Samsung UE65KS8000L

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 48 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Mark & Saskia 22-07-2016

Wat een prachtig toestel!

Wij hebben jaren lang genoten van een Samsung plasma TV (PS50C7700) maar waren nu echt toe aan een nieuwe, grotere TV. De zoektocht heeft lang geduurd maar het resultaat mag er zeker zijn. Wat een beeld!

Het geluid is echt behoorlijk goed. Hoewel meestal het geluid naar de Pioneer receiver werd gestuurd, is TV kijken met geluid van de ingebouwde speakers echt meer dan OK. Films en muziek registraties kijken we nog steeds liever in 5.1 maar voor normale uitzendingen is het goed te doen. Zeker als je bedenkt hoe dun het toestel is!

De TV geeft een fantastisch plaatje weer. Wat een helderheid en contrast. We waren al erg verwend met onze vorige TV, maar dit is echt weergaloos! Uiteraard moest er wel wat gefinetuned worden, maar dat kan tot in het kleinste detail, per bron. Ziggo CI+ En DVD is goed, Blu-Ray is beter maar 4K.... Smullen! De zon valt bij ons praktisch heel de dag op het scherm maar hier heb je totaal geen hinder van. Dat was met onze plasma wel anders... De kijkhoek is ok, maar erg goed in vergelijking tot soort gelijke modellen in de zelfde prijsklasse.

De mogelijkheden zijn eindeloos. Dankzij het Tizen systeem is bijna elke app in een handomdraai te installeren en te gebruiken. Van Netflix tot de ingebouwde mediaplayer of zelfs teletekst, het is snel werkt goed en is stabiel. En de meegeleverde connect box is een echte uitkomst. Alle kabels op dit kastje en slechts 1 signaalkabel naar het toestel. Ideaal als je het scherm, zoals bij ons het geval is, wilt ophangen.

Qua gebruikers gemak kunnen we kort zijn. Alles is logisch, makkelijk te vinden. Misschien omdat we hiervoor ook een Samsung hadden maar het werkt prima. Wat wel echt bizar is, is hoe snel de TV opstart en meteen beeld geeft, super!

Het design is heel strak, heel mooi! Goed afgewerkt en degelijk materiaal. Het Samsung logootje aan de voorkant is standaard verlicht bij het kijken, maar is (gelukkig) ook uit te zetten. De voet zit nog in de verpakking, dus nemen we die niet mee in de review.

Ondanks dat het toestel super dun is, voelt alles stevig en degelijk aan. Alle kabel zitten goed klem, de ophanging is top.

Al met al een aanrader! Met de cashback en een leuke korting mmog steeds een behoorlijke uitgave, maar daar hebben wij nog geen seconde spijt van gehad!

Erik 06-05-2017

Vraag: hoe zet je het verlichte Samsung-logo, onderaan het scherm, aan of uit?

Antoine 02-01-2017

Een van de beste LED TV's

Nooit een grote fan geweest van de kleuren van LED t.o.v. Plasma. Omdat ik een groter formaat wilde (65inch) en OLED nog onbetaalbaar is, voor deze topkwaliteit nano DOT matrix LED gekozen. Inmiddels is Plasma uitgestorven en heeft LED een behoorlijke ontwikkeling doorgemaakt. Het duurt even om aan LED te wennen, ziet er echt anders uit dan Plasma, en grootste nadeel is toch wel de kijkhoek, die is NIET groot bij deze Samsung ( +/-15 graden). Wil je vanuit grotere hoeken kijken, dan moet je een draaibare beugel/voet kopen. Bij de juiste instellingen is deze Samsung fantastisch. HDR+ is soms erg mooi voor bepaalde films, voor "gewoon" TV kijken is het vaak teveel van het goede. (en echte HDR content maar dat is er nog niet veel)
Het is een beetje rommelen met de instellingen om het beste resultaat te halen. De helderheid van LED is verslavend zo mooi en helder maar kan ook vermoeiend zijn. Sommige uitzendingen zien er fantastisch uit, andere weer minder. Het is nog een beetje sleutelen aan de instellingen voor het perfecte plaatje en lijkt me voor de gemiddelde consument toch wat (te) lastig. Al met al toch een van de beste LED TV's die er te koop is voor een zeer aantrekkelijke prijs in dit formaat. Wil je beter dan zul je toch naar OLED moeten en die zijn zeker 3x zo duur en leveren (nog) niet deze helderheid. Bekijk eens HDR 4K content op youtube op deze TV en beter heb ik nog niet gezien.

Last but not least, de afstandbediening is een verademing! Simpel en doeltreffend met stembediening en de apps werken goed. Netflix ziet er erg mooi uit.

Pluspunten

• scherpte
  • dynamiek
  • vormgeving
  • HDR+
  • afstandbediening

Minpunten

• kijkhoek
  • kijkhoek
  • kijkhoek

Antoine 08-01-2017

via Netflix is inmiddels 4K en HDR content te zien. Dit is werkelijk prachtig! Enorme mooie diepe kleuren, prachtig gedetailleerd, en een geweldige dynamiek in helderheid, dat wil zeggen, donkere partijen zijn mooi doortekend in detail en heldere partijen schitteren va het beeldscherm af. Mooier dan dit heb ik nog niet gezien.

Ed 07-11-2016

groot scherm , goed beeld , mooie afwerking

het is een mooie tv , smart afstandsbediening werkt niet zoals bedoeld , verder goed beeld , prijs is evenredig met kwaliteit , dus goed

Sluiter 02-10-2016

65INCH SCHERM MET VERBLUFFENDE BEELDKWALITEIT

gekozen voor Samsung 65inch 8000 serie aangezien we geen fan zijn van curved schermen. Tv uitzendening via Ziggo zijn waanzinnig scherp door de upscaling. youtube demo 4k filmpjes zijn ook serieus mooi. Pixels zijn amper te zien als je er vrij dichtop zit. Op afstand zijn zelfs de meest kleine letters te lezen. De prijs is nog aan de hoge kant maar is ook het enige minpunt. We gebruiken momenteel ziggo kabel, maar gaan weer terug naar schotel. Die introduceren altijd sneller nieuw signalen zoals als eerste HD en nu 4k. Schotel is toch net iets beter van signaal kwaliteit. Helaas maar 1 ci+ interface zodat je niet beide kunt aansluiten. Bij onweer/sneeuw of een giga regenbui heb je namelijk geen of slechte ontvangst met schotel.

Pluspunten

• scherp
  • snelle en gebruiksvriendelijke interface
  • bijna randloos beeld
  • upscaling zonder vertraging
  • ingebouwde speakers zijn zeer helder van geluid

Minpunten

• prijs
  • maar 1ci+ interface

Johan 01-07-2018

Mooie prijs voor groot 58 inch tv

Met top service bij Coolblue gekocht.
Tv dan ook aan vogels muur beugel gehangen.
Prachtige aanwinst strak beeld juiste snelheid voor gamen.

Pluspunten

• Groot scherm
  • HDR
  • 4K resolutie
  • Game mode

Minpunten

• Geen uitgebreide afstand bediening

Jacqueline 30-06-2018

Een hele prettige ervaring

Ik vind het een super tv.goed beeld prima om mee om te gaan .ik beveel hem graag aan .super super goed .ben er blij mee

Bente 28-06-2018

UltraHD en een groot scherm

Ik vind t een heel goed product. Het beeld is ontzettend scherp en voor de prijs echt een aanrader!!

Pluspunten

• Scherpte
  • Diepte
  • Groote van de tv
  • Smart tv

Albert 27-06-2018

Mooi en scherp beeld

Gekozen om zijn prijs en grote van het beeldscherm . En natuurlijk om dat het een Samsung is koppelen met telefoon en tablet heel eenvoudig

Minpunten

• Automatisch uitgaan

Herman 17-06-2018

Mooie vormgeving

Dit toestel is niet het topsegment maar hij voldoet goed aan onze wensen.
Goede menustruktuur en snelle internetverbinding.
Het beeldscherm is duidelijk en goed instelbaar.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Prima internet verbinding

jean 15-06-2018

ue75mu6100

Heldere kleuren mooi groot scherm makkelijk te installeren.
Mooi prijs voor deze kwaliteit.
Satelliet geïntegreerd
Binnen minder dan 24 uur thuis.
Aan de deur kunnen pinnen.
TVREUS bedankt voor de snelle service en advies

Pluspunten

• helder beeld
  • makkelijk te installeren
  • satelliet ontvanger

rob 14-06-2018
  • Product gekregen

top toestel

mooi beeld met alles er op en er aan mooi design het is gewoon een top toestel
makkelijke bedienging

Peter Leautaud 13-06-2018

Groot scherm

Mooie heldere kleuren. HD uitzendingen uitstekend. Gemakkelijk te bedienen. Geluidskwaliteit helder en makkelijk te bedienen, internet makkelijk te bereiken

Pluspunten

• Beeld
  • Kleuren

Hatiik 06-06-2018

Samsung 55inc 140cm

Ben zeer tevreden met mijn samsung 4k 55 inc.
Ik raad het iedereen aan om samsung te kopen. Je Hebt heel veel migelijkheid zoals appjes downloaden gemiste films terug kijken noem maar op. Het is echt waard om je geld uit te geven. Dankjewel samsung je bent de beste met kwaliteit 👍

Pluspunten

• Goeie kwaliteit

Minpunten

• Heb je niet!

Jef 24-05-2018

lekker groot leuke features

bij toeval liep ik tegen de aanbieding aan bij de makro, kwaliteit van samsung ben ik erg tevreden over, dus hoefde niet lang na te denken..
helemaal geweldig om nu een bioscoopje voor ons zelf te hebben , met superbeeld!

Jaap 19-05-2018

Prima tv

Prijs kwaliteitverhouding is prima. Goede vormgeving. Prima beeld. Ben zeer tevreden met deze televisie.

Neet 19-05-2018

beeld net als 3 jaar geleden.

Tv is prima alleen de KIJK app werkt niet op deze tv. Sbs is er al maanden mee bezig maar nog steeds geen oplossing. Ook de " beeld uit" functie is er niet meer. Twee punten die ik veel gebruikte maar dat kan niet meer helaas. Verwacht niets van al die nieuwe jaarlijks terugkomende termen dat gaat gewoon te ver. Het beeld is goed en het geluid ook voor een platfe tv.

Pluspunten

• beeld is prima.
  • lekker plat.
  • Los aansluitkastje, 2 kabeltjes naar de tv.

Minpunten

• Kijk app werkt niet
  • Geen " beeld uit" functie voor radio zenders
  • Afstandsbediening. (de oude werkt ook)

Vincent Van Der Heijden 15-05-2018

Mooi beeld

prachtig beeld super mooie kleuren en adembenemende 4k HDR ervaring en prachtig om op te gamen!

ik ben er echt heel erg tevreden mee

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Goed geluid
  • prachtig design

Timba 13-05-2018

Samsung TV UE49NU8070

Mooi model, snel geïnstalleerd, super geluid, mooi scherp beeld. Handige voet waar de kabels doorheen kunnen lopen.

Pluspunten

• Beeld
  • Snel geïnstalleerd

peter van til 12-05-2018

de ue55mu8000

mooie tv goede kleuren mooi en netjes afgewerkte lijst een pareltje aan de muur en verbruik niet veel stroom

Pluspunten

• mooi en scherp
  • zeer goed voor ps4
  • en goed voor xbox
  • videoland ook in smart

Minpunten

• nog niet tegen gekomen

Gab 10-05-2018

Gewoon goed

Prijs / kwaliteit verhouding perfect
Scherp beeld, zelfs het geluid is niet blikkerig, wat toch vaak is
Ook nog smart met de juiste apps
Dus tevreden kant

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Lekker plat

Minpunten

• Voetstuk beetje lomp