Sony KD-55XE8096 - Reviews

Type scherm
LED

Nrutgerd 02-03-2018

Sony 55xe8096 ervaring

Deze tv hebben wij bekeken in de mediamarkt, je kent het wel. Je komt voor een actie binnen op een Sony 6serie 'instap model' en gaat vervolgens na een 7 serie kijken en loopt uiteindelijk naar buiten met een 8serie 'premium'.
In de winkel erg te spreken over de kleuren en het diepere zwart van de TV tegenover de andere tv's in deze prijsklasse.

Eenmaal thuis de tv rustig aangesloten en mooi alle kabels weggewerkt in de standaard. Maar het diepe zwart was zeker niet zo diep als in de winkel, en kon dit met wat instellingen bijna hetzelfde krijgen. Toch stelde het zwart me echt teleur, ik kwam van een Sony fullHD led 42" die erg mooie contrasten had. Nu staat er weer een Sony maar eentje die zonder iput en zwart scherm toch je kamer verlicht.
Het inmiddels zo ver gekomen dat er clouding ontstaat, en er avonds niet meer met plezier naar een spannende donkere film gekeken kan worden.

Wij zijn nu in afwachting van de Sony expert / monteur.

Pluspunten

• Standaard
  • Vormgeving

Minpunten

• Geen diepe zwarte beelden
  • Clouding aanwezig
Geschreven voor: Sony KD-55XE8096