Philips 4100 series 32PHS4131/12 - Reviews

Diepte
7.92 cm dikte
32,0 inch

HenriB 30-04-2018

Goede TV. Doet wat wat ie moet doen, maar dan met een super

Geschreven voor: Philips 4100 series 32PHS4131/12

Boven de verwachting. Als je een leuke TV zoekt die niet te groot is, maar met een meer dan gemeiideld goed beeld .......... Deze nemen.
Er zijn zoveel moelijkheden mbt instellingen dat het menu soms wat lijkt op een doolhof. Als je eenmaal weet hoe het werkt, of je neemt de korte weg, dan is het super

Ivo 13-09-2017

Erg fijne tv voor de slaapkamer!

Geschreven voor: Philips 4100 series 32PHS4131/12

Mooi beeld en geluid is ook goed. Prima formaat voor op de slaapkamer. Ook de omlijsting ziet er mooi uit

Maartje75 04-08-2017

Valt tegen

Geschreven voor: Philips 4100 series 32PHS4131/12

Deze gekocht omdat van de vorige hee geluid niet meer werkte. Alles werkt perfect maar de beeldkwaliteit valt erg tegen. We gebruiken deze allleen voor de PlayStation. Letters zijn vager als bij de vorige tv. Jammer

wieikben 01-08-2017

Mooie kwaliteits tv voor weing geld.

Geschreven voor: Philips 4100 series 32PHS4131/12

Jammer genoeg zat er geen beschrijving bij. Afstand bediening is erg onduidelijk bij het eerste gebruik. TV zelf super kwaliteit beeld zeer scherp geluid. Vooral de geluid functie van film is ideaal voor bij het bekijken van een actie film. Min puntje is niet duidelijk of de tv is als je hem uit drukt of in de stand-by staat.

Wolffje 25-01-2017

EEN HEERLIJK TOESTEL, MET PRIMA GELUID ÉN MOOI SCHERP BEELD!

Geschreven voor: Philips 4100 series 32PHS4131/12

EEN PRACHTIG TOESTEL MÉT VELE GEBRUIKSGEMAKKEN, ZOALS DE SLEEPTIMER.
voor gebruik bij ons in de slaapkamer perfect. Heel mooi scherp beeld én goed geluid. gewoon 'n goed produkt