Philips 9000 series 55POS901F/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,94 cm dikte
55,0 inch

Beoordeling op basis van 26 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Lighthouse 24-12-2016

Prachtig beeld en super kwaliteit

Prachtig product. Tv beeld is in HD kabel ultra scherp en de beeld kwaliteit is voor de liefhebbers een echte aanrader.

De bioscoop haal je bijna letterlijk in huis, het achtergrond Light ambie Light is well noodzakelijk. In donkere passages van een film wordt het net zo donker als in de bioscoop. Geluid opties zijn dik in orde, voor top 5.1 7.1 9.1 ect ect. Beleving zijn extra speakers een toevoeging, maar gewoon zo uit de doos klinkt het prima. Het is een fors bedrag, de uitgave, maar dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Beeld kwaliteit geluids opties

Minpunten

• Beetje grote transport doos.

Frank 26-05-2017

Fantastisch scherm

Fantastische TV, bijzonder gebruiksvriendelijk en werkt vrij eenvoudig zo uit de doos. Met HD geeft deze tv uitzonderlijk scherp beeld. Het dieper zwart maakt het beeld realistisch.

Pluspunten

• Kwaliteit scherm
  • Gebruiksgemak

H.Gelijk 02-04-2017

Fantastische tv ongeevenaarde kleuren

Deze philips oled is de beste tv die ik ooit heb gehad en ooit heb gezien. Kleuren zijn geweldig, zwart is ook echt zwart, ongelooflijk.
Gebruikersvriendelijke menu's en snelle processor. Het ingebouwde geluid is meer dan voldoende en als je meer wilt zijn er mogelijkheden om vrijwel ieder homecinema systeem erop aan te sluiten

Pluspunten

• Kleuren geweldig
  • Vormgeving prachtig
  • Robuuste afstandsbedieningen

DrDree 02-11-2017

uitstekend beeld en geluid

Natuurgetrouwe beelden, natuurlijke kleuren in een ongekende scherpte. Werkelijk een genot om naar te kijken en luisteren.

HappyDutchman 01-11-2017

Te gek voor woorden.

Geen idee waar ik moet beginnen, deze tv is zo gruwelijk mooi en heerlijk om naar te kijken dat ik hem alleen maar kan aanraden. Liefde op het eerste gezicht.

A71946 11-10-2017

Vele problemen omtrent restbeelden.

Jammer dat je met dit toestel regelmatig het bericht ziet verschijnen met Opgelet tv op standby zetten voor het verwijderen van restbeelden, en dat is mij in de verkoop niet verteld.

audioot 11-09-2017

fantastisch beeld met enorm contrast en prima geluid

Heerlijk kijken op deze oled TV waar zwart echt zwart is. Dat betekent wel dat je wat aan de kleur/contrast instellingen moet fine-tunen, anders mis je "achtergrond-beeld" in donkere scenes, maar dan is het ook echt top! Snelle reaktie op IR a.b., maar de BlueTooth a.b. is gewoon te traag voor normaal gebruik. Ingebouwd toetsenbord is daarentegen wel weer super handig bij app/internet gebruik. (Wel even die vervelende touch-pad disablen, wat gelukkig kan). Geluid uit de ondergebouwde soundbar is ruim voldoende , zeker bij spraak. Muziek kan altijd nog gewoon via de eigen AV versterker ...

Nog wel 1 klein minpuntje: er zitten veel te weinig aansluitingen op: 4xHDMI 2x USB is gewoon te weinig voor de huidige huiskamer... en geen RGB/CGY/DVI betekent altijd wel extra kosten voor een of meerdere convertors om oudere randapparaten aan te sluiten.

Roosje65 05-09-2017

Prachtige televisie.

Mooie oled televisie met ambi Light. We hadden eerst ook een ambi Light tv. Heldere kleuren. Met een soundbar onder de tv. Is het geluid uitstekend. We kunnen hem iedereen aanraden.

Roelof58 30-08-2017

Top product heeft alle mogelijkheden die je maar wenst

Deze tv is echt een aanwinst in ons huis. Prachtig superscherp beeld. Goed geluid, en veel gebruikers gemak.

Echt een aanrader !

NCBV7399 27-08-2017

Beste TV die ik ooit gekocht heb in 40 jaar!

Zeer goede beeldkwaliteit. Het is werkelijk niet te vergelijken met de oude LED TV van Sony die we 4 jaar hebben gebruikt.

Bert 18-08-2017

Mooie TV die nog nog helemaal stabiel is

Mooie TV met erg goed beeld, zeker in 4K is het fantastisch.
Ook het geluid is voor een flat TV goed.
Helaas werkt het afspelen van een opgenomen programma niet goed. Na enige tijd loopt het beeld vast en krijg je het met geen mogelijkheid meer actief. Erg jammer want dit was nou net een van de aspecten waarom ik de TV heb gekocht. Hopelijk wordt dit met een sofware update nog verholpen.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.

Pluspunten

• Beeld
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Afspelen van opgenomen programma werkt niet goed

Jeroen 24-07-2017

Zeer mooie tv, perfect beeld en goed geluid.

Twee weken geleden deze tv besteld, had al een 4k Philips tv, maar zag de beeldkwaliteit van deze in de winkel en was verkocht. De OLED techniek is zo veel mooier dan 'gewoon' led. Even schrikken van de doos waar de tv in zit; groot! Heel erg blij met mijn aankoop, het beeld is ongeëvenaard, en door de geïntegreerde soundbar is het geluid ook nog eens goed. Heel fijn van dit model is de degelijke afstandsbediening welke ook zonder te 'richten' werkt. Aansluiten was heel eenvoudig, evenals het instellen van de tv. Heb deze aan een beugel gehangen, echt een plaatje. Ik kan geen één nadeel noemen anders dan de forse prijs. Android werkt bij mij prima. Wanneer de tv uitgezet wordt heeft het beeld een donker paarse gloed. Ik vind het zeker niet storend. Niet twijfelen, gewoon kopen!

Pluspunten

• Ongeëvenaard scherp beeld
  • Zeer goed geluid
  • Zeer platte tv
  • Ambilight én OLED
  • Degelijke afstandbediening

Minpunten

• prijs

Joosd 17-07-2017

Super fraai beeld, onhandige bediening

Beeldkwaliteit van deze TV is excellent. Geluidskwaliteit niet om over naar huis te schrijven.
Afstandsbedieningen zijn onhandig en ook de menu's voor het bedienen zouden sterk verbeterd moeten worden.

Verder: alleen met Android App vanaf phone of tablet te bedienen / contacten, niet via een IOS app, terwijl de halve wereld daar op draait.

Ik zou liever een losse / te verwijderen sound-bar onder deze TV hebben, ik gebruik toch mijn stereo installatie voor het geluid en zonder sound-bar levert een nog strakker design.

AmbiLight is fraai, maar zou ook aan de onderkant moeten zitten.

Anoniem 11-06-2017

Fantastisch BEELD

Het is een geweldige OLED TV.

Hier is echt over nagedacht.

Er zijn geen nadelen alleen maar voordelen.

Alcar1958 05-06-2017

Mooiste en beste TV van Philips

Lang naar uitgekeken naar de Oled TV van Philips.
Het Oled kijken overtreft alle andere tv de kleuren komen meer tot hun recht met het "zwarte" waar de Oled bekend om staat.
Maar ook de scherpte van de Tv is gewoon Super en schitterend.
Met deze 55" scherm is het echt met een een bioscoopgevoel kijken en bij voetbalwedstrijden lijkt het of je zelf bij de wedstrijd aanwezig ben.
Het geluid van de speakers aan de onderkant van de het scherm is gewoon ruim voldoende en hoef ik geen soundbar aan te sluiten.
De Oled Tv is wel een object in de huiskamer maar door het prachtige design is het een Tv van deze tijd en staat het toch mooi in de huiskamer.
En met de 3 zijdige ambilight heb je geen verlichting meer nodig in je huiskamer :)

Zeurpiet 04-06-2017

Uitstekend! !!!!

Een zeer goede tv beeld kwaliteit uitstekend geluid is wat minder heb er gelukkig een sonos systeem op aan gesloten geweldig en natuurlijke kleuren!!!!!!!

jojo65 19-05-2017

Top toestel

Pracht beeld levens echt het pakt je om het zomaar eens te zeggen. Een minpuntje het scherm is niet mat maar spiegelt een beetje bij licht inval als die uit staat. De kleur is dan paarsig.
Ook vind ik het beetje jammer dat je dan zelf weer een gebruiksaanwijzing dient te printen.

adrie 25-04-2017

Mooi groot scherp beeld en fijn geluid

Mooi groot scherp beeld en met het ambylight en de 6.1 dolby perfekt om naar te kijken en te luisteren.
Ook gemakkelijk om in te stellen en veranderingen aan te brengen.

Herman 23-04-2017

Uitmuntende kwaliteit !

Zeer fraaie, ingetogen, vormgeving en uitmuntende beeldkwaliteit.

Prima, kwalitatief hoogwaardige, afwerking, die je helaas niet overal
meer ziet.

Het Android besturingssysteem maakt het o.a. mogelijk nu al video's in hoge (UHD-)
kwaliteit te bekijken, zonder de haperingen die men nogal eens bij gebruik van
de modems van de TV-aanbieders ziet. Er zijn veel prachtige UHD-demo's
ook op YouTube te zien. Maar ook bij HD-uitzendingen is de
kwaliteit zeer goed. Veel van deze demo's geven een beter beeld van de
voordelen van hoog contrast en perfect zwart en kleurengamma dan de
laatste generatie van demo's (vooral LG, 2017) in de shops doen.

Bij een Duitse test werd ook de kwaliteit van de upscaler, die zo goed
mogelijk materiaal van lagere resolutie naar UHD-resolutie omzet, geroemd.

Ook de geluidskwaliteit is goed. Bovendien is er natuurlijk een digitale
aansluiting voor een hoofdtelefoon of soundsysteem. Let er wel op dat het
volume in bijvoorbeeld YouTube-filmpjes nogal verschilt (precies als op een PC).
Nog geen NetFlix e.d. getest, gezien mijn interesses, maar heb er alle vertrouwen in.

Ook de prijs van deze TV is recent gedaald, zodat het een echte aanrader is geworden.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Beeldkwaliteit
  • Android besturingssysteem
  • Al ingebouwd goede geluidskwaliteit

Hank1960 18-04-2017

Prachtig beeld

Over het beeld niets dan lof! Prachtige kleuren en mooi contrast. De toevoeging van Ambilight was voor mij de doorslag om voor Philips te kiezen i.p.v. LG.
Het geluid is dankzij de soundbar helder en vol van klank.

De bediening met de blue-tooth afstandbediening is werkelijk dramatisch!
Soms reageert de afstandbediening gewoon helemaal niet meer. Dan even de batterijen eruit halen en dan werkt het meestal wel weer.
Als dit niet werkt moet je de tv helemaal uitzetten dus de stekker eruit trekken om het weer werkbaar te maken.
Ik heb in het verleden ook een LCD Philips TV gehad met hetzelfde probleem en dit is nog dus nog steeds niet goed opgelost.
Begint echt een Philips kwaal te worden...