Philips 5300 series 32PHS5301/12 - Reviews

32,0 inch

R1977 18-11-2018

Na update onbruikbaar geworden

Geschreven voor: Philips 5300 series 32PHS5301/12

Heeft lange tijd prima gefunctioneerd. Laatste tijd gaf hij aan dat het input signaal niet meer gevonden werd. Daarvoor was het noodzakelijk de tv te herstarten, na een paar keer deed hij het weer. Daarom een firmware update gedaan. Helaas is de tv na deze firmware update volledig onbruikbaar geworden. Geluid en beeld lopen niet meer synchroon en gaan steeds verder uit elkaar lopen. Ook het geluid bij Netflix is 'scrambled'. En de melding dat hij input niet kan vinden is er nog steeds...
Waardeloos!

Jannie1959 21-09-2018

Spijt

Geschreven voor: Philips 5300 series 32PHS5301/12

Zelfs 2 van deze Smart TV's gekocht omdat ik boven ook ook Netflix wil kunnen kijken.
Constant uitval van Wifi, je kan blijven instellen maar hij vergeet het steeds en 1 TV pakt werkelijk helemaal geen verbinding meer.
Dood ongelukkig, een hoop geld kwijt en ik zie nu dat dit een bekende klacht is.
Beeld is wel mooi, mankeert verder niets aan aar dan had ik net zo goed mijn Bravia's kunnen laten staan.
Geen geld en geen Smart TV

Dann 20-05-2018

Déception. Défaut de logiciel

Geschreven voor: Philips 5300 series 32PHS5301/12

La télé redémarre toutes les 2 minutes. Dans ces conditions, je ne sais plus faire les mises à jour sur internet. Mais j'ai pu le faire via un flash disque. J'ai donc la dernière version du 18 février 2018. Mais le problème n'est toujours pas résolu. Mon fournisseur à qui j'ai fait des messages avec des séquences vidéos de disfonctionnement n'a même pas pris la peine de me répondre.

Kangoeroe 28-02-2018

Een prima product om te hebben en te gebruiken.

Geschreven voor: Philips 5300 series 32PHS5301/12

Mooi zwart scherm met zeer weinig reflecties en een mooi beeld, waardoor het een genot is om naar te kijken.

Remmes 21-02-2018

niet gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips 5300 series 32PHS5301/12

Vind het instellen van zenders best een uitdaging ivm het zetten van zenders op een voor mij makkelijk nummer.
Was gewend zender zoeken, dan opslaan op nummer dan klaar maar helaas is dat bij deze niet waar, ben er wel uitgekomen maar makkelijk is het niet.

Verder goede TV

BasR1980 23-01-2018

Kan geen verbinding behouden met WiFi

Ontzettend gebruiksonvriendelijk apparaat.

Installatie van de Smart-TV instellingen is niet te doen. Hij vergeet continu de instelling van de WiFi en vraagt continu opnieuw om de verbinding op te zetten.

Ook het downloaden van de update is omslachtig en uiteindelijk onuitvoerbaar ( zip-bestand is niet uit te pakken op een normale PC)

Zo zie je maar....goedkoop is duurkoop

Anonymous50 17-12-2017

een goede tv

Geschreven voor: Philips 5300 series 32PHS5301/12

een goede tv makkelijk te installeren . hij is handig in gebruik en een super mooie beeld . heeft vele apps

GH58 26-11-2017

Erg gemakkelijk te installeren

Geschreven voor: Philips 5300 series 32PHS5301/12

Zeer tevreden Smart TV met wifi en USB aansluiting voor programma’s op te nemen of opgenomen af te spelen Netflix kan ik nu ook bekijken

gino123456 28-08-2017

goede tv

Geschreven voor: Philips 5300 series 32PHS5301/12

Het is een goede tv. Alleen bij netflix zit er onderaan van het beeld storing. Hoop dat hier snel een update van komt.

Sammy 20-08-2017

Veel voor weinig gld

Geschreven voor: Philips 5300 series 32PHS5301/12

Prima toestel voldoet precies aan mijn wensen.
Jammer dat er geen gebruiksdocumentatie erbij zit.
Verder miste ik 3 boutjes van m4

Lisaatje 30-07-2017

mooie strakke tv/

Geschreven voor: Philips 5300 series 32PHS5301/12

mooie tv, best makkelijk te bedienen .
alleen vind de voet en vooral de verbinding tussen tv en de voet nogal wiebelig
maar op zich een prachtige tv

M 19-06-2017

Kort gehad.

Geschreven voor: Philips 5300 series 32PHS5301/12

Ik heb de Philips tv maar twee dagen in huis gehad en het ging mij niet om het smart gedeelte, daar heb ik dus geen ervaring mee. Ik heb hem teruggebracht vanwege tegenvallend beeld. Ik vond de kleuren niet om aan te zien. Het groen is knallend overheersend en bij bijvoorbeeld mensen op een wit strand is het beeld weer heel bleek. Het is bij binnenscenes weer vrij donker waar dan wel weer groen en geel uitknallen. Ik kon er niet aan wennen. Ook het zonnetje komt onnatuurlijk en niet zonnig over. Bij de winkel werd gezegd dat Philips inderdaad een wat rustiger beeld geeft en groen kan overheersen. Samsung is heller met meer rood en Sony is wat natuurlijker met warme geeltinten, het wordt voor mij dus een (jammer maar duurdere) Sony.

Pluspunten

• gebruikersgemak
  • Mooie kleine rand.

Minpunten

• beeld, kleueren niet natuurlijk.
  • voet is niet zo stabiel.

Jacbakker 30-05-2017

Tegenvallende prestaties

Geschreven voor: Philips 5300 series 32PHS5301/12

De TV zelf doet wat je van een TV verwacht.
Alleen de Smart ervaring is hopeloos. Het apps gedeelte krijgt maar geen verbinding met het Netwerk terwijl dit duidelijk verbonden is.
Ga je naar sources kom je op je netwerk.
Maar de apps gebruiken kan alleen als je naar fabrieksinstellingen gaat en de TV opnieuw insteld.
En dat wil je niet dagelijks doen lijkt me.
Misschien op te lossen met software update, want lijkt na laatste update verslechterd te zijn.