LG 55SJ850V - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5,90 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,4

H.Zuidema 10-07-2017

Geweldige LG tv met Scherpe Spetterende kleuren

Afgelopen vrijdag deze tv gekocht bij Hofma Beeld en Geluid in Drachten voor de sensationele prijs van 1.399 overal kost deze tv 1,899 of 1.749 maar niet in Drachten.
Wat een prachtige prijs voor dit geweldige toestel.
Het beeld is enerverend mooi en strak en scherp.
De instelling heb ik ingesteld als volgt.
Achtergrond verlichting op 100.
Contrast op 95.
Helderheid op 57.
Scherpte op 25
Kleur op 55.
De mooiste beelden ziet men op de instelling Bioscoop.
Contrast op laag
Super resolutie op hoog.
Kleur bereik op automatisch.
Randverbetering op aan.
Kleuren filter op uit.
Gamma op 2.2
Ruisonderdrukking op laag.
MPEG ruis op uit.
Echte Bioscoop op aan.
Motion Eye Care op uit.
Led lokaal dimmen op gemiddeld.
Trumotion op Helder.

Deze TV is geheel compartibel met Canal Digital mits men de nieuwe CI+ module gebruikt zonder abonnementskaart.

Tevens geschikt voor Ziggo.

Het geluid is super goed en is van Harman Kardon met 40 Watt.

Pluspunten

• Prachtige scherpe kleuren
  • Handige Menu
  • Snelle inladen
  • Mooie Webos 3.5
  • Canal Digital Compatibel

UHD 31-10-2017

De tv bevalt uitstekend heeft een geweldig beeld en is mooier dan de OLED want die zijn erg donker qua contrast.
Tevens heeft deze tv alle beeldfunctie's van OLED dus HDR, HLG, Dolby Atmos, ect ect.

pieter 17-10-2017

prachtig mooi beeld

deze led tv een paar weken in huis nog nooit zo,n mooi beeld gehad en dan ook nog 200 euro goedkoper dan bij de andere aan bieders dankzij de tv reus

H.Zuidema 13-07-2017

Hofma Drachten heeft tijd voor de klanten

Zeer scherpe prijs 1.399 en zo meenemen in de auto, uitstekend winkel personeel met tijd voor de klant ook op het gebied van vak kennis.

Pluspunten

• Canal Digital Compatibel
  • Zeer scherp beeld met prachtige kleuren
  • Super Geluid van Harman Kardon Geluid 40 Watt
  • Module CI+ competibel
  • Prachtige Webos Smart TV

Johan en Conny te Lelystad 27-01-2018

Prachtig beeld en goed geluid.

Onlangs een LG TV met een LG soundbar gekocht bij Platte TV in Amsterdam. Wij hadden al een zeer goede ervaring met Platte TV Arnhem, vandaar dat wij bij deze firma weer terecht kwamen. Wij kregen zeer goed advies en werden prettig geholpen. De combinatie van LG TV type 55SJ850V met de LG soundbar type SJ8 is zeer goed te doen. Schitterend beeld en perfect geluid. De installateur, die bij ons het één en ander kwam aansluiten was uitermate vakkundig. Hij optimaliseerde ook nog eens onze rand apparatuur. Wij zijn uitermate tevreden, zowel over de service van Platte TV als over de aangeschafte producten. Johan en Conny te Lelystad

Pluspunten

• Beelscherpte
  • Kleur
  • Bediening

Willem 15-01-2018

Groot scherm, zeer smalle randen

Zeer scherp beeld, een echte smart TV met alle mogelijkheden. Uitstekend geluid met een groot volume bereik. Bij kijken op de dag soms enige spiegeling in het beeld.

Koper 02-01-2018

Mooi scherm super strak

Mooie kleuren super scherp beeld. Ik heb hem net in huis dus ik moet verder nog op zoel naar de extra funties maar het installeren was een fluitje van een cent. Ik ben er nu al super blij mee. Geluid is op top. Een aanrader voor iedereen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Mooie poot ook
  • Super geluid
  • Strakke vormgeving

Bart 06-11-2017

Geweldige aankoop

Vandaag bij toeval deze televisie aangeschaft bij Correct in Rotterdam. Kost hier momenteel €1195. Echt super scherp beeld met veel instelmogelijkheden. Het geluid is echt verbluffend goed voor zo'n platte televisie dankzij de ingebouwde Harman Kardon speakers. De bediening met de magic remote (pointer) is erg handig en intuïtief. Enig nadeel is dat deze bijbehorende afstandbediening icm Ziggo Horizon box niet geheel werkt. (Bij ons werkt alleen verder zappen niet, iemand hier een oplossing voor?) Al met al echt een aanrader! Doet niet veel onder voor een "echte" veel duurdere oled.

Pluspunten

• Aanschafprijs t.o.v. amoled
  • Zeer scherp en natuurlijk beels
  • Fantastisch geluid
  • Zeer dunne rand rondom

Minpunten

• AB werkt niet optimaal met Ziggo Horizon box

guyrab 11-09-2017

geweldig kleuren, vormgeving en verlichting

alles is super bij deze TV - vormgeving, de kleuren zijn ongelofelijk levensecht de zwart is zwart (bijna OLED niveau dankzij de nano technologie), en er is genoeg verlichting (in tegenstelling met OLED wat een beetje te donker is). samen gevat ik heb voor nano technologie gekozen en niet voor de OLED variant (die kost ook wat meer maar voor mij was het beeld een beetje beter bij deze set). geluid is super via de harman karton speakers. webos van lg - super - met de magic remote - je verwijst met je hand naar de scherm en het beweegt - super makkelijk.ook met je stem kan je commandos aan de tv geven of een zoekterm dicteren.

kleuren - HDR10 en dolby vision (12 bit kleuren) - verbluffend, en HDR broadcast,...
genoeg ingangen/uitgangen.

minpunt - de netflix applicatie werkt nog niet goed met Dolby vision (in nederland ten minste) op deze TV.