Philips 6000 series 43PUS6201/12

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,4

MooV 15-01-2017

Goed heldere duidelijk tv Goed prijs kwaliteit verhouding

Omdat het 4K tv is, smart is, een overwogen keus. Makkelijk te bedienen, met ambi lite welke ook nog in te stellen is. Smart is makkelijk en voldoende apjes beschikbaar

Pluspunten

• Helder beeld
  • Veel aansluitmogelijkheden
  • Wifi en LAN 4 x HDMI (!)

Minpunten

• Het geluid is niet erg overweldigend

Danny Davelaar 12-05-2017

Nooit meer Philips

Hele mooie tv, dat wel. Direct na aanschaf konden we geen gebruik maken van de smart functies. Na bellen met philips (€ 1,00 p.g) bleek dat er een update voor de tv was , de tv zelf zag deze update echter niet. Na doorgeven van model en serienummer stuurde de klantenservice "handmatig" de update naar de tv. Hierna konden wij. (na 4 dagen geen smart functies te hebben) eindelijk volop genieten van de tv......Althans, tot 2 weken daarna. Tot mijn verbazing geeft de tv nu elke keer als ik hem inschakel geen Philips logo meer in beeld, maar wordt het beeld eerst zwart ,vervolgens wit, rood, groen en blauw. Dit proces herhaalt hij tussen de 4-15 minuten lang!!!! Daarna krijgen we pas beeld en kunnen wij tv kijken. Weer klantenservice bellen dus. Deze hadden WEER een update die ik kon proberen. Helaas verhelpt dit het euvel niet, en na overleg met mediamarkt (verkoper) blijkt dat we onze hagelnieuwe tv van 1 maand oud dan maar 6-8 WEKEN! moeten gaan missen om hem op te sturen voor reparatie......BELABBERDE SERVICE EN ONTZETTENDE AFKNAPPER. Daarom "nooit meer philips".

Pluspunten

• Mooi beeld (als je beeld krijgt)

Minpunten

• TV al niet goed bij aankoop
  • Belabberde service van Philips

Frans 20-01-2017

Perfect apparaat

Werkelijk prachtige tv. Scherp beeld, plat, zeer veel instelmogelijkheden en ambi-light is echt prachtig. En dat voor een prijs die je rustig heel voordelig mag noemen. Ik vond het aantal aansluitingen heel belangrijk. Meeste tv's hebben 2x HDMI. Wat heb je daar nu aan ? 1 keer je digitale tuner en je soundbar aansluiten en je hebt niets meer over. Deze heeft werkelijk alle aansluitingen die je maar nodig hebt, ook op internetgebied. Zeer makkelijk is de Netflix-knop op afstandsbediening. Keer op drukken en je kunt kijken. Voor ambi-light moet je wel recht voor de tv zitten. Als je iets van opzij kijkt zie je de lampjes.

Pluspunten

• ontwerp, zeer plat
  • ambi-light
  • veel instellingen
  • scherp beeld en mooie kleuren
  • prijs

JCB 06-05-2017

Fijne televisie

Prettig menu, mooie kleuren, ambilight is een leuke bijkomende extra.
Gebruiksgemak is in orde. Updates komen gelijk binnen en kun je gemakkelijk installeren.

Pluspunten

• Mooi design, strak
  • binnen 5 minuten kun je kijken.

Minpunten

• Ziggo zorgt voor extra afstandsbediening

adwerk 29-06-2017

Fijn tv-tje voor een prima prijs

Gekozen voor deze tv vanwege Smart-mogelijkheden en Ambi-Light, dat voegt dus écht iets toe aan de beeldbeleving. Verder is de tv voorzien van meer dan voldoende aansluitmogelijkheden, zeker voor deze prijs. Satellietontvanger ingebouwd is groot pluspunt.

Pluspunten

• Smart-mogelijkheden
  • Satellietontvanger ingebouwd

Minpunten

• bouwkwaliteit is niet echt top

Robert 05-05-2017

Nooit meer een Philips

Ik heb deze tv gekocht naar aanleiding van de positieve reviews, maar mijn verwachtingen werden niet waargemaakt. Bij het uitpakken iel me op dat de tv wel erg raar in elkaar zat, de achterwand zat niet goed en los. Het installeren ging prima en snel, mijn eerste indruk van het beeld en de mogelijkheden waren veelbelovend. Echter was de enthousiasme na korte tijd verdwenen, en irriteerde ik me mateloos aan de slechte beeldkwaliteit. Normaal tv kijken kon gewoon niet, iedere keer bleef ik de instellingen wijzigen om het beeld maar goed te krijgen. Bij het wisselen tussen bronnen was het beeld zo raar, alle gezichten waren overbelicht met een roze of paarse gloed op hun snoet. Het Philips logo onderaan deed het ook niet meer, en de tv reageerde geregeld erg slecht tot helemaal niet meer. Veel interferenties in het beeld alsof je naar een slechte kwaliteit filmpje aan het kijken was op youtube, erg irritant. Allemaal nieuwe kabels gekocht, ziggo geïnformeerd. Ook zij hebben alles getest of het aan mij lag of aan ziggo, echter was dat goed. Toen de tv terug naar de winkel voor garantie, nieuwe tv gekregen en deze had hetzelfde ook slecht beeld en hang ups

Pluspunten

• prijs
  • aansluitingen

Minpunten

• slecht beeld
  • slecht geluid
  • matige tot slechte afwerking

brie 08-04-2017

geweldige tv

Ik vind het een geweldige tv. Super mooi beeld. Makkelijk menu. Het geluid vind ik ook gewoon mooi. Goed genoeg voor een televisie. Voor nog beter geluid hebben de meeste mensen toch al een soundbar oid.

Pluspunten

• prachtig beeld
  • makkelijk menu
  • verstelbaar ambilight
  • duidelijke handleiding in help menu