Philips 5300 series 43PFS5301/12 - Reviews

Full HD
Diepte
7,68 cm dikte
43 inch

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Wouter 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Mijn eerste smart TV en ik ben er blij mee

Ik was op zoek naar een betaalbare Smart TV, full HD en Netflix ondersteuning. Ik kwam uit op deze TV en heb geen seconde spijt van mijn aankoop. De TV is zoals gezegd betaalbaar maar geeft het beeld haarscherp weer en het geluid is (na een beetje rommelen met de instellingen) goed genoeg.

• Nederlandstalig
  • Stroomverbruik

Minpunten

• Maar twee HDMI aansluitingen

Ivo 13-09-2017 Product paar dagen in bezit

Top tv voor weinig

Prima beeld, volledig naar je eigen voorkeur in te stellen.

Het instellen is een eitje, menu neemt je bij de hand en leidt je door alle instellingen heen. Binnen 15 minuten zat ik op de bank.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Instellingen volledig naar je hand te zetten
  • Mooi ontwerp
  • Stroomverbruik
  • Zeer eenvoudige setup

Minpunten

• Slechts 2 HDMI aansluitingen

ChrisNH 29-08-2017

Doet wat ik wil

Mooie HD TV en met een simpele kabel al mooi beeld en de tv dicht tegen de muur voor goed geluid of extern doen. Gaat goed samen met een Philips koptelefoon en was eigenlijk te voorspellen. Problemen met handleiding of youtube problemen heb ik niet. TV voor deze prijs zou best een kastje of via een goede tablet wat hulp mogen hebben en ja daarom is het ook een moderne smart(phone) tv toch. De ingebouwde DVB Tuner is best sterk en ik kan zonder abbo buitenlandse zenders ontvangen. Jammer dat je nog niet een eigen tv abbo kunt samen stellen en daar kan Philips niets aan doen. Voor dit bedrag een top tv !

Mylène 19-08-2017 Product paar dagen in bezit

Prima prijs - kwaliteit verhouding

TV werd geleverd in een stevige doos. Summiere omschrijving w.b. het Aansluiten.
Door het start-up menu te volgen lukte het redelijk vlot de tv in te stellen en in gebruik te nemen. Beeld is naar eigen voorkeur in te stellen. Geluid is prima. De maat van 43 inch voldoet goed bij de kijkafstand van ongeveer 3-3,5 meter.
W.b. Internet: enkele YouTube filmpjes geprobeerd. Hierbij viel op dat deze niet allemaal volledig vloeiend waren.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Geluid prima
  • Goede prijs - kwaliteit verhouding

Minpunten

• filmpje YouTube haperde

mustafa 15-05-2017

YouTube heeft een zwart blokje

ik raad het af, ik ben er niet tevreden over, er schijnt altijd een zwart blokje in het midden van het beeld.

JanTa48 17-04-2017

Goede kwaliteit prijsverhouding

Beeld en geluid instellen naar persoonlijke voorkeur koste wat tijd maar dan heb je ook wat. Met dank aan de Vriendenloterij.

drno 31-12-2016

matig

gebruiksonvriendelijk
geen handleiding
ben nu een dag aan het vechten met dit ding, waarschijnlijk gaat ie terug en koop ik een ander merk