Samsung QE55Q8CAML - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
9,08 cm dikte
55 inch.

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Alex 19-07-2017 Product paar dagen in bezit

Dure tv met beperkingen

De televisie heeft een strak en stijlvol curved design, dat in iedere kamer goed zal staan. Doordat de aansluitingen van de televisie in een losse box zitten, die je met een dunne draad aan de tv verbind, kan je alles heel netjes en strak wegwerken.

De beeldkwaliteit is bij goed bronmateriaal een genot om naar te kijken. UHD 4K blu-ray's, zelf Netflix 4K, geeft een hele goede beeldkwaliteit. Als het bronmateriaal niet goed is, bijvoorbeeld televisiebeelden die niet in HD opgenomen zijn, wordt dit door de grootte van het scherm extra verduidelijkt.

Helaas heeft de televisie veel last van backlight bleeding, waardoor echt donkere scene;s soms witte vlekken vertonen. Ook het contrast bij donkere scenes laat soms te wensen over; zwart is soms grijs.

Een ander nadeel is dat de TV niet over een USB 3.0 poort beschikt, waardoor UDH films die je vanaf een USB stick af wilt spelen kunnen haperen. Dit heb ik al een aantal keren mee gemaakt.

• Aansluitingen

Minpunten

• Geen USB 3.0 aansluiting
  • Backlight bleeding

Mich 31-07-2017 Product paar dagen in bezit

Bovenverwachting

Mooie tv die de verwachtingen te boven gaat. Curved ziet er mooi uit en is prettig naar te kijken. Designe is strak en sexy. Draden kunnen mooi weg gewerkt worden en nog maar 1 afstandbediening nodig dmv one-control. Kleuren helder en strak. Geluid vanuit de tv boven verwachting. Hier gaan wij heel veel tv plezier aan beleven!

Curved TV 18-07-2017 Product paar weken in bezit

Curved tv: aanrader!!

Niets dan lof.
Fantastische kleuren en prettig kijken met curved scherm.
Makkelijk te bedienen met fraai vormgegeven afstandsbediening

Ron 16-07-2017 Product paar weken in bezit

Superieure beeldkwaliteit

Deze tv heeft een hele mooie beeldkwaliteit. Films en series worden nog fijner om te kijken door deze Qled tv. Vooral hd zenders op digitale tv zijn erg mooi. Het geluid kan beter. Het is net niet helemaal goed. Lastig te zeggen waar het aan ligt. Een soundbar zou een goede extra zijn. De afstandsbediening is simpel en doet zijn werk. Het aansluiten van de tv werkt net even anders dan ik gewend was maar de handleiding is duidelijk

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Vormgeving
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Geluid kan beter

Roohof 14-07-2017 Product paar dagen in bezit

groot scherm, kleuren zijn crisp, scherp

deze tv gekozen vanwege zijn kleuren, een gemakkelijke afstandsbediening, gebogen scherm, one connectbox

jolanda 05-06-2017 Product paar dagen in bezit

prachtige tv

Geweldige tv perfecte beeldkwaliteit makkelijke bediening, zeer goed geinformeerd door samsung partner Radio West daardoor de juiste keuze gemaakt .
Top tv

marianne 02-06-2017 Product paar dagen in bezit

Qled tv van Samsung

Televisie is grandioos.Samsung heeft weer een produkt dat niet te evenaren is.De kleuren prachtig en de apps duidelijk.En ook leuk dat je met je telefoon de tv kan bedienen.

DutchDunk 25-05-2017 Product paar dagen in bezit

The colours are a feast for the eyes

I decided not to screw around and buy the top specification and I'm not disappointed. Its like having a cinema in your living room....amazing.

Pluspunten

• Colour definition
  • no issues with sun shining off the screen

Peter 22-05-2017

mooi groot scherm

Het is een mooi design met een prachtig mooi groot scherm.
Enig minpunt is, dat wanneer je via de bijgeleverde afstandsbediening overschakelt naar andere zender, dan springt hij over op analoog.

Pluspunten

• groot scherm
  • mooie heldere kleuren
  • helder geluid

Minpunten

• springt met gebruik afstandsbediening op analoog

Veron 20-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi beeldkwaliteit

Dit product heeft een mooi beeldkwaliteit, waardoor het net lijkt, dat alles op je afkomt. Daarom hebben we gekozen voor deze TV. Echt een aanrader dus !

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Geluidkwaliteit
  • Multifunctioneel

Peer 15-05-2017 Product paar dagen in bezit

Super tv

beeld is boven onze verwachting, heel erg simpel te installeren, in de commercial staat dat er slechts 1 kabel naar tv gaat maar een tv heeft ook stroom nodig

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • super scherp beeld

Mestan Alieff 10-05-2017 Product paar dagen in bezit

Samsung qled curved 55 inch.

De opstelling van onze TV in ons appartement is zodanig dat er volop daglicht valt op het TV-scherm. Eind april jl. een qled curved gekocht, wat een aanwinst. Ook overdag volop genieten van een prachtig kleuren beeld.

basbs96 08-05-2017 Product paar weken in bezit

Prachtige tv, zowel in design als in beeldkwaliteit!

Het aansluiten van de tv gaat door middel van de aparte one connect box. Op deze box kun je al je apparatuur aansluiten zoals en gameconsole, blue-ray speler, ect. Hierdoor hoef je niet meer al die kabels aan te sluiten op je tv waardoor het mooi 'clean' blijft. Het enige wat je nog nodig hebt is een voedingskabel bij je tv en een bijgeleverde kabel van de one connect box naar de tv.
Het contrast en kleuren wat van de tv afkomt kan zich bijna meten met de OLED tv's. Zwart is bijna zwart en de kleuren spatten bijna van je scherm af. Ook is de helderheid meer dan voldoende als de zon overdag naar binnen schijnt. Van reflectie door een raam heb ik vrijwel geen last gehad.
Heb je een brede kamer en zit je ook wel eens meer aan de zijkant van de tv is dit geen enkel probleem. De kijkhoek is echt enorm zonder dat je verschil ziet in kleuren.
De one remote vind ik persoonlijk een doorbraak in de afstandsbedieningen. Al die knoppen weg die je amper gebruikt en een mooi clean design met de belangrijkste knoppen. De one remote werkt zeer makkelijk en voelt premium aan. Ook kun je met deze one remote bijvoorbeeld je blue-ray speler bedienen of het kastje van je provider. Dus al je extra afstandsbedieningen kun je weg doen.
Het geluid van de tv is zeker meer dan gemiddeld maar ik zou je toch aanraden om een soundbar erbij te halen voor de echte kik tijdens een film.
Ondanks de prijs raad ik deze tv zeker aan. Want een 4K LED tv met deze kwaliteit heb ik nog niet eerder gezien

Pluspunten

• Helderheid
  • One remote
  • Al je aansluitingen op de one connect box
  • Anti weerspiegeling

• Geluid voor films

youriu 07-05-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige kwaliteit maar wel erg duur

De kleuren zijn enorm mooi en het beeld echt in 1 woord, super. De beeld kwaliteit is echt super. Het design van de tv is ook subliem en echt heel dun. Ik heb de tv uiteindelijk opgehangen omdat ik het op de voet te ver van de muur af vond staan. Ook het gamen op de tv is echt heerlijk. De afstandsbediening is erg wennen want er zitten geen cijfers meer op en moet je wat lastig cijfers in toetsen. Daar buiten is het wel een compact, mooi en strak apparaatje. De One Connect Box is super. Enkel een dun kabeltje en een kleins stroom kabeltje wat vanuit de tv mijn kast in gaat, verder sluit je alles aan op de One Connect Box. De tv is prijzig maar qua beeld is dit echt een paradepaardje!

Pluspunten

• 4K kwaliteit
  • Uiterlijk
  • One Connect box
  • Kleuren
  • Heel erg dun

Minpunten

• Erg prijzig
  • Remote control
  • Fox Sports app (nog) niet te vinden