LG OLED65C7V - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,66 cm dikte
65 inch.

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Nick 06-09-2017

Teleurgesteld!

Ik heb deze tv nu een maand in mijn bezit en ben er zeer ontevreden mee.
Uiteraard is het afhankelijk hoe slecht of hoe goed de bron is die je afspeelt. In mijn geval zijn dat alleen 4k beelden die er acceptabel uit zien. Ook daar zit nog veel variatie in. Met name Netflix en Amazon.
Narcos bijvoorbeeld ziet er mooi uit.
Dolby vision/hdr beelden is niet om aan te zien, met donkere beelden verlies alle details veel te donker. Ik heb alle bron instellingen wel geprobeerd maar tevergeefs.
TV kan niet omgaan met wat minder kwaliteit beelden direct word je gestraft met color banding alsof je kijkt naar VHS video. En met minder beeldmateriaal bedoel ik 1080p /720p waar mijn Panasonic plasma van 10 jaar oud prima mee om gaat. Vervolgens wordt je ook getrakteerd verticale strepen ook genoemd vertical banding. En er is nog meer verwennerij. Ondanks dat de tv pas een maandje jong is heeft hij nu al last van geheugenverlies? Namelijk de optie trumotion heb ik op vloeiend staan, maar zodra ik de tv uit zet wordt trumotion ook uitgeschakeld? Je hoeft je nooit te vervelen met deze tv je blijft bezig met de instellingen. Zoveel pret voor maar €4000,-

Al met al een behoorlijke teleurstelling!

Pluspunten

Minpunten

• Beeldkwaliteit