Sony KD43XE8005 - Reviews

Diepte
5,70 cm dikte
43,0 inch

Jan-Paul 03-08-2017

Super beeld, mooie vormgeving, veel opties

Aanvankelijk een Sony toestel gekocht uit de 7000 serie, maar heb deze omgeruild voor technisch identieke uit de 8000 serie. Reden hiervoor is dat 6 en 7000 serie draaien op linux en dus beperkt in de mogelijkheden op gebied van smart TV. 8 en 9000 serie zijn volledig Android en ja dat heeft veel voordelen.
Verder is het een fantastisch toestel met veel mogelijkheden en met nieuwe techniek van Sony voortreffelijk beeld. Erg leuk vind ik ook de optie dat je bijvoorbeeld bij YouTube de TV met je stem kunt bedienen. Spreek en speel!
Samsung heeft misschien de beste credits, maar kan niet tippen aan deze TV van Sony en dan te bedenken dat ik de deur ben uitgegaan met een doel: een nieuwe Samsung te kopen.
Erg veel TV voor deze prijs. Pas een week in bezit, maar nog geen minpunten ontdekt.

Pluspunten

• Beeld
  • Mogelijkheden
  • Prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Nog niet ontdekt.
Geschreven voor: Sony KD43XE8005

Jan-Paul 21-11-2017

TOP TELEVISIE voor een mooie prijs in huis te halen

TV nu een paar maanden in huis en ben nog steeds uitermate tevreden. Een enkele keer geen verbinding met Internet, maar dat ligt eerder aan mijn WiFi dan aan deze mooie televisie met prachtig beeld.
Nog steeds geen minpunten? Toch wel, een kleintje waarvan ikzelf geen last heb. Aangezien ik eveneens een mooie home cinema set heb van Sony, heb ik voortreffelijk geluid. Het geluid over de TV afspelen is voor mij onder de maat, maaaaaaar daar heb ik dus geen last van.

Pluspunten

• Mooie TV
  • Prachtig beeld
  • Eenvoudige instellingen

Minpunten

• Geluid op TV zelf.
Geschreven voor: Sony KD43XE8005