LG OLED65C7V - Reviews

65,0 inch

6,5

Nick 06-09-2017

Teleurgesteld!

Ik heb deze tv nu een maand in mijn bezit en ben er zeer ontevreden mee.
Uiteraard is het afhankelijk hoe slecht of hoe goed de bron is die je afspeelt. In mijn geval zijn dat alleen 4k beelden die er acceptabel uit zien. Ook daar zit nog veel variatie in. Met name Netflix en Amazon.
Narcos bijvoorbeeld ziet er mooi uit.
Dolby vision/hdr beelden is niet om aan te zien, met donkere beelden verlies alle details veel te donker. Ik heb alle bron instellingen wel geprobeerd maar tevergeefs.
TV kan niet omgaan met wat minder kwaliteit beelden direct word je gestraft met color banding alsof je kijkt naar VHS video. En met minder beeldmateriaal bedoel ik 1080p /720p waar mijn Panasonic plasma van 10 jaar oud prima mee om gaat. Vervolgens wordt je ook getrakteerd verticale strepen ook genoemd vertical banding. En er is nog meer verwennerij. Ondanks dat de tv pas een maandje jong is heeft hij nu al last van geheugenverlies? Namelijk de optie trumotion heb ik op vloeiend staan, maar zodra ik de tv uit zet wordt trumotion ook uitgeschakeld? Je hoeft je nooit te vervelen met deze tv je blijft bezig met de instellingen. Zoveel pret voor maar €4000,-

Al met al een behoorlijke teleurstelling!

Pluspunten

Minpunten

• Beeldkwaliteit
Armin 20-10-2017

Dit kan toch niet waar zijn, zeker? In alle reviews wordt juist de beeldkwaliteit geprezen. Is dit inmiddels opgelost of ben je nog steeds zo ontevreden?

nickname 26-10-2017

Helaas wel! Tv gaat terug het is niet om aan te zien. Jammer dat je hier geen foto's kan plaatsen.

Armin 19-11-2017

Ik neem aan dat het hier dan om een uitzondering gaat, Anders kan ik de hoge score's van deze tv niet verklaren.

Knetterpap 30-11-2017

Schitterend beeld! Beste koop ooit.

Beeld is heel erg mooi, zwart is echt diepzwart.
Design is fantastisch. Lang getwijfeld, maar dit is tot nu toe mij beste koop ooit.
Als ik een minpunt moet noemen, het geluid is niet fantastisch maar nog wel goed.
Bediening is heel gemakkelijk en vele instelling voor het beeld.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Contrast
  • Webos

Minpunten