Sony KD43XE8077 - Reviews

Diepte
5,70 cm dikte
43,0 inch

M.K 21-04-2018

Top tv! Scherp beeld, en perfect voor gamen

Strak beeld, na lang zoeken uitgekomen op deze tv, scherm heeft een response tijd van 13ms en een inputlag van 33ms! Draait op 50hz maar intern versneld naar 200hz, resultaat: gamen zoals het hoort, geen vertragingen, haperingen, strepen of wazige beelden, (ook op max sensitiviteit op contoller), aangesloten op de standaard PS4.. geluid youtube/tv wel wat kaal, steun net als de tv erg licht, amper reflectie in daglicht door zeer helder scherm, tv verbind automatisch je smartphone met intern netwerk (handig/android) en helaas geen audio uitgang met tulp stekker voor headset, enkel jack 3.5mm voor headset.. verder genoeg hdmi aansl. en mooie afstandbediening

Pluspunten

• Game tv
  • Supersnelle beeldverwerking
  • Strak design
  • 4K en HDR + de rest

Minpunten

• Geluid wat kaal
Geschreven voor: Sony KD43XE8077

Imme 27-01-2018

Goede beeldkwaliteit, slecht besturingsprogramma

Als je eenmaal in een netflix serie zit is het geweldig, mooie kwaliteit scherm, mooie omlijsting. Maar jammergenoeg ook nadelen. Het besturingsprogramma van android vertoont vele kuren. Programma’s lopen vast of starten niet eens op. Ook heeft de afstandbediening bijna 100 knoppen waarvan je er uiteindlijk 10 nodig zal hebben en moet je deze recht op de tv richten om bereik te krijgen met de tv (ouderwets). En de 12 watt geluidsterkte (mediamarkt gaf aan 20 watt) van de tv doet mij overwegen een soundbar te kopen.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Mooie omlijsting

Minpunten

• Slecht besturingsprogramma
  • Slechte afstandbediening
  • Geluidskwaliteit
  • Snelheid
Geschreven voor: Sony KD43XE8077