Philips 5300 series 32PHS5301 - Reviews

HD-ready
Diepte
7,68 cm dikte
32 inch.

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Lisaatje 30-07-2017

mooie strakke tv/

mooie tv, best makkelijk te bedienen .
alleen vind de voet en vooral de verbinding tussen tv en de voet nogal wiebelig
maar op zich een prachtige tv
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

M 19-06-2017 Product paar dagen in bezit

Kort gehad.

Ik heb de Philips tv maar twee dagen in huis gehad en het ging mij niet om het smart gedeelte, daar heb ik dus geen ervaring mee. Ik heb hem teruggebracht vanwege tegenvallend beeld. Ik vond de kleuren niet om aan te zien. Het groen is knallend overheersend en bij bijvoorbeeld mensen op een wit strand is het beeld weer heel bleek. Het is bij binnenscenes weer vrij donker waar dan wel weer groen en geel uitknallen. Ik kon er niet aan wennen. Ook het zonnetje komt onnatuurlijk en niet zonnig over. Bij de winkel werd gezegd dat Philips inderdaad een wat rustiger beeld geeft en groen kan overheersen. Samsung is heller met meer rood en Sony is wat natuurlijker met warme geeltinten, het wordt voor mij dus een (jammer maar duurdere) Sony.

Pluspunten

• gebruikersgemak
  • Mooie kleine rand.

Minpunten

• beeld, kleueren niet natuurlijk.
  • voet is niet zo stabiel.

Anoniem 30-05-2017

Tegenvallende prestaties

De TV zelf doet wat je van een TV verwacht.
Alleen de Smart ervaring is hopeloos. Het apps gedeelte krijgt maar geen verbinding met het Netwerk terwijl dit duidelijk verbonden is.
Ga je naar sources kom je op je netwerk.
Maar de apps gebruiken kan alleen als je naar fabrieksinstellingen gaat en de TV opnieuw insteld.
En dat wil je niet dagelijks doen lijkt me.
Misschien op te lossen met software update, want lijkt na laatste update verslechterd te zijn.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl