluiting
  • Backlight bleeding

Peter 22-05-2017

mooi groot scherm

Geschreven voor: Samsung QE55Q8CAML

Het is een mooi design met een prachtig mooi groot scherm.
Enig minpunt is, dat wanneer je via de bijgeleverde afstandsbediening overschakelt naar andere zender, dan springt hij over op analoog.

Pluspunten

• groot scherm
  • mooie heldere kleuren
  • helder geluid

Minpunten

• springt met gebruik afstandsbediening op analoog

Judith 03-02-2018

Verbluffend !

Geschreven voor: Samsung QE55Q8CAML

Wat een heerlijke TV is dit Toen we de eerste beelden zagen waren we verbaasd over de mooie kleuren en enorme scherpte. Komt vooral tot zijn recht met de UHD beelden op YouTube en Netflix.
Zeer content met deze TV.

Rianne 23-01-2018

High tech product, prachtig design!

Geschreven voor: Samsung QE55Q8CAML

Wij hebben na twijfelen tussen een O-LED televisie en Q-LED televisie voor de Q8 van Samsung gekozen. De Q8 heeft een haarscherp beeld, wat zeker zo goed is als O-LED. Daarnaast is het design van de Q8 echt fantastisch mooi en voor ons echt heel belangrijk. Het is ten slotte een groot apparaat in de woonkamer en dat mag er dus mooi uitzien. Een andere belangrijke reden om voor de Q8 te kiezen is de One Connect Box. Deze box zorgt voor een zeer gemakkelijke en gebruikersvriendelijke aansluiting. Kortom de Q8 is echt een televisie van deze tijd!

Annette078 21-01-2018

Adembenemend mooi beeld!

Geschreven voor: Samsung QE55Q8CAML

Nooit eerder een televisie gehad met zo'n adembenemend mooi beeld. Alsof je zelf deel uitmaakt van de film die je kijkt. In combinatie van de Curved Soundbar en surround speakers zit je thuis in je bioscoop! Prachtig design, beste koop van een TV ooit!

Pluspunten

• Prachtige vormgeving
  • Adembenemend mooie beeldkwaliteit
  • Erg goede geluidskwaliteit van de TV

GRH 18-01-2018

MOOI HELDER BEELD, FANTASTISCHE KLEUREN

Geschreven voor: Samsung QE55Q8CAML

Het toestel is net gelevered en geinstalleerd. Net als in de winkel ook nu weer prachtige heldere kleuren. Veel mogelijkheden.

Pluspunten

• MOOIE KLEUREN

Minpunten

• NOG NIET GEVONDEN

E.M 06-01-2018

QE55Q8C

Geschreven voor: Samsung QE55Q8CAML

Prima tv, makkelijk in te stellen, grandioze kleuren. Ideale afstandsbediening waarmee je andere apparaten kunt inschakelen en bedienen. Wel een Samsung soundbar op aangesloten voor verrijking van het geluid.
Geen last meer van allerlei kabels en snoeren om aan te sluiten op de TV, die sluit je aan op de one connect box, de tv sluit je aan met een dun glasvezelkabeltje die je weg kunt werken in de voet. Kortom helemaal tevreden!!!!!

Pluspunten

• 1 afstandsbediening voor meerdere apparaten
  • geen zichtbare kabels meer
  • makkelijk in te stellen
  • perfecte beeldkwaliteit

Renate 04-01-2018

55" Curved QLED TV van Samsung QE55Q8CAML

Geschreven voor: Samsung QE55Q8CAML

Wij hebben deze TV vorige week aangeschaft. Hij is echt prachtig. Zeer scherp beeld, goed geluid en mooie kleuren. Dat is het belangrijkste voor een tv.

Nog leuker is het gebruikers gemak. Het is mogelijk om met onze nieuwe supersonische en met onze oude Samsung afstandsbediening de tv te besturen.

De tv gids is heel duidelijk en eenvoudig te bedienen. Bij het overschakelen naar een andere zender zie je welke zender het om gaat en wat er op dat moment op is. Je raced binnen enkele seconden door 1000 zenders heen.

Smart tv werkt super eenvoudig. Browsen door Youtube en Netflix (die gebuiken wij het meest) gaat eenvoudig en ziet er geweldig uit.

Deze tv is curved. Het houd in dat ik nu niet alleen in de kamer, maar ook vanuit de keuken op het scherm kan kijken.... heel byzonder.

Ik hoop dat we heel veel plezier krijgen van deze tv in de toekomst, maar voor nu zijn we er enorm blij mee.

Succes bij het kiezen van een mooie tv.

Wendy 29-12-2017

Super toestel

Geschreven voor: Samsung QE55Q8CAML

Na een zeer eenvoudige installatie van de TV volop genieten van een geweldig beeld, mooi design en i.c.m. een Samsung Soundbar een optimale geluidsweergave.
De connect box is een grote meerwaarde; de TV nu zonder een overdaad aan kabels aan kunnen sluiten.
De apps werken snel en ook het koppelen met de andere apparatuur ging probleemloos.
Kortom: een fantastische aankoop!

Perry 28-11-2017

Twijfel

Geschreven voor: Samsung QE55Q8CAML

Na enige twijfel tussen een standaard led of de Q led ben ik blij voor de Q led te hebben gekozen .
Buiten het al super design van de cuved tv van Samsung is ook het kijken een genot en zeker zijn prijs waard.

Henry 27-10-2017

Curved Qled televisie

Superieure beeldkwaliteit.
Snelle smartfuncties
Voldoet aan de eisen voor de moderne televisie kijker.

Gert 08-10-2017

Super TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q8CAML

Gekocht, uitgepakt, aangesloten volgens overzichtelijk stappenplan en draaien. Super mooi beeld en geluid. De apps zijn makkelijk naar eigen wens toe te voegen of te verwijderen. Uiteindelijk kan ik alleen maar zeggen.
Wat een ding is het ook! Goud!

SMIT 06-10-2017

PRACHTIGE DESIGN TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q8CAML

PRACHTIGE TV . KUNT ALLES GOED ZIEN .MOOIE KLEUREN MOOI DESIGN MODEL EN NOG MOOIER MET EN CURVED SOUNDBAR ERBIJ ,KRIJG JE GEEN SPIJT VAN

M.J. 22-09-2017

Geweldig Beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q8CAML

Ik ben helemaal blij met deze TV. Wat een beeld!!! en geen randen meer, ook super.
De nieuwe QLED is echt een mega vooruitgang. Het is net of bij het kijken van een natuurserie, een kudde gallopperende paarden , zo je huiskamer in denderen!

Moest wel even wennen aan de afstandsbediening maar dat komt wel.

Prachtig dat er geen kilometers kabels meer zichtbaar zijn, dankzij de one connect box.

Kortom helemaal blij!

Mich 31-07-2017

Bovenverwachting

Geschreven voor: Samsung QE55Q8CAML

Mooie tv die de verwachtingen te boven gaat. Curved ziet er mooi uit en is prettig naar te kijken. Designe is strak en sexy. Draden kunnen mooi weg gewerkt worden en nog maar 1 afstandbediening nodig dmv one-control. Kleuren helder en strak. Geluid vanuit de tv boven verwachting. Hier gaan wij heel veel tv plezier aan beleven!

Tikka 23-07-2017

Geweldige kleuren

Geschreven voor: Samsung QE55Q8CAML

Wat een geweldige kleuren heeft deze tv. Dit geeft een mooie nieuwe dimensie aan tv kijken. Ik ben zeer tevreden over deze tv. Het geluid zou iets voller kunnen maar het is niet storend. Ik zou deze tv zeker aanbevelen!

Curved TV 18-07-2017

Curved tv: aanrader!!

Niets dan lof.
Fantastische kleuren en prettig kijken met curved scherm.
Makkelijk te bedienen met fraai vormgegeven afstandsbediening

Ron 16-07-2017

Superieure beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE55Q8CAML

Deze tv heeft een hele mooie beeldkwaliteit. Films en series worden nog fijner om te kijken door deze Qled tv. Vooral hd zenders op digitale tv zijn erg mooi. Het geluid kan beter. Het is net niet helemaal goed. Lastig te zeggen waar het aan ligt. Een soundbar zou een goede extra zijn. De afstandsbediening is simpel en doet zijn werk. Het aansluiten van de tv werkt net even anders dan ik gewend was maar de handleiding is duidelijk

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Vormgeving
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Geluid kan beter

Roohof 14-07-2017

groot scherm, kleuren zijn crisp, scherp

Geschreven voor: Samsung QE55Q8CAML

deze tv gekozen vanwege zijn kleuren, een gemakkelijke afstandsbediening, gebogen scherm, one connectbox

jolanda 05-06-2017

prachtige tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q8CAML

Geweldige tv perfecte beeldkwaliteit makkelijke bediening, zeer goed geinformeerd door samsung partner Radio West daardoor de juiste keuze gemaakt .
Top tv