Philips 9000 series 55POS901F/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,94 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 35 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

JanS uit Budel 23-11-2017

Beste TV die ik ooit gehad heb

Beste TV die Philips ooit gemaakt heeft.

Kleuren zijn geweldig, zwart is ook echt zwart, ongelooflijk. Zeer grote kijkhoek.

Ongelooflijk dat mensen een Samsung Qled tv kopen. Alleen het zwart niveau daar kan geen LCD tv tegenop.
Dit artikel zegt genoeg (vergelijking Oled en Qled : https://www.homecinemamagazine.nl/2017/08/oled-wint-vergelijking-qled-britse-tv-shootout/

Pluspunten

• zwart niveau
  • kijkhoek
  • kleuren
  • Zeer goede HDR weergave
  • Ambilight én OLED

A71946 11-10-2017

Vele problemen omtrent restbeelden.

Jammer dat je met dit toestel regelmatig het bericht ziet verschijnen met Opgelet tv op standby zetten voor het verwijderen van restbeelden, en dat is mij in de verkoop niet verteld.

Lighthouse 24-12-2016

Prachtig beeld en super kwaliteit

Prachtig product. Tv beeld is in HD kabel ultra scherp en de beeld kwaliteit is voor de liefhebbers een echte aanrader.

De bioscoop haal je bijna letterlijk in huis, het achtergrond Light ambie Light is well noodzakelijk. In donkere passages van een film wordt het net zo donker als in de bioscoop. Geluid opties zijn dik in orde, voor top 5.1 7.1 9.1 ect ect. Beleving zijn extra speakers een toevoeging, maar gewoon zo uit de doos klinkt het prima. Het is een fors bedrag, de uitgave, maar dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Beeld kwaliteit geluids opties

Minpunten

• Beetje grote transport doos.

H.Gelijk 02-04-2017

Fantastische tv ongeevenaarde kleuren

Deze philips oled is de beste tv die ik ooit heb gehad en ooit heb gezien. Kleuren zijn geweldig, zwart is ook echt zwart, ongelooflijk.
Gebruikersvriendelijke menu's en snelle processor. Het ingebouwde geluid is meer dan voldoende en als je meer wilt zijn er mogelijkheden om vrijwel ieder homecinema systeem erop aan te sluiten

Pluspunten

• Kleuren geweldig
  • Vormgeving prachtig
  • Robuuste afstandsbedieningen

Frank 26-05-2017

Fantastisch scherm

Fantastische TV, bijzonder gebruiksvriendelijk en werkt vrij eenvoudig zo uit de doos. Met HD geeft deze tv uitzonderlijk scherp beeld. Het dieper zwart maakt het beeld realistisch.

Pluspunten

• Kwaliteit scherm
  • Gebruiksgemak

Hfc2678 21-03-2018

Prachtig produkt - ongelooflijk mooi

Dit Philips produkt heeft zichzelf overtroffen, kleuren zijn héél natuurlijk, helderheid is subliem ,scherpte ongeëvenaard, ambilight is prachtig en de instel mogelijkheden zijn aanzienlijk uitgebreid. Het Android- internet is snel en met het google-account een scala aan mogelijkheden. Samengevat CHAPEAU!!

Leen Gerritsen 09-02-2018

55inch

Deze tv heb ik inmiddels een jaar het is een mooie en goed uitziende tv voor mij mag hij nog groter. Haarscherp beeld en ja zwart is ook echt zwart.

MeneerT67 28-01-2018

Heb de tv nu ongeveer 7 maanden in gebruik. Om de drie maanden vertoont de tv kuren. Ik ontvang dan geen beeld meer van mij upc
Box. Automatisch updaten doet de tv niet. Tv is wel draadloos verbonden, het afspelen van YouTube filmpjes is geen probleem.
Maar automatisch updaten lukt niet....de laatste versie van i telnet geplukt en via USB op tv aangesloten was eenmalig een oplossing. Nu weer probleem dat ik heen beeld heb. Software van i telnet is nu geen oplossing....

Erwin 13-12-2017

Philips 55POS901F/12 OLED TV deze bevalt uitstekend.

Ik heb sinds 14 dagen een Philips 55POS901F/12 OLED TV en deze bevalt uitstekend.
Prachtig beeld en een goed geluid (er zit een soundbar onder de TV).

Pluspunten

• Mooi scherp beeld
  • Goed geluid

audioot 11-09-2017

fantastisch beeld met enorm contrast en prima geluid

Heerlijk kijken op deze oled TV waar zwart echt zwart is. Dat betekent wel dat je wat aan de kleur/contrast instellingen moet fine-tunen, anders mis je "achtergrond-beeld" in donkere scenes, maar dan is het ook echt top! Snelle reaktie op IR a.b., maar de BlueTooth a.b. is gewoon te traag voor normaal gebruik. Ingebouwd toetsenbord is daarentegen wel weer super handig bij app/internet gebruik. (Wel even die vervelende touch-pad disablen, wat gelukkig kan). Geluid uit de ondergebouwde soundbar is ruim voldoende , zeker bij spraak. Muziek kan altijd nog gewoon via de eigen AV versterker ...

Nog wel 1 klein minpuntje: er zitten veel te weinig aansluitingen op: 4xHDMI 2x USB is gewoon te weinig voor de huidige huiskamer... en geen RGB/CGY/DVI betekent altijd wel extra kosten voor een of meerdere convertors om oudere randapparaten aan te sluiten.

Roosje65 05-09-2017

Prachtige televisie.

Mooie oled televisie met ambi Light. We hadden eerst ook een ambi Light tv. Heldere kleuren. Met een soundbar onder de tv. Is het geluid uitstekend. We kunnen hem iedereen aanraden.

Roelof58 30-08-2017

Top product heeft alle mogelijkheden die je maar wenst

Deze tv is echt een aanwinst in ons huis. Prachtig superscherp beeld. Goed geluid, en veel gebruikers gemak.

Echt een aanrader !

NCBV7399 27-08-2017

Beste TV die ik ooit gekocht heb in 40 jaar!

Zeer goede beeldkwaliteit. Het is werkelijk niet te vergelijken met de oude LED TV van Sony die we 4 jaar hebben gebruikt.

Hank1960 18-04-2017

Prachtig beeld

Over het beeld niets dan lof! Prachtige kleuren en mooi contrast. De toevoeging van Ambilight was voor mij de doorslag om voor Philips te kiezen i.p.v. LG.
Het geluid is dankzij de soundbar helder en vol van klank.

De bediening met de blue-tooth afstandbediening is werkelijk dramatisch!
Soms reageert de afstandbediening gewoon helemaal niet meer. Dan even de batterijen eruit halen en dan werkt het meestal wel weer.
Als dit niet werkt moet je de tv helemaal uitzetten dus de stekker eruit trekken om het weer werkbaar te maken.
Ik heb in het verleden ook een LCD Philips TV gehad met hetzelfde probleem en dit is nog dus nog steeds niet goed opgelost.
Begint echt een Philips kwaal te worden...

janss 29-12-2016

Beste TV die Philips ooit gemaakt heeft

Dankzij het oledscherm (van LG) geeft deze TV een uitstekend beeld (nadelen van LCD scherm zijn weg, zoals kijkhoek, contrast ed).
Heb ook met het ''smart'' gedeelte gespeeld en dit werkt snel en zonder vastlopers.
Geluid van de TV is ook boven gemiddeld goed.
Kan eigenlijk weinig negatief melden over de TV.
Alleen de prijs dan die is vrij hoog, maar goed het is ook de eerst Oled TV van Philips met ambilight.

Concluderend zou ik durven zeggen : Dit kon wel eens de beste TV worden die Philips ooit gemaakt heeft.

otto 01-06-2018

mooie tv

mooi design makkelijk bedienbaar hel mooie kleuren
zwart is zwart wit is wit maar voor de rest ben ik weer helemaal tevreden.

Sta46 18-04-2018

Deze 4K PHIPIPS OLED TV is SUBLIEM & BRILJANT

De diepere zwarttinten, de zeer natuurlijke briljante kleurweergave is subliem, de goede en uitgebreide instelmogelijkheden, de grote kijkhoek zonder wegvallen van de kleuren en het supersnelle Androïd-Internet ,de goede geluidsweergave. Kortom onze ervaring met deze 4K Ultra HD Quad Core OLED-TV met Ambilight is een verademing en voldoet zeker aan onze verwachting" CHAPEAU".

Johan18 10-04-2018

Fantastische TV

Wat een super beeld. Combinatie met Ambilight fantastisch. Kleuren spatten van het scherm af. Hiervoor 4K van S. Deze scherpe beelden overtreffen alles. Een echte aanrader

robo 19-11-2017

Mooi toestel, onhandige bediening

Product heb ik eerst vergeleken vond het meest optimale voor mij toepassing. Kwaliteit is goed en voldoet aan onze verwachting.
Enige min punt is de prijs en de geluidskwaliteit niet om over naar huis te schrijven.
Veelzijdige TV

Pluspunten

• veelzijdig
  • goed beeld

Minpunten

• geluid mag beter
  • prijs

DrDree 02-11-2017

uitstekend beeld en geluid

Natuurgetrouwe beelden, natuurlijke kleuren in een ongekende scherpte. Werkelijk een genot om naar te kijken en luisteren.