Philips 5300 series 43PFS5301/12 - Reviews

Full HD
Diepte
7,68 cm dikte
43,0 inch

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Wouter 18-01-2017

Mijn eerste smart TV en ik ben er blij mee

Ik was op zoek naar een betaalbare Smart TV, full HD en Netflix ondersteuning. Ik kwam uit op deze TV en heb geen seconde spijt van mijn aankoop. De TV is zoals gezegd betaalbaar maar geeft het beeld haarscherp weer en het geluid is (na een beetje rommelen met de instellingen) goed genoeg.

• Nederlandstalig
  • Stroomverbruik

Minpunten

• Maar twee HDMI aansluitingen

damian 07-11-2017

super mooie tv

deze tv bij foka.nl gekocht, goede en snelle service. mooi tv goed beeld. we zijn er over aan het denken om er nog een te kopen voor in de woonkamer. heel tevreden

FerryO 06-11-2017

Gewoon goed !

Mooi toestel goed beeld makkelijk in te stellen Wifi aansluiting aanwezig. Was in de prijsklasse tussen 400-600 in de winkel naar onze smaak het beste toestel.
Geluidskwaliteit is voor ons geen vereiste daar de TV op een reciever is aangesloten.

4K HDR allemaal prachtig als je een tv van 65 inch of groter wil hebben wat eigenlijk ook werd bevestigd in de winkel.

Aan te bevelen als je niet veel wilt uitgeven aan een goede Smart-LED televisie.

Guus Toonen 21-10-2017

Prachtig beeld

Voor dit product gekozen vanwege de prijs , en de smartfuncties.
Hele prettige inscreen handleiding en zonder veel problemen door iedereen te installeren.
Prachtig beeld en goed geluid.
Alles even afstellen op persoonlijke voorkeuren dan heb je een hele goede smart tv.
Ook internet functies intussen al geprobeerd, een kind kan de was doen en hoewel een tikkie langzaam ook meer dan tevreden.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Mooi beeld
  • Goed geluid
  • Simpele bediening
  • Plug en play

Minpunten

• nog niets kunnen ontdekken

Villaverdi 10-10-2017

Prima televisie voor een scherpe prijs bij Foca.nl

Al jaren zijn wij tevreden gebruikers van Philips televisies. De vorige televisie een jaar of 6 geleden gekocht en bevalt nog steeds prima, die doet nu dienst op de slaapkamer en deze nieuwe Smart TV prijkt in de woonkamer. 12 september om 21u besteld bij Foca en keurig netjes volgens afspraak de volgende dag geleverd. Super service van een super product. Waarom geen 10? Omdat er altijd nog wel iets te verbeteren valt, maar het zit er deze keer niet ver vandaan.

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Smart TV
  • Duidelijke bediening, plug & play

Minpunten

• 1 HDMI poort te weinig om perfect te zijn

Ivo 13-09-2017

Top tv voor weinig

Prima beeld, volledig naar je eigen voorkeur in te stellen.

Het instellen is een eitje, menu neemt je bij de hand en leidt je door alle instellingen heen. Binnen 15 minuten zat ik op de bank.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Instellingen volledig naar je hand te zetten
  • Mooi ontwerp
  • Stroomverbruik
  • Zeer eenvoudige setup

Minpunten

• Slechts 2 HDMI aansluitingen

ChrisNH 29-08-2017

Doet wat ik wil

Mooie HD TV en met een simpele kabel al mooi beeld en de tv dicht tegen de muur voor goed geluid of extern doen. Gaat goed samen met een Philips koptelefoon en was eigenlijk te voorspellen. Problemen met handleiding of youtube problemen heb ik niet. TV voor deze prijs zou best een kastje of via een goede tablet wat hulp mogen hebben en ja daarom is het ook een moderne smart(phone) tv toch. De ingebouwde DVB Tuner is best sterk en ik kan zonder abbo buitenlandse zenders ontvangen. Jammer dat je nog niet een eigen tv abbo kunt samen stellen en daar kan Philips niets aan doen. Voor dit bedrag een top tv !

Mylène 19-08-2017

Prima prijs - kwaliteit verhouding

TV werd geleverd in een stevige doos. Summiere omschrijving w.b. het Aansluiten.
Door het start-up menu te volgen lukte het redelijk vlot de tv in te stellen en in gebruik te nemen. Beeld is naar eigen voorkeur in te stellen. Geluid is prima. De maat van 43 inch voldoet goed bij de kijkafstand van ongeveer 3-3,5 meter.
W.b. Internet: enkele YouTube filmpjes geprobeerd. Hierbij viel op dat deze niet allemaal volledig vloeiend waren.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Geluid prima
  • Goede prijs - kwaliteit verhouding

Minpunten

• filmpje YouTube haperde

mustafa 15-05-2017

YouTube heeft een zwart blokje

ik raad het af, ik ben er niet tevreden over, er schijnt altijd een zwart blokje in het midden van het beeld.

JanTa48 17-04-2017

Goede kwaliteit prijsverhouding

Beeld en geluid instellen naar persoonlijke voorkeur koste wat tijd maar dan heb je ook wat. Met dank aan de Vriendenloterij.

drno 31-12-2016

matig

gebruiksonvriendelijk
geen handleiding
ben nu een dag aan het vechten met dit ding, waarschijnlijk gaat ie terug en koop ik een ander merk