Philips 5300 series 32PHS5301/12 - Reviews

HD-ready
Diepte
7,68 cm dikte
32,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Kangoeroe 28-02-2018

Een prima product om te hebben en te gebruiken.

Mooi zwart scherm met zeer weinig reflecties en een mooi beeld, waardoor het een genot is om naar te kijken.

Remmes 21-02-2018

niet gebruiksvriendelijk

Vind het instellen van zenders best een uitdaging ivm het zetten van zenders op een voor mij makkelijk nummer.
Was gewend zender zoeken, dan opslaan op nummer dan klaar maar helaas is dat bij deze niet waar, ben er wel uitgekomen maar makkelijk is het niet.

Verder goede TV

BasR1980 23-01-2018

Kan geen verbinding behouden met WiFi

Ontzettend gebruiksonvriendelijk apparaat.

Installatie van de Smart-TV instellingen is niet te doen. Hij vergeet continu de instelling van de WiFi en vraagt continu opnieuw om de verbinding op te zetten.

Ook het downloaden van de update is omslachtig en uiteindelijk onuitvoerbaar ( zip-bestand is niet uit te pakken op een normale PC)

Zo zie je maar....goedkoop is duurkoop

Anonymous50 17-12-2017

een goede tv

een goede tv makkelijk te installeren . hij is handig in gebruik en een super mooie beeld . heeft vele apps

GH58 26-11-2017

Erg gemakkelijk te installeren

Zeer tevreden Smart TV met wifi en USB aansluiting voor programma’s op te nemen of opgenomen af te spelen Netflix kan ik nu ook bekijken

Lisaatje 30-07-2017

mooie strakke tv/

mooie tv, best makkelijk te bedienen .
alleen vind de voet en vooral de verbinding tussen tv en de voet nogal wiebelig
maar op zich een prachtige tv

M 19-06-2017

Kort gehad.

Ik heb de Philips tv maar twee dagen in huis gehad en het ging mij niet om het smart gedeelte, daar heb ik dus geen ervaring mee. Ik heb hem teruggebracht vanwege tegenvallend beeld. Ik vond de kleuren niet om aan te zien. Het groen is knallend overheersend en bij bijvoorbeeld mensen op een wit strand is het beeld weer heel bleek. Het is bij binnenscenes weer vrij donker waar dan wel weer groen en geel uitknallen. Ik kon er niet aan wennen. Ook het zonnetje komt onnatuurlijk en niet zonnig over. Bij de winkel werd gezegd dat Philips inderdaad een wat rustiger beeld geeft en groen kan overheersen. Samsung is heller met meer rood en Sony is wat natuurlijker met warme geeltinten, het wordt voor mij dus een (jammer maar duurdere) Sony.

Pluspunten

• gebruikersgemak
  • Mooie kleine rand.

Minpunten

• beeld, kleueren niet natuurlijk.
  • voet is niet zo stabiel.

Anoniem 30-05-2017

Tegenvallende prestaties

De TV zelf doet wat je van een TV verwacht.
Alleen de Smart ervaring is hopeloos. Het apps gedeelte krijgt maar geen verbinding met het Netwerk terwijl dit duidelijk verbonden is.
Ga je naar sources kom je op je netwerk.
Maar de apps gebruiken kan alleen als je naar fabrieksinstellingen gaat en de TV opnieuw insteld.
En dat wil je niet dagelijks doen lijkt me.
Misschien op te lossen met software update, want lijkt na laatste update verslechterd te zijn.